Over het restaurant The Timber Club

Hier komen sport en ontspanning samen

De trendy Timber Club heeft in de afgelopen jaren een gigantische metamorfose ondergaan. Zowel het restaurant als de drivingrange en andere oefenfaciliteiten raakten gedateerd en waren toe aan een grondige vernieuwing. Zo ontstond The Timber Club, waar – verwacht het of niet – veel gebruik is gemaakt van houtaccenten. Dit geeft het gemoderniseerde restaurant toch een heel huiselijke en warme uitstraling, waardoor zowel golfers als passanten hier graag plaatsnemen voor een verfrissend drankje op het terras of voor een uitgebreid diner dat wordt bereid met dagverse producten van het seizoen.

Meer informatie over restaurant The Timber Club

Treinstation Sassenheim, CS Leiden, bus 50 ieder kwartier
  • : Gratis parkeerplaats, 300 plaatsen

Maandag t/m Zondag vanaf 09:00

• Amex , MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Bar , Catering , Dansvloer , Doorlopende service , Duits gesproken , Engels gesproken , Nederlands Gesproken , Open op zondag , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
Anne F.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2015
Voor de tweede keer in de timber club.
Weer met andere gasten en niets dan lof.
Zeker een aanrader voor vrienden en kennissen
Helaas is het voor ons niet om de hoek
Dinanne .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2015
Het was de eerste keer dat we de Timber Club bezochten. Prachtig nieuw restaurant op de Golfclub Kagerzoom in Warmond. Wij hadden een mooie zomeravond en zaten heerlijk buiten op het terras,dat hoog ligt met uitkijk op het oefengedeelte van de golfbaan.
De bediening was prima, hartelijk en zeer attent. We aten hier van de AH actie het 3-gangen keuze menu en dat was prima. als voorgerecht hadden we een heerlijke salade en als hoofdgerecht een voortreffelijke en grote zalmfilet met verse groenten, een salade en gefrituurde aardappelpartjes. het dessert was ook een heerlijke verrassing van de chef kok.

Wij raden dit restaurant bij iedereen van harte aan en wij komen zeker terug. ook iedereen om ons heen zittend was zeer tevreden over hun maaltijden en de bediening!
Eduard V.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
We zaten op een zonovergoten dakterras met uitzicht op de 'green' van de golfbaan, een heerlijk rustige ambiance. Zeer goede, vriendelijke en vlotte bediening. En het eten was verrukkelijk: een licht aspergesoepje vooraf, lamspiesjes met lekkere saus en mooi groentengarnituur, en als dessert een heerlijk frisse en fruitige sorbet. Het was helemaal af!
Rinka S.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2015
Het eten was fantastisch keuze genoeg voor een prima prijs,en de bediening was prima zeer vriendelijk en attent, tafels keurig schoon en uitzicht oké, lekker buiten met zicht op de golfers.
Angela B.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2015
Het is heerlijk vertoeven op Golfclub Kagerzoom en na een rondje golf heerlijk eten in de Timber Club, elke maand wordt de kaart vernieuwd, waarop heerlijke gerechten staan. Zelf vind ik de biefstuk erg smakelijk of de kip sate.Het personeel is zeer vriendelijk. Elke vrijdag eten wij er,het is er top! EEN aanrader.