The WineKitchen at Sea

Maandag t/m Zondag

Jouw recensie over het restaurant The WineKitchen at Sea

C. D.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
We hebben hier zoals gewooonlijk prima gegeten. Trendy en gezellige sfeer. Vlotte bediening. We komen hier graag. In de zomer leuk terras op het Zuiden. Wat wil je nog meer!
Alexander V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Wij zijn hier meerdere keren geweest en vinden het een super locatie met een fijne inrichting en sfeer. De winekitchen at sea heeft een relatief beperkte kaart en een aantal gerechten (bisque, hele kreeft en pasta scoglio) vonden wij niet bijzonder. De overige gerechten voor- en hoofd krijgen een voldoende. Het kaasplankje is redelijk karig maar de crème brulee daarentegen is super. Bediening was vlot en uitermate prettig. Kortom de kwaliteit van de gerechten kan volgens ons beter in vergelijking met eerdere bezoeken.
albocon B.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Value For Money was absoluut in orde. Bovengemiddeld was de attente en vriendelijke bediening.
Opnieuw een prettige restaurant-ervaring !
Louis K.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2017
Hier al meerdere keren gegeten. Kom er nog steeds graag terug. Keuken werkt goed en snel. De bediening is goed en vriendelijk
Elbert F.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Prima diner en vriendelijk en gezellig, daarbij komt dichtbij ons , bijna op loopafstand zijn hier al veel vaker geweest, leuk ook open keuken
ClaudioM .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Heerlijk gegeten (de rogvleugel was zelfs bijzonder goed), gezellige bediening en warme sfeer. De keukenbrigade heeft z'n best weer gedaan. Bedankt weer!
Rufus & family.
Jeroen-Adam .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Sfeer en eten goed, alleen de etensgeuren waren wel heel indringend... Alles moest na afloop in de was.
keuze van hoofdgerechten had iets uitgebreider gemogen.
marit B.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
een paar maanden geleden was de eerste keer en toen was ik erg onder de indruk van de sfeer en het eten. Dit keer was ik minder onder de indruk van het eten helaas....het toetje was echt niet lekker en in de pasta zat nog wat zand van de vongole. het was wel lekker. De rekening was niet juist en daarnaast jammer dat we bij het niet nuttigen van een koffie die gewoon niet te drinken was wel een rekening ontvingen.
ben V.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2017
Prima ontvangst na online reservering. Ben frequente bezoeker. Voor een maandagavond was het erg druk en ook iets aan de rumoerige kant. Ik kende de zakenpartners goed, daarom geen probleem maar voor een wat meer formele sfeer was het te rumoerig. Verder prima service en kwaliteit.
Wendelijn_ .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2017
Het eten was goed, maar dat weegt helaas niet op tegen de slechte ervaring.
Bij binnenkomst hebben wij net iets te lang moeten wachten voordat er iemand naar je toekomt om er vervolgens achter te komen dat ze onze reservering in de agenda van de andere vestiging hebben geplaatst.
Het restaurant zat vol en had een een slechte tafelopstelling. De tweepersoonstafels stonden nagenoeg tegen elkaar aan zodat je geen privacy had en over en weer het gesprek van de buren kon volgen.
Het hele restaurant was zeer druk en rumoerig.
Maar het ergste vond ik het lange wachten op het eten; 2 uur na binnenkomst kwam het hoofdgerecht.
Er is wel excuses aangeboden en de fles water kregen we van het huis, maar dat verandert voor mij niets. Ik kom hier nooit meer.
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Edo begrijpt het vak! Goede basis keuken, prima ingredienten. Porties zijn aan de bescheiden, waardoor prijs/kwaliteit een beetje mank gaat. Bediening sympathiek, maar niet super professioneel. De opgeruimde, open vriendelijkheid maakt dat wel goed.
Paul W.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Zou kunnen zijn dat ( we kwamen om 20:30 binnen ) dat de bediening op volle toeren aan het draaien was, echter niet onze tafel, we hebben ruim 45 min moeten wachten op de kaart. Daarna ging het wat beter, maar toch duurde het langer dan dat ik gewend ben ! Wij waren wel de laatsten die binnen kwamen. Wij namen het menu, voorgerecht en tusssen gerecht waren heerlijk, hoofdgerecht snoekbaars met zoete aardappel was niet OK smalen verschillen maar de zoete aardappel overheerste de heerlijk op de huid gebakken snoekbaars. Ik heb het gemeld aan de dame die ons serveerde, ben benieuwd of ze het gemeld heeft ! Ik heb er nu zes keer gegeten. In het begin toen ze een aantal maanden open waren was ik niet onder de indruk, daarna 3 keer met een groep, heel gezellig en lekker gegeten, daarna een week of 4 geleden met mijn gezin. Ook toen het menu genomen en het was heerlijk !, en gisteren. Locatie is echt geweldig, inrichting ook ! Dus 6 keer geweest 4 keer goed en 2 keer ...........
Sir E.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Revisited na een eerdere (eenmalige) teleurstelling. De keuken revancheerde zich. Fines de claires helemaal goed, en de snoekbaars was vers, sappig en perfect bereid. Chapeau. Een punt(je) van kritiek blijft het ontbreken van het mandje brood. Pas bij het voorgerecht verschijnen er twee opgewarmde broodjes. Die zijn goed hoor, maar het is zo 'Hollands'. Ontvangst en bediening zijn prima. Kortom, er dient zich weer een revisit aan.
Anneke P.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Heel fijn restaurant in een leuk pand in het oude dorp van Amstelveen, heerlijk eten, lieve bediening en je kunt rustig een goed gesprek voeren.
Kim B.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
We hebben hier ontzettend lekker gegeten. Erg leuke en attente bediening. Wij hadden een driegangenmenu en de porties waren perfect op elkaar afgestemd. Er zat ook voldoende tijd tussen de gangen; niet te snel en niet te langzaam.
Zeer sfeervol restuarant. En wat direct opviel: de stoelen zaten perfect,
Rob S.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Dit restaurant heeft bij mij een prima indruk achtergelaten. Hield het beperkt
met 2 soorten oesters. Dan pas kun je het verschil exact proeven. Alle waar naar
zijn geld. 1 broodje met boter is karig en brood had wel aangevuld mogen worden Als hoofdgerecht
heb ik een voorgerecht besteld, de Langoustine. Simpel maar erg lekker met wat basilicum, en
basilicum olie, wat frisee en tomaat. 1 Langoustine maar hij was niet zo klein. Gelukkig
bestelde ik patates frites erbij anders was hij toch gaan knorren. De mayonaise was Hellmans
als ik mij niet vergis. Gemakzucht ? De Spaanse witte huiswijn en de rode Italiaanse kunnen de toets der kritiek doorstaan. Niet zeuren als je de huiswijnen besteld. Bij meer trek volgende keer maar meer bestellen.
Bediening deed het goed. Je mag ook wel eens wat in dit type restaurant wat door de vingers zien.
Gemakkelijk parkeren. De akoestiek kan beter. De styling van de zaak gaat nu veelal voor het gehoor comfort. Ik heb altijd een paar watjes bij me. Publiek Amstelveens !! Bij mij is een zeven genoeg om terug te komen.
Een tien geven wij alleen aan *** restaurant als ze het goed doen. Veel te hoge cijfers worden gegeven voor het eten. Als het lekker is hoeft het meteen een 9 of 8 te zijn. Bovendien twijfel ik vaak aan de smaak
van niet professionele recensenten.
Ed S.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Mooie zuivere smaken in het menu, prim kwaliteit. In het 4gangen menu. Aandachtspunt zijn de relatief zware mousselines met ruim gebruik van room/boter. Mooie wijnkaart.
Co_uiteten .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Specialiteiten van de dag? Zeggen we meteen ja tegen. Cocquiles, gemarineerde zalm, kabeljauw, chocolade worden allemaal prachtig voorzien van mooie combinaties van smaken.
Moon V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
De sfeer bij the winekitchen at sea is goed. Dit komt door de mooie en kwalitatieve aankleding van het restaurant de verse bloemen en een schoon toilette maken het af. De gerechten zijn kwalitatief goed echter vonden wij het niet heel verrassend. Heel jammer was dat wij 45 minuten hebben moeten wachten tussen voorgerecht en hoofdgerecht. Om een fles water hebben wij twee keer moeten vragen. Het was druk en wij hadden het idee dat de bediening daar last van had en het niet voor hen fijn verliep. Bij sommige van hen kon er geen glimlach, alstublieft/dankuwel of een goedenavond vanaf. Ontzettend jammer want ook dit draagt bij aan de beleving van de klant. Uiteindelijk hebben wij per stel 150 euro betaald.
Overigens zijn wij twee keer eerder bij @sea wezen eten. Beide keren hebben wij toen wel een fijne service gehad en hoefden wij minder lang te wachten tussen de gerechten.
Annemieke V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Fantastisch mooi pand met prachtig terras. Wij hadden al vaak geprobeerd hier te eten maar ze zaten altijd helemaal vol. Dus dan verwacht je wel wat. Ontvangst iets rommelig (wie van de 3 brengt ons naar de tafel) maar voor de rest van de avond heel attente en aardige bediening. Dat is wel eens anders bij andere restaurants. Ons tafeltje van 2 zat zo'n 30cm van het tafeltje van 2 naast ons. Vind het zelf wel prettig als je in ieder geval tussen de tafels door kunt lopen. Amuse (half soort van oliebolletje) was niet op smaak. De fles witte wijn die wij bestelden was echt heerlijk, uitgebreide wijnkaart! De bisque van kreeft was een toppertje maar er mag de helft minder room in, dat is zonde van de smaak. De kabeljauw met risotto was goed (mocht van mij met meer risottorijst en romiger en zonder salami en harde groente er in maar dat is een kwestie van smaak). De halve kreeft was goed maar met 29,50 2x zo duur dan ons favoriete kreeftenrestaurant in Amsterdam). Het dessert van (niet zelfgemaakt) citroenijs met citroencheesecake was iets te veel citroen maar los van elkaar wel lekker. Onze verwachtingen waren hoger, alsook de prijzen van de gerechten, bediening goed, wijn goed. We gaan het zeker nog eens proberen met een lunch op het mooie terras.