The WineKitchen

Zondag Gesloten

Jouw recensie over het restaurant The WineKitchen

Peter K.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Goede informele sfeer. Lekkere wijnen. 5 verrukkelijke voorgerechten. Ik had de Bisque met mosselen. Een entrecote als hoofdgerecht. En de onvolprezen merengue die al jaren op het menu staat. Dit keer namen we er een dessertwijn bij.
Yvette V.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Altijd zeer gezellig en heerlijk eten, de bediening verdient een 10!!!
Wat mij het meest aanspreekt is het dagmenu, altijd weer wat anders!
lia.mets12 .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Lekker gegeten. Wij eten hier regelmatig en het is altijd goed. Bijzonder fijne collectie wijnen per glas. Vermeldenswaardig is de attentie van het personeel.
bettine R.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Heerlijk smaakvol eten, 3 gangen genomen , perfecte bediening en fijn ambiance. Ik zal dit zeker aanbevelen aan vrienden
Robbert H.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Super bedankt Jessica en Remco voor het verzorgen van een heerlijk culinair feestje met super lekker eten en geweldige dikke wijnen, in een top ambiance. Mede dankzij jullie heb ik een bere goeie indruk gemaakt op m’n date ;-))
Henk K.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Prima restaurant, heerlijk eten en uitstekende wijn assortiment. De rode huiswijn is zeer aan te bevelen. ga hier zeker nog een keer naar toe.
ProeverInSpee .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Vlak na de zomer weer eens bij The Winekitchen gegeten, met wat vrienden van ver. Wat was het weer heerlijk, nog steeds na al die jaren. Weer nieuwe gerechten, ook vast, helemaal die entrecote café de Paris was fantastisch. Nieuwe heerlijke wijnkaart met voor ieder wat wils. Ook de service is nog steeds heel attent en bekwaam, de eigenaren lopen nog rond na zoveel jaar om hier en daar een babbeltje te houden. Kortom, we komen zeker weer terug, ga zo door!
rj B.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Teleurstellende ervaring dit keer helaas, na eerder een aantal malen goed gegeten te hebben... 4 personen lamsrack rauw op tafel...(ik kan net aan rose (bijna rauw) zeer waarderen maar dit was gewoon echt rauw nog koud). Retour keuken. Borden met aangesneden vlees "at random" bij de gasten retour. Tweede kans, nog steeds niet ok. Bij gelaten. Overige hoofdgerechten boerderijkip en biefstuk waren prima (tip wel erg vet). Kok kwam excuses maken over lamsvlees, daarbij een tip aan de kok; Jamaar heeft een klant die terecht niet tevreden is geen boodschap aan. Koffie dan maar van mij helpt ook niet. Had beter geweest iets met de prijs te doen als geste maar dat is een keuze. Ik gun jullie een mooi succesvol restaurant in ons prachtige dorp maar dit was helaas echt ondermaats. Met 9 personen ruim EUR 400 voor een doordeweeks etentje had ik ff meer van verwacht. Hoop een volgende keer iets beters te kunnen schrijven.
Ncbkkr .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Echt veel te duur. 108 eu voor 2 personen. 8 eu glas wijn. 21 eu voor en 37 hoofdgerecht. Had een heek filet met veel te veel roomsaus. Geen verfijnde keuken dus. Sfeer is informeel. Informatie over dagkaart onduidelijk. Winst staat duidelijk centraal. Jammer, daardoor geen goed gevoel als je de deur uitgaat. Kom dus niet meer terug.
Joss P.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Leuk ingerichte zaak, vriendelijk personeel. Gelukkig een kleine kaart met goede gerechten maar wel wat te kleine porties, dat geldt ook voor het dessert, net te duur en net te kleine porties. Een uitgebreide keuze uit heerlijke wijnen. wel wat koud als je het tafeltje het dichtst bij de deur hebt en ze vergeten de kachel aan te doen die in het halletje staat. Ook irritant dat er steeds mensen voor de deur gaan staan roken en de walm ook weer naar binnen komt. Dus wissel dat tafeltje ook maar in voor een hipsterlouncebanksofa of iets dergelijks. Verder een prima zaak, we gaan zeker terug komen.
Ralf K.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2016
Goede leuke tent waar je bijna alle wijn per glas kunt bestellen. Drie standaardgerechten en een paar specials. Slimme en goede formule. Elke avond vol omdat het voorziet in een behoefte. Goed eten en drinken voor een acceptabele prijs.
MarioV .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Een week tevoren gereserveerd voor 3 personen met het verzoek om een ruime tafel, want twee mensen zijn wat corpulent. Kom je binnen, dan wordt je met z'n drieën door een vriendelijke medewerkster aan een tafeltje van 85x85cm gezet. Het bleek niet mogelijk om ons op een andere plek met wat meer ruimte te zetten. De zaak was nog maar halfvol en later, toen we na het eten vertrokken, voor driekwart vol. We hebben even gedubd of we niet weg zouden gaan om een andere plek te zoeken. Het is vrijdagavond, het zal druk worden in de buurt, dus zijn we toch maar gaan zitten, met de nodige irritatie: zo wil je niet beginnen op je vrije avond. De bediening was de gehele avond verder vriendelijk en correct, maar van enige compensatie voor het ongemak .... niente. Het eten was goed: salade met linzen als voorgerecht, de zeebaars als hoofdgerecht en een kaasplankje als dessert. Prima wijnen daarbij: een Grüner Veltliner en, voor bij de kaas, een Nero d'Avola. We hebben 200 euro afgerekend, maar houden een kater over van ons bezoek. Toen we de zaak uitliepen, kon de chagrijnige eigenaar zich niet verwaardigen ons terug te groeten. Een zaak waar ze ons niet meer terug zullen zien. Sorry bediening en keuken, maar genoeg andere mogelijkheden.
Tsjek ..
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2016
Decor een 8. Beetje pijpenla, maar gemoedelijk. Ook als het niet vol zit, maar dat doet het meestal wel...
En dan de service en het eten! Een bijzondere situatie als je gezelschap een glutenprobleem heeft en zo'n beetje voor alles wat je kunt bedenken allergisch is! Geen probleem! De bediening en de kok nemen alle tijd en zijn super creatief. Een levendig gesprek en wikken en wegen. Uiteindelijk werd er vis gehaald uit hun andere restaurant (straatje verderop) en hebben we heerlijk gegeten. En o ja, er werd op ons verzoek een fantastische wijn uitgezocht uit de zogenaamde left-overs. Top dames! Heel goed gedaan.
Calijn R.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2015
Je moet hier echt op tijd reserveren om een plekje te krijgen. Zelfs op een reguliere dinsdagavond zat het hier nokkienokkie vol. We hadden een gezellige tafel achterin. Een menukaart is er niet, wel een wijnkaart ;-). Bij het opnoemen van de gerechten dus goed opletten! Wij maakten onze keuze en kozen de bijpassende wijn. Mijn vongole in thaise chilisaus was heerlijk, verrassend en pittig. Ik hou ervan, maar een lichte waarschuwing is op zijn plaats. En het boerderijkippetje was in eerste instantie niet helemaal gaar, maar dat werd direct fantastisch opgelost. Zo hoort dat, iedereen kan wel eens het niet niet goed hebben. Na enkele minuten kreeg ik mijn bord weer en was de kip precies zoals het hoorde. Lekker, maar niet bijzonder. De wijnen waren lekker, maar misschien mijn keuzes, maar niet "wauw". En gelukkig kon een "bobglaasje" maar dat is niet standaard, denk ik. Enfin, ik heb er fijn gegeten en gedronken, al was het niet super spannend. Maar ik kom zeker terug. Voor de vaste goede kwaliteit, en de gezellige sfeer.
Martijn P.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
De wijnen waren erg goed, het eten was erg goed vooral de CRÈME BRÛLÉE VAN EENDELEVER met een dessert wijn, goddelijk. Puntje van kritiek is dat we af en toe wel wat lang moesten wachten op koffie en/of om wat te bestellen, maar de kwaliteit van de wijn en het eten deden dat snel vergeten. Ik kom hier zeker op een rustiger avond nog een keer terug.
Rozemarijn S.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2015
We waren iets eerder dan onze reservering, maar konden desondanks kiezen of we binnen of buiten wilden zitten, dus dat was fijn. We begonnen met een heerlijke prosecco en kregen toen uitgelegd hoe The WineKitchen werkt. Er is een kaart waar alleen de wijn op staat en de borrelhapjes. De voor- en hoofdgerechten worden aan tafel opgesomd. Ik vind het zelf prettiger om gewoon een kaart voor me te hebben. Je vergeet snel een van de opgesomde gerechten. In andere recensies is ook al opgemerkt dat je bovendien geen idee hebt van de prijzen. We besloten met brood en een kaasplankje te starten en daar een bijzondere rode prosecco bij te drinken die heerlijk frambozig was. De kaasplank kwam wat later dan het smakelijke bruine brood dat geserveerd werd met uitstekende olijfolie en boter. De kaas was origineel: uit diverse Europese windstreken, gelukkig ook niet te koud. Erg lekker. Hierna kozen we voor twee voorgerechten: een tonijnsalade met venkel die heerlijk licht van smaak was, daarna een carpaccio die mij eveneens goed smaakte, maar voor sommige mensen misschien wat rijkelijk van truffel mayonaise was voorzien. We lieten ons adviseren over een glas witte wijn voor de tonijn. Zoals je kunt verwachten bij een restaurant met deze naam was de wijn erg lekker. Toe besloten we met zijn drieen twee desserts te delen: een frambozen cheese cake die voorzien was van een heerlijke bodem en de Merengue. Allebei uitstekend. We sloten af met koffie en waren voor 50 euro de vrouw klaar. Erg fijn vond ik dat er zonder vragen kraanwater geserveerd wordt. Ook verder vond ik de service erg prettig. Kortom: uitstekende en relaxede avond gehad hier!
paulus_adams .
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2015
Prima avond gehad bij The WineKitchen. Zeer sfeervolle plek met open keuken en mooie bar. Door de open keuken wordt 't helaas wel behoorlijk warm in het restaurant. Eigenaar blijkt echte wijnkenner en neemt de tijd voor z'n gasten. Schitterende Tempranillo, Sauvignon Blanc en Malbec wijnen. Het eten was ook prima verzorgd. Zalm voorgerecht wel beetje vlak qua smaak. Entrecotes als hoofdgerecht goed bereid, bijgaande aardappeltjes wel wat vet en ook salade had iets creatiever kunnen zijn. Maar al bij al echt een leuk restaurant waar je lekker kunt tafelen met mooie begeleidende wijnen.
Maud V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2014
Werden heel vriendelijk ontvangen aan een eenvoudig gedekte tafel. Serveerster bleef hele avond ' gemaakt' vrolijk; achter de bar een meneer die constant met zijn telefoon bezig was. Restaurant zit in een straat vol restaurantjes. Het is een smal lokaal, met open keuken en een vettige lucht.
Kregen direkt kan water met eenmalig ijsblokjes. Serveerster prees de charcuterie schotel aan en het brood; bleek later royaal geprijsd!
Er is ' keuze' uit 1 dagschotel, 1 entrecote/gebakken aardappels/salade, 1 soep, 3 salades en 6 uitsluitend mierzoete toetjes. !!
Dagschotel was fazant....ja, je moet er maar van houden. 2 kleine boutjes met weinig smaak. Entrecote was niet medium, echt te rood en niet lekker mals.
Geen frites te krijgen, uitsluitend vette aardappels met een (te) kruidige smaak.
Toetjes mooi opgemaakt en smakelijk maar waarom geen vers fruit of ijs als keuze??
Kortom, waarschijnlijk prima tent voor een glaasje maar niet om gezellig met groep te eten.
Floor D.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2014
Heerlijk gegeten bij The Wine Kitchen met zijn vieren. Wij hadden daarna een theatervoorstelling, daar werd geweldig rekening mee gehouden. In anderhalf uur genoten van vooraf, voorgerecht, hoofdgerecht, heerlijke huiswijn en koffie. Helaas geen tijd meer voor toetje, daar komen we nog voor terug.

Vanwege de tijdsdruk werden gerechten snel geserveerd, maar dat was zeker niet vervelend. Bediening wist veel van wijn (logisch), en noemde de kaart uit het hoofd op. Ik neem aan dat de kaart dus regelmatig verandert. Minpuntje hier is dat de prijzen dus niet bekend zijn bij bestellen, waardoor de rekening toch hoger uitviel dan ik had verwacht. De bestellingen werden ook zonder papier opgenomen en netjes bij de juiste mensen uitgeserveerd, dat kan ik altijd wel waarderen! Ook een pluspunt: karaf water werd standaard op tafel gezet en ook steeds bijgevuld!

Vooraf qua brood en voorgerechten is er volop keuze, ook echt bijzondere gerechten. Zelf had ik de crème brûlée van eendenlever, een aanrader! Er was keuze uit twee hoofdgerechten: "Wat de pot schaft" was bij ons wild zwijn stoofvlees, daarnaast vast op het menu de entrecote. Beiden erg goed bevallen.

Decor en aankleding is mooi, modern maar warm. Enige minpuntje: het was wel erg warm. Keuken is gedeeltelijk open, en middenin het restaurant.

Concluderend is dit restaurant zeker een aanrader dankzij goed eten, geweldige service en een leuke sfeer!
Josderksen .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2014
Aangenaam om hier te zijn. Er is een dagkaart. Keuze uit een aantal gerechten.
Ik kom regelmatig . Het eten is altijd verrassend en echt erg lekker . De bediening is goed en vriendelijk. Snappen als je een nagerecht met zijn 2wilt delen.
Dringen zich niet op en geven je de ruimte om rustig te praten en een avond te genieten . Kortom een aanrader .