The Timber Club

Veerpolder 20 2361 KV Warmond Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 26.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • VITELLO TONNATO kalfsvlees| tonijn | paprika
      of
      ZALM CARPACCIO wasabi crème| zoetzure komkommer| gekookt ei
  • Hoofdgerechten
    • RUNDER ENTRECOTE jus| rozemarijn| zomerse groenten
      of
      ROODBAARS witte wijnsaus| bieslook| zomerse groenten
  • Nagerecht
    • YOGHURT rood fruit compote| roomijs| slagroom
      ROOD & GROEN watermeloen| aardbei| mint| vanille-ijs

Over het restaurant The Timber Club

Timber Club in Warmond is onlangs gerenoveerd en wordt regelmatig bezocht door golfers van Golfclub Kagerzoom en golfschool Swingline, maar ook niet-golfers zijn van harte welkom. Timber Club is een trendy, strak ingericht restaurant met sfeervolle en warme houten accenten. Op de menukaart is met iedereen rekening gehouden. Voor de kleine trek zijn er tosti’s, sandwiches en verschillende soorten broodjes, soepen en salades en ook het diner biedt voor ieder wat wils met pasta-, vlees- en visgerechten. Daarnaast is er een Club Timber Suggestie met een wisselend twee- of driegangenmenu. Ook is er een Club Timber Menu met specials, zoals mosselen en spareribs en de Club Timber Tafel BBQ. Reserveer nu en kom het zelf eens proberen!

Meer informatie over restaurant The Timber Club

Treinstation Sassenheim, CS Leiden, bus 50 ieder kwartier
  • : Gratis parkeerplaats, 300 plaatsen

Maandag t/m Zondag vanaf 09:00

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Bar , Dansvloer , Doorlopende service , Duits gesproken , Engels gesproken , Nederlands gesproken , Open op zondag , Per boot te bereiken , Wi-Fi
elmaherman .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2017
Gisteravond weer eens bij 'Timber' gegeten en het was weer als altijd prima. Bonus was het mooie weer waardoor we op het terras konden eten met uitzicht over het mooie groen wat Timber omgeeft. Er heerste een levendige sfeer vanwege het etentje van de 'mannenclub' die de maaltijd gelukkig binnen nuttigden want anders hadden we tijdens de toespraken telkens moeten zwijgen.Het Albert Heijn menu was weer leuk en we hebben ook weer erg lekker gegeten van de ruim bemeten porties al was de saus bij de eend wat te zoet en overheersend. De carpaccio was met name fantastisch, zo ook het advocaatmousse toetje. De bediening is snel, vriendelijk, effectief en voorkomend. We komen er zeer zeker weer eens terug!
Apg .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Erg vriendelijk ontvangen en erg lekker gegeten. Bediening erg goed en behulpzaam. ze hebben een goed kok daar. Ik raad het de mensen aan om in deze mooie omgeving een keer te gaan eten
robert H.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
heel lekker en gezellig
J. V.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
De eeuwige discussie over water bij het eten is vermoeiend, zet gewoon een kan kraan water op tafel met glazen als een service.
K. V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Laatste dag van de AH actie. Was moeilijk nog iets te boeken, maar bij Timber Club kon je nog reserveren voor de lunch. Dat is een rekbaar begrip gebleken, want je kon van 12.00 tot 17.00 uur boeken. Het lunchmenu was hetzelfde als het dinermenu met steeds 2 keuzes per gang. De voorgerechten, pasteitje en bospaddestoelensoep, zagen er niet alleen goed uit, maar smaakten ook prima. Nog een paar broodjes met roomboter erbij en we hadden geen klagen. De hoofdgerechten bestonden uit rode poon met noilly pratsaus of kogelbiefstuk met rode wijnsaus. Beide besteld en ook dat was dik in orde. De biefstuk mooi rood gebakken en er kwamen nog lekkere gebakken aardappeltjes met mayonaise en een salade bij. Op het bord heerlijke, niet doorgekookte groenten. Al met al hebben wij in vele restaurants heel wat minder goed gegeten. Het dessert vond ik het minst goed van de 3 gangen. De kok is duidelijk beter in hartige gerechten. Maar qua opdiening waren het plaatjes. Algehele conclusie: prima eten, zeer redelijke prijs en mooie strakke moderne inrichting. Wij waren inclusief een fles wijn en een fles water (gratis!) slechts 43,50 kwijt.
Martinuh H.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Eten lekker en als kleine kunstwerkjes op het bord geserveerd.Bediening correct. Ambiance te 'koud'/chique voor ons.Ruim,vrij uitzicht op het groen van het golfveld.
Eugene V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Vriendelijke ontvangst. Gezellig tafeltje aan het raam. Speciaal driegangen AH-menu met voor elke gang een keuze. Smakelijke gerechten. Al met al goede reclame om nog een keer langs te komen voor, bijvoorbeeld, een lunch op het terras na een fietstocht.
ahm.van.schie .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Lekker gegeten in leuk restaurant.
het was vrij druk.
De tafels staan dicht bij elkaar.
Ik vond het daardoor wat rumoerig.
Maar voor de rest alles oke!
W. M.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Vrij parkeren. Lekker, gezellig en genoeg gegeten, prettige bediening. Redelijk geprijst.
Tartelette met kalfsragout en rode pesto.
De Gebakken rode poon met Noilly Prat. vonden we wel lekkerder dan de Gebakken kogelbiefstuk met sjalottensaus. Het Vanille ijs met vanille saus en speculaaskruim was nog keihard zo uit de vriezer.
Kees N.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Typische country club sfeer met toegewijde service en prima keuken. Bezwaar dat de oprijweg geen auto;s toelaat, waardoor je minimaal 300 m moet lopen. Lokatie sportief en heel rustig.
Grace D.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
De locatie is wat afgelegen,maar binnen is het gezellig.
De gerechten zijn goed en smakelijk,alhoewel de voorgerechten wat aan de zoute kant zijn,.
De service is goed en de inrichting is gezellig en smaakvol.
Aehzitter Z.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Prima maaltijd, ook de vegetarische, in een leuke ambiance met vriendelijke bediening. We komen zeker nog een keer terug.
Nard V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Kan kort zijn, heerlijk eten in een gezellig restaurant met een vlotte en leuke bediening. Aanrader, komen beslist nog eens terug.
jgburgerjon .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Prima driegangen menu met keuze uit twee voorafjes: minestronesoep of pasteitje met stevige ragout van hert met bospaddenstoelen. Wij kozen de laatste; verrukkelijk!
We kregen nog een mandje met heerlijke broodjes met boter erbij.
Hoofdgerecht was gebakken runderenentrecote met pepersaus of gebakken schelvisfilet met een milde mosterdsaus. Wij hadden de vis op een bedje van gemengde warme groente en kregen nog een schaaltje heerlijke gebakken aardappeltjes en gemengde sla bij.
Als toetje de keuze tussen bitterkoekjesijs met karamel of een citroentaartje met merinque en rood fruit compote. Het citroentaartje was heerlijk.
Alle porties waren groot.
Met de AH bonnen hadden we met z'n tweeën voortreffelijk gegeten voor €25,75
Edwin P.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Mooi restaurant al vind ik de entree wat onpersoonlijk on gezellig en minder duidelijk waar je heen moet. Ondanks dat het niet echt druk is, kan het er blijkbaar niet vanaf, dat je jas wordt opgehangen of bij vertrek wordt aangegeven.

We waren er met de AH-bonnen en mooi vast menu en op de kaart wordt nog een speciaal aangeboden, maar deze mochten we niet kiezen, wat bij mij dan vragen oproeper, waarom op de kaart?
Eten was netjes verzorgd, maar mistte met name bij de beide hoofdgerechten wat smaak. Gerechten waren vrij vlak qua smaak, wat jammer is. Verrast ook over het uitserveren, waar os de gewoonte gebleven om dit vanuit rechts te doen?

Bij betaling bleek dat je niet met creditcard kon betalen vanwege de kosten. Vreemd en waarom dit niet op andere manier oplossen, zeker daar restaurant aan rand van golfterrein zit...
Qua kosten een mooie prijs zeker door de korting, maar zou er zelf voor volledig bedrag niet nog een keer gaan eten.
Mieke S.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
prettig kleinschalig restaurant, vriendelijke bediening.
Gerrit D.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Wij hebben erg lekker gegeten en het is zeker de moeite waard om hier te reserveren,,de prijs combinatie is heel aantrekkelijk
Jannafrederika .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Met de AHbon hier gegeten, een mooi restaurant op de 1e etage met een groot balkon, het ligt afgelegen op een industrieterrein maar voor golfers en watersporters ligt het heel gunstig. In de zomer zal het hier heerlijk zijn. Het nadeel is dat er geen lift is, met een rolstoel gaat het niet maar wel een stoelstjeslift langs de trap. Het eten was prima, grote porties en goed opgemaakte borden. Heel vriendelijk personeel en de prijzen zijn voor wat je krijgt goed. Er is een zitje met een "open haard" waar je lekker kan zitten rustig in een hoekje. We komen er zeker nog eens terug.
J.A. G.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Heel lekker, heel gezellig en heel goed. Geen poespas.....
Pit H.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Jammer dat het pasteivormpje een slappe bodem had. Ik vermoed dat het te kort in de oven heeft gestaan. Voor het hoofdgerecht (vlees} "GOED" alsmede voor het toetje (een citroentaartje). Overigens lekker gegeten.