The Timber Club

Veerpolder 20 2361 KV Warmond Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 26.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • VITELLO TONNATO kalfsvlees| tonijn | paprika
      of
      ZALM CARPACCIO wasabi crème| zoetzure komkommer| gekookt ei
  • Hoofdgerechten
    • RUNDER ENTRECOTE jus| rozemarijn| zomerse groenten
      of
      ROODBAARS witte wijnsaus| bieslook| zomerse groenten
  • Nagerecht
    • YOGHURT rood fruit compote| roomijs| slagroom
      ROOD & GROEN watermeloen| aardbei| mint| vanille-ijs

Over het restaurant The Timber Club

Timber Club in Warmond is onlangs gerenoveerd en wordt regelmatig bezocht door golfers van Golfclub Kagerzoom en golfschool Swingline, maar ook niet-golfers zijn van harte welkom. Timber Club is een trendy, strak ingericht restaurant met sfeervolle en warme houten accenten. Op de menukaart is met iedereen rekening gehouden. Voor de kleine trek zijn er tosti’s, sandwiches en verschillende soorten broodjes, soepen en salades en ook het diner biedt voor ieder wat wils met pasta-, vlees- en visgerechten. Daarnaast is er een Club Timber Suggestie met een wisselend twee- of driegangenmenu. Ook is er een Club Timber Menu met specials, zoals mosselen en spareribs en de Club Timber Tafel BBQ. Reserveer nu en kom het zelf eens proberen!

Meer informatie over restaurant The Timber Club

Treinstation Sassenheim, CS Leiden, bus 50 ieder kwartier
  • : Gratis parkeerplaats, 300 plaatsen

Maandag t/m Zondag vanaf 09:00

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Bar , Dansvloer , Doorlopende service , Duits gesproken , Engels gesproken , Nederlands gesproken , Open op zondag , Per boot te bereiken , Wi-Fi
Johannes V.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2015
Eten was prima. Bediening was vriendelijk en zeer flexibel. Moderne inrichting, met een wat minder interessant uitzicht.
diondeckers .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2015
Heerlijk ontspannen eten. Prima bediening en belangrijk het geserveerde eten was meer dan prima. De kaart is klein maar kwaliteit goed en de prijzen heel redelijk.
En fles huiswijn voor 15 euro is zeker niet duur.
Franca en Dion
hajdidden .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2015
Het eten was lekker en niet overvloedig. Er werd uitgebreid overlegd hoe binnen het menu om te gaan met de suikerallergie van mijn vrouw.
Delftr .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2015
Wij zijn met vier personen voor de AH actie uit eten geweest bij The Timber Club. Het was even zoeken, want het ligt ietwat afgelegen, maar het was driedubbel de moeite waard. Heerlijk gegeten. Een driegangen menu en echt twee gratis. Alleen de drankjes extra betalen. De rekening na afloop viel dus heel erg mee. Bediening uitstekend en heel vriendelijk. Restaurant heel sfeervol ingericht. Het was niet druk ( zondagavond ) Misschien op andere dagen iets drukker? Ik denk wel dat we nog eens terugkomen. Klasse!
A.H. A.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2015
De bediening was heel vriendelijk het diner was weer heerlijk zoals de vorige keer.
We zullen dit restaurant zeerzeker aanbevelen bij vrienden.
Eelco B.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Het eten alsmede de bediening is van goede tot zeer goede kwaliteit.
Er werd rekening gehouden met zoutloos bereiden van het menu voor een persoon.
En wat wij belangrijk vinden is dat er op verzoek kraanwater in een karaf werd opgediend.
Kortom het is er prima vertoeven en o ja : voldoende parkeerplatsen.
adajan .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2015
Mooi restaurant, zeer goede en vriendelijke bediening, eten was prima.
Zo hoort het!
Nico V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2015
Het eten was lekker, maar de gangen werden te snel achter elkaar geserveerd.
De uitkijk op de golfbaan is leuk om te zien van uit het restaurant.
a.eschauzier1 .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2015
Heerlijk gegeten in een sfeervolle ambiance.
Bijzonder vriendelijk personeel.
Wij komen hier zeker terug.
Prijs kwaliteit verhouding was prima.
Wel beperkte keus in 3 gangen menu, slechts 2 gerechten, vis en vlees.

jan.marja .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2015
Leaker teen in even fijne vernieuwde ambiance.
Jammer dat het door de drukte want lang duurde voordat het voorgerecht op tafel kwam.
paulvanheel .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2015
We hebben heerlijk gegeten en een heerlijk menu, Mooi uitzicht en gezellige mensen! Let op er is een speciaal AH menu, hebben wij uiteindelijk niet voor gekozen maar dat mocht de pret niet drukken.
marisser .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2015
We hebben heerlijk gegeten!!
personeel was erg vriendelijk.
decor geef ik lager cijfer omdat ik het koud vond maar verder was het een mooie zaak.
Siem G.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2015
Weer gezellig gegeten bij Timber club eten gewoon goed bediening erg vriendelijk
we komen zeker terug.
Siem en Annelies geenjaar
Kerversmm .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2015
Prima AHmenu. De entrecote was verrukkelijk en er was goed rekening gehouden met mijn peperallergie. Het toetje was heel apart.
De Timber Club: zeker een aanrader om eens te gaan eten. Minder geschikt voor zij, die slecht ter been zijn: het parkeerterrein is ver lopen. Het restaurant is op de eerste verdieping, maar er is geen lift.
Len D.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2015
De Timberclub is een fraai restaurant . Modern vormgegeven zonder kil te zijn. We werden goed ontvangen door het personeel, die ons keurig naar onze tafel begeleide. Nadat we onze keuze uit de beschikbare menu's hadden gedaan , werden we goed geholpen. Het eten was heerlijk , wat ons betref is de Timberclub een aanrader
Nonames B.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
Met AH zegels alleen keus tussen hoofdgerecht. Zalm of tournados. Voor gerecht en nagerecht erg lekker (geen keuze menu).
Jammer dat de sfeer niet zo geweldig is. Grote groep wat luidruchtige mensen die erg dichtbij zitten en weinig tot geen sfeer. Luxe restaurant maar niet gezellig.
Damaris S.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2015
2e Keer gegeten bij the Timber Club, ander hoofdgerecht geprobeerd, wederom helemaal top! Porties fors, alles tip top verzorgd, sausjes goed op smaak, zalm perfect gebakken, bedankt voor een heerlijke maaltijd! Bediening is gewoon uitermate sympathiek en behulpzaam. Op onze tafel viel een glas wijn om, helaas kapot, maar werd met een portie humor snel opgeruimd. Tot slot kregen we zelfs extra stukjes brownie mee voor onze kids thuis.... in dit restaurant proef je net dat beetje extra waardoor je graag terugkomt, we hebben weer genoten! Bedankt!
GAW .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
Prachtige rustige omgeving waar je heerlijk kunt genieten van een goede maaltijd! Wij hadden het geluk om buiten te kunnen zitten.
C V.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
We hebben heerlijk gegeten en de bediening is heel vriendelijk. Een aanrader. Het restaurant hoort bij de golfclub wat wel een apart sfeertje geeft, maar zeker niet vervelend. Bij mooi weer is het heerlijk op het terras.
Mario M.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
Negeer het bord dat de verkeerde kant op wijst, ga het complex op, neem de ietwat provisorische trap en je bereikt het heerlijke terras van 'The Timber Club', in de eerste plaats bedoeld voor golfers, maar ook bezitters van AH-kaarten zoals wij zijn welkom. Om aangenaam te worden onthaald en in een prima tempo een behoorlijke maaltijd voor een redelijke prijs (3-gangen menu voor €25,75) te krijgen voorgezet. Geen grote gastronomie misschien, maar lekker en verzorgd terraseten. De attente en alerte bediening bracht al snel goed brood (zoals het hoort gratis), vervolgens een ietwat vreemde variant op Salade Caprese (met Serranoham erbij), als hoofdgerecht een grote portie onberispelijk gebakken zalm met wat mosseltjes erbij, onder meer koffieparfait toe. De aandacht voor wijn is wat minder, maar golfers drinken blijkbaar bier, veel bier, zo zagen wij. Ben benieuwd hoe ze die moeilijke trap af zijn gekomen!