The WineKitchen

Dorpsstraat 90 1182 JH Amstelveen Nederland Kaart
31-208221963

Over het restaurant The WineKitchen

The WineKitchen (Wijn-Spijs bar & restaurant) in Amstelveen staat voor genieten van de combinaties van mooie wijnen met smaakvolle gerechten. Echte wijnliefhebbers zijn hier helemaal aan het goede adres. Met een grote en wisselende selectie aan internationale wijnen zit er voor iedereen wat lekkers tussen. De sommelier vertelt graag over de verschillende wijnen.

Naast diverse hapjes en voorgerechten kan je ook genieten van het elke dag wisselende "Eten wat de Pot Schaft". Net als thuis is het “Eten wat de Pot Schaft” soms iets wat je minder aanspreekt. Voor die momenten hebben ze twee heerlijke andere keuzes: Onze Entrecôte en Het Boerderij-Kippetje. Ook voor de vegetariërs is er iedere dag een smakelijke maaltijd verkrijgbaar.

Zin om te proeven wat de pot vandaag schaft? Reserveer dan snel bij The WineKitchen in Amstelveen!

Meer informatie over restaurant The WineKitchen

Dinsdag t/m Zaterdag 17:00 - 23:00
Zondag Gesloten

Jouw recensie over het restaurant The WineKitchen

B.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Culinair niveau en erg gezellig, uitstekend personeel.zeker een aanrader voor alle groepen mensen.dit gaan wij zeker vaker doen!
H.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2018
Weer heerlijk gegeten. Zowel de heek, entrecote als de desserts (meringue lemon curd en cassistaart) waren heerlijk van smaak. En niet te vergeten de heerlijke wijnen.
Magda D.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
The Winekitchen is een leuk rustig restaurant. Goed eten, niet goedkoop. De gastvrouw was erg goed op de hoogte van alle gerechten en wist ze met smaak te brengen. Een aanrader.
Yvette V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Heerlijk gegeten zoals altijd. Iedere keer weer een verrassing wat er op het menu staat. Echt een aanrader, ook de wijnen zijn natuurlijk geweldig.
Huguette O.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
Sfeer is gezellig en warm. Wel hadden wij last van een doort desinfecterende en overheersende geur die - naar ik later uitvond - van de WC kwam. Eerst dacht ik nog dat het een verkeerd parfum was van dames die een tafeltje naast ons kwamen zitten. Nu zaten wij helaas pal voor de WC-deur. Misschien kan daar iets op gevonden worden.
bettine R.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2017
Weer een nieuw menu met heerlijke recepten. Smaakvol eten, goede ambiance. Een echte aanrader voor het oude dorp in Amstelveen niet alleen voor zakelijke etentjes maar ook met vrienden.
Trees B.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Super lekker gegeten, goed advies over de gerechten
Karijn V.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
super leuk bediening, lekker eten, heerlijke ambiance en sfeer. uiteindelijk voor allebei 1 hoofdgerecht, en 1 dessert om te delen en 2,5 glas wijn en 2 thee 80 euro kwijt....niet echt goedkoop maar de kwaliteit was goed.
joop119 .
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
Lekker (geen moeilijk) eten in een gezellige sfeer.
Lekker wijntje
Leuke bediening.
Zo zie je het ook aan de tafeltjes.
Veel vrienden met elkaar of vriendinnen.
marjolijn H.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2017
Gezellig restaurant, wel dure voorgerechten. Wat de pot schaft is altijd bijzonder en ook lekker.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Gisteravond met 4 personen erg lekker gegeten bij The Wine Kitchen. Perfecte en zeer betrokken bediening. De eigenaresse wist veel over de gerechten en bijpassende wijnen te vertellen. Bovendien een erg gezellige ambiance.
Een tien is namens ons allen dik verdiend. We komen zeker weer terug.
MEvS V.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Voor: prima kwaliteit en gezellig restaurant.
Tegen: Er wordt niet met een vaste kaart gewerkt; de beschikbare gerechten worden opgenoemd. Nadeel is dat je dan de prijs ervan niet weet. Verder was het tempo te hoog, dat mag best iets relaxter.
Peter K.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Goede informele sfeer. Lekkere wijnen. 5 verrukkelijke voorgerechten. Ik had de Bisque met mosselen. Een entrecote als hoofdgerecht. En de onvolprezen merengue die al jaren op het menu staat. Dit keer namen we er een dessertwijn bij.
Yvette V.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Altijd zeer gezellig en heerlijk eten, de bediening verdient een 10!!!
Wat mij het meest aanspreekt is het dagmenu, altijd weer wat anders!
lia.mets12 .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Lekker gegeten. Wij eten hier regelmatig en het is altijd goed. Bijzonder fijne collectie wijnen per glas. Vermeldenswaardig is de attentie van het personeel.
bettine R.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Heerlijk smaakvol eten, 3 gangen genomen , perfecte bediening en fijn ambiance. Ik zal dit zeker aanbevelen aan vrienden
Robbert H.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Super bedankt Jessica en Remco voor het verzorgen van een heerlijk culinair feestje met super lekker eten en geweldige dikke wijnen, in een top ambiance. Mede dankzij jullie heb ik een bere goeie indruk gemaakt op m’n date ;-))
Henk K.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Prima restaurant, heerlijk eten en uitstekende wijn assortiment. De rode huiswijn is zeer aan te bevelen. ga hier zeker nog een keer naar toe.
ProeverInSpee .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Vlak na de zomer weer eens bij The Winekitchen gegeten, met wat vrienden van ver. Wat was het weer heerlijk, nog steeds na al die jaren. Weer nieuwe gerechten, ook vast, helemaal die entrecote café de Paris was fantastisch. Nieuwe heerlijke wijnkaart met voor ieder wat wils. Ook de service is nog steeds heel attent en bekwaam, de eigenaren lopen nog rond na zoveel jaar om hier en daar een babbeltje te houden. Kortom, we komen zeker weer terug, ga zo door!
rj B.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Teleurstellende ervaring dit keer helaas, na eerder een aantal malen goed gegeten te hebben... 4 personen lamsrack rauw op tafel...(ik kan net aan rose (bijna rauw) zeer waarderen maar dit was gewoon echt rauw nog koud). Retour keuken. Borden met aangesneden vlees "at random" bij de gasten retour. Tweede kans, nog steeds niet ok. Bij gelaten. Overige hoofdgerechten boerderijkip en biefstuk waren prima (tip wel erg vet). Kok kwam excuses maken over lamsvlees, daarbij een tip aan de kok; Jamaar heeft een klant die terecht niet tevreden is geen boodschap aan. Koffie dan maar van mij helpt ook niet. Had beter geweest iets met de prijs te doen als geste maar dat is een keuze. Ik gun jullie een mooi succesvol restaurant in ons prachtige dorp maar dit was helaas echt ondermaats. Met 9 personen ruim EUR 400 voor een doordeweeks etentje had ik ff meer van verwacht. Hoop een volgende keer iets beters te kunnen schrijven.