The Trafalgar Pub

Service8,2/10
Decor8/10
Suzanne L. Gastronoom (14 recensies) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2016
Al meerdere keren hier gegeten, zowel de vleesgerechten als de vegetarische gerechten zijn altijd erg lekker. Leuke bediening, meestal keurig op tijd met serveren. Binnen heerst er een typische pubsfeer, lekker vol met tafeltjes, veel mensen aan de bar. Voor mij is het net iets te donker binnen, maar ik kan best begrijpen dat veel mensen dat juist heel gezellig vinden.
Peterger . Gastronoom (27 recensies) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
het interieur is nog het zelfde als 30 jaar geleden met rood fluweel op de banken en spiegels met tekst aan de muur gewoon heel gezellig zonder oud bollig te zijn, de bediening is er zeer attent en vlot en ziet er verzorgt uit, en de prijs kwaliteit verhouding is er top, want het eten smaak heerlijk en is echt niet duur, ze schenken een lekker glas wijn en als je van bier houd heb je hier zeker genoeg te kiezen, echt een aanrader wel reserveren want het is er druk, en vol is vol
Noortje B. Gastronoom (11 recensies) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2016
Afgelopen maandag hier gegeten. Er werd een saté, kip kiev en een beenhammetje besteld. Het vlees van de saté was erg droog, maar de saus was heerlijk. De kip kiev was heel erg lekker net als de beenham. Ik word bij de pub altijd heel erg blij van de hoeveelheid groenten op mijn bord en van het super vriendelijke personeel.
Wel vind ik het jammer dat de tafeltjes zo dicht op elkaar staan en het wat donker is in de zaak, maar ondanks dat komen wij zeker terug.
Philippe R. Gastronoom (19 recensies) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
Meerdere malen hier lekker gegeten en gedronken. Ontzettend gastvrij personeel, lekker echte "stews" en lekker Iers en Engels bier. De aankleding is wat donker, maar dat past ook wel weer in de sfeer van een deze pub. Kortom, leuke tent, betaalbaar en gastvrij.
Skyuki . Gastronoom (12 recensies) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2015
The Trafalgar Pub is mijn favoriete restaurant in Eindhoven. Het is het complete plaatje: geweldige sfeer, goede prijzen en heerlijk eten. Ik had de Guinness stew: geweldig vullend vleespotje met een heerlijke smaak. Met wat patat ernaast kan het gerecht niet meer stuk! Ik kan het gerecht aan iedereen aanraden. De prijs-kwaliteit verhouding is het best aan The Trafalgar Pub. Je hebt heerlijk vullende gerechten tegen een prijs waar ik als student heel erg blij van wordt. Kortom: een leuk restaurant met een geweldige sfeer en goede prijs-kwaliteit verhouding. Wel reserveren van tevoren: ze zitten binnen no-time vol!
Karea . Gastronoom (20 recensies) 6,5 /10
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2015
Tja, niet echt dat je nou zegt Wauw! Hier gegeten met enkele collega's. Zelf gekozen voor een tomatensoep vooraf en als hoofdgerecht een Kogelbiefstuk. Aan het nagerecht niet toegekomen omdat de gereserveerde tijd verlopen was en we plaats moesten maken voor een andere groep. We werden verzocht te vertrekken nadat de bestelling voor het nagerecht was opgenomen,(en voordat het uitgeserveerd was!) tja dus niet afgenomen hetgeen een kleine discussie gaf. De overige collega's waren tevreden over de bestelde gerechten, samen met een andere collega was ik dat niet over de kogelbiefstuk. Had het niveau matige Hollandse biefstuk van de super om de hoek, niet echt wat je van een kogelbiefstuk mag verwachten. Verder was het restaurant erg druk en had het niet echt de uitstraling van een pub. Kortom, leuk er een keer gegeten te hebben, maar niet voor herhaling vatbaar.
Marquiche . Bourgondiër (4 recensies) 7,5 /10
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2015
Was hier op een dinsdag in de zomervakantie, tent zat goed vol. Wel een beetje een drukke/volle uitstraling, maar draagt ook wel weer bij aan kroeggevoel.

Bediening was erg aardig. Eten was goed. Beenham misschien iets aan de droge kant, maar de saus maakte dat helemaal goed. Ook een goede keuze aan bieren!

Al met al een aanrader voor weinig geld!
Bine81 . Gastronoom (23 recensies) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2015
Regelmatig gaan wij een hapje eten bij The Trafalgar Pub in Eindhoven, omdat het eten goed en betaalbaar is, de sfeer super is en de bediening altijd hartelijk is. Ook deze keer hebben wij weer genoten. Er is een ruim bierassortiment en de twisterfrietjes waren onweerstaanbaar. Deze avond had ik de pubburger genomen en hij was heerlijk. Wel erg machtig, want er kon daarna geen hap meer bij. En dat was wel een beetje jammer, want ook de desserts zijn hier lekker (en niet belachelijk duur).
Ook deze avond was de bediening vlot en geïnteresseerd. Het was dus weer een heerlijk avondje uit.
Fritsflitspaal . Gastronoom (42 recensies) 7,3 /10
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2015
Prima restaurant, vooral prijs/kwaliteitverhouding is goed. Gerechten liggen rond de 10E en de porties zijn ruim voldoende. Aanrader is de beenham en de vele vele verschillende bieren. Personeel is altijd even vriendelijk en ze zijn meestal goed bij de les.
Zeker wel een aanrader als je samen met wat maten een hapje wil eten en een paar biertjes wil drinken. Verwacht alleen geen hoogstaand restaurant maar daar is de prijs ook niet naar.
Lekker_Ehv . Fijnproever (9 recensies) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2015
Altijd lekker eten tegen een goede prijs. Bediening is erg vriendelijk en snel. Het zijn wat eenvoudigere pub gerechten die je kunt bestellen, maar allemaal even smakelijk en stevige porties. De verschillende speciaal bieren zijn zeker een aanrader en het personeel adviseert ook graag bij het proeven van whisky(s).
John T. Gastronoom (12 recensies) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2015
Lekker eten en (hik) drinken, van die pints weet je wel? Laatst, voordat we naar De Effenaar gingen, daar afgesproken om wat te eten vantevoren. Zo'n Irish stew, waar je dagen van vol zit, en meer van dat soort overgerechten. Heerlijk! De bediening, ook achter de bar, is altijd erg leuk en gastvrij.

Het enige nadeel, je kunt er altijd binnenlopen, maar er is qua eten bijna geen tafel te krijgen als je vantevoren niet reserveert. Dat is natuurlijk een goed teken, maar het vergt dus enige planning.
Max V. Gastronoom (33 recensies) 7,5 /10
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2014
Voor een optreden in de Effenaar van een band uit Wales met 5 man vrij vroeg op een zaterdagavond binnengelopen. Achterin een hele ruime zaak, met zelfs meer zitplaatsen buiten. Snelle bediening bij de drankjes. 4 van de 5 bestelden een shepards pie, de vijfde een steak and onion pie. Het stemde iedereen tevreden. Na een stemming afgerond op een 8 uitgekomen voor het eten. De bediening en het decor gaf een ietwat verdeeld beeld, maar was overwegend positief. Prijs-kwaliteit in orde. Voor 20 euro kun je prima terecht. Verdient een iets hogere plaats op de lijsten. Aanrader dus.
Sander . Gastronoom (11 recensies) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2013
Op een doordeweekse dag heb ik met mijn vriendin bij de Trafalgar Pub gegeten, na een bioscoopbezoek. Voor de zekerheid maar gereserveerd, want het kan er aardig druk zijn (ik was er eerder geweest voor het bier). Zoals altijd was de service prima, uiterst vriendelijk en behulpzaam. Goede sfeer ook, echt zoals een Engelse pub.
Ik koos voor de burger, die erg lekker was. Een goede dikke hamburger op een Italiaanse bol, met friet en salade. Mijn vriendin had hetzelfde besteld en vond dit achteraf ook een goede keuze. Een ander aantrekkelijk punt is het bieraanbod, dat zeer uitgebreid is. Mijn vriendin nam een cider van de tap, wat ook niet overal te krijgen is. Voor herhaling vatbaar!
Bananarama . Bourgondiër (2 recensies) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2013
Een van mijn favoriete plekken in Eindhoven voor een drankje en wat te eten na een dag winkelen of vóór een bioscoopfilm. Lekker engels pubsfeertje, goede drank en heerlijk eten.
Rovine . Gastronoom (18 recensies) 10 /10
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2013
Snelle hap voor een leuke prijs. Eet er regelmatig en grote favoriet is het beenhammetje. De laatste keer waren er geen plaatsen meer vrij in het eetgedeelte, dus konden we voorin zitten. Toen er alsnog een plek vrijkwam konden we kiezen of we liever daar zaten. Goede service.
Dirkehv . Bourgondiër (3 recensies) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2013
Typisch Engelse pub uitstraling, echter is het hoofzakelijk een restaurant/eetcafe. Prima prijs/kwaliteit verhouding. Voor 10euro al een heerlijk hoofdgerecht, waar je zeker genoeg aan zult hebben. Veel frieten, salade en bij de meeste gerechten ook de overheerlijke bonen.
Arno H. Gastronoom (73 recensies) 7 /10
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2013
Een Engelse pub zoals je ze graag in Engeland tegen zou komen. Al tientallen jaren met dezelfde warm rode banken en warme donkere tinten van meubilair, muren, plafond en vloeren. Jawel, met een beetje fantasie is er zelfs nog een eerste en tweede klas-indeling in te herkennen. Natuurlijk met de Engelse pints en half-pints op tap en en een niet al te uitgebreide kaart voor een 'kleine' prijs. Het eten is er eenvoudig, Engels/Nederlands, er zijn wat vegetarische mogelijkheden, ovenschotels, vis en vlees. Het publiek bestaat uit alle leeftijden maar merendeels uit twintigers en dertigers en is internationaal. Fijne vriendelijke bediening met een vaste kern. Fijne plek met een heel eigen karakter.
L_eh . Gastronoom (12 recensies) 7 /10
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2013
Persoonlijk houd ik van een pubsfeer, dus als je deze mening deelt, is het zeker een aanrader om hier eens te gaan eten. Het eten is kwalitatief goed voor de prijs. Lekker simpel en het smaakt goed. Over het personeel niks te klagen.
Charlotte T. Gastronoom (17 recensies) 7,5 /10
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2013
Ik ben een super fan van The Trafalgar Pub. Lekker eten voor een super leuke prijs, lekker biertje erbij, helemaal goed. Reserveren is verstandig, want het is er altijd super druk.
Peter 6. Gastronoom (24 recensies) 9,8 /10
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2013
Gezellig eetcafe in stijl, je denk dat je in een Londense pub zit, echt hel gezellig.
Leuk even een hapje gedaan na het winkelen, grote kipspies voor n zacht prijsje. Erg lekker en we komen hier zeker terug.