The Timber Club

Veerpolder 20 2361 KV Warmond Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 26.5€

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

• Voorgerechten
    • WILD PATÉ haricots verts| Granny Smith | witlof
      of
      ROMIGE KNOLSELDERIJSOEP truffel| gebrande boter| schuim van peper
  • Hoofdgerechten
    • GEBRADEN HERTFILET rode kool| aardappel| jus van specerijen
      of
      HEILBOTFILET beurre blanc met Hollandse garnaaltjes| gestoofde prei| krokante aardappel
  • Nagerecht
    • APFELSTRUDEL kaneelijs| vanillesaus| slagroom
      of
      WAFEL warme kersen| roomijs| slagroom

Over het restaurant The Timber Club

Timber Club in Warmond is onlangs gerenoveerd en wordt regelmatig bezocht door golfers van Golfclub Kagerzoom en golfschool Swingline, maar ook niet-golfers zijn van harte welkom. Timber Club is een trendy, strak ingericht restaurant met sfeervolle en warme houten accenten. Op de menukaart is met iedereen rekening gehouden. Voor de kleine trek zijn er tosti’s, sandwiches en verschillende soorten broodjes, soepen en salades en ook het diner biedt voor ieder wat wils met pasta-, vlees- en visgerechten. Daarnaast is er een Club Timber Suggestie met een wisselend twee- of driegangenmenu. Ook is er een Club Timber Menu met specials, zoals mosselen en spareribs en de Club Timber Tafel BBQ. Reserveer nu en kom het zelf eens proberen!

Meer informatie over restaurant The Timber Club

Treinstation Sassenheim, CS Leiden, bus 50 ieder kwartier
  • : Gratis parkeerplaats, 300 plaatsen

Maandag t/m Zondag vanaf 09:00

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Bar , Dansvloer , Doorlopende service , Duits gesproken , Engels gesproken , Nederlands gesproken , Open op zondag , Per boot te bereiken , Wi-Fi
judith.teeuwen .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2016
Smakelijk gegeten bij de timber club en beslist geen te kleine porties, heel fijn. Ik vond de venkelsoep lekker, maar niet heel uitgesproken. Kan ook aan mijn zeer verkouden neus hebben gelegen, :-)
De heilbotfilet was lekker, niet te droog zoals vaak met witvis. Coulis van tomaten en paprika lekker frisse combi met de vis. Geen culinair hoogstandje maar gewoon lekker en goed eten.
Bediening was vriendelijk en relaxt. Iets vaker rondkijken of er niemand zit te wenken naar de ober; we werden ook na herhaaldelijk een wenk aan de ober totaal niet opgemerkt en moesten uiteindelijk echt vragen om drinken.
jebemiroma .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Bediening was goed, goed tempo, vriendelijk en flexibel.
viijfde persoon kwan later tussen de eerste en de tweede gand, kon allemaal geregeld worden.
het restaurant is sfeervol met uitzicht op de golfbaan
cduind D.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
De bediening en de ambiance waren prima. Prijs/kwaliteit uitstekend. Makkelijk reserveren, vrij parkeren, gratis water.
Joop V.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Een verrassende locatie, het clubgebouw van de golfers. Maar het eten was voortreffelijk, de bediening vlot en vriendelijk en het uitzicht op de groene drivingrange was weer eens wat anders.
flexisound .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Zeer verrassend menu, wat buiten vriendelijk geserveerd werd, ook zeer smakelijk was.
Het is een aanrader om hier te genieten wat de kok bereidt.
tineketrouwee .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
Wij zijn hier terecht gekomen via de AH diner aktie, normaal gesproken waren we daar nooit gaan eten. Omdat het op het terrein van Warmond Golf ligt wist ik niet eens dat het restaurant voor iedereen toegankelijk was.
Maar ik kan het iedereen aanraden, vanwege de ah aktie mochten we kiezen uit een kleine kaart maar er was voor elk wat wils.
De kwaliteit en de service waren super! Ik denk dat het vooral in de zomer maanden een leuke lokatie kan zijn om te lunchen of dineren.
Freek D.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Wij hebben met een groep bij The Timber Club gegeten. De ontvangst was vriendelijk en de bediening was goed. Wij kregen op basis van de AH Restaurantactie een keuzemenu. Bij het voorgerecht was de keuze tussen carpaccio van zwaardvis of venkelsoep. Bij het hoofdgerecht was de keuze tussen kalfsoester en heilbotfilet en voor het dessert was de keuze tussen vanille ijs in witte chocolade en een bananenparfait. Alle gerechten waren goed verzorgd en erg lekker. Met speciale wensen op het gebied van lactosevrij en vegetarisch eten werd rekening gehouden. Alle porties waren aan de grote kant. De prijs / kwaliteit verhouding was erg goed. The Timber Club is zeker een restaurant om nog eens naar terug te keren.
Anja W.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
We hebben geEllig gegeten met de ah diner actie. Zij gebruiken hun timbermenu voor de actie, prima. 2 keuzes bij iedere gang. De bediening is vriendelijk en spontaan. Het eten is prima en de porties zijn royaal. En gratis water..ook zonder actie zijn de prijzen heel netjes..
Ilja R.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2016
Het was erg rustig in het restaurant. Het eten smaakte goed en de bediening was vriendelijk. De verhouding tussen prijs en kwaliteit was goed.
Arnaud I.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2015
Gezellig getafeld met het gezin, naast de kerstboom en met uitzicht op de driving-range van de golfbaan.
Attente bediening, nu eens niet afwisselend door deze en gene, maar gewoon een vaste en aangename tafeldame.
We maakten voor het eerst gebuik van de AH Restaurant actie, reserveerden vooraf en kozen voor deze Timber Club op basis van de streek - bij het strand - en de recensies van anderen, plus een blik op de online kaart.
Het blijft dan afwachten of je ook zulke belevenissen gaat meemaken. Ik stel vast dat het de omweg meer dan waard was. Het was qua bezoekers een rustige avond, dus houd daar wel rekening mee. En we begonnen om 19:00 uur, dus niet aan de late kant.
Smakelijke soep met versgebakken broodjes, geweldig hertenvlees met allerlei goede garnering en een heerlijk toetje, wijn erbij en een fles water.
Ook de rekening viel dus mee, met dank aan AH bij wie de vele boodschappen punten opleverden die hier fijn verzilverd werden. Leuk dat we nog wat van die spaarkaartne hebben en tijd om ze uit te proberen. Misschien nog eens terug hiernaartoe, als het mooi strandweer is.
Wim K.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2015
Het eten zag er goed uit. De bediening was goed
Helaas waren er niet zoveel gasten en stond er niet zachtjes een muziekje aan.
Daardoor kon je veel van elkaar verstaan.
g.c.tates .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2015
prima eten, uitstekende bediening . Prijs met AH korting is goed.
BarbR .
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2015
Heerlijk eten in een mooie ambiance. Vooral de toetjes zijn een lust voor het oog (en voor desmaakpapillen). De krokante aardappeltjes zijn heerlijk. Dn je wel voor een gezellige avond!
Ap G.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2015
Altijd lekker en uitstekend eten in een super decor.
Met een gezellige en zeer attente bediening.
Het is een aanrader!!!
Joke P.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2015
Sfeer was zeer zorgzaam en attent. Mooie kerstversiering. Het voorgerecht was prima. De kalfsoester was wel lekker, maar niet boterzacht zoals in mijn ogen een kalfsoester moet zijn. De heilbot was prima. Ook waren de porties ruim voldoende.
dorienvanrumt .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
We hebben 19-12 heerlijk gegeten bij The Timber Club.
Een heerlijke venkelsoep en een carpazzio vooraf. De kalfsoester met prosecuito was heerlijk mals, de zeebaars was ook heel lekker. Heel bijzonder was het speciaal door de kok gecreëerde toetje voor mijn partner. Vanwege zijn diabetes mellitus waren de toetjes op de kaart ongeschikt voor hem. De kok had nu 3 appelbeignetjes ( appel in bladerdeeg) met citroenkwark gegarneerd met amandelschaafsel en aardbeien voor hem gemaakt. Mijn man heeft hier zeer van genoten! Geweldig dat er voor hem moeite gedaan is ook een lekker toetje te maken!
yvonnedebruijn .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2015
We hebben gebruik gemaakt van de AH aktie. De keuze was beperkt maar we hebben heerlijk gegeten met z'n tienen! Allemaal verse producten van goede kwaliteit! Het was erg rustig in het restaurant, jammer voor hen maar prima voor ons. Konden elkaar goed verstaan. Vriendelijke bediening.We vinden het best een aanrader en zouden zo teruggaan.
Daydream .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2015
Heerlijk gegeten! De bediening was erg attent en vriendelijk. De raamplaatsen zijn 's zomers erg leuk met uitzicht op de golf. Op een winteravond vonden wij deze iets te donker aan tafel, wat meer kaarsen erbij en het is prima. Lekkere stoelen, achtergrondmuziekje, zitje bij de brandende haard, wij komen zeker eens terug.
Myra K.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
De Timberclub is het restaurant naast golfclub Kagerszoom. De Kerstinrichting is zeer smaakvol en de prachtige witte stoelen zitten heerlijk.
De bediening is uiterst vriendelijk en wij hadden een keuzemenu van de AH-zegels met mooie gerechten als heilbotcarpaccio vooraf. Eten was erg goed, vooral het dessert van roomijs met witte chocolade was heerlijk. Zeker een restaurant om terug te komen.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
de The Timber Club had een moderne inrichting veel ruimte, het eten vonden wij zeer goed en de prijs viel ons zeker mee, we gaan er zeker nog een keer na terug.