The WineKitchen at Sea

Maandag t/m Zondag

Jouw recensie over het restaurant The WineKitchen at Sea

Marjan D.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Heerlijk gegeten (porties misschien wat klein voor een grote eter), mooie gerechten en prima bediend. Ondanks bomvol restaurant konden we prima met elkaar een gesprek voeren. Kortom, plek om terug te komen.
Eric H.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Heerlijk gegeten en mooie wijnen. Aanrader!
Petra H.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Eten erg goed, begin de bediening een beetje nonchalant, later beter. Ook afrekenen was was slordig. Jammer want voor het eten komen we hier zeker terug.
martijn V.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2018
goede keuken,lekker gedineerd,aangenaam zich niet opdringende bediening,
kortom een plaats om nog eens terug te komen.goede prijsstelling
Monique D.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
Wij hadden een mooi en lekker uitgebalanceerd driegangen lunchmenu met passende wijn.
Attente bediening en mooi om de keukenbrigade met liefde voor het vak aan het werk te zien!
Robert B.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Gisteravond, 02-02-2018, samen met mijn moeder (haar 83ste verjaardag) gegeten in dit visrestaurant.
Ik kan alleen maar positief zijn van het ontvangst, tot de champagne en kaviaar naar elk gerecht daarna tot aan het afscheid.
Een echte aanrader voor iedereen die van vis houd en lekkere wijnen, tip de zuid afrikaan erg lekker!!
Vitaminefan A.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
Prima gelegenheid om lekker vis te eten. Attente bediening: goede uitleg over de gerechten en goed wijnadvies.
Het is best wel rumoerig, voordeel is dat je niet het gesprek van de buren kan volgen.
karel S.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
prima oesters en een meer dan hartelijke ontvangst vooral door een gedreven gastvrouw en verdere aanvulling dient alleen maar om de honderdentwintig tekens vol te maken
Dmitry S.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Great place with delicious seafood and very nice atmosphere. Highly recommend!

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Maarten R.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2018
Was gewoon prima. Zoals uit eten hoort te zijn. Beleefd en net personeel met uitstekend eten en drinken.
Ambiance ook prima.Mooie locatie en prima parkeergelegenheid. Het beste visrestaurant in de omtrek
Missotten E.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Volgens verwachting weer heerlijke avond gehad. Zowel het eten, de bediening en de ambiance geweldig!
Een echte aanrader!!
mirjampersoon .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Perfecte avond met heerlijk eten en passende wijnen erbij. Duidelijke uitleg bij de wijnen, welke keuze bij welk gerecht en waarom. Bediening uiterst vriendelijk en correct.
Bridget R.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
We vonden het gisteren avond een stuk minder goed dan we gewend zijn. Jammer. Het eten was prima, bediening vriendelijke, maar het duurde gisteren allemaal wel heel erg lang. Er werd olie op een schoteltje gedaan, het duurde tijden voor er brood kwam. Bij het toetje wederom heel erg kang wachten.
Odile G.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2018
Beetje runoerig
Ben D.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2018
Grote waardering voor de 'make up 'van de gerechten. Het zijn plaatjes om naar te kijken, je bent gewoonweg terughoudend om ze op te eten. De bediening is uiterst vriendelijk, vraagt soms wat te veel of het goed smaakt en alles naar wens is.
LouiseVerkade .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2018
Super gerechten, helemaal in style, mooie wijnkaart. Verrassende gerechten gegeten. Zeker een aanrader, komen graag terug.
Elbert F.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Waarom moet ik 120 tekens schrijven dat is idioot, het was er prima, leuke bediening, heerlijk gegeten en uitstekende wijn.
Leo H.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
we zijn regelmatige bezoeker van het restaurant omdat we er graag komen
.het voldoet altijd aan de verwachting. de prijs /kwaliteit/sfeer is volledig in balans. een aanrader om even gezellig uit eten te gaan,zonder sterren te willen eten noch te verwachten. gewoon gaan!
mail43 .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Geweldig restaurant. Heerlijk gegeten, sfeervolle inrichting, behulpzaam en vriendelijk personeel. Een echte aanrader! We hadden gekozen voor het 4 gangen menu en alles was even heerlijk. Borden waren prachtig opgemaakt. Goede uitleg van de gerechten.
Kick S.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Gezellige atmosfeer en gemiddeld goéd eten voor redelijke prijs