The Village Coffee - Voorstraat

Maandag t/m Vrijdag 08:00 - 18:00
Zaterdag en Zondag 09:00 - 18:00

Anouk .
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2014
Hippe koffietent aan de Voorstraat in Utrecht. Na een dagje congres hebben we genoten in deze huiskamer van een latte en een brownie. Lekkere koffie en baksels, goed geprijsd, vriendelijke bediening en sfeervolle entourage. Tot gauw!
Eva M.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2013
Afgelopen zondag hier geweest, wat een hip tentje! Maar ook een erg lekkere Chai Tea en haversmoutkoek gehad. Prijzen zijn ook prima. We wisten niet dat er muziek werd gemaakt deze middag, dus dat was een cadeautje :) Kom hier graag nog eens terug (wel als het minder druk is!. Wel jammer dat er niet aan je tafeltje bediend wordt, maar wel logisch zoals afgelopen zondag, want dat was mega onoverzichtelijk geworden.
Papa Piet .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2013
Uitstekende koffie en taart kun je hier krijgen. Ueber hippe koffiebar aan de Voorstraat, echt een goede huiskamer belevenis. Stoeltjes zijn meer hip dan functioneel en comfortabel (hangbank was bezet).
Bob D.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2013
Prachtzaak in de steeds hipper wordende Voorstraat. Met een warm onthaal zit je een paar minuten later te genieten van een grote bak filterkoffie met klasse, muntthee of een supersoda. Een oatmealkoekje of een carrotcake die op je tong smelt erbij en je koffiedate is een succes. Leuke muziek, genoeg lectuur(Calvin&Hobbes!, tientallen tijdschriften en boekjes), kunst aan de muur en genoeg rariteiten en prullaria maken het een gezellig interieur. En wees niet bang om een praatje te maken met de ongedwongen mannen achter de machines.
Garmt V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2013
The Village is gestaffd door en bevolkt met echte hipsters. Het zit dan ook naast een zgh. "hippe" kledingzaak (jawel). Gelukkig heb ik een baard anders had ik me hier misschien niet thuis gevoeld. Je komt hier niet echt voor een maaltijd, het is een koffietent met bites, muziek op de achtergrond en veel leesmateriaal om tijdens je latte door te nemen. De service is gewoon OK, ze nemen je bestelling op bij de bar en serveren aan je tafel. Het is voor een koffiezaak nog redelijk groot, een extra ruimte met tafels achterin waar het wat beter ademt dan voorin, waar de ramen altijd beslagen zijn.