The Uptown Meat Club

Van Baerlestraat 7 1071 AL Amsterdam Nederland Kaart
31-203638142

Over het restaurant The Uptown Meat Club

Our restaurant aims to provide all meat lovers with premium quality Dutch meat, prepared in a simple healthy way and served in a cozy modern environment by our professional team. We offer our guests a large selection of meat cuts, several fresh side dishes, a mix of classic and original starters and delicious home-made desserts. Our meat comes from Dutch dual-purpose cows, a breed that first provides milk and eventually high quality and wonderfully tender steaks. We cook our meat in a Mibrasa charcoal oven, to give our meat the best final touch. Come and join us for lunch, dinner or for a drink at the bar after a long shopping day in P.C. Hoofdstraat, a walk in the wonderful Vondelpark or a cultural day at one of the museums in Museumplein. We are located within walking distance of all these attractions.

Meer informatie over restaurant The Uptown Meat Club

• Amex , Contant betalen niet mogelijk , Mastercard , Pin , Visa
  • Airconditioning , Bar , Engels gesproken , Nederlands gesproken , Open op zondag , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant The Uptown Meat Club

Samir B.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2019
Johan R.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
Leuk, gezellig restaurant zonder poespas. Aardige en attente bediening. Eten goede kwaliteit, vers, goed op smaak.
Geen grote wijnkaart, wel met goede wijnen uit de hele wereld. Muziek luid, maar we zaten ook vlakbij de speaker.
Rick V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Prima eten, vlotte bediening wel jammer dat midden in amsterdam als amsterdammer de bestelling moet doen in Engels. Kwaliteit/prijs verhouding is goed
Hadewijch V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Eerste teleurstelling was geen kraanwater. Tonijn was ver te zoeken in de vitello tonato. De vreemde rooksmaak aan de burger was voor ons helaas een afknapper. Wel mooie plek verder en vriendelijke en snelle bediening.
MR S.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Reden om nog een keer te bezoeken. Vlees is echt magnifiek! De sfeer is heerlijk en de akoestiek is erg prettig. Ook de carpaccio die ik vooraf had was heerlijk!
Maria B.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Bel posto ottima cena
Hugo H.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Goede bediening en lunch was lekker! Aanrader philly cheese steak broodje. Friet met parmezaanse kaas en truffelmayo is ook heerlijk.
Marijne K.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2018
Hele gezellige avond gehad en heerlijk gegeten!
P.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Zeer vriendelijke serveerster, lekker biefstukje met friet! Erg mooie zaak waar de tafeltjes niet op elkaar staan gepropt.
Diego L.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
El cote de beauf era impresionantemente esquisito! Muy recomendado el restaurant y la Carne era esquisita! Mis felicitaciones al chef y funcionarios
Marguerite P.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Reservering in IENS was niet dorogekomen. Ondanks dat werd een tafeltje voor ons vrijgemaakt. Muziek staat hard. Hoofdgerecht kwam al, terwijl we nog met het voorgerecht bezig waren. Na 5 min kwam ober terug om te vragen of hij het hoofdgerecht direct na voorgerecht mocht uitserveren. Dat ging dus razendsnel, maar op de andere momenten moesten we lang wachten op service. Eten was goed, maar in verhouding tot prijs, duur. Betalen voor water op tafel is niet oke.
Han J.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Het was nog rustig toen ik - ik was alleen - binnenkwam, vroeg in de avond, en ik werd meteen te woord gestaan (wel in het Engels, wat geen probleem voor mij was) en kreeg een tafeltje toegewezen achter in de zaak (ook geen probleem), die er trouwens prima uitziet qua aankleding en inrichting. Binnen een kwartier werd mijn bestelling opgediend en het eten en de wijn waren prima, vooral de gegrilde ossehaas. Die had - voor medium done - iets langer in de grill mogen blijven, maar was goed mals en had een mooie korst. Ik was incl. wijn (3 glazen) en fooi 50 euro kwijt, waarvan de helft voor de ossehaas. Heb er geen spijt van en kom vast nog wel eens terug, als ik bijv. naar een concert in ons onvolprezen Concertgebouw ga. Maar niet weer met de auto. Ik was die avond 30 euro kwijt in Q-park (van 18.05 tot 23.10) onder het Museumplein. Een fraaie plek trouwens, dit plein, waar vroeger nog auto's reden over wat de racebaan van A'dam genoemd werd, met mooi uitzicht op 3 beroemde musea én het concertgebouw.
Susana C.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Heerlijk gegeten! Bediening was heel attent en snel. Vlees was on point. Sweet patato friet echte aanrader.
Brian W.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Gezellige sfeer en attente bediening! Het eten was ook goed. De cocktailkaart kan wellicht iets meer uitgebreid worden. Voor de rest prima!
Mike S.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Lekker eten, service kan wat vlotter.
Iwan K.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Prima restaurant, vlees was super bijgerechten, wijn en toetjes waren ook top. Bediening was leuk de ambiance is gezellig. Wij gaan hier nog eens eten.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
De bavette was niet medium gebakken zoals gevraagd. Taai wel goed van smaak. Messen niet scherp genoeg. De bediening was goed, heerlijke rustige muziek.
WimmoD D.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Witte wijn niet koud. Vloer trilde door de wijnkast. personeel lette niet op het linker gedeelte van de zaak. bestelden wij bv water gevraagd - vergat een dit. vroegen we wijn bij te schenken zei men ja, liep weg en vergat ons. wij zijn meerdere keren vergeten. personeel is onervaren, geen oog voor mensen die iets willen en niet alert om zaken te onthouden en op te pakken. jammer want had gehoord dat het een leuke tent was.. maar goed, gewoon weer verder op zoek naar andere leuke locaties.
Oscar-van-Aalten .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Kwam voor de Tomahawk's die hebben ze helaas van de kaart gehaald :-( Verder goed gegeten hoor. Keuze is door het verdwijnen van de steaks wel wat minder geworden.
Anja D.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Gisteren super lekker gegeten bij dit sfeervolle restaurant. We hadden alle4 het menu gekozen. Vooraf een echt heerlijke carpaccio. Als hoofdgerecht de ladysteak, supermals, smelt op de tong,geserveerd met een smakelijke risotto en venkel. Lekkere sauzen en frieten erbij. Als toetje creme brulee. In tijden niet zo'n lekkere creme brulee gegeten, mmm. En dat alles voor 27,50! Tevens heerlijke wijnen. Vlotte en vriendelijke bediening. Kortom wij komen zeker terug!