The WineKitchen at Sea

Maandag t/m Zondag

Jouw recensie over het restaurant The WineKitchen at Sea

Helenstaalman S.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2019
Heerlijke Zondaglunch, vriendelijke bediening, komen zeker terug
Elbert F.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2019
Heel gezellig ingericht restaurant met op haard en open keuken. Heel vriendelijke bediening ! Kwaliteit van het eten is uitstekend en een herrlijk broodje bij het voorgerecht . Kortom altijd heel plezierig !
Kirstin L.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
Voor een speciale gelegenheid is dit adres uitstekend. Het eten is erg goed! Ik heb genoten. De bijpassende wijnen zijn heel zorgvuldig gekozen. Het dagmenu wisselt om de paar weken. Zij hebben hier echt verstand van goed eten en een sfeervolle omgeving.
Leonne S.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2018
Ontvangst ok
Eten ok
Lege bordjes op tafel laten staan, lang!!
Ook van gerecht ervoor niet ok
Tafel niet schoongemaakt voor nagerecht, ook niet na zelf frietje van tafel geplukt te hebben onder ogen van bediening, niet ok
Ingrid H.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2018
Wij hebben een gezellige avond gehad en heerlijk gegeten en genoten van een heerlijke wijn. Ook de bediening was erg vriendelijk. Wij gaan vaker bij The WineKitchen at Sea eten!
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2018
Heerlijk gegeten vooral het voorgerecht zeebaars met een verfijnde mayonaise mocht er zijn
Alida S.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2018
De gerechten waren heerlijk en erg goed van kwaliteit. Zeker een aanrader.
de kwaliteit van het personeel is simpel en niet elegant. Ze zijn allemaal wel vriendelijk.
S.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2018
Prima restaurant voor diverse gelegenheden zowel zakelijk als privé.
Heerlijke wijn en veel keus op de kaart, bediening vriendelijk en rustig oplettend.
Bas V.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Gewoon heerlijk, elke keer weer. Besieging is ook top. Heerlijk gewoon !!!
Juliette S.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Eendenborst was lekker, Kabeljauw met stampot was lekker. Friet ok. Amuse lekker. Bediening niet optimaal, door bezettingsprobleem.
Liesbeth L.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Wij hebben heerlijk en gezellig gegeten. We waren met 9 man en werden n.a.v. de reservering vtv even gebeld om door te spreken hoe en wat. Heel vriendelijk en prettig vond ik dat. Toen we aankwamen werden gelijk heel vriendelijk ontvangen. In ons gezelschap was ook een kindje van 6 jaar waarvoor ze super lief waren. Ook mocht hij later lekker gaan slapen op de banken. De bediening was top, precies goed. Ze dachten mee en waren er elke keer als we ze nodig hadden. Zoals je het graag zou willen. Het eten was voortreffelijk en werd met gepaste tussenpozen geserveerd. Echt een top avond hebben we gehad!!!
Z.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Prima avond met mooie gerechten. Het is wel gehorig . Wijnen ook lekker en in verhouding prijs kwaliteit.
mooie open keuken.
Oliver H.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2018
al 14 of 15 keer hier gegeten. Altijd heel goed, a la carte en ook menu samenstelling. Wijnen ook heel goed, heel vriendelijke bediening. rondom tevreden, zeker weer.
Annet R.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Goeie gezellige sfeer, bij elke gang een fijne en duidelijke uitleg wat er geserveerd wordt.
Zou er elke week heen kunnen gaan!!
Silviavandenaardweg .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Met liefde bereide en geserveerde gerechten. Je merkt dat men daar het vak gepassioneerd uitoefent. Heerlijke wijnen, prettige atmosfeer, wij zaten in het rustige gedeelte bij de open haard. Het andere gedeelte is erg druk, het is maar wat je prefereert. Top gelegenheid!
Souss M.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Ik ben weer met vrienden geweest en wij waren allemaal echt te vreden, met het eten en het advies. Dit is een restaurant dat ik kan aanbevelen en waar ik regelmatig naar toe ga. Nogmaals bedankt.
Jacques B.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2018
Altijd alles top
Maar opnieuw ervaarden wij toch weer dat we moeite hadden een ontspannen gesprek te voeren omdat het omringende geluid van andere gasten ed vrij hard is
Joke K.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2018
Altijd heerlijk om bij de Wine Kitchen at Sea neer te strijken, deze keer voor een uitgebreide lun ch. Een heerlijk vismenu gegeten. Alles verfijnd en fraai op het bord. Ik zou dit restaurant zeker aanbevelen. En.....parkeren in de omgeving zonder extra kosten
Marjolijn L.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
Heerlijk menuutje, alle gerechten voortreffelijk! Altijd een feest om hier te eten. Kreeft was verrukkelijk met seizoensproducten.
Ellenroos B.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2018
Het duurde een eeuwigheid voordat er 3 menu’s beschikbaar waren voor 5 personen.
Er werd salade tonijn besteld welgeteld 4 plakjes met een blaadje sla dit voor een absurd bedrag.
Ook de vriendelijkheid van de serveerster was te erg voor wooden dit kan je geen gastvrouw noemen.
Verder rook het er naar rioolsring maar daar kan het restUrant niets aan doen