The WineKitchen at Sea

Maandag t/m Zondag

Jouw recensie over het restaurant The WineKitchen at Sea

Ellenroos B.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2018
Het duurde een eeuwigheid voordat er 3 menu’s beschikbaar waren voor 5 personen.
Er werd salade tonijn besteld welgeteld 4 plakjes met een blaadje sla dit voor een absurd bedrag.
Ook de vriendelijkheid van de serveerster was te erg voor wooden dit kan je geen gastvrouw noemen.
Verder rook het er naar rioolsring maar daar kan het restUrant niets aan doen
Ingrid R.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Hans C.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Resturant was helemaal vol maar we hebben toch lekker gezeten en hadden genoeg privacy. Heerlijk oesters en fruits-de-mer gegeten met een heerlijk wijn. Het was een geweldige avond. We komen terug !!
Ab D.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Het water loopt je uit de mond als alleen al het menu buiten de kaart met je wordt doorgenomen. Heerlijke wijnsuggesties!
Lieke S.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Super mooie lokatie en heerlijk vis eten, net zoals het restaurant om de hoek van dezelfde eigenaren; de “gewone” winekitchen . Ook een aanrader, iets laagdrempeliger.
Cees V.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2018
Mwah, de juichende recensies kunnen wij niet delen. De lunchkaart is eigenlijk heel beperkt. Als warme hoofdgerechten vis zijn er zeebaars en vissoep.
We lieten het lunchmenu voor wat het was: klonk erg gewoontjes en zo zag het van een afstand ook uit: gerookte zalm als voorgerecht en schelvisfilet als hoofdgerecht.
Wij kozen voor de zeebaars en de houten plank met koude vis. Die zeebaars was redelijk hoewel vlak van smaak en niet spannend. De visplank was een grote tegenvaller. Vis direct van de visman op een plank met sausjes uit een flesje, een gemakzuchtig gerecht, niets extra's gedaan.
De ambiance is prettig, de bediening goed maar het prijsniveau fors.
Als je voor gewoon goed wil gaan, is dit een prima zaak. Maar wil je iets bijzonders, zoek dan een ander adres.
Joan V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
Is dit inmiddels een tweede thuis? Zo voelt het wel na het zoveelste bezoek. Ook deze keer weer erg gastvrij ontvangen en ondanks de drukte kregen wij van de solo-opererende bediening alle aandacht en vriendelijkheid. En omdat zij alleen in de bediening stond en een bepaalde wens te veel tijd zou vergen namen wij een gewone koffie. Wij zijn niet moeilijk ;-). Het tweede kopje koffie, aangeboden door het huis, was heel attent.
Eten: gewoon weer heel erg smakelijk. Goede (huis)wijn erbij. Dat plus leuk gezelschap, en je bent hier prima op je plek.
Ben D.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
Het was een prima lunch op een zondagmiddag in een gezellige omgeving. Ik vond het een stimulans voor een volgende keer.
famkoops .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Wat hebben wij fantastisch gegeten! Met name het tussengerecht van een neige met mosselen en het hoofdgerecht van dorade Royal met kappertjes en artisjok was subliem! Onovertreffelijk. Een en al genieten. We hadden vantevoren aangegeven dat we ruim anderhalf uur hadden ivm schouwburg bezoek. Het lukte prima om in idd anderhalf uur van drie gangen (geen dessert) en nog koffie te genieten. Goede service! Wel heel rumoerig, er kwam een grote groep en mijn partner en ik konden elkaar nauwelijks meer verstaan. Verder alles perfect. Aanrader!
Marcel S.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Wij kozen voor het 4-gangen menu met wijnarrangement. Echt een aanrader! Sfeervolle inrichting met open keuken. Comfortabele banken en stoelen waar je heerlijk de hele avond op kunt zitten. Er zijn ook een paar gezellige ronde tafels.
Wopke T.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2018
Het was weer heerlijk eten in The Winekitchen at Sea en mooi opgemaakt. En natuurlijk met een heerlijke wijn erbij. Dank
C.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2018
Voor de derde keer hier geweest. Net zoals bij eerdere gelegenheden een fijne avond. Goede en vriendelijke bediening. Prima wachttijd tussen de gerechten. Heerlijk gegeten. Kom zeker terug!
Joan V.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Geweldige gerechten, prachtig opgemaakt en érg smakelijk. Vriendelijke bediening. Helemaal top! We gingen wéér als laatsten weg.
Nico V.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Lekker gegeten! Een van ons vond het iets te zout.
F.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
We waren daar met z'n drieën en hebben perfect gegeten zeer goede bediening gewoon het hele plaatje top.
we gaan er zeker nog een keer heen.
Karin R.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
We hadden gekozen voor een 4 gangen menu, was heerlijk. Goed van smaak, creatief en mooi opgemaakt. De bediening is zeer vriendelijk en erg attent.
Ben D.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
Zoals meermalen vastgesteld, ook deze keer weer uitststekend.
Martine A.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Erg leuk restaurant voor lunch (diner nog niet geprobeerd) als je van vis houd
Marcel H.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Heel fijne profesionele bediening met uitstekende keuken wat ons een heel prettige avond heeft bezorgd en komen zeker weer terug als we weer iets te vieren hebben.
Annemarie W.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Fijn restaurant in onze buurt met goed personeel en een uitstekende keuken!
En gelukkig serveren ze niet van die overvolle borden!