The WineKitchen at Sea

Maandag t/m Zondag

Jouw recensie over het restaurant The WineKitchen at Sea

Andre L.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2018
Heerlijk buiten gegeten, toplocatie !!! Ok het zonnetje scheen heerlijk dus dat werkt ook mee.
Maar de oesters waren kraakvers en dus top, heerlijke wijn en prima bediening
Kortom een aanrader !! Wij gaan hier zeker terugkomen
Ed S.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2018
Heerlijk het dagmenu genomen, maar eerlijkheid gebiedt te zeggen de porties aan de grote kant waren en de gerechten nogal eenvoudig. Volgende keer toch maar van de kaart eten met eventueel een gerecht minder .
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Heerlijk terras. Vriendelijke bediening en lekkere verse visgerechten. Dagmenu is afwisselend en goed. Afwisselende wijnkaart
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
Overduidelijk dat Edo er niet was. Kennelijke chaos in de keuken. Ook de wachtijd voor we de kaart kregen was op de kop af 50 minuten (!). Dit had nog langer geduurd als ik de menukaarten niet zelf was gaan halen.........De bediening in de omgang vlot, zelfs licht arrogant, maakt dit in de praktijk niet waar. Hoe ogenschijnlijk sympatiek ook, gebrek aan aandacht voor wat er op een tafel gebeurd (of juist helemaal niet gebeurd) blijft irritant. Overduidelijk een gebrek aan leiding. Zo denken we. Als goedmakertje koffie en thee van het huis. Dat dan weer wel.
Marion R.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Wij vierden ons 25 jarige bruiloft en dit is vooraf helemaal doorgesproken waarna offerte werd gestuurd!
Helemaal TOP!!!!!
Michelle J.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Fijne ontvangst, prima serviceniveau en heerlijk eten en wijnen. Dagmenu was geweldig! Vooral het tussengerecht met kreeft was top. De rest ook heerlijk hoor. Bediening is opgewekt en servicegericht en dat is heel fijn! Zelfs voor de groepsfoto in de aparte ruimte werd even tijd gemaakt. Heerlijke avond gehad.
Ben L.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Het was het net niet. Waarschijnlijk was de verwachting te hoog gespannen. Smaken wat te vlak. Maar de wijnen maken wel wat goed.
Barbara F.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
Wederom voortreffelijk gegeten. Gekozen voor 3-gangen (voor-, tussen- en hoofdgerecht) van het menu van de dag en ieder gerecht (makreel, kreeft, heekfilet) was een verrassing. Prachtige combinatie van smaken en kleuren, een feest voor het oog én de smaakpapillen!
B.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
Bij aankomst kwam de luide muziek van de Haringparty 2018 ons tegemoet. De gastvrouw met wie we deze tegenvaller bespraken begreep het direct en bracht ons naar de private dining room. Daar hebben we genoten van de heerlijke en mooie gerechten en konden we elkaar goed verstaan. Chapeau!
Lous V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Perfekt en gezellig gegeten met een uitstekende bediening .
Kom hier graag terug
Het restaurant voldoet aan verwachtingen. Ik was hier reeds eerder .
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Ondanks dat de bediening tot 2 x toe vergeten was het juiste gerecht door te geven werd dit uitstekend opgelost door de bediening en werden de gerechten vlot opgediend.
Paul W.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Als het slecht was en dat was het een aantal maanden geleden heb ik dat gemeld via Iens, slechte kritiek blijft vaak onnodig hangen, maar als het goed was vindt ik ook dat je dat dan ook moet melden. Mijn bezoek gisteren was daarom prima, menu was heerlijk, locatie is / was blijft super en de bediening ( mijn punt van kritiek de laatste keer ) was beduidend beter. Dus een prima avond !
Erika D.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
We hebben heerlijk gegeten. De borden waren prachtig opgemaakt en de hoeveelheden waren prima op elkaar afgestemd. De sfeer was prettig e, zodat we ook de nodige zaken met elkaar konden bespreken
V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Goed eten, wat jammer is, dat er een bepaald slag mensen komen wat de sfeer/gezelligheid naar benenden brengt. Ben ook in het andere restaurant van ze geweest, daar is de sfeer qua mensen die er komen veel gezelliger.
Emmy T.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2018
Genoten op het terras van de verrassend klaar gemaakte gerechten. Niet goedkoop, maar zeker de prijs waard!
Bediening uiterst vriendelijk en duidelijk over bijvoorbeeld het dagmenu 3 of 4 gangen.
Wij komen hier zeker terug.
Henny D.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
Wij waren hier 3 juni voor de lunch. Zeer gastvrij en heerlijk eten. Erg veel wijn per glas te krijgen,vinden mijn man en ik zeer positief. Kortom een aanrader.
paul B.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Alles was positief: de kwaliteit van het eten, een goede bediening, een rustige sfeer. Kortom: je krijgt waar voor jouw geld. We komen graag nog een keer terug.
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2018
We hebben heerlijk gegeten en gedronken, in een plezierige omgeving, met hartelijke en vlotte bediening. Een plek om te onthouden!
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2018
Heerlijke avond op geweldig terras
COR W.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2018
Prettige ontvangst,persoonlijke benadering van het personeel,goede uitleg over het eten en de kwaliteit van het eten was prima