The Wolfhound

Vrijdag 12:00 - 03:00
Zaterdag 10:00 - 03:00
Hark80 .
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Ik heb eerder een recensie geschreven, maar na de laatste twee bezoeken ben ik toch iets minder enthousiast. De beef burger smaakte de laatste twee keer beduidend minder. Zo zat er beide keren een enorme homp rouwe (gele) ui op het broodje. Beste kok, snijd de ui aub fatsoenlijk. En gebruik liever rode ui als deze rauw moet blijven. Persoonlijk geef ik overigens de voorkeur aan gebakken uitjes.
Het decor blijft fantastisch, en de service is goed. Maar het begint me wel wat te storen dat het personeel stug Engels blijft praten, ook als de gasten overduidelijk Nederlands zijn. Pas als je personeel in het Nederlands aanspreekt blijkt dat het gewoon Nederlanders zijn. Die poppenkast is wat mij betreft nergens voor nodig.
Krisna B.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Gewoon goed! Dat is de beste omschrijving die je kan geven bij deze pub. Alles klopt gewoon. Overheerlijk bier (Guinness) met lekkere Ierse gerechten. Het is echt lekker Pub eten. Maar dan nog net even ietjes beter. Met zijn twee een super gezellige avond gehad voor maar 60 euro. Ik zou dit iedereen aanraden die lekker in een levendige tent zijn buik helemaal rond wil eten.
Harry V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2015
Een Ierse pub zoals hij zou moeten zijn. Goede sfeer, heerlijk bier, lekkere cotage pie. Bediening is vriendelijk en relaxed. Een mooie lokatie als je in het centrum bent om even naar binnen te wandelen.
cph88 .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2015
Een echte Ierse pub met heerlijk bier en simpele, maar lekkere maaltijden. Zowel de Fish & Chips als de hamburger zijn een aanrader!

Zeer betaalbaar en ideaal om snel even wat te eten voor bijvoorbeeld een bezoekje aan de film.
Hark80 .
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2015
Leuke en gezellige Ierse pub, met vriendelijke bediening. Ik had voor € 12 de cottage pie besteld, die snel op tafel stond. De pie was eenvoudig en niet al te groot, maar erg goed op smaak. Lekker bij een pint Guiness.