The Views

6,5
6,9
Mkik .
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2016
Wat een feest: eten bij The Views. Fati geeft alles om er een onvergetelijke pizza van te maken en dat met verse salade en mooie lasagne.
Lekky26 .
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2016
Wat een slechte service hier! Zit hier heen systeem in, Lasagne moet je zelf halen, drinken weer niet?! Wij waren overigens niet de enige die ontevreden waren, veel stelletjes gingen aan een tafeltje zitten en werden na een kwartier nog niet geholpen! Terwijl er achter de bar gewoon een meisje uit haar neus zit te eten? Eten ook niet goed, niet warm en weinig smaak. Je kan zoveel meer met deze locatie....
Oktay09 .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
hele leuke rest.met gezellige medewerkers,weet je wat bijzonder hier is dat ik eerste keer kwam dat ik me thuis voelde en lachte,lachen met fatih echte top kerel,grappig.En de super mooie blonde Samanta Fox,aardige leuke knappe meid zeg,jammer dat ze nee zei maar uitgaan met haar zal wel leuk zijn,GEBAK was ook mmmmmmm lekker.
WdeTahir .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Vorige week met vriendien lekker heerlijke pizza, lasania en salde gegeten.vooral de salade is erg lekker.De bediening en sericve is netjes en zeer vriendelijke. De prijs is goed voor heerlijke smaakje, en de plek is lekker rustig en schoon. Het is goede adres voor heerlijke smakje. We zijn zeer tevreden.Bedank
Konijnbijma .
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2016
Met gift for you bon. Warm welkom goede uitleg, lekkere wijn. Tomatensoep, pizza. Alles smaakvol. Wil je tegen een scherpe prijs wat eten is dit een mooie plek. Vriendelijk personeel en alles schoon en netjes.
Waartjes .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2015
Met een 'Gift for you' bon geluncht. Slechte bediening, kortaf. Snel de bon ingenomen en zeer beperkt aangegeven wat we konden kiezen voor lunch, beiden 1 lunchgerecht en 1 drankje. Dit was beduidend minder dan de waarde van de bon, nml. € 25,--. Zoek maar uit waar je je lasagna haalt en de panini bleef lang weg. Dus we voelden ons niet welkom en afgezet. Waar de naam op slaat? Je zit aan de minst mooie kant van Magna Plaza.
Wendy R.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2015
Samen een mini high tea met vriendin. Toen wij aankwamen zag het er al chaotisch uit. Ik had gereserveerd maar er was geen tafel. Bediening duurde erg lang en ook erg onprofessioneel. Voor meer dan een half uur wachten op een panini. En half uur wachten op bediening. Voor de wc moest apart worden betaald en ook nog buiten het restaurant. Geen aanrader dus
Abc2016 .
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2015
Lekker gegeten en gezellige bediening! Het zag erg mooi uit van binnen en ook van buiten. Mooi Decor schone restaurant.
De pizza en de salade waren erg lekker. En ik vind het goed dat jullie verschillende keuzes eten en drinken hebben en voor een goeie prijs.
Ik zal zeker terug komen!
Monica2013 .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2015
Via groupon terecht gekomen bij The Views.
Helaas van het uitzicht is erg weinig te zien omdat de ramen erg hoog beginnen. Het restaurant zelf is aardig. Eten ook aardig. Voor een buffet zijn de porties erg groot. Salade erg goed, en personeel heel erg vriendelijk. Maar om eerlijk te zijn het ijsje was het lekkerste.
Marcel S.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
All you can eat italiaans € 12.50. Prima deal dachten we. Echter de keuze uit het aantal pizza,s viel zwaar tegen, en deze waren ook nog eens nauwelijks belegd. De lasagne bestond uit alleen maar deeglaagjes met gehakt welke je moest zoeken. Salades waren prima. Pasta was niet warm, en ook maar zeer beperkte keuze (3 soorten). Bediening vriendelijk. Decor in Magna plaza mooi, maar waar is the view? Als je op een stoel gaat staan zie je nog iets van A'dam ... Jammer, leuk concept, maar door de uitvoering en keuze om zeep geholpen wat ons betreft. Eens maar nooit meer.
Robert L.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2015
Heel lekker gegeten, in een mooie ambiance met supervriendelijke bediening.pizza's met heerlijke dunne bodem vers gemaakt en erg smakelijk. Fijne pasta's mooi aldente bereid.
Verassende wijnkeuze voor een italiaans restaurant, maar wel lekker deze rode Navarra uit Spanje en daar gaat het om.
Sarab B.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2015
Heerlijk eten , 2 soorten pizza's gegeten waren lekker, goede service, dank Fati voor de thee, prachtige locatie en goede prijzen
Kim C.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2015
Ons gezelschap van 5 man begon het buffet met tonijn- en mozarellasalade en een warme petit pain, prima. Alle verschillende pizza's en pasta's (ieder 3 keuzes) gereserveerd gekregen. Beide gerechten waren helaas geen Italiaanse keuken waardig; pizza's nauwelijks belegd en pastasausen vermoedelijk uit een pakje! Het uitzicht (zoals de naam doet vermoeden) is er niet, ook geen sfeer maar wel een uitstekende service van een zeer vriendelijke Fati!!
Lisaman .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2015
Vanavond voor het eerst gegeten bij The Views: pizza caprese, salade en een flesje wijn. Het was vers en heerlijk. Ook de rode wijn paste goed bij het gerecht. Bij binnenkomst een warm onthaal. Iets wat je in Amsterdam Centrum niet vaak meer meemaakt. Op de achtergrond een relaxed muziekje. Ik kom zeker terug. Chapeau!
Hamid B.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2015
Heerlijk gegeten !!
Lekker eten salade,soep ,pasta en pizza !!
Top
Heel goed prijs en lekker rustig.
Lekker high thee en thee
Trooijers .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2015
De locatie van het restaurant, boven in het Magna plaza, zou doen vermoeden dat je een chique restaurant aan zal treffen. Niets is minder waar, het is een erg kill en galmende eetzaal en je hoort alles wat er binnen het Magna plaza gebeurd.
Het eten van het buffel was nog wel aardig, maar de pizza helemaal niet. Zou het aan niemand aanraden!
Lianne1234 .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2015
Wij gingen voor de all you can eat bij The Views. We konden kiezen uit salade, lasagna, pizza en pasta. De salade was erg vers en lekker, wat betekende dat het salade buffet vaak ververst werd. De pasta kon je zelf samenstellen en smaakte ook erg goed. De bediende was vriendelijk, hielp ons goed tijdens het bestellen en legde alles netjes uit.
En na het afrekenen werden wij bedankt door de kok en kregen wij zelfs gratis Ben & Jerry ijsjes.
Enige nadeel vond ik dat het restaurant geen wc had. Er was wel een wc in Magna Plaza maar daar moest voor betaald worden.
Plus het decor vond ik wat ongezellig en kil.

Kortom, voor weinig geld lekker en veel gegeten! En geholpen door vriendelijke bediening.
Daniel G.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2015
Eerlijk is eerlijk, de pizza's zijn helemaal niet slecht. Beperkte keuze, maar zeker smakelijk. Maar hoe in vredesnaam kan zo'n tent nog bestaan? Where is the love for food?!

1. Het bestek had metaalsmaak! Ik heb mijn tafelgenoot de vork laten "proeven" om ook zijn bevestiging te krijgen. Bizar!
2. Je moet je eigen bestek en servetten naar je tafel brengen. Ik voelde mij net in een kantine. Peper en zout staat ook niet op tafel.
3. De tomatensoep was flauw, de metaalsmaak van de lepel weggelaten hetgeen erg moeilijk is. Ik eet zoutarm, maar voelde mij genoodzaakt wat zout toe te voegen wat ik normaal nooit doe. De soep was aan het koken toen ik het opschepte. Soep hoort niet te koken; weg smaak, weg voedingswaarden.
4. De salade buffet was in en in triest. Vijf keer exact dezelfde groene salade, alleen de "toppings" waren verschillend. Inspiratieloos. Een gemiddeld hotel heeft bij het ontbijt nog een beter salade aanbod. De salades waren niet aangemaakt, daarvoor lagen er flesjes met dressing naast. Twee variëteiten zonder omschrijving wat er in zat. De mayonaise variant was niet bijzonder. Waar zijn de olijfolie en balsamico azijn?
5. De gebakken courgette met mozzarella en tomatensaus alsmede de vlees-lasagna op het buffetje misten wederom duidingen en waren erg flauw.
6. Met hun goedkoop eten concept, verdien je natuurlijk op de drankjes. Maar een beetje kinderachtig om bij een bestelling van bier ongevraagd met pints aan te komen zetten. Ik sprak toch geen Brits? Bovendien, niet zo bedelen om drankjes.
7. Bavaria bier
8. Dat ik moet plassen in het Magna Plaza toilet tegen betaling van 1 euro waarvan ik een waardebonnetje retour krijg van 50 cent kan ik mee leven (erg schoon toilet). Maar waarom kan ik die bonnetjes vervolgens niet kwijt bij zowel dit restaurant alsmede een kledingzaak in het complex?!
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2015
We hadden een high tea geboekt, maar waren zwaar teleurgesteld. We kregen 2 voorverpakte muffins in 4-en gesneden en 2 grote pannini's in 2-en gesneden. De slagroom was waterig en we kregen 1 kopje thee. De bediening kwam vervolgens niet bijvullen of vragen of alles naar wens was. De soep die we mochten pakken was smaakloos. Het enige goede was het Ben & Jerry's ijsje. Eens maar nooit weer!
C H.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2015
High Tea te belachelijk voor woorden. We kregen een voorverpakte muffin in vieren gesneden (je kon ze in de open koelkast nog in de fabrieksverpakking zien liggen), 4 kokosmacronen met een zwarte haar eraan, een kopje soep van het buffet, 2 panini's met smakeloze mozzarella (toen ik de panini's opende zag ik dat het niet geheel gesmolten was en zag ik mini blokjes strooi mozzarella, dit leek in mijn ogen helaas geen verse mozzarella). En dat was het, geen bonbons, geen scones (wat wel aangegeven stond), niets speciaals. Overigens waren ook de theekoppen vies.

Maar dit alles viel nog mee vergeleken met het personeel. Ongelooflijk onvriendelijk. Mijn tafelgenoot had toen hij soep pakte een schepje sla erbij gepakt. Hij kreeg direct te horen dat dit niet de bedoeling was. Hij excuseerde zich en wilde het laten staan. "Neem maar" kreeg hij te horen. Hij zat nog geen 10sec of een vrouwelijke bediende kwam naar ons toe om te zeggen dat salade er niet bij hoorde en dat wij dat moesten betalen. Niet dat het ons om het geld ging maar het werd zo enorm bot mede gedeeld dat we ons als kleuters voelden die op het matje moesten komen. Erg klantonvriendelijk. We hebben de helft van de zogenoemde "high tea" etagère uiteindelijk laten staan.

Overigens doet de naam ook geen eer aan, de beste view heb je helaas vanaf de wasbak in de toiletten.

Schaamtelijk slecht en hier gaan wij nooit meer heen. Al met al enorm af te raden!