The Talk

Heuvel 20 5038 CP Tilburg Nederland Kaart

Over het restaurant The Talk

Lekker en betaalbaar eten doe je bij The Talk in het Tilburgse centrum. Gelegen aan de Heuvel tegenover de kerk biedt dit aangename en knusse restaurant je de mogelijkheid te genieten van een lekkere lunch of een smakelijk diner. En de buitenliefhebber treft het helemaal met The Talk; het restaurant beschikt over een overdekt én verwarmd terras!

Voor elke trek biedt de lunchkaart van The Talk je een groot aantal lekkere gerechten. Dit varieert van koud belegde broodjes tot een kleine, warme hap, eventueel geserveerd met frites. Naast een voordelige daghap heeft het restaurant een uitgebreide dinerkaart waarop verschillende aantrekkelijke opties worden geboden. Huisgemaakte spareribs en saté worden afgewisseld door royale maaltijdsalades die met vlees, vis of in een vegetarische versie zijn te bestellen. Italiaans georiënteerde gerechten geven de keuken een internationaal tintje.

Houd je van lekker eten en ben je ook een filmfan? Met een leuk arrangement verzorgt het restaurant een 3-gangen keuzemenu, waarna je aansluitend gezellig naar de bioscoop gaat. Ook kun je sparen voor een gratis lunch en geniet je elke dag van een overheerlijke ontbijtplate.

Reden genoeg om The Talk in Tilburg voor welke gelegenheid dan ook eens te bezoeken!

Meer informatie over restaurant The Talk

- Ontbijt 09:00 -

Jouw recensie over het restaurant The Talk

Marlon R.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2018
Ik heb heerlijk gegeten en het personeel was vriendelijk. Het duurde wel een beetje lang en de frietjes die we bestelden kwamen niet meer, maar het was dan ook druk. Het was een zeer geslaagde avond!
D. V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Goed, niet bijzonder niet top maar zeker ook niet slecht...
Elisa V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Normaal is de service zeer goed. Vanavond duurde het 20 minuten inclusief meermaals wenken voordat er überhaupt iemand naar ons toe kwam. Meermaals moeten wenken voor verdere dingen te bestellen, erg jammer wanneer je genegeerd word. De serveerster was drukker bezig met haar telefoon dan klanten helpen. Eten is zoals altijd zeer goed voor de prijs de je betaald .
Angela S.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Kun je lekker eten. Vooral de lunch broodjes zijn erg goed! Het enige puntje wat ik mis is wat kruiden. Die doen ze overal te weinig op.
Iris S.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Kom geregeld bij The Talk en ben er altijd goed over te spreken - evenals mijn tafelgenoten! Goede lunchgerechten, gezellige bediening en een uitgebreid (drank)menu. Zeker een aanrader in Tilburg!
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Het blijft altijd een goed plan om hier iets te eten.
Meline M.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2018
The talk stelt nooit teleur als het gaat om lekker borrelen, hapje eten en snelle/goede service. Ook op het terras is alles goed geregeld. Een van de betere tentjes in Tilburg.
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Leuke gezellige sfeer, vriendelijke bediening, goed en lekker eten!
Berry W.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2018
We hadden gereserveerd en tafel werd netjes vrijgehouden.
Ondanks de drukte zaten we toch gezellig te eten.
Bediening vriendelijk en niet opdringerig.
Komen zeker nog terug voor ons familie etentje.
Jolijn L.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2018
Het terras was zo krap ingedeeld dat wij continue buiken en armen in onze nek hadden. Daarnaast was de bediening mijn inziens onder bezet en het personeel dat er stond had erg weinig ervaring waardoor wij een matige ervaring hadden bij The Talk. Eten was ivm de prijs redelijk.
Nadine V.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2018
Heerlijk gegeten
Sander T.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2018
De lunch bij the Talk is erg goed. Er is veel variatie in koude en warme gerechten voor in de middag en niet heel duur. Vooral het broodje met carpaccio smaakte erg goed.
Michael B.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Hele nette bediening en schappelijke prijzen
Maartje C.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2018
Ik vroeg om doorbakken biefstuk. me vlees was bloed doorlopen. jammer genoeg daardoor erg ziek geworden
Joke V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Het was geweldig ik zelf al heel vaak geweest komen een Woensdag weer met 7 dames door Dimphie Stans besproken gr Joke
Maartje C.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Top daghap voor maar 6,50
Ronald S.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Goed gegeten voor een leuke prijs
Henk K.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2018
Tafel voor zes te krap, niet comfortabel en ongemakkelijk eten. Bediening en snelheid perfect. De rumpsteak was echt bijzonder goed gebraden. Nog nergens hebben wij daar zo van genoten. Complimenten aan kok daarvoor.
Ton H.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Was hier al eerder geweest. Gewoon goed.
Kim D.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2018
De Tomatensoep leek wel puree zo dik en korrelig, dus niet opgegeten. Doordat ik mijn vol bord mee terug gaf (zonder er zelf iets over te zeggen) vroeg de ober of ik misschien een nieuw ander voorgerecht wilde waarop ik nee andwoorde. Toen bood hij een rondje drinken aan van het huis. Super service! Verder was het eten heerlijk. We hebben helaas geen toetje meer kunnen nemen want anders miste we onze film. Het wachten duurde lang, maar het was dan ook erg druk.