The Timber Club

Veerpolder 20 2361 KV Warmond Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 26.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • VITELLO TONNATO kalfsvlees| tonijn | paprika
      of
      ZALM CARPACCIO wasabi crème| zoetzure komkommer| gekookt ei
  • Hoofdgerechten
    • RUNDER ENTRECOTE jus| rozemarijn| zomerse groenten
      of
      ROODBAARS witte wijnsaus| bieslook| zomerse groenten
  • Nagerecht
    • YOGHURT rood fruit compote| roomijs| slagroom
      ROOD & GROEN watermeloen| aardbei| mint| vanille-ijs

Over het restaurant The Timber Club

Timber Club in Warmond is onlangs gerenoveerd en wordt regelmatig bezocht door golfers van Golfclub Kagerzoom en golfschool Swingline, maar ook niet-golfers zijn van harte welkom. Timber Club is een trendy, strak ingericht restaurant met sfeervolle en warme houten accenten. Op de menukaart is met iedereen rekening gehouden. Voor de kleine trek zijn er tosti’s, sandwiches en verschillende soorten broodjes, soepen en salades en ook het diner biedt voor ieder wat wils met pasta-, vlees- en visgerechten. Daarnaast is er een Club Timber Suggestie met een wisselend twee- of driegangenmenu. Ook is er een Club Timber Menu met specials, zoals mosselen en spareribs en de Club Timber Tafel BBQ. Reserveer nu en kom het zelf eens proberen!

Meer informatie over restaurant The Timber Club

Treinstation Sassenheim, CS Leiden, bus 50 ieder kwartier
  • : Gratis parkeerplaats, 300 plaatsen

Maandag t/m Zondag vanaf 09:00

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Bar , Dansvloer , Doorlopende service , Duits gesproken , Engels gesproken , Nederlands gesproken , Open op zondag , Per boot te bereiken , Wi-Fi
Sue S.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Heerlijk eten op het terras van de Timber Club met uitzicht op de golfbaan. Lekker eten, aardige bediening.
Ruud D.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
Vriendelijk en behulpzaam personeel en een prettige locatie
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Geweldig restaurant op pracht locatie. Zeer gastvrij en correct personeel. Heerlijk gegeten. Zeer tevreden.
Robert-Jan D.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Lekker gegeten. Goede kwaliteit voor een goede prijs.
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
moderne inrichting niet te chic, ooi uitzicht over de golfbanen.
Ria R.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Lekker voorgerecht van zalm carpaccio, malse tournado .met. verse groene bonen soorten, alles mooi opgemaakt.. uitstekend voor de prijs van 26,50 en yoghurtijs met rode vruchtencompote en slagroom !
Anne F.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
Werkelijk een top gelegenheid. Voor mij jammer dat het toch een beetje ver weg. Komen uit Den Haag
Rolanda V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
Heerlijk zomers menu via de AH/Iens actie.
De roodbaars was zalig. Je zit ook heerlijk op het terras uitkijkend over de golf. Dessert was ok niet speciaal maar al met al een heerlijk menu.
Kees D.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Heerlijk gegeten!!
Annette K.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Uitstekende toelichting op menu. Deskundig antwoord op vragen. Het eten was goed verzorgd, vers en erg smakelijk.
Mijn gezelschap was minder valide en men kwam spontaan en met een glimlach naar ons toe om te helpen met de traplift. Ook weer toen we naar huis gingen. Topservice!
We komen zeker nog eens terug
Tom T.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Heerlijk gegeten.
M. S.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2018
Andere keren goed gegeten, gisteren was minder. Ik weet niet of het kwam omdat we met de AHJ-actie kwamen waarbij het tweede menu gratis was, maar de entrecote was helemaal droog en doorbakken, terwijl we medium hadden aangegeven. De wachttijd was lang, en onze tafel stond zo dat een van ons recht in de zon zat te kijken, na gevraagd te hebben of de parasol misschien verzet kon worden werd er alleen gezegd dat dat niet kon, geen alternatief geboden o.i.d. Aan het eind van het etentje waren ze vergeten om een van de desserts te brengen. Het positiieve van gisteren was wel dat we een karaf water kregen op tafel! Dat vind ik netjes!
Manon B.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
Heerlijk gegeten. We hebben dit restaurant ontdekt via een eerdere AH restaurantactie en komen altijd nog terug. Goede, verse kwaliteit en prima bediening.
Leen H.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Eten was goed bediening vriendelijk en snel het is er netjes en de aankleding is erg mooi.
M. S.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2018
Fijn op het terras gezeten. Bediening correct en vriendelijk. Ontspannen sfeer zonder gedoe. Heerlijk gegeten voor een redelijke prijs!
Eric V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
Vriendelijke maar niet erg vlotte bediening, gerechten zijn niet bijzonder maar goed voor elkaar. Leuk voor een keer.
Peter M.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2018
Gewoon goed!
Wil D.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Mooie locatie. Goede stoelen, goed eten en vriendelijk personeel. Aan te bevelen!
Wilte S.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
We aten jachtschotel, precies zoals die moest zijn: erg lekker. Ook de andere gerechten waren heel goed. Met een zeer attente bediening en een gemoedelijke sfeer was het een heerlijk avondje "eten en drinken".
John V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017