The Timber Club

Veerpolder 20 2361 KV Warmond Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 26.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • VITELLO TONNATO kalfsvlees| tonijn | paprika
      of
      ZALM CARPACCIO wasabi crème| zoetzure komkommer| gekookt ei
  • Hoofdgerechten
    • RUNDER ENTRECOTE jus| rozemarijn| zomerse groenten
      of
      ROODBAARS witte wijnsaus| bieslook| zomerse groenten
  • Nagerecht
    • YOGHURT rood fruit compote| roomijs| slagroom
      ROOD & GROEN watermeloen| aardbei| mint| vanille-ijs

Over het restaurant The Timber Club

Timber Club in Warmond is onlangs gerenoveerd en wordt regelmatig bezocht door golfers van Golfclub Kagerzoom en golfschool Swingline, maar ook niet-golfers zijn van harte welkom. Timber Club is een trendy, strak ingericht restaurant met sfeervolle en warme houten accenten. Op de menukaart is met iedereen rekening gehouden. Voor de kleine trek zijn er tosti’s, sandwiches en verschillende soorten broodjes, soepen en salades en ook het diner biedt voor ieder wat wils met pasta-, vlees- en visgerechten. Daarnaast is er een Club Timber Suggestie met een wisselend twee- of driegangenmenu. Ook is er een Club Timber Menu met specials, zoals mosselen en spareribs en de Club Timber Tafel BBQ. Reserveer nu en kom het zelf eens proberen!

Meer informatie over restaurant The Timber Club

Treinstation Sassenheim, CS Leiden, bus 50 ieder kwartier
  • : Gratis parkeerplaats, 300 plaatsen

Maandag t/m Zondag vanaf 09:00

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Bar , Dansvloer , Doorlopende service , Duits gesproken , Engels gesproken , Nederlands gesproken , Open op zondag , Per boot te bereiken , Wi-Fi
Mariska D.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Goede ontvangst, lekker gegeten, jammer dat het restaurant blijkbaar moeilijk wordt gevonden door andere gasten. Wellicht goed om de entree vanaf de parkeerplaats meer aan te kleden als restaurant en niet alleen als golf club.
Alex V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Vriendelijk personeel, mooi ingericht restaurant en heerlijk eten.
Joyce G.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Het Timbermenu was uitstekend ! De borden waren mooi opgemaakt. Nog nooit zo’n lekkere biefstuk gegeten: mooi rosé gebakken. De voorgerechten( hertenpasteitje en zalmquiche )waren ook zeer smakelijk.
De bediening is vlot en vriendelijk.
Al met al een goed restaurant dat veel meer toeloop verdient!
Ik kom er snel weer.
Liesbeth H.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
We hebben een gezellig familie diner gehad en werd en vriendelijk en goed bediend en geholpen. We hadden voor één iemand een veganistiche maaltijd verzocht en daar werden zelfs twee keuzes aangeboden op een speciaal geprint menu!
Connie H.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Diepvriesgroenten had ik hier echt niet verwacht met een gemiddeld cijfer van 8,5 op Iens, teleurstellend. Wel zeer sympathieke bediening!
Frank D.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Bijzonder vriendelijke bediening, goed glas wijn, heerlijk eten en tot slot lekker kopje koffie. Alles klopte. Aan een dessert kwamen we niet meer toe, de hoeveelheden van het hoofdgerecht waren naast mooi gepresenteerd meer dan voldoende. Uitzicht was ook nog eens bijzonder. Aan tafel uitkijkend over de driving range van de bijbehorende golfbaan.
Hennie D.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
We hebben hier gegeten met de 50% korting deal. We hebben heerlijk gegeten, complimenten aan de kok. Ook bediening was vlot en vriendelijk. Zelf zonder de korting kan je hier eten voor een zeer gunstige prijs.
Inge O.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Was zoals altijd erg lekker. Aanrader voor een ieder die informeel wil eten. TheTimberclub heeft zowel binnen als buiten de gelegenheid als restaurant.
F.B P.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
Ruimte is niet echt gezellig, sporters maken veel lawaai, praten hard en lopen veel en onnodig heen en weer, geen gezellige hoekjes, open haard tv doet het goed
Jannafrederika .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Gisteravond weer heerlijk gegeten, het is hier iedere keer weer genieten, vriendelijk personeel, een mooi restaurant, rustige muziek en de prijs/kwaliteit is prima.
Parkeren is geen probleem, het restaurant is op de eerste etage maar er is een stoeltjeslift aanwezig.
Mooi opgemaakte borden, goede porties, bij het voorgerecht heerlijk brood.
We hadden zalm carpaccio als voorgerecht, kippendijen en dorado vis als hoofdgerecht en schwarzwalder kirsch ijs met kersen als toetje. Als je goed en voor een goede prijs wilt eten dan is dit restaurant een aanrader.
We komen hier zeker weer terug.
K. V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Mooi restaurant. Modern maar toch niet kil ingericht. Wij waren hier met de AH restaurantkaarten. Het 3 gangenmenu is al redelijk geprijsd, maar nu gingen er nog eens 2 menu's van de prijs af. Al met al hebben wij heerlijk gegeten voor 25 euro per persoon, inclusief 2 flessen wijn en koffie na het dessert. Daar kun je niet over klagen, toch!
Karin B.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Erg leuk restaurant. We kenden het niet, maar zijn hier gekomen via de ah actie. Het eten was heerlijk. We komen zeker nog eens terug.
Ria M.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Ondanks een speciale AH menukaart, waren de gerechten die hier op,stonden in één woord Heerlijk!
Van voorgerecht t/'m nagerecht, Verrukkelijk!
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Wij zijn al ettelijke keren in The Timber Club geweest en hebben er al heel wat feestjes gevierd.
The Timber Club is een fantastisch restaurant met een mooie rustieke ligging.
Wij voelen ons er altijd bjzonder thuis! Wij kennen heet pperson eel en zij kennen ons.
Kortom is het telkens weer een klein feestje om naar The Timber Club te gaan.
Willemien M.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Keuze AHmenu beperkt, vooraf carpaggio van zalm:voortreffelijk,
hoodgerecht kipspies met goede bijlagen, nagerecht ijsje met cake en slagroom
erg lekker. Wachttijd lang, maar in gezellig lokaal ,et mooi uitzicht.
Prijs gunstig door AH korting.
Lex D.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
We waren hier voor het eerst. Hoewel de menukaart een beperkte keuzemogelijkheid biedt was de kwaliteit ronduit goed en ook meer dan voldoende. We hebben dus heerlijk gegeten.
De prijs voor een glas wijn was wel relatief hoog.
Het is prettig eens in een rustige omgeving met een mooie inrichting met houtaccenten en niet overheersende achtergrondmuziek te kunnen eten (er waren op een door-de-weekse avond 8-10 andere gasten), maar we kunnen ons voorstellen dat anderen dat als stil en daardoor wat ongezellig zouden ervaren.
Arie V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Het was een echte verrassing om in het kader van iens, AH, bij een golfcentrum te kunnen eten. Maar het was er bijzonder leuk. Heel aardig personeel en heerlijk gegeten. Wij vinden dit echt een aanrader.
Fam. Van Vugt.
Maria Johanna T.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Heel tevreden, ruime parkeerplaats en gratis. Vlakbij huis. Medewerkers zeer attent, een beetje te veel. Frietjes zijn lekker krokant. Presentatie heel goed met aandacht gereserveerd
Joop V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Het restaurant is ruim opgezet en heeft een mooi uitzicht over de oefenbaan. De bediening is heel vriendelijk en vlot. En niet onbelangrijk: het eten is lekker en ruim voldoende. Wij hadden de zalmcarpaccio als voorgerecht en de kipsaté als hoofdgerecht en dat kunnen we aanraden.
Nard V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Gezellig en sfeervol restaurant op een mooie locatie, heerlijk eten goed, opgediend door een leuke bediening. Kortom een regelrechte aanrader!