The Uptown Meat Club

Van Baerlestraat 7 1071 Amsterdam Nederland Kaart
31-203638142

Over het restaurant The Uptown Meat Club

Vleesliefhebber, deze is voor jou!

De beste vleesgerechten in een relaxte en zeer gastvrije sfeer. Dat is wat ze zelf zeggen. Wil jij weten of ze gelijk hebben? Schuif dan binnenkort een keertje aan op de Van Baerlestraat! The Uptown Meatclub is een vleesrestaurant pur sang. Een absolute aanwinst voor de liefhebber van een perfecte burger, entrecôte of een ander mals stukje vlees. Ook de wijnen liegen er niet om. Dus, waar wacht je nog op?

Meer informatie over restaurant The Uptown Meat Club

• Amex , Contant betalen niet mogelijk , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant The Uptown Meat Club

Marguerite P.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Reservering in IENS was niet dorogekomen. Ondanks dat werd een tafeltje voor ons vrijgemaakt. Muziek staat hard. Hoofdgerecht kwam al, terwijl we nog met het voorgerecht bezig waren. Na 5 min kwam ober terug om te vragen of hij het hoofdgerecht direct na voorgerecht mocht uitserveren. Dat ging dus razendsnel, maar op de andere momenten moesten we lang wachten op service. Eten was goed, maar in verhouding tot prijs, duur. Betalen voor water op tafel is niet oke.
Han J.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Het was nog rustig toen ik - ik was alleen - binnenkwam, vroeg in de avond, en ik werd meteen te woord gestaan (wel in het Engels, wat geen probleem voor mij was) en kreeg een tafeltje toegewezen achter in de zaak (ook geen probleem), die er trouwens prima uitziet qua aankleding en inrichting. Binnen een kwartier werd mijn bestelling opgediend en het eten en de wijn waren prima, vooral de gegrilde ossehaas. Die had - voor medium done - iets langer in de grill mogen blijven, maar was goed mals en had een mooie korst. Ik was incl. wijn (3 glazen) en fooi 50 euro kwijt, waarvan de helft voor de ossehaas. Heb er geen spijt van en kom vast nog wel eens terug, als ik bijv. naar een concert in ons onvolprezen Concertgebouw ga. Maar niet weer met de auto. Ik was die avond 30 euro kwijt in Q-park (van 18.05 tot 23.10) onder het Museumplein. Een fraaie plek trouwens, dit plein, waar vroeger nog auto's reden over wat de racebaan van A'dam genoemd werd, met mooi uitzicht op 3 beroemde musea én het concertgebouw.
Susana C.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Heerlijk gegeten! Bediening was heel attent en snel. Vlees was on point. Sweet patato friet echte aanrader.
Brian W.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Gezellige sfeer en attente bediening! Het eten was ook goed. De cocktailkaart kan wellicht iets meer uitgebreid worden. Voor de rest prima!
Mike S.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Lekker eten, service kan wat vlotter.
Iwan K.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Prima restaurant, vlees was super bijgerechten, wijn en toetjes waren ook top. Bediening was leuk de ambiance is gezellig. Wij gaan hier nog eens eten.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
De bavette was niet medium gebakken zoals gevraagd. Taai wel goed van smaak. Messen niet scherp genoeg. De bediening was goed, heerlijke rustige muziek.
wimmoD D.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Witte wijn niet koud. Vloer trilde door de wijnkast. personeel lette niet op het linker gedeelte van de zaak. bestelden wij bv water gevraagd - vergat een dit. vroegen we wijn bij te schenken zei men ja, liep weg en vergat ons. wij zijn meerdere keren vergeten. personeel is onervaren, geen oog voor mensen die iets willen en niet alert om zaken te onthouden en op te pakken. jammer want had gehoord dat het een leuke tent was.. maar goed, gewoon weer verder op zoek naar andere leuke locaties.
Oscar-van-Aalten .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Kwam voor de Tomahawk's die hebben ze helaas van de kaart gehaald :-( Verder goed gegeten hoor. Keuze is door het verdwijnen van de steaks wel wat minder geworden.
AnjaAmstelveen .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Gisteren super lekker gegeten bij dit sfeervolle restaurant. We hadden alle4 het menu gekozen. Vooraf een echt heerlijke carpaccio. Als hoofdgerecht de ladysteak, supermals, smelt op de tong,geserveerd met een smakelijke risotto en venkel. Lekkere sauzen en frieten erbij. Als toetje creme brulee. In tijden niet zo'n lekkere creme brulee gegeten, mmm. En dat alles voor 27,50! Tevens heerlijke wijnen. Vlotte en vriendelijke bediening. Kortom wij komen zeker terug!
Marcela D.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2017
wow...
V.N. K.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Zeer teleurstellend. Eerste keer gegeten vlak na opening enkele jaren geleden, geen goede ervaring. Mijn favoriete Seafoodbar aan de van Baerlestraat was vol en dacht laat ik naastgelegen Meatclub weer eens proberen. De zaak was op 2 tafels leeg, personeel was druk met elkaar en bemerkte onze binnenkomst niet. Ik bestelde een glas rose, toen ik vroeg wat de oorsprong van deze wijn was moest ik zelf naar de bar lopen om de fles te bekijken. Piepkuiken was rood van binnen, in het bord zaten rode vlakken, leek alsof ik bloed op mijn bord had. Bediening zeer matig, onprofessioneel en ongeinterreseerd. Toen ik naar het toilet moest beneden keek ik direct op een zeer smerige keukenvloer, het hele restaurant rook naar de keuken. De toilet was smerig met veel papier op de grond. De vierkante hoge eettafel had aan de buitenkant van de tafel gevaarlijk uitstekend haken voor tassen, daar kan iemand zich ernstig aan verwonden, later bleken alle tafels dat te hebben, zeer gevaarlijk. We zijn direct na het niet smakelijke piepkuiken vertrokken en komen nooit meer terug. Al met al een zeer slechte ervaring weer.
Ingeborg T.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
We hadden een burger besteld, ons 2-jarig dochterje was mee. Ze hebben geen kids menu, wel 'n kinderstoel en service was leuk tegen haar. Pompoensoep voor haar gekozen, maar hij was te pittig. Aangegeven dat we die liever niet te warm qua temperatuur ontvingen, zodat we hem niet hoefden af te koelen, hij kwam stomend aan tafel geserveerd. Jammer maar oke. Wij bestelden beide burger zonder broodje ivm glutenvrij medium. Zowel ik als mijn man kregen hem rauw, meteen aangegeven, terug naar de keuken. Kwam rap weer terug, nu wel goed, maar van beide hamburgers was het afgeneden stuk nu verdwenen. 1/4 van de hamburger weg, dus gevraagd naar het andere stukje, hadden ze al weggedaan, maar kwamen toen wel met een gratis extra burger(alleen vlees dus) aanzetten. Dat was dan wel weer goed opgelost, de chef heeft de touwtjes niet strak in handen of niet genoeg ervaring om hier echt een succesvolle tent van te maken. Het heeft verder alles, locatie, kwalitatieve ingredienten, en ziet er leuk uit.
Sebastiaan K.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2017
Gisteren in dit restaurant geweest. Was andermaal heerlijk.
Het vlees was genieten en de dame op de vloer was erg charmant en gaf ons goede service..
Komen zeker weer terug!!
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2017
Nog nooit meegemaakt, het leek zelfs of we niet welkom waren in de zaak. Het duurde immers een hele tijd voor iemand het de moeite vond om ons iets te vragen of aan te bieden. Uiteindelijk wel bediend en toch lekker gegeten.
Diego Teixiera D.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Bij binnenkomst mocht ik een tafeltje uitzoeken, en ging de italiaanse gastvrouw snel weer verder met haar gesprek met het personeel. Niet echt een warm welkom er zaten nog 2 tafels in het restaurant dus weinig sfeer, en de muziek in de zaal stond ook nog eens uit dus viel het nog extra op dat ze wel erg weinig aandacht had voor de gasten, na 10 minuten wachten op de drankjes zie ik deze dame een drankje inschenken voor ons dacht ik maar dit was voor haar zelf. Ik loop naar de bar en vraag of onze drankjes nog komen, oja die komen er aan. Vervolgens brengt ze een ice tea green ipv een groene thee en doet alsof wij hadden moeten zeggen dat we een ''HOT green tea'' willen. Bij het eten zat er nog augurk op mijn gerecht terwijl ik zonder had gevraagd en bij de kip hadden we extra aardappeltjes besteld terwijl deze al bij het gerecht zaten en wij hier niet op geattendeerd werden. Een blond meisje in de bediening viel dit op en haalde deze van de rekening erg attent. De gastvrouw is echt waardeloos, erg jammer!
Casper V.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Vanmiddag lunch gegeten. Matige hamburger met een bruine schil als broodje en halfrauw vlees. Smaakloze ongare frites. Sandwich met huisgerookte kipfilet smaakte niet gerookt. Verder wel hysterisch duur, maar dat zal 'm in de locatie zitten. Nooit meer terug.
Charlotte S.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Extreem slechte service, 20 minuten gewacht toen uiteindelijk geholpen. Vervolgens na 20 minuten gevraagd waar de 2 broodjes en de fles spa bleven, bleken ze niet aan de keuken te zijn doorgegeven. Na een kwartier kwamen de verkeerde broodjes uit de keuken.
We zijn zonder te eten vertrokken.
Randy V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Gaan eten met collega's. Bediening vriendelijk maar wel rommelig. Reden was volgens zeggen de nieuwe kaart. Vlees zeer goed. Wijn ook. Gebaar van gratis Grand dessert maakte foutjes goed.
Anne S.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Prima hamburger, hoewel medium rare terwijl Well Done besteld. Spade ribs waren wat droog en zonder saus, maar qua smaak prima.
Wel duur voor wat het uiteindelijk is.