The WineKitchen at Sea

Maandag t/m Zondag

Jouw recensie over het restaurant The WineKitchen at Sea

Lous V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Perfekt en gezellig gegeten met een uitstekende bediening .
Kom hier graag terug
Het restaurant voldoet aan verwachtingen. Ik was hier reeds eerder .
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Ondanks dat de bediening tot 2 x toe vergeten was het juiste gerecht door te geven werd dit uitstekend opgelost door de bediening en werden de gerechten vlot opgediend.
Paul W.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Als het slecht was en dat was het een aantal maanden geleden heb ik dat gemeld via Iens, slechte kritiek blijft vaak onnodig hangen, maar als het goed was vindt ik ook dat je dat dan ook moet melden. Mijn bezoek gisteren was daarom prima, menu was heerlijk, locatie is / was blijft super en de bediening ( mijn punt van kritiek de laatste keer ) was beduidend beter. Dus een prima avond !
Erika D.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
We hebben heerlijk gegeten. De borden waren prachtig opgemaakt en de hoeveelheden waren prima op elkaar afgestemd. De sfeer was prettig e, zodat we ook de nodige zaken met elkaar konden bespreken
V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Goed eten, wat jammer is, dat er een bepaald slag mensen komen wat de sfeer/gezelligheid naar benenden brengt. Ben ook in het andere restaurant van ze geweest, daar is de sfeer qua mensen die er komen veel gezelliger.
Emmy T.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2018
Genoten op het terras van de verrassend klaar gemaakte gerechten. Niet goedkoop, maar zeker de prijs waard!
Bediening uiterst vriendelijk en duidelijk over bijvoorbeeld het dagmenu 3 of 4 gangen.
Wij komen hier zeker terug.
Henny D.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
Wij waren hier 3 juni voor de lunch. Zeer gastvrij en heerlijk eten. Erg veel wijn per glas te krijgen,vinden mijn man en ik zeer positief. Kortom een aanrader.
paul B.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Alles was positief: de kwaliteit van het eten, een goede bediening, een rustige sfeer. Kortom: je krijgt waar voor jouw geld. We komen graag nog een keer terug.
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2018
We hebben heerlijk gegeten en gedronken, in een plezierige omgeving, met hartelijke en vlotte bediening. Een plek om te onthouden!
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2018
Heerlijke avond op geweldig terras
COR W.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2018
Prettige ontvangst,persoonlijke benadering van het personeel,goede uitleg over het eten en de kwaliteit van het eten was prima
Jolanda T.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2018
The Winekitchen at Sea is een heerlijke plek om te vertoeven. Wij zaten op het terras en hebben genoten van de rust en vakantie-achtige sfeer. De gerechten waren erg lekker, puur van smaak en precies voldoende. Het viergangenmenu "Eten wat de pot schaft" is een aanrader!
Mirjam van der H.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Met Pinksteren genoten van gerechten van de kaart en het dagmenu. Heerlijk gezeten op prachtig, bijna mediterraan aandoend terras in Amstelveen. Fijne bediening.
Iets aan de prijs.
Letty B.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2018
Klantvriendelijkheid en gastvrijheid kan echt een stuk beter! We werden niet snel van een drankje voorzien, de glazen waren niet schoon. Het eten was prima maar niet super bijzonder of verrassend. Ook na het eten hebben we geen bediening meer gezien.
L.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2018
Heerlijk eten, in een prachtig gebouw. Fijn terras. Vriendelijke bediening!

................................................................................................................................
Willem H.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2018
De ontvangst en bediening waren zeer vriendelijk en gastvrij. Het eten was aantrekkelijk geserveerd en heerlijk van smaak met allemaal verse ingrediënten. Locatie kon niet beter gezien het fantastische weer en het mooie terras. Aanrader!
Olga S.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
een van de beste restaurants. alles is vers lekker en op juiste wijze voorbereid.
Uitstekende wijnkaart. Bediening is zeer attent. En vergeet niet ook makelij parkeren en geen drukte
kortom aanrader.
Fred B.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Goede kwaliteit eten en geweldige ambiance!
joop119 .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
Lekker gegeten in prima sfeer.
Eerst buiten (in zonnetje) en later naar binnen toen het wat kouder werd.
Al met al meer dan prima.
Ed S.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Heerlijke 4 gangen lunch tonijn, kreeftensoep, kabeljauw en chocolade dessert met 15 personen. Prima ontvangst en attente bediening.