The Thai Box

• ...

Meer informatie over restaurant The Thai Box

R H.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2013
Decor is netjes / veel wit, maar mij iets te steriel, nodigt niet uit om lang te tafelen o.i.d. Bediening aardig maar komt niet heel ervaren over, iets te verlegen. Eten: we kwamen binnen n.a.v. enorme plakaten op de ramen met menu's voor € 10, € 15 euro. Op de kaart buiten leken de prijzen schappelijk. Eenmaal binnen, en nadat we al drankjes hadden besteld, zagen we op de kaart veel hogere prijzen en konden nergens de menu's vinden op de kaart. Op vriendelijke wijze legde de bediening uit, dat het ene menu maar tot 16.00 uur wordt geserveerd, en het andere (weet niet meer welke) tot 18.00 uur. Blijkt het nou net 18.10 te zijn... later nog gekeken, buiten staat hier niks over vermeld, maar het blijken dus een soort lunch / middag menu's te zijn. Ik kom hier in ieder geval nooit meer terug want kan niet tegen dit soort fratsen.

Het eten was niet slecht, maar ook niet bijzonder; porties matig voor de prijs die je betaalt (rond de € 16 voor een groene curry), mager bakje rijst erbij voor 2 personen.
Jennifer L.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2013
Wij hebben bij the Thai Box gelunched. De serveerster kwam onzeker over, nl. stil en ze kon niet precies vertellen wat er in bepaalde gerechten zat. Gerechten delen met elkaar mocht niet. Het eten is gemiddeld qua smaak en niet authentiek thais, maar dit past ook bij de uitstraling van the Thai Box. De hoge prijzen vind ik daarom niet passend. Vergeleken met concurrentie in deze omgeving is het hier erg prijzig, papaya salade voor €15 en tom kha kai soep voor €7 zijn elders rond de €10 en €5,50. Van de website hadden wij een kortingsbon (€10 korting bij min. besteding van €25) uitgeprint die we wilden inleveren. Zonder dat dit op de bon staat werd gezegd dat dit niet geldig is op lunchgerechten. Dit vond ik erg krom, zeker ook omdat onze rekening ver boven de €25 zat, nl. €46. Nadat 3 medewerksters hierover in discussie gingen met mij heb ik het erbij gelaten en de rekening betaald, zonder korting.
XGrouponFan .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2013
Hier afgelopen zaterdag wezen eten met een groupon bon:
%u20AC 24,99 voor een viergangenmenu voor 2 personen (waarde %u20AC 70)
Er stond op de groupon vermeld geen alcohol toen we er zaten
werd er wel thai's bier uitgeschonken maar mijn tafelgenoot had een vermoeder dat dit alcohol vrij was op de kaart stonden ook alchol vrije wijnen.

Nou voorgerecht hadden we kipsate, dit was wel okee alleen de pindasaus was onsmakelijk en de viskoekjes daar had ik meer van verwacht.
Op groupon stond vermeld 2 hoofgerechten pp toen we er zaten mochten we 1 hoofgerecht pp kiezen. We hadden nummer 11 van de kaart (op de site 75) en 14 (op de site 81) (er zijn inde zaak 2soorten kaarten). De pittige kip in groene curry was absoluut niet pittig maar wel erg lekker en werd geserveerd in 2 bakjes en de rundvlees in oestersaus was ook heerlijk, ook deze werd gereserveerd in 2 bakjes.
We hadden dus best in totaal 4 verschillende hoofgerechten kunnen kiezen maar goed. Eten was prima alleen 1kommetjes rijst was wel wat te weinig.
We kregen ook nog kokosijs, hier hadden we geen trek in dus besloten we een koffie en een thee te nemen. Hier deden ze absoluut niet moeilijk over.

De bediending dat was raar! Een vrouw die kookt in een openkeuken. De eigenaaresse deze sprak goed nederlands, die was gekleed als een slobber, er liep een ielig thais jongen die zo verlegen was en geen engels sprak, verder 2 blanke dames die spaans waren en 1 daarvan sprak gebrekkig nederlands.

Ik zou hier niet meer naar toegaan en deze ook aan niemand aanraden.
Charoon L.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2013
Hier voor het eerst gegeten samen met me vriendin. We liepen toevallig langs. De tempelwachters op de grond? Dat vertelde al niet veels goeds. We hadden 5 gerechten besteld 3voor en 2 hoofdgerechten. De viskoekjes..?? De te zoute Tom Yam Kai en de te zoete Tom Kha Koeng. Na twee keer lepelen hadden we het maar op zij gelegd. Hopend dat de 2 hoofdgerechten goed zou maken. Yam Nua en Tom Sep. Bij de beefsalade is de vlees veel te groot. En dit leeek niet eens vers gemaakt.(altijd lastig met open keuken) Wij hadden het niet eens geproefd en terug gestuurd. Na tweede keer, knoflook in de beefsalade? nooit van gehoord. Gatver!! Tom sep kon ons honger nog verminderen. De koriander leek niet schoongemaakt of leek in zeep hebben gedopen.? We hadden gewoon bij langs gelopen moeten houden.
Ikweethetbeter .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2013
Gaat over de thaibox boulevard
Eten was lekker maar de porties mega klein als je een beetje normaal wil eten kost het gewoon een euro of 25, in eerste instantie denk je dit is goedkoop maar ik had nog honger toen ik weer naar huis ging , voel me een beetje belazerd jammer dit!!
De tent gaat gewoon om 22 uur dicht op zondag werden ook niet echt meer geholpen het personeel zat gewoon te eten, je zou toch anders verwachten van een nieuwe strandtent om wat meer mensen binnen te krijgen.
Natasha H.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2013
Gister wezen eten met het hele gezin bij the thaibox op het rabbijn maarssenplein. Wat een geweldige ervaring was dit voor ons. Wij houden ontzettend van thais eten en dit restaurant steek ver boven de concurentie uit met hun kwaliteit en smaak. Er is genoeg keuze en variatie.We hebben erg genoten van de Som Tam. En van verschillende hoofdgerechten zowel kip als rundvlees en vegetarische gerechten.De service was goed wat een vriendelijke mensen. En de eigenaar liep regelmatig door het restaurant om een praatje te maken met de gasten. Ik vertelde dat mijn man binnekort jarig is en we graag een hapje wouden eten met familie en vrienden. De eigenaar kwam met verschillende ideeen zoals zang,dans en karaoke. Dit zou de verjaardag van mijn man een stuk gezelliger maken. Ik kijk uit naar deze veel belovende ervaring.
Darlene G.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2013
Gisteren gingen we weer bij de Thai Box aan het Rabbijn Maarsenplein eten. Het was helaas een tegenvaller. We hebben de hoofdprijs voor weinig eten betaald. Het eten was nog erg smakelijk, maar de porties (bijvoorbeeld de Tom Som, prijs15 %u2013 Euro! en de aantal sateetjes) waren erg gekrompen ten opzicht van vroeger. Nu kost een portie het reis 3,- extra, dus als je sat? wilt eten moet je 10 euro neer tellen voor een piepklein portie. Een grote fles water in eens kost 6,50 (echt waar!!) en die was reeds open toen die werd geserveerd, darbij ik moest ik aan het beroemde trick denken%u2026%u2026maar dat kan ik niet aantonen. Als consument betaal ik graag een faire prijs voor goede kwaliteit, maar dit was helemaal niet meer in verhouding. Ik ga er nooit meer terug naar de Thai Box.
Jorden L.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2013
De viskoekjes waren op dus dat is altijd een grote tegenvaller voor iemand die hier een grote fan van is. Ik heb een garnalen maaltijd besteld om mee te nemen. Thuis aangekomen bleek dat het ook echt een garnalen maaltijd was: alleen witte rijst met garnalen, geen groente. De jonge, onervaren medewerkers hadden al een waarschuwing moeten zijn.
Het decor is krap maar voldoende. Erg jammer.
A M.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2013
In de afgelopen drie weken ben ik hier twee keer gaan lunchen en één keer gaan dineren; telkens is het eten mij bijzonder goed bevallen, en dan vooral de kwaliteit: die is top ! Alles is letterlijk krakend vers waardoor het nóg meer smaakt. De porties zijn prima en de diversiteit is royaal; omdat er zoveel op de kaart staat is het moeilijk kiezen, want van veel heb je (nog) geen kennis. Gelukkig wordt door de expliciete service veel duidelijk ! De ruimte is behoorlijk groot en er staan veel tafels, dus als het minder druk is geeft dat helaas een saaie indruk. Wel weer leuk dat de keuken achter glas zichtbaar is ! Ook de toiletten zijn bijzonder goed verzorgd. Tenslotte één puntje van kritiek c.q. advies: pas op met de prijzen; die zijn voor dit soort lunchrooms aan de hogere kant: gemiddeld 20 euro voor één gerecht plus één drankje; er zijn veel concurrenten in Chinatown die het voor minder doen.