The Timber Club

Veerpolder 20 2361 KV Warmond Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 26.5€

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

• Voorgerechten
    • WILD PATÉ haricots verts| Granny Smith | witlof
      of
      ROMIGE KNOLSELDERIJSOEP truffel| gebrande boter| schuim van peper
  • Hoofdgerechten
    • GEBRADEN HERTFILET rode kool| aardappel| jus van specerijen
      of
      HEILBOTFILET beurre blanc met Hollandse garnaaltjes| gestoofde prei| krokante aardappel
  • Nagerecht
    • APFELSTRUDEL kaneelijs| vanillesaus| slagroom
      of
      WAFEL warme kersen| roomijs| slagroom

Over het restaurant The Timber Club

Timber Club in Warmond is onlangs gerenoveerd en wordt regelmatig bezocht door golfers van Golfclub Kagerzoom en golfschool Swingline, maar ook niet-golfers zijn van harte welkom. Timber Club is een trendy, strak ingericht restaurant met sfeervolle en warme houten accenten. Op de menukaart is met iedereen rekening gehouden. Voor de kleine trek zijn er tosti’s, sandwiches en verschillende soorten broodjes, soepen en salades en ook het diner biedt voor ieder wat wils met pasta-, vlees- en visgerechten. Daarnaast is er een Club Timber Suggestie met een wisselend twee- of driegangenmenu. Ook is er een Club Timber Menu met specials, zoals mosselen en spareribs en de Club Timber Tafel BBQ. Reserveer nu en kom het zelf eens proberen!

Meer informatie over restaurant The Timber Club

Treinstation Sassenheim, CS Leiden, bus 50 ieder kwartier
  • : Gratis parkeerplaats, 300 plaatsen

Maandag t/m Zondag vanaf 09:00

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Bar , Dansvloer , Doorlopende service , Duits gesproken , Engels gesproken , Nederlands gesproken , Open op zondag , Per boot te bereiken , Wi-Fi
Frank D.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Bijzonder vriendelijke bediening, goed glas wijn, heerlijk eten en tot slot lekker kopje koffie. Alles klopte. Aan een dessert kwamen we niet meer toe, de hoeveelheden van het hoofdgerecht waren naast mooi gepresenteerd meer dan voldoende. Uitzicht was ook nog eens bijzonder. Aan tafel uitkijkend over de driving range van de bijbehorende golfbaan.
Hennie D.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
We hebben hier gegeten met de 50% korting deal. We hebben heerlijk gegeten, complimenten aan de kok. Ook bediening was vlot en vriendelijk. Zelf zonder de korting kan je hier eten voor een zeer gunstige prijs.
Inge O.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Was zoals altijd erg lekker. Aanrader voor een ieder die informeel wil eten. TheTimberclub heeft zowel binnen als buiten de gelegenheid als restaurant.
F.B P.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
Ruimte is niet echt gezellig, sporters maken veel lawaai, praten hard en lopen veel en onnodig heen en weer, geen gezellige hoekjes, open haard tv doet het goed
Jannafrederika .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Gisteravond weer heerlijk gegeten, het is hier iedere keer weer genieten, vriendelijk personeel, een mooi restaurant, rustige muziek en de prijs/kwaliteit is prima.
Parkeren is geen probleem, het restaurant is op de eerste etage maar er is een stoeltjeslift aanwezig.
Mooi opgemaakte borden, goede porties, bij het voorgerecht heerlijk brood.
We hadden zalm carpaccio als voorgerecht, kippendijen en dorado vis als hoofdgerecht en schwarzwalder kirsch ijs met kersen als toetje. Als je goed en voor een goede prijs wilt eten dan is dit restaurant een aanrader.
We komen hier zeker weer terug.
K. V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Mooi restaurant. Modern maar toch niet kil ingericht. Wij waren hier met de AH restaurantkaarten. Het 3 gangenmenu is al redelijk geprijsd, maar nu gingen er nog eens 2 menu's van de prijs af. Al met al hebben wij heerlijk gegeten voor 25 euro per persoon, inclusief 2 flessen wijn en koffie na het dessert. Daar kun je niet over klagen, toch!
Karin B.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Erg leuk restaurant. We kenden het niet, maar zijn hier gekomen via de ah actie. Het eten was heerlijk. We komen zeker nog eens terug.
Ria M.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Ondanks een speciale AH menukaart, waren de gerechten die hier op,stonden in één woord Heerlijk!
Van voorgerecht t/'m nagerecht, Verrukkelijk!
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Wij zijn al ettelijke keren in The Timber Club geweest en hebben er al heel wat feestjes gevierd.
The Timber Club is een fantastisch restaurant met een mooie rustieke ligging.
Wij voelen ons er altijd bjzonder thuis! Wij kennen heet pperson eel en zij kennen ons.
Kortom is het telkens weer een klein feestje om naar The Timber Club te gaan.
Willemien M.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Keuze AHmenu beperkt, vooraf carpaggio van zalm:voortreffelijk,
hoodgerecht kipspies met goede bijlagen, nagerecht ijsje met cake en slagroom
erg lekker. Wachttijd lang, maar in gezellig lokaal ,et mooi uitzicht.
Prijs gunstig door AH korting.
Lex D.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
We waren hier voor het eerst. Hoewel de menukaart een beperkte keuzemogelijkheid biedt was de kwaliteit ronduit goed en ook meer dan voldoende. We hebben dus heerlijk gegeten.
De prijs voor een glas wijn was wel relatief hoog.
Het is prettig eens in een rustige omgeving met een mooie inrichting met houtaccenten en niet overheersende achtergrondmuziek te kunnen eten (er waren op een door-de-weekse avond 8-10 andere gasten), maar we kunnen ons voorstellen dat anderen dat als stil en daardoor wat ongezellig zouden ervaren.
Arie V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Het was een echte verrassing om in het kader van iens, AH, bij een golfcentrum te kunnen eten. Maar het was er bijzonder leuk. Heel aardig personeel en heerlijk gegeten. Wij vinden dit echt een aanrader.
Fam. Van Vugt.
Maria Johanna T.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Heel tevreden, ruime parkeerplaats en gratis. Vlakbij huis. Medewerkers zeer attent, een beetje te veel. Frietjes zijn lekker krokant. Presentatie heel goed met aandacht gereserveerd
Joop V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Het restaurant is ruim opgezet en heeft een mooi uitzicht over de oefenbaan. De bediening is heel vriendelijk en vlot. En niet onbelangrijk: het eten is lekker en ruim voldoende. Wij hadden de zalmcarpaccio als voorgerecht en de kipsaté als hoofdgerecht en dat kunnen we aanraden.
Nard V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Gezellig en sfeervol restaurant op een mooie locatie, heerlijk eten goed, opgediend door een leuke bediening. Kortom een regelrechte aanrader!
Marianne G.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Op een woensdagavond hier gegeten. Wel erg rustig, maar het eten was prima, De porties waren ook voldoende,, de wijn was ook lekker, dus helemaal goed.
Ahm.van.schie S.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Gastvrije ontvangst en heerlijk gegeten. Het was rustig in het restaurant, dus we kregen alle aandacht. Wij zijn liefhebbers van de AH actie en hebben nu deze kaarten voor de derde keer gebruikt bij de TImberclub. Alle keren erg goed bevallen.
Carla N.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2017
We hebben heel lekker gegeten, het waren leuke gerechten. Alles werd mooi opgediend en het is smakelijk verzorgd.
Een lekkere fles wijn maakte het diner compleet.
Paul K.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Lekker eten, mooi uitzicht op terras, en vriendelijke medewerkers. Ook de inrichting van het restaurant was erg mooi, zeker voor herhaling vatbaar!
C.a.j. D.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
er was een stoeltjeslift aanwezig .geen enkel bezwaar .het was heel goed een echte aanrader.....Wij hebben genoten heel mooi uitzicht over de golfbaan.