Over het restaurant The Timber Club

Timber Club in Warmond is onlangs gerenoveerd en wordt regelmatig bezocht door golfers van Golfclub Kagerzoom en golfschool Swingline, maar ook niet-golfers zijn van harte welkom. Timber Club is een trendy, strak ingericht restaurant met sfeervolle en warme houten accenten. Op de menukaart is met iedereen rekening gehouden. Voor de kleine trek zijn er tosti’s, sandwiches en verschillende soorten broodjes, soepen en salades en ook het diner biedt voor ieder wat wils met pasta-, vlees- en visgerechten. Daarnaast is er een Club Timber Suggestie met een wisselend twee- of driegangenmenu. Ook is er een Club Timber Menu met specials, zoals mosselen en spareribs en de Club Timber Tafel BBQ. Reserveer nu en kom het zelf eens proberen!

Meer informatie over restaurant The Timber Club

Treinstation Sassenheim, CS Leiden, bus 50 ieder kwartier
  • : Gratis parkeerplaats, 300 plaatsen

Maandag t/m Zondag vanaf 09:00

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Bar , Dansvloer , Doorlopende service , Duits gesproken , Engels gesproken , Nederlands gesproken , Open op zondag , Per boot te bereiken , Wi-Fi
Mieke S.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
prettig kleinschalig restaurant, vriendelijke bediening.
Gerrit D.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Wij hebben erg lekker gegeten en het is zeker de moeite waard om hier te reserveren,,de prijs combinatie is heel aantrekkelijk
Jannafrederika .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Met de AHbon hier gegeten, een mooi restaurant op de 1e etage met een groot balkon, het ligt afgelegen op een industrieterrein maar voor golfers en watersporters ligt het heel gunstig. In de zomer zal het hier heerlijk zijn. Het nadeel is dat er geen lift is, met een rolstoel gaat het niet maar wel een stoelstjeslift langs de trap. Het eten was prima, grote porties en goed opgemaakte borden. Heel vriendelijk personeel en de prijzen zijn voor wat je krijgt goed. Er is een zitje met een "open haard" waar je lekker kan zitten rustig in een hoekje. We komen er zeker nog eens terug.
J.A. G.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Heel lekker, heel gezellig en heel goed. Geen poespas.....
Pit H.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Jammer dat het pasteivormpje een slappe bodem had. Ik vermoed dat het te kort in de oven heeft gestaan. Voor het hoofdgerecht (vlees} "GOED" alsmede voor het toetje (een citroentaartje). Overigens lekker gegeten.
john9999 .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Mooie inrichting.

Onze diners waren oké, maar niet genoeg op hun eigen om een ​​terugkeer te rechtvaardigen, maar als gevolg van de restaurants sfeer en de uitstekende service die we zullen terugkeren.
ingrid.bloemetje .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
We hadden op het laatste moment gereserveerd en aangegeven dat we door zouden gaan naar Soldaat van Oranje. De bediening heeft hier rekening mee gehouden. Top.
Manon B.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
We hebben met de AH zegelactie hier een 3 gangenlunch genomen. Let op! Het is dezelfde kaart als voor het diner, dus breng grote trek mee ;-). Gerechten zijn heerlijk, mooi opgemaakt en de inrichting van het restaurant vind ik sfeervol. Uitkijken doe je over de golfbaan dus dat is rustig en interessant. Daarna nog een wandeling langs de golfbaan. Genoten!
Lennox K.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Ik vind dit het beste restraurant in deze regio met gebruik van de AH Actie. De prijs en kwaliteit van het eten zijn altijd goed. Het restaurant heeft ook een mooi uitzicht!
-Christiana .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
We zijn gastvrij ontvangen. Het pasteitje met wildragout was wel erg droog. De entrecote was prima. Het citroentaartje was erg zoet, maar door het zuurtje in de saus, toch smakelijk. Met name de service van het bedienend personeel heeft voor de 8 gezorgd.
Robert S.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Ontvangst en bediening waren prima. Men vroeg - heel attent - hoeveel tijd wij wilden tussen voor- en hoofdgerecht. We vroegen om een tafeltje op een rustige plaats en dat was goed geregeld. Het eten was prima en we waren extra tevreden omdat mijn dochter - die glutenvrij moet eten - erg lekker brood kreeg. Ook was er voor haar een speciale menukaart. Tenslotte waren wij heel tevreden over de prijs-kwaliteit verhouding.
j K.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Diner met 8 personen. De beselling werd vlot opgenomen en vervolgens geserveerd. In alle gerechten geen positieve uitsschieters. Net als in eerdere recentie: al vermeld is, was het pasteibakje koud.
margreet.denbutter92 .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Samen met schoonzus en zwager een heerlijke avond gehad bij de The Timber Club. Mooi restaurant, vriendelijke bediening en het eten was top! Zeker voor herhaling vatbaar.
Chris K.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Het restaurant bezochten we met een AH bon. De keuze was een driegangenmenu waarbij gekozen kon worden tussen vis of vlees als hoofdgerecht. Het waren opvallend grote porties en grote stukken entrecote met lekkere knapperige groenten.

Het dessert van citroentaartje was voor een deel van het gezelschap iets te zoet maar dat is een kwestie van smaak. Was wel erg leuk en mooi geserveerd.

We werden allerhartelijkst ontvangen en je zit er prima. Zeker voor herhaling vatbaar!
Ger Z.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
een prima etentje in een goede sfeer. een hartelijk ontvangst. De kwaliteit van de gerechten was prima. Alleen is een drie gangen menu soms wat veel . we mochten ook koffie of thee nemen ipv het dessert
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Leuk restaurant, we aten er met de AH bon. Het eten is erg lekker en de prijs-kwaliteitverhouding vonden wij prima. Er wordt absoluut niet beknibbeld op de porties ondanks de korting. De ragout met hert en cranberries, de gebakken runderentrecote en het citroentaartje smaakten heerlijk. De bediening vonden wij erg goed: professioneel, attent en persoonlijk. Aardig dat we na ons gesprek nog wat informatie over de mogelijkheden om te golfen meekregen. En eigenlijk dachten we na ons bezoek, net als andere recensenten: waarom zijn we hier niet eerder geweest?
sleijser14 .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Mooie strakke inrichting, eten was erg smakelijk en gerechten werden mooi gepreseneerd, mogen iets flexibeler zijn met aanpassingen menu, zeker als je gewoon een meerprijs wilt betalen
jojoo .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Wij waren hier voor een tweede keer en komen zeker terug. Vriendelijk personeel, smakelijke gerechten en een gezellige ambiance.
T.A.G.M. V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Een prachtige ligging op een golfcourt. Bediening zeer vriendelijk en behulpzaam. Het diner van zeer goede kwaliteit. Pastei Hertenvlees, Heerlijke bief. Prijstechnisch zeer goed.
Pech dat de Herenclub met partners de jaarlijkse boerenkool kwamen eten, en vooraf in grote getale direct aangrenzend aan onze tafel de borrel genoten. Rumoerig dus, maar ook wel gezellig door de positieve sfeer.
Jojannekescheepmaker .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
Fijne bediening, heerlijk eten, mooi uitzicht op de driving range en de baan. We hebben genoten van deze verassing die eigenlijk om de hoe zit. Waarom zijn we hier nog niet vaker geweest?