The Talk

Heuvel 20 5038 CP Tilburg Nederland Kaart

Over het restaurant The Talk

Lekker en betaalbaar eten doe je bij The Talk in het Tilburgse centrum. Gelegen aan de Heuvel tegenover de kerk biedt dit aangename en knusse restaurant je de mogelijkheid te genieten van een lekkere lunch of een smakelijk diner. En de buitenliefhebber treft het helemaal met The Talk; het restaurant beschikt over een overdekt én verwarmd terras!

Voor elke trek biedt de lunchkaart van The Talk je een groot aantal lekkere gerechten. Dit varieert van koud belegde broodjes tot een kleine, warme hap, eventueel geserveerd met frites. Naast een voordelige daghap heeft het restaurant een uitgebreide dinerkaart waarop verschillende aantrekkelijke opties worden geboden. Huisgemaakte spareribs en saté worden afgewisseld door royale maaltijdsalades die met vlees, vis of in een vegetarische versie zijn te bestellen. Italiaans georiënteerde gerechten geven de keuken een internationaal tintje.

Houd je van lekker eten en ben je ook een filmfan? Met een leuk arrangement verzorgt het restaurant een 3-gangen keuzemenu, waarna je aansluitend gezellig naar de bioscoop gaat. Ook kun je sparen voor een gratis lunch en geniet je elke dag van een overheerlijke ontbijtplate.

Reden genoeg om The Talk in Tilburg voor welke gelegenheid dan ook eens te bezoeken!

Meer informatie over restaurant The Talk

- Ontbijt 09:00 -

Jouw recensie over het restaurant The Talk

Maartje C.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2018
Ik vroeg om doorbakken biefstuk. me vlees was bloed doorlopen. jammer genoeg daardoor erg ziek geworden
Joke V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Het was geweldig ik zelf al heel vaak geweest komen een Woensdag weer met 7 dames door Dimphie Stans besproken gr Joke
Maartje C.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Top daghap voor maar 6,50
Ronald S.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Goed gegeten voor een leuke prijs
Henk K.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2018
Tafel voor zes te krap, niet comfortabel en ongemakkelijk eten. Bediening en snelheid perfect. De rumpsteak was echt bijzonder goed gebraden. Nog nergens hebben wij daar zo van genoten. Complimenten aan kok daarvoor.
Ton H.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Was hier al eerder geweest. Gewoon goed.
Kim D.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2018
De Tomatensoep leek wel puree zo dik en korrelig, dus niet opgegeten. Doordat ik mijn vol bord mee terug gaf (zonder er zelf iets over te zeggen) vroeg de ober of ik misschien een nieuw ander voorgerecht wilde waarop ik nee andwoorde. Toen bood hij een rondje drinken aan van het huis. Super service! Verder was het eten heerlijk. We hebben helaas geen toetje meer kunnen nemen want anders miste we onze film. Het wachten duurde lang, maar het was dan ook erg druk.
Carola K.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2018
Lekker gegeten!
Nanet O.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Gezellige sfeer, goede bediening, zeer ruime keuze lunchkaart.
Mirjam H.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2018
We hebben lekker gegeten en waren binnen een uurtje klaar, dus lekker kort voor zomaar een hapje eten.
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Altijd lekker. Veel keus en vriendelijk personeel. Snelle service en heerlijke koffie. Goede kwaliteit-prijs verhouding.
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Ik kom meerdere keren in het jaar bij de talk.
Is gewoon goed daar????
Judith V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Nvt
Caroline S.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Het begon helaas al bij het voorgerecht. Ik houd niet van uien en al helemaal niet van rode uien. Op de kaart stond niet vermeldt dat er uien op zouden zitten. Gelijk iets van gezegd, ik kon ze er tussenuit halen dus ondanks het aanbod voor een nieuw portie geen gebruik van gemaakt. Mijn vriend had vooraf gamba's in vissaus met groenten.
Toen het hoofdgerecht; biefstuk met bospaddenstoelensaus. Niet alleen hebben we meer dan een half uur gewacht op ons hoofdgerecht maar de bospaddenstoelensaus was koud, niet lauw, koud. Ook daarbiets van gezegd en geveaagd om n los bakje saus. Je geloofd het niet....ook koud. Weer iets van gezegd. Op dat moment was het kiezen of delen. Of mijn biefstuk wordt koud en hopelijk warme saus óf ik eet mijn biefstuk op en f de saus. Ik koos uiteraard voor het laatste.

Mensen, hoewel het heel druk was heeft het personeel het super opgelost. Mijn hoofdgerecht werd van de rekening gehaald én ik kreeg een gratis dessert.
Simon V.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Druk restaurant/café, het menu is niet te uitgebreid maar wel gevarieerd. Eten is heerlijk en wordt mooi geserveerd, de prijzen zijn niet te hoog. Al met al een goede ervaring.
Feia J.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Krappe plekken maar lekker eten.
Sophie V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Gezellig, lekker eten, en mogelijkheid tot goedkope 3-gangen menu's!
Resi V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Lekker eten.. gezellige inrichting...vriendelijk personeel. .goede prijzen
Tilly H.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Niet een restaurant waar ik nog eens ga eten. Voor een klein hapje of borrel prima. Ik heb te vaak het personeel moeten roepen, gezien de tafel wiebelde zodat je je vlees niet kon snijden, we graag wilde bestellen en omdat we geen bestek hadden. Het personeel leek gek van ons te worden. Dat gaf geen prettig gevoel. Daarnaast bestond de carpaccio uit veel te veel saus. Daarnaast was het het bankje volledig gescheurd. Niet iets waar ik 45 euro aan wil spenderen. Die geef ik liever aan de buren van Havana.
Patron68 T.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Op 15 februari zijn wij hier met 2 personen gaan eten. We konden buiten zitten op een verwarmt terras en hebben de mixed grill genomen deze was super lekker het personeel was heel vriendelijk. Dus een zeer geslaagde avond.