Over het restaurant The Timber Club

Hier komen sport en ontspanning samen

De trendy Timber Club heeft in de afgelopen jaren een gigantische metamorfose ondergaan. Zowel het restaurant als de drivingrange en andere oefenfaciliteiten raakten gedateerd en waren toe aan een grondige vernieuwing. Zo ontstond The Timber Club, waar – verwacht het of niet – veel gebruik is gemaakt van houtaccenten. Dit geeft het gemoderniseerde restaurant toch een heel huiselijke en warme uitstraling, waardoor zowel golfers als passanten hier graag plaatsnemen voor een verfrissend drankje op het terras of voor een uitgebreid diner dat wordt bereid met dagverse producten van het seizoen.

Meer informatie over restaurant The Timber Club

Treinstation Sassenheim, CS Leiden, bus 50 ieder kwartier
  • : Gratis parkeerplaats, 300 plaatsen

Maandag t/m Zondag vanaf 09:00

• Amex , MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Bar , Catering , Dansvloer , Doorlopende service , Duits gesproken , Engels gesproken , Nederlands Gesproken , Open op zondag , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
Arie V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Het was een echte verrassing om in het kader van iens, AH, bij een golfcentrum te kunnen eten. Maar het was er bijzonder leuk. Heel aardig personeel en heerlijk gegeten. Wij vinden dit echt een aanrader.
Fam. Van Vugt.
Maria Johanna T.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Heel tevreden, ruime parkeerplaats en gratis. Vlakbij huis. Medewerkers zeer attent, een beetje te veel. Frietjes zijn lekker krokant. Presentatie heel goed met aandacht gereserveerd
Joop V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Het restaurant is ruim opgezet en heeft een mooi uitzicht over de oefenbaan. De bediening is heel vriendelijk en vlot. En niet onbelangrijk: het eten is lekker en ruim voldoende. Wij hadden de zalmcarpaccio als voorgerecht en de kipsaté als hoofdgerecht en dat kunnen we aanraden.
Nard V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Gezellig en sfeervol restaurant op een mooie locatie, heerlijk eten goed, opgediend door een leuke bediening. Kortom een regelrechte aanrader!
Marianne G.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Op een woensdagavond hier gegeten. Wel erg rustig, maar het eten was prima, De porties waren ook voldoende,, de wijn was ook lekker, dus helemaal goed.
ahm.van.schie .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Gastvrije ontvangst en heerlijk gegeten. Het was rustig in het restaurant, dus we kregen alle aandacht. Wij zijn liefhebbers van de AH actie en hebben nu deze kaarten voor de derde keer gebruikt bij de TImberclub. Alle keren erg goed bevallen.
Carla N.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2017
We hebben heel lekker gegeten, het waren leuke gerechten. Alles werd mooi opgediend en het is smakelijk verzorgd.
Een lekkere fles wijn maakte het diner compleet.
paulkoot6 .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Lekker eten, mooi uitzicht op terras, en vriendelijke medewerkers. Ook de inrichting van het restaurant was erg mooi, zeker voor herhaling vatbaar!
c.a.j. D.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
er was een stoeltjeslift aanwezig .geen enkel bezwaar .het was heel goed een echte aanrader.....Wij hebben genoten heel mooi uitzicht over de golfbaan.
Jacqueline S.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
In een rustige omgeving gezellig bijgepraat onder het genot van een goed glas wijn en heerlijk eten.
Leuk uitzicht en na het diner op het terras nog een goede kop koffie genomen.
jc.haasnoot .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
Een vriendelijke ontvangst en heerlijk eten tegen een prima prijs.
We waren de eersten die de nieuwe kaart mochten proeven en die kunnen we iedereen aanraden.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Al heel snel nadat wij onze bestelling hadden opgegeven werden wij verrast met een uitgebreide carpatio
De eendenborst met frambozensaus die we als hoofdgerecht hadden uitgezocht was uitzonderlijk lekker en tenslotte genoten we nog bijzonder van een verrukkelijk tiramisouparfait
C.A.M. S.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
lekker eten en erg gastvrij,een aanrader voor fietsers en wandelaars of zomaar om even lekker rustig voor een hapje en een drankje
blokkos .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Prima ambiance, gezellige eigentijdse uitstraling.
Jammer alleen dat er op de website niets stond over feit dat honden niet welkom waren ivm regels vd golfclub.
Verder zeker voor herhaling vatbaar. Prijs/kwaliteit was uitstekend.
Manon B.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
AH menu was heerlijk, alleen tiramisu toetje was waarschijnlijk nog wat te koud waardoor de smaak niet goed doorkwam. Dit hebben we gemeld en dat vonden ze goed advies voor de volgende keer. Verder alles prima in orde en ook een fijn zonnig terras. We gaan zeker nog eens.
Jannafrederika .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Heerlijk gegeten met de AHbon, vooraf carpaccio, goed opgemaakte borden, heerlijk, hoofdgerecht kabeljauwfilet en eendeborst, behoorlijk wat groente eronder, weer mooi opgemaakte borden, schaaltje patat en salade erbij, behoorlijke grote porties, hele vriendelijke en goede bediening, mooie ruimte en uitzicht over de golf velden.

We komen hier zeker nog eens terug maar dan eten we van de "gewone" kaart, redelijke prijzen voor wat je krijgt.

Echt een aanrader.
H.W. P.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Het was als vanouds prima. Aardige bediening en sfeer. Bij mooi weer een prachtig terras. Eten ook als altijd prima van kwaliteit
Wilma V.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Op n zonnig, sfeervol terras genoten van bijzonder smakelijke gerechten. Bediening spontaan, vriendelijk en deskundig. Hier komen we zeker terug!!
Esther M.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Wij zijn zeer tevreden over de Timber Club. De inrichting is sfeervol met een weids uitzicht over de golfbaan, het eten was lekker, de borden mooi opgemaakt en het was ruim voldoende. De bediening was vlot en vriendelijk. Wij zullen dit restaurant zeker aanraden en komen graag nog eens terug.
Damaris S.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Ons favoriete plekje geworden om even te eten. Keuzemenu is prima, gerechten altijd lekker en prima porties...vantevoren gevraagd om een vega keus en ze hadden voor 1 persoon een vegasaté, dus helemaal in orde.
Bediening is wisselend en dat heeft wel wat invloed op de sfeer, iedere klant zal mss wel voorkeur hebben. Gisteren was voor ons weer een topavond, de dames gaven net dat beetje extra wat voor ons altijd belangrijk is, dan voel je je als gast gewaardeerd en het maakt een etentje net gezelliger en ontspannender.