The Twins

Meer informatie over restaurant The Twins

6,9
Cis61 .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Heerlijk gegeten vanmiddag. De sliptongetjes waren voortreffelijk en supervers. De bediening was uiterst vriendelijk. Goede prijs-kwaliteitverhouding. Een serieuze aanrader.
Jelle M.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Via vakantieveilingen een veiling gewonnen, waarna we gebruik konden maken van dit restaurant. Het was erg mooi weer en het restaurant had een buitenterras en een binnengedeelte. Wij wilde graag op het buitenterras, maar dat mocht niet. Dan maar in het binnengedeelte:(. Vervolgens werd ons natuurlijk snel gevraagd wat we wilde drinken en konden we al snel het hoofdgerecht bestellen. Daarbij werrd ons gevraagd of we er patat bij wilde, waarbij het klonk alsof dit bij het arrangement hoorde. Ook niet zo gek, want het was een 2-gangenmenu. Dus dat wilde we wel. Na het bestellen van het hoofdgerecht moesten we hier zeker 45 min. op wachten. Ik had kipsaté en mijn vriendin Volgens het menu zou geserveerd worden met verse seizoensgroente. Dit bleek uit uit een potje gekomen zure komkommer, peenslides en een soort gele kool. Dit was niet lekker en is ook niet echt groente. Vlees was wel redelijk lekker, maar niet speciaal. Na het eten duurde het zeker 50 min. dat ons lege bord er nog stond totdat we zelf maar een vroegen of we naar het desser konden gaan. Ook hier moetsten we weer 40 min. op wachten. Na het opeten van het dessert maar om de rekening gevraagd, waar we ook weer 15 min. op moesten wachten, waarna ik dit opnieuw gevraagd heb. Vervolgens kwam deze. Bleek dat we voor de gevraagde patat, waarbij het eigenlijk op een manier werd verteld dat dit erbij hoorde € 5,50 moesten betalen, het bier € 3,80 en het wijntje € 4,50. Al met al voelden we ons een beetje opgelicht. Betaald en toen weggelopen. De mensen naast ons die ook via vakantieveilingen hadden geboekt moetsten ook die patat erbij betalen, wat ze niet verwacht hadden. Deze ging de discussie aan met de serveerder. Ik kon het toch ook niet laten om terug te lopen en ook mijn ongenoegen te uitten, maar tevergeefs. Volgende keer maar ergens anders eten, een afrader :(
Edith B.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Leuke plek mooi uitzicht bij vuurwerk maar oplossing bij bediening zwaar beneden peil. 6 uur aanwezig diverse keren gevraagd om eten 3,5 later kwam het eten na excuus dat het bonnetje was verbrand. Men kan niet direct in contact treden met de keuken?????? Doordat we wachtten op het vuurwerk zijn we blijven zitten maar dit had ons nooit gebeurd als we alleen op terras hadden gezeten. We hadden dan doorgelopen naar de volgende zaak. Meerdere mensen overigens zien weglopen en ook drank was voor velen een probleem om aan te leveren. Eerst werd er ook nog een koude sate geleverd. Apart betalen voor wc, maar ook voor patat etc. Al met al dus voor ons absoluut geen aanrader om daar nog een keer te gaan eten. Enige tegemoetkoming was een drankje. First Time Fix kennen bij dit bedrijf absoluut niet.
Mireille274 .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Ik heb hier afgelopen vrijdag gegeten. Leuke locatie. De zeebaars was erg lekker! De bediening was goed, vriendelijk en behulpzaam. Het enige minpunt is dat je hier als gast moet betalen voor het toilet. Dit vind ik persoonlijk niet gastvrij.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Lekkere middag hier gezeten met een club vrienden, zelf een portie poffertjes besteld en bio yoghurt, beide kwamen snel op tafel en smaakten goed. Leuke uitstraling heeft dit paviljoen, aan de prijs maar leuk om met een grotere groep lekker te zitten
Kreeft52 .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2016
Hebben vanmiddag zitten lunchen bij Twins, maar daar zijn we niet echt blij van geworden.
Mevrouw van de bediening deed het keurig maar bij de vraag om een glaasje water bij onze rose kregen we te horen dat de baas het van een maar mooie maanden moet hebben en dat er dus geen kraanwater wordt gegeven maar wel spa kan worden besteld.
Het broodje pittig kip was oke maar mijn broodje carpaccio was matig.
Voor een bezoekje aan de toilet moesten we 50 eurocent voor betalen ook al zaten we in het restaurant de oma en opa van de eigenaar zaten daar voor de deur met een schoteltje!
Kortom wij gaan er niet meer voor een tweede keer naar toe!
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
Lunch gehad met een groep van rond de 30 mensen. Heerlijk en meer dan genoeg. Leuke bediening.Goed geregeld met bandjes voor de toilet.
Francis K.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Omdat wij zelf op een steenworp van de boulevard wonen komen we geregeld op het strand om de plaatselijke horeca te spekken. Culinair kun je weinig verwachten van de meeste Scheveningse strandtenten, over het algemeen een matige kwaliteit tegen een relatief hoge prijs. Ook bij The Twins, waar wij geregeld kwamen, is dit het geval. De sfeer en het uitzicht op de het strand en zee maken veel goed. Alhoewel er veel is verbeterd qua klankvriendelijkheid gaat het helaas ook nog steeds behoorlijk mis. Zo wilde ik met mijn partner en mijn kinderen afgelopen zaterdag uitgebreid lunchen na een aantal uur op het strand te hebben doorgebracht. Toen we aan kwamen lopen werden we nogal nors ontvangen door een man op het strand met de vraag wat hij voor ons zou kunnen doen. Mijn antwoord was dat we graag wilden komen lunchen en dat de kids graag op een strandbed wilden zitten. Alhoewel meer dan de helft van de bedden vrij was werd ons direct zeer onvriendelijk medegedeeld dat we daar 25 euro extra voor moesten betalen. Ik zei nog dat we alleen kwamen lunchen en daarna direct weg zouden gaan, dus het bed niet de hele verdere dag zouden bezetten, maar dat maakte niet uit. Dat je geld vraagt voor een strandbed als mensen daar de hele dag op willen zitten lijkt mij logisch. Maar als een vaste klant komt lunchen zou je op zijn minst wat vriendelijker kunnen zijn en wellicht wat flexibeler. Wij zijn in ieder geval een eindje verderop gaan eten en wij komen hier niet meer terug. Jammer.
Elenora .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Via vakantieveilingen ontbijt gereserveerd voor 2 personen .Zeer aangenaam verrast. Goede kwaliteit en uitgebreid buffet inclusief melk en karnemelk. Vriendelijk niet opdringerig personeel.oik voor de gewone prijs is het de moeite waardig zouden het iedereen aanbevelen.
Delanaoost .
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2016
Goed vertoeven op een van de vele banken die er bij de Twins zijn. Lekker in het zonnetje genoten van wat bubbels en hapjes. Lekkere verse broodjes met aioli, wat mij betreft voor die 8 euro aan broodjes mag het bakje aioli wel wat groter, maar bij navragen krijg je er gewoon kosteloos een bakje bij. Soms lijkt het wel even te duren eerder dat de drankjes bezorgd zijn terwijl je binnen de eigenaar heen en weer ziet paraderen. Jammer dat je weinig eigenaren bij strandtenten nog daadwerkelijk even een drankje weg ziet brengen. Dan het laatste minpuntje was bij de carpaccio de zogenaamde pitjes , doe lekker pijnboompitten erbij, kost wat meer maar ten slotte betaal je wel 15 euro voor je carpaccio hier. Verder een prima beachclub om even te relaxen op een van de lounge sets met een drankje .
Danny V.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2015
Via VakantieVeilingen hier terecht gekomen. Het weer zat mee, dus we konden lekker buiten zitten op een net en verzorgd terras. We konden hoofdgerecht van de kaart kiezen, uit een selectie. Ook het nagerecht was inclusief, geen keuze. Als hoofdgerecht gekozen voor een mixed grill : saté, rumpsteak, spare rib en twee lamskoteletten, vergezeld door gegrilde groentes. Wanneer je frites wilde moest dit extra betaald worden. Riante porties, goed van smaak en prima gebakken. Regelmatig kwam men langs of alles naar wens was en of er nog wat te drinken moest komen. Het toetje was twee bollen ijs ( banaan, aardbei) met slagroom en kiwisaus. Op eerste gezicht aparte combi, maar smaakte niet slecht. Afgesloten met koffie en een prima ervaring rijker.
Carla N.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2015
Ontbijten bij Twins... Bij de prijs zit geen drinken.
We kregen brood wat niet vers smaakte, vleeswaren en de kaas was droog.
Verder een ei naar keuze en wat tonijnsalade. Dat was lekker en vers.
Geen fruit, geen sap.
De bediening was erg vriendelijk!
Maar de keuken hield geen rekening met een vegetarier. Daar was niets extra's voor..
Stam86 .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2015
Met een cadeau gekregen vakantieveilingenbon hebben mijn vriendin en ik een hele fijne avond gehad bij Twins.
Het ruime terras is goed verzorgd en heeft veel fijne en verschillende plekken om plaats te nemen (Je kan: beschut uit de wint, in de zon of schaduw, aan een lekker vuurtje of onder een parasol zitten). Dus voor ieder wat wils. Het personeel was in tegenstelling tot wat ik hier op Iens gelezen heb erg vriendelijk en attent. Ze hebben ons geen moment lang laten wachten, maar waren ook niet opdringerig. Zij waren behulpzaam in het navragen van dingen bij de keuken en bestede aandacht aan het goed verzorgen van ons door een vuurtje aan te doen en een parasol op te zetten toen het wat kouder werd.
Wij kozen voor lamspotje en gamba's en wij waren allebei blij met onze keuze. Het lamspotje met bladerdeeg werd geserveerd met brood en de gamba's met rijst. De als bijgerecht bestelde rijst was dan ook volledig overbodig. De portionering van de gerechten was dus prima. Van het dessert van de chef had ik aanvankelijk iets meer verwacht. Ik dacht een een proeverijtje/ grand dessert, waar het vanille eis met kiwi-saus en slagroom betrof. Het ijs was wel smaakvol dus ook daar geen klachten over.

Twins heeft onze verwachtingen wel licht overtroffen en ondanks dat het niet onze eigen eerste keuze was, zullen wij hier waarschijnlijk nog wel eens terugkomen en ik vind het dus wel een aanrader.
Hennyvanweert .
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2015
Zondag gegeten bij Twins.
Het was niet zo'n warme dag maar toch gezellig, op het terras gezeten,
op de loungebank ,vuurtje erbij!
Er liep een beetje weinig personeel om te bedienen.
dus duurde een beetje lang.
Maar hebben toch lekker gegeten.
Bestelde eerst een broodplankje ( 7.90) best duur.
mijn man koos voor de mixt grill, en ik had een lamsstoofpotje met een dakje van bladerdeeg.
Prijzen aan de hoge kant,(voor wat je ervoor krijgt)+ dat je voor een bakje frites erbij met
Mayo 5,50 betaald.
glas cola 3.50.
Maar wel een gezellig terras.
toch denk ik dat we de volgende keer een andere tent uitkiezen.
Draakje1990 .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2015
Gezellige beachclub met wat hogere pretenties. Service is goed maar toch nog wat on-attent. Lounge zitjes zijn comfortabel en gezellig bij een haardje. Spare ribs waren goed (9) maar door de missende frietjes of aardappeltjes toch een 8. Afgesloten met een spanish koffie die niet liegt aan de naam spanish ( goede maat tia maria). Zeker een vervolgbezoek waard als de prijs iets meer bij de gerechten gaat pas ivm kwantiteit.
Maureen V.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2015
Gegeten en gezeten met een vakantieveilingen bon. Wat een goede service en kwaliteit. De hele middag met een drankje en broodplankje in de zon. Bediening komt op tijd en is erg vriendelijk. Het terras is erg schoon en ziet er strak en modern uit!
Eten is heerlijk! Ook voor een goede prijs als je geen bon van vakantieveilingen hebt.
We zullen hier zeker terug komen als we naar Scheveningen gaan.
Arno H.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2015
2 jaar geleden via vakantieveilingen daar ontbeten wat tot een teleurstelling leidde. We wilde dit restaurant eens een herkansing geven. Wat hebben we hier spijt van . We zouden mogen kiezen uit een voor en hoofd gerecht. Het voorgerecht kregen we niet. De keuze uit de hoofdgerechten was gehalveerd als je kijkt naar wat de keuzes zouden kunnen zijn. We dachten dat we dan wel mochten gaan kiezen uit nagerechten. Nee, hoor. We moesten maar eten wat we kregen.
Waarom kies je toch voor aan het strand? Omdat je graag buiten wilt zitten. Ook die mogelijkheid werd ons ontnomen. Geen keus.
En de mensen namen helemaal geen tijd voor je. Even snel menu uitleggen en weg zijn ze. Telkens mensen moeten roepen als je eten of drinken wilt. En zelfs of ze het wilde opruimen omdat we graag nagerecht wilde.
En we vragen ons zelf af of ze wel de moeite hebben genomen om te luisteren want mijn vrouw wilde medium biefstuk maar kreeg het doorgebakken. Het werd wel verholpen maar je bent toch 7 minuten aan wachten terwijl de rest van het eten op tafel staat
Zelfs bij het afrekenen kan er nog geen dank je wel vanaf als je uit fatsoensnormen netjes fooi wilt geven
En tot overmaat van ergernis moet je ook betalen om naar de wc te mogen(50 cent).
We komen erg vaak in scheveningen en er zijn zoveel goede restaurants. Dit restaurant heeft in onze ogen het gevoel dat ze alles kunnen maken. Heel jammer. Voor ons echt nooit meer.
We moeten eerlijk toegeven dat de fooi voor het eten bedoeld was. Dat was verder goed op die biefstuk na.

Tamara V.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2015
Tweede paasdag gegeten bij beachclub Twins. Het eerste wat ons opviel was dat de bediening erg gezellig en gastvrij op ons overkwam. Toen de drankjes waren opgenomen hebben we een plankje brood met tapas, aioli en kruidenboter besteld. Toen we de dinerkaart kregen hebben we gekozen voor de volgende voorgerechten: vissoep, carpaccio, geitenkaasloempia en een vispalet mmet garnalen coquilles en gerookte zalm. Heerlijk gegeten prachtige opmaak en de vissoep werd vanuit een kannetje op je bord geschonken wat er fantastisch uitzag.
Hoofdgerechten die wij hebben gekozen zijn: mosselen, surf en Turf en lasagne. Geweldig mooie presentatie. Heerlijke aroma's en erg lekkere smaak.
Kortom echt een aanrader als je dagje scheveningen doet en lekker wilt genieten van goed een goed diner. Bedankt en tot snel
Jael P.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2015
Regelmatig gaan mijn man en ik zondags naar Scheveningen om daar uitgebreid te ontbijten bij Twins. De meeste mensen in de bediening daar kennen ons dan ook inmiddels. Het ontbijtbuffet op zondag is erg uitgebreid, met o.a. heerlijke pannenkoekjes en wentelteefjes en (brood met) gebakken eitjes zoveel als je op kunt. Heerlijk om van te genieten met lekker weer, maar als het bewolkt is of wat frisser dan gaan gezellig de open haardjes aan in de tafels op het terras, gezellig! Wij blijven hier zeker komen. Tot ziens maar weer Twins.
Rinusvanderzwet .
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2015
We zijn weer blij dat Twins weer terug is en de winter voorbij is.
Het wordt weer zomer! Even lekker boulevardje af, terasje zitten en bij Twins genieten van de service en kwaliteit.
Prettig om vriendelijke mensen om je heen te hebben. Het zonnetje is gratis. Mijn dag kan niet meer stuk.
Vooral zo doorgaan!!! Een tevreden klant