Over het restaurant The Timber Club

Hier komen sport en ontspanning samen

De trendy Timber Club heeft in de afgelopen jaren een gigantische metamorfose ondergaan. Zowel het restaurant als de drivingrange en andere oefenfaciliteiten raakten gedateerd en waren toe aan een grondige vernieuwing. Zo ontstond The Timber Club, waar – verwacht het of niet – veel gebruik is gemaakt van houtaccenten. Dit geeft het gemoderniseerde restaurant toch een heel huiselijke en warme uitstraling, waardoor zowel golfers als passanten hier graag plaatsnemen voor een verfrissend drankje op het terras of voor een uitgebreid diner dat wordt bereid met dagverse producten van het seizoen.

Meer informatie over restaurant The Timber Club

Treinstation Sassenheim, CS Leiden, bus 50 ieder kwartier
  • : Gratis parkeerplaats, 300 plaatsen

Maandag t/m Zondag vanaf 09:00

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Bar , Catering , Dansvloer , Doorlopende service , Duits gesproken , Engels gesproken , Nederlands Gesproken , Open op zondag , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
C.A.M. S.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
lekker eten en erg gastvrij,een aanrader voor fietsers en wandelaars of zomaar om even lekker rustig voor een hapje en een drankje
blokkos .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Prima ambiance, gezellige eigentijdse uitstraling.
Jammer alleen dat er op de website niets stond over feit dat honden niet welkom waren ivm regels vd golfclub.
Verder zeker voor herhaling vatbaar. Prijs/kwaliteit was uitstekend.
Manon B.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
AH menu was heerlijk, alleen tiramisu toetje was waarschijnlijk nog wat te koud waardoor de smaak niet goed doorkwam. Dit hebben we gemeld en dat vonden ze goed advies voor de volgende keer. Verder alles prima in orde en ook een fijn zonnig terras. We gaan zeker nog eens.
Jannafrederika .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Heerlijk gegeten met de AHbon, vooraf carpaccio, goed opgemaakte borden, heerlijk, hoofdgerecht kabeljauwfilet en eendeborst, behoorlijk wat groente eronder, weer mooi opgemaakte borden, schaaltje patat en salade erbij, behoorlijke grote porties, hele vriendelijke en goede bediening, mooie ruimte en uitzicht over de golf velden.

We komen hier zeker nog eens terug maar dan eten we van de "gewone" kaart, redelijke prijzen voor wat je krijgt.

Echt een aanrader.
H.W. P.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Het was als vanouds prima. Aardige bediening en sfeer. Bij mooi weer een prachtig terras. Eten ook als altijd prima van kwaliteit
Wilma V.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Op n zonnig, sfeervol terras genoten van bijzonder smakelijke gerechten. Bediening spontaan, vriendelijk en deskundig. Hier komen we zeker terug!!
Esther M.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Wij zijn zeer tevreden over de Timber Club. De inrichting is sfeervol met een weids uitzicht over de golfbaan, het eten was lekker, de borden mooi opgemaakt en het was ruim voldoende. De bediening was vlot en vriendelijk. Wij zullen dit restaurant zeker aanraden en komen graag nog eens terug.
Damaris S.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Ons favoriete plekje geworden om even te eten. Keuzemenu is prima, gerechten altijd lekker en prima porties...vantevoren gevraagd om een vega keus en ze hadden voor 1 persoon een vegasaté, dus helemaal in orde.
Bediening is wisselend en dat heeft wel wat invloed op de sfeer, iedere klant zal mss wel voorkeur hebben. Gisteren was voor ons weer een topavond, de dames gaven net dat beetje extra wat voor ons altijd belangrijk is, dan voel je je als gast gewaardeerd en het maakt een etentje net gezelliger en ontspannender.
Arold H.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2017
Op 1 juni hebben we gezellig met z'n tweeën bij The Timber club gegeten met de AH actie. Het was een heerlijke zomerse dag en we zaten op het terras in het zonnetje. Na een zeer vriendelijke ontvangst hebben we onder het genot van een fris wijntje de menukaart bekeken en vervolgens besteld. De gerechten waren ruim bemeten en de af garnering was ook voortreffelijk. Daarnaast is de locatie erg mooi, pal naast een golfbaan. Je moet de locatie wel weten maar het uitzicht buiten, prima eten en de lounge sfeer binnen zijn een reden om hier terug te komen. Langs een fietsroute gelegen leent het zich ook om alleen maar even te lunchen of een kop koffie te gebruiken. We komen hier zeker terug.
Jaap D.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Met een gezelschap van 11 personen het 3-gangen AH menu gegeten. Er was telkens keuze uit 2 gerechten, zoals eendenborst en kabeljauw voor hoofd. Het was heerlijk en ook de toetjes en vooraf waren voortreffelijk. Zeer enthousiast over de Timber Club. Het was echter wel druk met 2 mensen in de bediening.
vanwijngaarden .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Leuk voor een keer maar zal er nooit meer gaan eten. Menu kaart simpel maar niet passend bij de naam en interieur. Wel aardig personeel.
janjeannet .
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
De aankleding van het restaurant (decor) viel erg tegen. Koud en sfeerloos, kale tafels, al met al, viel dus ontzettend tegen jammer! Daar vier je niet graag je verjaardag meer!
elmaherman .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2017
Gisteravond weer eens bij 'Timber' gegeten en het was weer als altijd prima. Bonus was het mooie weer waardoor we op het terras konden eten met uitzicht over het mooie groen wat Timber omgeeft. Er heerste een levendige sfeer vanwege het etentje van de 'mannenclub' die de maaltijd gelukkig binnen nuttigden want anders hadden we tijdens de toespraken telkens moeten zwijgen.Het Albert Heijn menu was weer leuk en we hebben ook weer erg lekker gegeten van de ruim bemeten porties al was de saus bij de eend wat te zoet en overheersend. De carpaccio was met name fantastisch, zo ook het advocaatmousse toetje. De bediening is snel, vriendelijk, effectief en voorkomend. We komen er zeer zeker weer eens terug!
Apg .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Erg vriendelijk ontvangen en erg lekker gegeten. Bediening erg goed en behulpzaam. ze hebben een goed kok daar. Ik raad het de mensen aan om in deze mooie omgeving een keer te gaan eten
robert H.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
heel lekker en gezellig
J. V.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
De eeuwige discussie over water bij het eten is vermoeiend, zet gewoon een kan kraan water op tafel met glazen als een service.
Ka V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Laatste dag van de AH actie. Was moeilijk nog iets te boeken, maar bij Timber Club kon je nog reserveren voor de lunch. Dat is een rekbaar begrip gebleken, want je kon van 12.00 tot 17.00 uur boeken. Het lunchmenu was hetzelfde als het dinermenu met steeds 2 keuzes per gang. De voorgerechten, pasteitje en bospaddestoelensoep, zagen er niet alleen goed uit, maar smaakten ook prima. Nog een paar broodjes met roomboter erbij en we hadden geen klagen. De hoofdgerechten bestonden uit rode poon met noilly pratsaus of kogelbiefstuk met rode wijnsaus. Beide besteld en ook dat was dik in orde. De biefstuk mooi rood gebakken en er kwamen nog lekkere gebakken aardappeltjes met mayonaise en een salade bij. Op het bord heerlijke, niet doorgekookte groenten. Al met al hebben wij in vele restaurants heel wat minder goed gegeten. Het dessert vond ik het minst goed van de 3 gangen. De kok is duidelijk beter in hartige gerechten. Maar qua opdiening waren het plaatjes. Algehele conclusie: prima eten, zeer redelijke prijs en mooie strakke moderne inrichting. Wij waren inclusief een fles wijn en een fles water (gratis!) slechts 43,50 kwijt.
eus2 .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Vriendelijke ontvangst. Gezellig tafeltje aan het raam. Speciaal driegangen AH-menu met voor elke gang een keuze. Smakelijke gerechten. Al met al goede reclame om nog een keer langs te komen voor, bijvoorbeeld, een lunch op het terras na een fietstocht.
Martinuh H.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Eten lekker en als kleine kunstwerkjes op het bord geserveerd.Bediening correct. Ambiance te 'koud'/chique voor ons.Ruim,vrij uitzicht op het groen van het golfveld.
ahm.van.schie .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Lekker gegeten in leuk restaurant.
het was vrij druk.
De tafels staan dicht bij elkaar.
Ik vond het daardoor wat rumoerig.
Maar voor de rest alles oke!