The Uptown Meat Club

Van Baerlestraat 7 1071 Amsterdam Nederland Kaart
31-203638142

Over het restaurant The Uptown Meat Club

Vleesliefhebber, deze is voor jou!

De beste vleesgerechten in een relaxte en zeer gastvrije sfeer. Dat is wat ze zelf zeggen. Wil jij weten of ze gelijk hebben? Schuif dan binnenkort een keertje aan op de Van Baerlestraat! The Uptown Meatclub is een vleesrestaurant pur sang. Een absolute aanwinst voor de liefhebber van een perfecte burger, entrecôte of een ander mals stukje vlees. Ook de wijnen liegen er niet om. Dus, waar wacht je nog op?

Meer informatie over restaurant The Uptown Meat Club

• Amex , Contant betalen niet mogelijk , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Terras , Wi-Fi
Oscar-van-Aalten .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Kwam voor de Tomahawk's die hebben ze helaas van de kaart gehaald :-( Verder goed gegeten hoor. Keuze is door het verdwijnen van de steaks wel wat minder geworden.
AnjaAmstelveen .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Gisteren super lekker gegeten bij dit sfeervolle restaurant. We hadden alle4 het menu gekozen. Vooraf een echt heerlijke carpaccio. Als hoofdgerecht de ladysteak, supermals, smelt op de tong,geserveerd met een smakelijke risotto en venkel. Lekkere sauzen en frieten erbij. Als toetje creme brulee. In tijden niet zo'n lekkere creme brulee gegeten, mmm. En dat alles voor 27,50! Tevens heerlijke wijnen. Vlotte en vriendelijke bediening. Kortom wij komen zeker terug!
V.N. K.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Zeer teleurstellend. Eerste keer gegeten vlak na opening enkele jaren geleden, geen goede ervaring. Mijn favoriete Seafoodbar aan de van Baerlestraat was vol en dacht laat ik naastgelegen Meatclub weer eens proberen. De zaak was op 2 tafels leeg, personeel was druk met elkaar en bemerkte onze binnenkomst niet. Ik bestelde een glas rose, toen ik vroeg wat de oorsprong van deze wijn was moest ik zelf naar de bar lopen om de fles te bekijken. Piepkuiken was rood van binnen, in het bord zaten rode vlakken, leek alsof ik bloed op mijn bord had. Bediening zeer matig, onprofessioneel en ongeinterreseerd. Toen ik naar het toilet moest beneden keek ik direct op een zeer smerige keukenvloer, het hele restaurant rook naar de keuken. De toilet was smerig met veel papier op de grond. De vierkante hoge eettafel had aan de buitenkant van de tafel gevaarlijk uitstekend haken voor tassen, daar kan iemand zich ernstig aan verwonden, later bleken alle tafels dat te hebben, zeer gevaarlijk. We zijn direct na het niet smakelijke piepkuiken vertrokken en komen nooit meer terug. Al met al een zeer slechte ervaring weer.
Ingeborg T.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
We hadden een burger besteld, ons 2-jarig dochterje was mee. Ze hebben geen kids menu, wel 'n kinderstoel en service was leuk tegen haar. Pompoensoep voor haar gekozen, maar hij was te pittig. Aangegeven dat we die liever niet te warm qua temperatuur ontvingen, zodat we hem niet hoefden af te koelen, hij kwam stomend aan tafel geserveerd. Jammer maar oke. Wij bestelden beide burger zonder broodje ivm glutenvrij medium. Zowel ik als mijn man kregen hem rauw, meteen aangegeven, terug naar de keuken. Kwam rap weer terug, nu wel goed, maar van beide hamburgers was het afgeneden stuk nu verdwenen. 1/4 van de hamburger weg, dus gevraagd naar het andere stukje, hadden ze al weggedaan, maar kwamen toen wel met een gratis extra burger(alleen vlees dus) aanzetten. Dat was dan wel weer goed opgelost, de chef heeft de touwtjes niet strak in handen of niet genoeg ervaring om hier echt een succesvolle tent van te maken. Het heeft verder alles, locatie, kwalitatieve ingredienten, en ziet er leuk uit.
Sebastiaan K.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2017
Gisteren in dit restaurant geweest. Was andermaal heerlijk.
Het vlees was genieten en de dame op de vloer was erg charmant en gaf ons goede service..
Komen zeker weer terug!!
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2017
Nog nooit meegemaakt, het leek zelfs of we niet welkom waren in de zaak. Het duurde immers een hele tijd voor iemand het de moeite vond om ons iets te vragen of aan te bieden. Uiteindelijk wel bediend en toch lekker gegeten.
Diego T.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Bij binnenkomst mocht ik een tafeltje uitzoeken, en ging de italiaanse gastvrouw snel weer verder met haar gesprek met het personeel. Niet echt een warm welkom er zaten nog 2 tafels in het restaurant dus weinig sfeer, en de muziek in de zaal stond ook nog eens uit dus viel het nog extra op dat ze wel erg weinig aandacht had voor de gasten, na 10 minuten wachten op de drankjes zie ik deze dame een drankje inschenken voor ons dacht ik maar dit was voor haar zelf. Ik loop naar de bar en vraag of onze drankjes nog komen, oja die komen er aan. Vervolgens brengt ze een ice tea green ipv een groene thee en doet alsof wij hadden moeten zeggen dat we een ''HOT green tea'' willen. Bij het eten zat er nog augurk op mijn gerecht terwijl ik zonder had gevraagd en bij de kip hadden we extra aardappeltjes besteld terwijl deze al bij het gerecht zaten en wij hier niet op geattendeerd werden. Een blond meisje in de bediening viel dit op en haalde deze van de rekening erg attent. De gastvrouw is echt waardeloos, erg jammer!
Casper V.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Vanmiddag lunch gegeten. Matige hamburger met een bruine schil als broodje en halfrauw vlees. Smaakloze ongare frites. Sandwich met huisgerookte kipfilet smaakte niet gerookt. Verder wel hysterisch duur, maar dat zal 'm in de locatie zitten. Nooit meer terug.
Charlotte S.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Extreem slechte service, 20 minuten gewacht toen uiteindelijk geholpen. Vervolgens na 20 minuten gevraagd waar de 2 broodjes en de fles spa bleven, bleken ze niet aan de keuken te zijn doorgegeven. Na een kwartier kwamen de verkeerde broodjes uit de keuken.
We zijn zonder te eten vertrokken.
Randy V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Gaan eten met collega's. Bediening vriendelijk maar wel rommelig. Reden was volgens zeggen de nieuwe kaart. Vlees zeer goed. Wijn ook. Gebaar van gratis Grand dessert maakte foutjes goed.
Anne S.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Prima hamburger, hoewel medium rare terwijl Well Done besteld. Spade ribs waren wat droog en zonder saus, maar qua smaak prima.
Wel duur voor wat het uiteindelijk is.
jennifer D.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Heerlijk gegeten met ons team en nog lekker kunnen borrelen zonder te worden opgehaast. Top! Komen zeker weer een keer terug.
Hans U.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Enthousiaste bediening, goed vlees, maar waarbij de mooie saus van fond, naast de trendy chimchurie. Foie gras goed, grill mag heter voor dit vlees, om het te grillen zonder medium te bakken. Nespresso is geen espresso.
Freek B.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
prijzig maar heerlijk gegeten
Orsetta M.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Heel goed eten mooie inrichting alleen aan de prijzige kant....hele aardige en nette bediening . Wij hadden vooraf eend en carpacio voortreffelijk . Hoofd rib eye heel mals, hamburger iets zoutig en bavette heerlijke smaak . Jammer dat je v alle bijgerechten apart moet betalen en ook best prijzig is. Polenta voortreffelijk !
May H.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
De ribeye en ossenhaas van mijn vriend was echt goed voorbereid. Lekkere saus ook erbij en heerlijke frietjes.
Leuke locatie en aan de binnenkant is het mooi ingericht.
We hebben genoten!
Nicolas V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
We hebben van het diner genoten. Het eten was top en de bediening en ontvangst erg vriendelijk. Hier komen we zeker nog een keer !
Bas L.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
Leuke tent met een lekkere burger. Daarnaast ziet het er leuk uit binnen met de grote foto's van Amsterdam. Ook de frieten met huisgemaakte mayonaise maken dit een prima burgertent!
Jaap R.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
Prima restaurant voor een goed stuk vlees. Betaald parkeren om de hoek. Vriendelijke bediening. Ruimte is nogal rumoerig.
Emiel B.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
Heerlijke lunch gehad; rib-eye was lekker gebakken, alsook de burger. Verrassing was de tonijn tartaar, heerlijk! Bediening erg vriendelijk en enthousiast. Zeker een aanrader!