The WineKitchen

Dorpsstraat 90 1182 JH Amstelveen Nederland Kaart
31-208221963

Over het restaurant The WineKitchen

The WineKitchen (Wijn-Spijs bar & restaurant) in Amstelveen staat voor genieten van de combinaties van mooie wijnen met smaakvolle gerechten. Echte wijnliefhebbers zijn hier helemaal aan het goede adres. Met een grote en wisselende selectie aan internationale wijnen zit er voor iedereen wat lekkers tussen. De sommelier vertelt graag over de verschillende wijnen.

Naast diverse hapjes en voorgerechten kan je ook genieten van het elke dag wisselende "Eten wat de Pot Schaft". Net als thuis is het “Eten wat de Pot Schaft” soms iets wat je minder aanspreekt. Voor die momenten hebben ze twee heerlijke andere keuzes: Onze Entrecôte en Het Boerderij-Kippetje. Ook voor de vegetariërs is er iedere dag een smakelijke maaltijd verkrijgbaar.

Zin om te proeven wat de pot vandaag schaft? Reserveer dan snel bij The WineKitchen in Amstelveen!

Meer informatie over restaurant The WineKitchen

Dinsdag t/m Zaterdag 17:00 - 23:00
Zondag Gesloten

Uitmuntend

Jouw recensie over het restaurant The WineKitchen

Erik B.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2018
Slechte prijs kwaliteit verhouding. Wij hebben hier afgelopen zaterdag 8 december met vrienden gegeten. Het voorgerecht (tartaar) zag er mooi uit maar smaakte naar niets. Het hoofdgerecht werd lauw geserveerd met onduidelijke garnituur. Bediening was correct maar niet bijzonder vriendelijk. Kortom ik kom hier niet meer terug.
J.J. B.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2018
Het eten viel ontzettend tegen. Flauwe koude hap vooraf. Het hoofdgerecht was lauw en smakeloos. Prijs kwaliteit verhouding beneden de maat. Arrogante bediening. De gastheer staat voortdurend op zijn telefoon te kijken. Géén aanrader!
Johan K.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2018
Prijs-kwaliteit vond ik slecht; voor €24,50 zenige kleine entrecote met een paar in boter verdronken aardappels. Geen garnituur en een paar blaadjes sla. Geen aanrader
Suzanne M.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Wat hebben we lekker gegeten zeg! Ieder gerecht was om de vingers bij af te likken. Zo mooi, zo subtiel en perfecte smaakcombinaties.
Gezellige sfeer, leuke bediening en mijn ouders hebben genoten van de wijnen. Een top tent waar ik graag snel weer terugkom. Dank!
Christa V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Heerlijk gegeten in een leuke ongedwongen sfeer. Top!
K.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2018
Prettige en informele ontvangst, attente en vriendelijke bediening, fantastische gerechten met heerlijke passende wijnen.
Marielle R.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2018
Was voor de derde keer te gast bij The Winekitchen, nu met een grotere groep van 7 dames - we hebben genoten.
Zaten 3 Turkse dames bij uit Istanbul bij die eten op zeer goed niveau gewend zijn - zij vroegen nadrukkelijk of ik ze tijdens een volgend bezoek aan Nederland weer mee wilde nemen naar The Winekitchen!. dat zegt genoeg.
We waren blij verrast met de smoked paprika popcorn, de champignon boter en het heerlijke brood met pompoen humous dip als voorafje - complimenten!!
Bert A.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Was gewoon top zoals altyd. Wijn was erg lekker de borrelhapjes ook. Ze hebben nu zelfs menu kaart dat was erg makkelijk. Voorheen niet. En alles was heel erg smaakvol.. Fus komen zeker terug.
Marion P.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2018
Zoals eerder aangegeven: het restaurant voelt vertrouwd; je voelt je er snel thuis. De eigenaren zijn ontzettend vriendelijk, ontspannen en professioneel. Het is duidelijk dat ze het je naar de zin willen maken. Het eten is verrukkelijk en alle gerechten zien er prachtig uit! Kortom, eten bij de Winekitchen is iets om altijd naar uit te kijken! Marion
Janine H.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2018
Bij de wine itchen voelt het altijd of je thuis komt, warm en gemoedelijk. Het verrassende vind ik ookaltijd, de wisselende gerechten. Voor het teamvan de kitchen, denk ik niet altijd makkelijk maar wel inspirerend.
Aymghendriks H.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2018
Heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening. Zeer zeker voor herhaling vatbaar. Wel een beetje rumoerig, maar dat is ook wel weer gezellig!
Vivian S.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2018
Heel gezellig gegeten met mijn vriend en lekker! Steak tartaar beide als vooraf en als hoofd, Kwarteltje en Parelhoen..... wij wilde beginnen met Champagne, de gene die wij bestelde van de kaart, was vervangen door een ander... uiteindelijk gekozen voor een Rosé Champagne ... graag een fles, “helaas hebben wij alleen een 1/2 fles voorradig”.... oké prima! Helaas was deze lauw! Dat was echt een minpunt!! Jammer want verder alles perfect!
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Zoals gewoonlijk ben ik zeer tevreden over de passie van het personeel en de heerlijke gerechten! Ook de aanbevolen wijnen waren voortreffelijk. Een groot compliment aan de keuken.
Anette H.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Fijne service en bijpassende wijnen bij ieder gerecht. Erg fijn plekje!
Ingrid W.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2018
Mooie omgeving,goede tot zeer goede kwaliteit.Kom zeker nog een keer .Fijne avon met vrienden en waren zeer verrast over de gerechten en smaak.TOP!!!
H.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Het ontvangst en de gastvrijheid was zo goed. Dat hebben we niet vaak meegemaakt. We voelden ons zeer welkom en de kinderen konden ondanks dat er niet echt kindergerechten waren eten wat ze lekker vonden.
Ondanks de hele drukke avond veel lof over de wijze waarop deze service en gezelligheid zijn neergezet.

We komen graag weer.
jeroen S.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Heel leuk en gezellig restaurant. (huiskamer-idee). Het Eten was voortreffelijk ( uit een open keuken), de service heel goed met goede wijnen. echt een aanrader! Ik kom zeker terug.
Elly G.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Gezellige ambiance, creatieve keuken, lekkere wijnen. Jessica en Remco hebben een goed gevoel voor kwaliteit. Reserveren is aan te bevelen.
Danny V.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
Beperkt menu met lekkere gerechten. Zeer goede wijnen, allemaal per glas beschikbaar
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2018
Zeer kleine kaart. Entrecote zenig en taai. Kom hier niet meer terug.