The Upside Café

Meer informatie over restaurant The Upside Café

Dinsdag t/m Zondag 09:30 - 17:00
Marina R.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Ontbijtje genuttigd bij Brownies&Downies, scrambled eggs met krokant gebakken spek met erg lekker brood hierbij.
Espresso en lekkere 'losse' thee espresso wordt geserveerd met klein glaasje room/likeur en stukje brownie.
Bediening zeer attent!
Ik kom zeker terug voor een lunch ;-)
Marjan X.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2016
Vandaag hier geluncht. Bij binnenkomst een warm en vriendelijk onthaal. We bestelden koffie en cappuccino. Dit werd geserveerd op een dienblaadje met hierbij een glaasje water, wat heerlijke slagroom en een stukje brownie, erg lekker. We hadden een tweegangenmenu en mochten kiezen uit twee soorten soep, we kozen de tomatensoep, grote kom met heerlijk brood erbij. Verder konden we kiezen van de uitgebreide menukaart. We kozen brood met brie en brood filet americain. Heerlijk vers knapperig brood met daarbij verse sla en diverse andere ingrediënten. Het smaakte allemaal erg lekker. De bediening is superlief tegen elkaar en tegen de gasten. De inrichting van de zaak doet heel gezellig aan, ook staat er een stamtafel met lectuur erop. We komen hier zeker nog eens terug, echt een aanrader.
TessaJanssen07 .
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
Complimenten voor de kok. Hij begeleidt alle mensen op de werkvloer heel goed. Daarnaast bakt, kookt en maakt hij ook heerlijke dingen klaar. Een super leuk concept!! Nog gefeliciteerd met jullie 1 jarig bestaan en de nieuwe vestiging.
Jelmer V.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2016
Fijne kindvriendelijke plek waar we zo nu en dan komen voor koffie en taart. Vriendelijke en betrokken bediening, lekkere taart en prima koffie. Fijne plek om in de buurt te hebben. Mooi speelhoekje voor kinderen ook.
Renée P.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Ik kom elke week na het sporten met een vriendin bij Brownies en Downies om koffie te drinken. Ik kan me totaal niet vinden in de recensie van Goeiemie. Lizzie vertelt ons elke keer dat er een beetje, want het is echt een beetje, likeur onderin het glaasje zit. Dat vinden we juist zo leuk.
De sfeer is echt geweldig, de brownies zijn de lekkerste van heel Nederland en daarbuiten en Miranda is een fantastische gastvrouw en baas voor haar personeel. Alle hulde voor deze lieve mensen die ons iedere keer weer een warm bad bezorgen!
Heel veel succes met de nieuwe Brownies en Downies aan de Weissenbruchstraat.
Badeend_15 .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2015
Een leuk nieuw eettentje in een zijstraatje van de Fahrenheitstraat. Van buiten ziet het er interessant uit; binnen heerst een ontspannen sfeer, lekker rustig en knus. De menukaart biedt genoeg keuzes, voor ieder wat wils, en ook een aantal specialiteiten. We begonnen onze lunch met een kop warme chocolademelk. De mini-brownie die erbij geserveerd werd, was een smakelijke extra. Rijk van smaak, en de chocolademelk was niet te zoet. Had iets warmer gemogen, maar daardoor wel volledig "kind-veilig". Soep van de maand was een Aziatische kippensoep. Erg royale portie, ontzettend geurig en smaakvol. Niet authentiek, maar het heeft een leuke moderne twist gekregen die een compliment waard is. Het broodje was een stevige maaltijd. Lekker en vers brood, rijkelijk belegd, smaken die goed bij elkaar pasten. We konden proeven dat alles met liefde was klaargemaakt. Bediening en service waren een van de beste die ik heb meegemaakt!
L. K.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2015
De eerste kennismaking is veelbelovend. "Slechts" koffie en gebak, maar hoe. Heerlijke verse appeltaart wordt zowel warm als koud geserveerd. De uitstekende koffie wordt geserveerd met een glaasje slagroom, glaasje water en stukje smeuïge brownie. Hartelijk en attent jong personeel. Op vrijdagavond open voor een voordelig tweegangendiner. Ik kom zeker terug!
GoeieMie .
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2015
Op een zondagochtend rond 11 uur dronken mijn vriend en ik een kop koffie in dit leuke nieuwe tentje. En wow, inclusief brownie en een shotglaasje slagroom, wat leuk! Ware het niet dat er ALCOHOL onder de slagroom zat. Mijn vriend drinkt bewust geen alcohol en had ineens een shot likeur binnen. Dat je 's ochtends vroeg ongevraagd alcohol bij de koffie serveert (terwijl je werkt met mensen met een beperking) vind ik echt belachelijk, maar dat je er vervolgens niks over zegt tegen je klanten vind ik te bizar voor woorden!
Verder was de manager hier op bezoek en dat ze ten overstaan van de klanten haar personeel uitfoeterde maakte de sfeer er niet beter op. Jammer, want ik vind Brownies & Downies een geweldig concept!