The Timber Club

Veerpolder 20 2361 KV Warmond Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 26.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • VITELLO TONNATO kalfsvlees| tonijn | paprika
      of
      ZALM CARPACCIO wasabi crème| zoetzure komkommer| gekookt ei
  • Hoofdgerechten
    • RUNDER ENTRECOTE jus| rozemarijn| zomerse groenten
      of
      ROODBAARS witte wijnsaus| bieslook| zomerse groenten
  • Nagerecht
    • YOGHURT rood fruit compote| roomijs| slagroom
      ROOD & GROEN watermeloen| aardbei| mint| vanille-ijs

Over het restaurant The Timber Club

Timber Club in Warmond is onlangs gerenoveerd en wordt regelmatig bezocht door golfers van Golfclub Kagerzoom en golfschool Swingline, maar ook niet-golfers zijn van harte welkom. Timber Club is een trendy, strak ingericht restaurant met sfeervolle en warme houten accenten. Op de menukaart is met iedereen rekening gehouden. Voor de kleine trek zijn er tosti’s, sandwiches en verschillende soorten broodjes, soepen en salades en ook het diner biedt voor ieder wat wils met pasta-, vlees- en visgerechten. Daarnaast is er een Club Timber Suggestie met een wisselend twee- of driegangenmenu. Ook is er een Club Timber Menu met specials, zoals mosselen en spareribs en de Club Timber Tafel BBQ. Reserveer nu en kom het zelf eens proberen!

Meer informatie over restaurant The Timber Club

Treinstation Sassenheim, CS Leiden, bus 50 ieder kwartier
  • : Gratis parkeerplaats, 300 plaatsen

Maandag t/m Zondag vanaf 09:00

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Bar , Dansvloer , Doorlopende service , Duits gesproken , Engels gesproken , Nederlands gesproken , Open op zondag , Per boot te bereiken , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant The Timber Club

M. S.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2018
Andere keren goed gegeten, gisteren was minder. Ik weet niet of het kwam omdat we met de AHJ-actie kwamen waarbij het tweede menu gratis was, maar de entrecote was helemaal droog en doorbakken, terwijl we medium hadden aangegeven. De wachttijd was lang, en onze tafel stond zo dat een van ons recht in de zon zat te kijken, na gevraagd te hebben of de parasol misschien verzet kon worden werd er alleen gezegd dat dat niet kon, geen alternatief geboden o.i.d. Aan het eind van het etentje waren ze vergeten om een van de desserts te brengen. Het positiieve van gisteren was wel dat we een karaf water kregen op tafel! Dat vind ik netjes!
Manon B.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
Heerlijk gegeten. We hebben dit restaurant ontdekt via een eerdere AH restaurantactie en komen altijd nog terug. Goede, verse kwaliteit en prima bediening.
Leen H.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Eten was goed bediening vriendelijk en snel het is er netjes en de aankleding is erg mooi.
M. S.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2018
Fijn op het terras gezeten. Bediening correct en vriendelijk. Ontspannen sfeer zonder gedoe. Heerlijk gegeten voor een redelijke prijs!
Eric V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
Vriendelijke maar niet erg vlotte bediening, gerechten zijn niet bijzonder maar goed voor elkaar. Leuk voor een keer.
Peter M.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2018
Gewoon goed!
Wil D.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Mooie locatie. Goede stoelen, goed eten en vriendelijk personeel. Aan te bevelen!
Wilte S.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
We aten jachtschotel, precies zoals die moest zijn: erg lekker. Ook de andere gerechten waren heel goed. Met een zeer attente bediening en een gemoedelijke sfeer was het een heerlijk avondje "eten en drinken".
john V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Prima kwaliteit prijsverhouding
Mariska D.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Goede ontvangst, lekker gegeten, jammer dat het restaurant blijkbaar moeilijk wordt gevonden door andere gasten. Wellicht goed om de entree vanaf de parkeerplaats meer aan te kleden als restaurant en niet alleen als golf club.
Alex V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Vriendelijk personeel, mooi ingericht restaurant en heerlijk eten.
Joyce G.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Het Timbermenu was uitstekend ! De borden waren mooi opgemaakt. Nog nooit zo’n lekkere biefstuk gegeten: mooi rosé gebakken. De voorgerechten( hertenpasteitje en zalmquiche )waren ook zeer smakelijk.
De bediening is vlot en vriendelijk.
Al met al een goed restaurant dat veel meer toeloop verdient!
Ik kom er snel weer.
Liesbeth H.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
We hebben een gezellig familie diner gehad en werd en vriendelijk en goed bediend en geholpen. We hadden voor één iemand een veganistiche maaltijd verzocht en daar werden zelfs twee keuzes aangeboden op een speciaal geprint menu!
Connie H.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Diepvriesgroenten had ik hier echt niet verwacht met een gemiddeld cijfer van 8,5 op Iens, teleurstellend. Wel zeer sympathieke bediening!
Frank D.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Bijzonder vriendelijke bediening, goed glas wijn, heerlijk eten en tot slot lekker kopje koffie. Alles klopte. Aan een dessert kwamen we niet meer toe, de hoeveelheden van het hoofdgerecht waren naast mooi gepresenteerd meer dan voldoende. Uitzicht was ook nog eens bijzonder. Aan tafel uitkijkend over de driving range van de bijbehorende golfbaan.
Hennie D.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
We hebben hier gegeten met de 50% korting deal. We hebben heerlijk gegeten, complimenten aan de kok. Ook bediening was vlot en vriendelijk. Zelf zonder de korting kan je hier eten voor een zeer gunstige prijs.
Inge O.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Was zoals altijd erg lekker. Aanrader voor een ieder die informeel wil eten. TheTimberclub heeft zowel binnen als buiten de gelegenheid als restaurant.
F.B P.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
Ruimte is niet echt gezellig, sporters maken veel lawaai, praten hard en lopen veel en onnodig heen en weer, geen gezellige hoekjes, open haard tv doet het goed
Jannafrederika .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Gisteravond weer heerlijk gegeten, het is hier iedere keer weer genieten, vriendelijk personeel, een mooi restaurant, rustige muziek en de prijs/kwaliteit is prima.
Parkeren is geen probleem, het restaurant is op de eerste etage maar er is een stoeltjeslift aanwezig.
Mooi opgemaakte borden, goede porties, bij het voorgerecht heerlijk brood.
We hadden zalm carpaccio als voorgerecht, kippendijen en dorado vis als hoofdgerecht en schwarzwalder kirsch ijs met kersen als toetje. Als je goed en voor een goede prijs wilt eten dan is dit restaurant een aanrader.
We komen hier zeker weer terug.
K. V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Mooi restaurant. Modern maar toch niet kil ingericht. Wij waren hier met de AH restaurantkaarten. Het 3 gangenmenu is al redelijk geprijsd, maar nu gingen er nog eens 2 menu's van de prijs af. Al met al hebben wij heerlijk gegeten voor 25 euro per persoon, inclusief 2 flessen wijn en koffie na het dessert. Daar kun je niet over klagen, toch!