The WineKitchen

Dorpsstraat 90 1182 JH Amstelveen Nederland Kaart
31-208221963

Over het restaurant The WineKitchen

The WineKitchen (Wijn-Spijs bar & restaurant) in Amstelveen staat voor genieten van de combinaties van mooie wijnen met smaakvolle gerechten. Echte wijnliefhebbers zijn hier helemaal aan het goede adres. Met een grote en wisselende selectie aan internationale wijnen zit er voor iedereen wat lekkers tussen. De sommelier vertelt graag over de verschillende wijnen.

Naast diverse hapjes en voorgerechten kan je ook genieten van het elke dag wisselende "Eten wat de Pot Schaft". Net als thuis is het “Eten wat de Pot Schaft” soms iets wat je minder aanspreekt. Voor die momenten hebben ze twee heerlijke andere keuzes: Onze Entrecôte en Het Boerderij-Kippetje. Ook voor de vegetariërs is er iedere dag een smakelijke maaltijd verkrijgbaar.

Zin om te proeven wat de pot vandaag schaft? Reserveer dan snel bij The WineKitchen in Amstelveen!

Meer informatie over restaurant The WineKitchen

9,2

Jouw recensie over het restaurant The WineKitchen

Chris V.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Zoals gewoonlijk ben ik zeer tevreden over de passie van het personeel en de heerlijke gerechten! Ook de aanbevolen wijnen waren voortreffelijk. Een groot compliment aan de keuken.
Anette H.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Fijne service en bijpassende wijnen bij ieder gerecht. Erg fijn plekje!
Ingrid W.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2018
Mooie omgeving,goede tot zeer goede kwaliteit.Kom zeker nog een keer .Fijne avon met vrienden en waren zeer verrast over de gerechten en smaak.TOP!!!
H.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Het ontvangst en de gastvrijheid was zo goed. Dat hebben we niet vaak meegemaakt. We voelden ons zeer welkom en de kinderen konden ondanks dat er niet echt kindergerechten waren eten wat ze lekker vonden.
Ondanks de hele drukke avond veel lof over de wijze waarop deze service en gezelligheid zijn neergezet.

We komen graag weer.
jeroen S.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Heel leuk en gezellig restaurant. (huiskamer-idee). Het Eten was voortreffelijk ( uit een open keuken), de service heel goed met goede wijnen. echt een aanrader! Ik kom zeker terug.
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Gezellige ambiance, creatieve keuken, lekkere wijnen. Jessica en Remco hebben een goed gevoel voor kwaliteit. Reserveren is aan te bevelen.
Danny V.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
Beperkt menu met lekkere gerechten. Zeer goede wijnen, allemaal per glas beschikbaar
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2018
Zeer kleine kaart. Entrecote zenig en taai. Kom hier niet meer terug.
Cyrella H.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Heerlijk gegeten, fijne sfeer. Ik vind het een aanrader!
Ron H.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Gastvrij, persoonlijke aandacht, zeer goed rekening houdend met een allergie (vooraf aangegeven, fantastisch voorbereid door de keuken). We komen er graag.
Doortje V.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Het is altijd gezellig en goed eten in de Winekitchen. Sfeer is goed, bediening persoonlijk en plezierig. We komen er graag.
Carola S.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Gezellig, ruime keuze voor- en hoofdgerechten, prima bediening, persoonlijke benadering. Het was een beetje warm binnen door het weer. Kom zeker weer terug!
P.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Na al die jaren eindlijk hier gegeten en het was een zeer prettige ervaring. Fijne en persoonlijke bediening met ruimte en tijd voor een goede beschrijving van het gerecht en/of de wijn(en). Onze gerechten waren erg lekker en mooi opgemaakt. Met een mooie Sancerre en een volle Valpolicella erbij uigekozen een fantatische combinatie. De kaasplank toe met een verrukkelijk zachte desertwijn maakte de avond volmaakt. Wij gaan zeer zeker voor de herhaling. Een aanrader voor een ieder die hier nog niet is geweest!
Bijman S.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2018
Uit het menu is lastig kiezen, al het eten is echt van top niveau. Verrassende en verfijnde smaken, heerlijke wijnen, fijne enthousiaste bediening, echt een avondje intens genieten.
D.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2018
Op weg naar een vergadering gingen we voor de dag hap met een vrolijk glas. En dat was in een woord: geweldig lekker! We komen zeker terug.
aoonk .
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Wat een heerlijke en gezellige afsluiting van de week. Wat kunnen ze toch lekker koken bij de winekitchen. Bedankt jessica en remco.
Charlie R.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
Twee weken geleden weer eens gegeten bij The Winekitchen. Het was, zoals altijd, heerlijk! Oesters Rockefeller een echte aanrader, net als de overige gerechtjes en super bediening! We komen snel weer.
V.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Lekker gezeten en vooral lekker gegeten! Een aanrader. Het, via de website gevraagde glaasje bubbels stond voor ons klaar. Leuk detail, er was geen kaart. De gerechten werden opgesomd, leuke hersengymnastiek.
Heerlijke entrecote gegeten, zo uit het pannetje. Alles was even smaakvol. Overheerlijke wijn ook trouwens.
Yvette V.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Weer heerlijk gegeten, gezellige ambiance en hele vriendelijke bediening. Komen hier graag!
Het afwisselende menu is altijd weer een verrassing.
Lidy L.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2018
Zoals gewoonlijk heerlijk!Klein buiten terras met dit mooie weer,gezellig.eten voortreffelijk, de dag hap en de witte wijn paste goed op het terras.