Over het restaurant The Timber Club

Hier komen sport en ontspanning samen

De trendy Timber Club heeft in de afgelopen jaren een gigantische metamorfose ondergaan. Zowel het restaurant als de drivingrange en andere oefenfaciliteiten raakten gedateerd en waren toe aan een grondige vernieuwing. Zo ontstond The Timber Club, waar – verwacht het of niet – veel gebruik is gemaakt van houtaccenten. Dit geeft het gemoderniseerde restaurant toch een heel huiselijke en warme uitstraling, waardoor zowel golfers als passanten hier graag plaatsnemen voor een verfrissend drankje op het terras of voor een uitgebreid diner dat wordt bereid met dagverse producten van het seizoen.

Meer informatie over restaurant The Timber Club

Treinstation Sassenheim, CS Leiden, bus 50 ieder kwartier
  • : Gratis parkeerplaats, 300 plaatsen

Maandag t/m Zondag vanaf 09:00

• Amex , MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Bar , Catering , Dansvloer , Doorlopende service , Duits gesproken , Engels gesproken , Nederlands Gesproken , Open op zondag , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
anniek V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Fantastisch lekker gegeten met de restaurantactie van AH. Ondanks dat het slechts €25 per persoon is, en dus ook nog het 2e diner gratis, was de kwaliteit super goed. Ook voor dieetwensen staan ze helemaal open en ze proberen het naar je zin te maken. Een tent om naar terug te gaan!
Damaris S.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Wederom een heerlijk etentje mogen beleven bij de Timber Club. Vriendelijke bediening, heerlijk eten, rustige sfeer, snelle service... we zijn hier al vaker geweest en elke keer is het weer genieten!
J.A. G.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Gemakkelijk, aangenaam en tòch lekker eten voor een mooie prijs. Best gezellig clubhuis! Bediening vriendelijk en correct, vrij korte wachttijden tussen de gangen endat is best prettig.
huizehogewoning .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Lekker gegeten! Vriendelijke bediening en de sfeer is persoonlijk, daat moet je van houden. Wat ons betreft een aanrader.
Mja H.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Mooie club, heerlijk loungehoekje voor na het diner. Gerechten zijn voldoende en lekker!
Service top. Goede prijs-kwaliteitsverhoudig.
Loes M.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Heerlijk gegeten.ook fijn de keus een dessert of koffie met een likeurtje.mijn partner had de kalfscarpaccio en als hoofdgerecht de kip spies.en ik de vismousse en de garnalenspies met de frituur blokjes was het compleet
280258 .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Wat een aangename ervaring!
Hartelijke ontvangst, met een goed glas wijn in de loungehoek gewacht op onze tafel.
Een zeer smakelijk driegangen menu in een prachtige omgeving.
Wij komen zeker terug!
Michael H.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
De timber-club hoort bij golfclub kagerzoom. Dus je zit inderdaad op een golfclub te eten, maar is dit een probleem? Helemaal niet! Het zelfs bijzonder leuk, want om je heen zie je nog wat gebeuren en de ondergaande zon schijnt tot laat op het fraaie terras op de eerste etage.

Wij hebben heerlijk gegeten en ook de hoeveelheid liet niets te wensen over.
De bediening was super attent en uitermate vriendelijk. Ontspannen en relax maar wel netjes, gewoon zoals t hoort.
Wij gunnen de timberclub wat meer klandizie want omdat ze buiten t centrum liggen is dit niet makkelijk, maar ze verdienen het absoluut!

Ga zo door, wij komen in ieder geval terug!
kees205 .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
We kenden de Timber Club van eerdere bezoeken en onze verwachtingen zijn weer helemaal waar gemaakt. Klasse en een echte aanrader. Meer Warmonders en bewoners uit de regio zouden dit fantastische restaurant eens moeten bezoeken!
josjeblesgraaf .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Jammer dat er geen airco aanwezig is in de mooie entourage van de golfclub. Alle gerechten worden smaakvol gepresenteerd op grote borden en de bediening is vriendelijk en vlot. Het 3 gangen AH keuze menu kost 25 euro en biedt een goede prijs-kwaliteitsverhouding. Je kunt slechts kiezen uit 2 soorten gerechten per gang, maar met een salade, gebakken aardappeltjes en warme fijngesneden groentes vormt het hoofdgerecht een uitgebalanceerd geheel.
Wij komen zeker nog eens terug.
uitte316 .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Erg leuk restaurant met fraai uitzicht op het naast gelegen golfterrein.
Voor ah klanten is er een speciale kaart met beperkte keuze uit 2 voorgerechten, 2 hoofdgerechten en 2 nagerechten.
randayhorn .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2016
Het was een gezellige smaakvolle avond. Service was zeer aangenaam en attent. Wij hadden een fantastische leuke avond gehad. Zeker doen wij het een tweede keer.
Erica O.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Sfeervol restaurant met uitzicht op de driving range. Wij waren hier via de AH-actie dus het tweede driegangen-menu was gratis. Wij vonden de kwaliteit van het eten matig. Het is op zich prima te eten maar niet bijzonder. De prijzen die er gehanteerd worden (zoals 5,50 voor een fles water op tafel) vinden wij nogal hoog voor wat wij van het eten gezien hebben. Echter hadden ze deze dag ook mosselen en dit zag er erg goed uit (die hebben we niet gegeten). Personeel was vriendelijk, maar leek niet echt wat te kunnen met opmerkingen over het eten (hoewel ze wel vroegen of het naar wens was).
J. B.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Voor de tweede keer gegeten. Ze hebben een 3-gangenmenu voor een schappelijke prijs. Zeker smaakvol. De inrichting is sfeervol, met uitzicht op de golfbaan. Een aanrader.
Alida D.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Wij hebben heel gezellig gezeten en het diner was lekker vooral de voor en nagerecht (kalfsvlees met salade en cheesecake). Heel vriendelijk personeel!
b.vanmoorsel .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
We hebben heerlijk gegeten. Bij het voorgerecht en hoofdgerecht gekozen voor vis, met een lekkere witte wijn erbij. Het nagerecht was een bramenparfait. De porties waren precies goed zodat we na drie gangen niet heel vol zaten.
We zaten buiten op het terras in het avondzonnetje met een mooi uitzicht over de golfbaan.
De bediening was vriendelijk en adequaat.
tonkrfg45 .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Eten was heerlijk, goed qua hoeveelheid.
Sfeer prima, gelegen aan de golfbaan Kagerzoom.
Bediening was plezierig verzorgd
Hessel61 .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Hadden als appetizer stokbrood met kruidenboter gevraagd, maar broodjes en boter werden pas bij het voorgerecht geserveerd, wat overigens vrij lang duurde.
Marieke S.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
The Timber Club is het restaurant van de golfclub in Warmond en daarom mooi gelegen in het groen en met een fraai terras. De bediening was echter erg traag, daarom moesten we voor het hoofdgerecht al naar binnen verkassen omdat het buiten te fris werd. Bij een speciaal voor de AH-gasten samengesteld keuzemenu zou dat niet nodig moeten zijn. Bij binnenkomst werden we ook niet begroet en het duurde zelfs een tijdje voor men ons opgemerkt had.
Het eten was prima, alleen een beetje veel niet gare groente bij het hoofdgerecht!
simone.kortekaas .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Eten was lekker. Alles zag er verzorgd uit. Het dessert kon flexibel vervangen worden door een kopje koffie met een drankje. Bediening vriendelijk en attent. Prima lokatie.