Over restaurant The Timber Club

Hier komen sport en ontspanning samen

De trendy Timber Club heeft in de afgelopen jaren een gigantische metamorfose ondergaan. Zowel het restaurant als de drivingrange en andere oefenfaciliteiten raakten gedateerd en waren toe aan een grondige vernieuwing. Zo ontstond The Timber Club, waar – verwacht het of niet – veel gebruik is gemaakt van houtaccenten. Dit geeft het gemoderniseerde restaurant toch een heel huiselijke en warme uitstraling, waardoor zowel golfers als passanten hier graag plaatsnemen voor een verfrissend drankje op het terras of voor een uitgebreid diner dat wordt bereid met dagverse producten van het seizoen.

Meer informatie over restaurant The Timber Club

Treinstation Sassenheim, CS Leiden, bus 50 ieder kwartier
  • : Gratis parkeerplaats, 300 plaatsen

Maandag t/m Zondag vanaf 09:00

• Af te huren , Bar , Catering , Dansvloer , Doorlopende service , Duits gesproken , Engels gesproken , Nederlands Gesproken , Open op zondag , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
Voordelig
-Christiana .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
We zijn gastvrij ontvangen. Het pasteitje met wildragout was wel erg droog. De entrecote was prima. Het citroentaartje was erg zoet, maar door het zuurtje in de saus, toch smakelijk. Met name de service van het bedienend personeel heeft voor de 8 gezorgd.
Robert276 .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Ontvangst en bediening waren prima. Men vroeg - heel attent - hoeveel tijd wij wilden tussen voor- en hoofdgerecht. We vroegen om een tafeltje op een rustige plaats en dat was goed geregeld. Het eten was prima en we waren extra tevreden omdat mijn dochter - die glutenvrij moet eten - erg lekker brood kreeg. Ook was er voor haar een speciale menukaart. Tenslotte waren wij heel tevreden over de prijs-kwaliteit verhouding.
J K.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Diner met 8 personen. De beselling werd vlot opgenomen en vervolgens geserveerd. In alle gerechten geen positieve uitsschieters. Net als in eerdere recentie: al vermeld is, was het pasteibakje koud.
Margreet.denbutter92 .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Samen met schoonzus en zwager een heerlijke avond gehad bij de The Timber Club. Mooi restaurant, vriendelijke bediening en het eten was top! Zeker voor herhaling vatbaar.
Chris K.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Het restaurant bezochten we met een AH bon. De keuze was een driegangenmenu waarbij gekozen kon worden tussen vis of vlees als hoofdgerecht. Het waren opvallend grote porties en grote stukken entrecote met lekkere knapperige groenten.

Het dessert van citroentaartje was voor een deel van het gezelschap iets te zoet maar dat is een kwestie van smaak. Was wel erg leuk en mooi geserveerd.

We werden allerhartelijkst ontvangen en je zit er prima. Zeker voor herhaling vatbaar!
Fscheepe .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Met z'n zessen gegeten bij de Timberclub met de AH restaurant actie. Het restaurant zit in een voormalige kantine van een golfclub. Het ligt op het golfterrein vlakbij andere stortgelegenheden. Was even zoeken om het te vinden.
Het 3 gangen menu was oké. Vooraf een pasteitje met hert/ paddestoel ragout. De ragout smaakte goed, was een beetje aan de droge kant.
Als hoofdgerecht een entrecote pepersaus met wat groenten. Geserveerd met wat salade en frites en gebakken aardappelblokjes. Het vlees was goed gebakken en mals.
Als nagerecht hebben we gekozen voor koffie met een brownie i.p.v. het nagerecht van de kaart. Aan het koffieserviesje had meer aandacht worden besteed. Het bestond uit een kopje koffie met een stukje brownie ter grootte van een bonbon.
Alles bij elkaar was het eten oké.
De bediening was vriendelijk.
Ger Z.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
een prima etentje in een goede sfeer. een hartelijk ontvangst. De kwaliteit van de gerechten was prima. Alleen is een drie gangen menu soms wat veel . we mochten ook koffie of thee nemen ipv het dessert
MacFly .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Leuk restaurant, we aten er met de AH bon. Het eten is erg lekker en de prijs-kwaliteitverhouding vonden wij prima. Er wordt absoluut niet beknibbeld op de porties ondanks de korting. De ragout met hert en cranberries, de gebakken runderentrecote en het citroentaartje smaakten heerlijk. De bediening vonden wij erg goed: professioneel, attent en persoonlijk. Aardig dat we na ons gesprek nog wat informatie over de mogelijkheden om te golfen meekregen. En eigenlijk dachten we na ons bezoek, net als andere recensenten: waarom zijn we hier niet eerder geweest?
Sleijser14 .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Mooie strakke inrichting, eten was erg smakelijk en gerechten werden mooi gepreseneerd, mogen iets flexibeler zijn met aanpassingen menu, zeker als je gewoon een meerprijs wilt betalen
Jojoo .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Wij waren hier voor een tweede keer en komen zeker terug. Vriendelijk personeel, smakelijke gerechten en een gezellige ambiance.
Guusvrij .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Een prachtige ligging op een golfcourt. Bediening zeer vriendelijk en behulpzaam. Het diner van zeer goede kwaliteit. Pastei Hertenvlees, Heerlijke bief. Prijstechnisch zeer goed.
Pech dat de Herenclub met partners de jaarlijkse boerenkool kwamen eten, en vooraf in grote getale direct aangrenzend aan onze tafel de borrel genoten. Rumoerig dus, maar ook wel gezellig door de positieve sfeer.
Jojannekescheepmaker .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
Fijne bediening, heerlijk eten, mooi uitzicht op de driving range en de baan. We hebben genoten van deze verassing die eigenlijk om de hoe zit. Waarom zijn we hier nog niet vaker geweest?
Fransenanje .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Komen hier vaker om te golfen en daarna biertjes te drinken met frietjes, pinda's of bitterballen.
Nu met echtgenote via AH actie. Speciaal keuze-menu a 25,95 met z'n tweeën.
Vooraf pasteitje met vulling. Pasteitje zelf was koud ( uit de oven was lekkerder geweest) vulling met lekker rundvlees was wel warm. Mijn hoofdgerecht was een prima malse entrecote , van mijn eega een mooi stukje schelvisfilet met wat groentjes, sla en kleine gebakken aardappeltjes. Daarna een citroentaartje als slot.
Na een goede fooi tevreden huiswaarts. Komen hier vaker terug.
Franje
Anniek V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Fantastisch lekker gegeten met de restaurantactie van AH. Ondanks dat het slechts €25 per persoon is, en dus ook nog het 2e diner gratis, was de kwaliteit super goed. Ook voor dieetwensen staan ze helemaal open en ze proberen het naar je zin te maken. Een tent om naar terug te gaan!
Damaris S.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Wederom een heerlijk etentje mogen beleven bij de Timber Club. Vriendelijke bediening, heerlijk eten, rustige sfeer, snelle service... we zijn hier al vaker geweest en elke keer is het weer genieten!
PVS2015 .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Gemakkelijk, aangenaam en tòch lekker eten voor een mooie prijs. Best gezellig clubhuis! Bediening vriendelijk en correct, vrij korte wachttijden tussen de gangen endat is best prettig.
Huizehogewoning .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Lekker gegeten! Vriendelijke bediening en de sfeer is persoonlijk, daat moet je van houden. Wat ons betreft een aanrader.
Mja H.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Mooie club, heerlijk loungehoekje voor na het diner. Gerechten zijn voldoende en lekker!
Service top. Goede prijs-kwaliteitsverhoudig.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Heerlijk gegeten.ook fijn de keus een dessert of koffie met een likeurtje.mijn partner had de kalfscarpaccio en als hoofdgerecht de kip spies.en ik de vismousse en de garnalenspies met de frituur blokjes was het compleet
280258 .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Wat een aangename ervaring!
Hartelijke ontvangst, met een goed glas wijn in de loungehoek gewacht op onze tafel.
Een zeer smakelijk driegangen menu in een prachtige omgeving.
Wij komen zeker terug!