The Suicide Club

Stationsplein 45 3013 AK Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant The Suicide Club

Internationale allure

De Suicide Club is een rooftopbar waar je je kunt laten omringen met internationale allure. De keuken is tot laat open, dus dat is alvast een heel dik pluspunt! Hier worden gerechtjes bereid die bedoeld zijn om te delen. Hier geloven ze er steevast in dat smaakmakende bites gecombineerd moeten worden met adembenemende drankjes en dat maken ze dan ook meer dan waar!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant The Suicide Club

Gelegen naast Rotterdam Centraal
  • Kom je met de auto?
    Adres | P1 Groothandelsgebouw Stationsplein 45 - 3013 AK Rotterdam - 24 uur per dag - 7 dagen per week
  • : Parkeergarage

Woensdag en donderdag: 16:00-02:00
Vrijdag en zaterdag : 16:00-05:00
Zondag van 16:00-02:00
——
Dicht op maandag en dinsdag

• Mastercard , Pin

Leuke bediening
Moeilijk te vinden
Peter N.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
Van “the place to be” tot “de volgende keer liever niet” binnen een relatief korte periode. Erg jammer... back to the roots aub!
Danny V.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
Mooi uitzicht en prachtig dakterras en vriendelijke bediening. Maar ik vond het eten niet goed en te duur voor wat je krijgt. Ik had er meer van verwacht.
Aad D.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
Leuke locatie met prachtig uitzicht over Rotterdam. Vlot en vriendelijk personeel. Lastig te vinden. Je gaat via de binnenplaats in de goederenlift naar de achtste etage. Vervolgens kom je uit in de keuken. Wij hebben hier gegeten maar dat was ook meteen de laatste keer. Wij kregen Aangebrand vlees en een side disch die je zelf beter maakt. Prijs kwaliteit verhouding vonden wij zeker niet in orde. Het is een hippe tent met een beetje vergane glorie maar daar is dan ook alles mee gezegd. Niet voor herhaling vatbaar.
Nerissa H.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Ik vond t trendy ,hip en cool
Het eten was heerlijk "shared dining "
Ricardo B.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
De service alleen al heeft de avond gemaakt, eten drankjes en sfeer was ook top!
Karel M.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Had met m'n Partner 4 wijntjes op, en een licht dinee maaltijd, wilde de dame €545,= voor afrekenen. De dame beweerde eerst nog dat het wel klopte, bleek het € 94= te moeten zijn.

Locatie staat slecht aangegeven, moeilijk vindt baar. Ontvangst was matig, had meer niveau verwacht, voor mij geen tweede keer.
inge B.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Eten heerlijk, goede sfeer. Bediening traag. Wc’s vies.
Mon B.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Súper!
Pieter H.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Alles prima, alleen met geringe bediening weinig klik. De hoge hakken! van de ‘servant’ moesten nog wennen...!
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Menukaart is niet duidelijk.. De bites Ijn creatief samengesteld maar dit roept vragen op omdat er voor een leek veel onbekende items inzitten. Gelukkig was dw bediening bereid om het toe te lichten in de te donkere zaak, ja kan de menukaart niet normaal lezen. De bites zijn vooral gemaakt op uitstraling en niet op smaak. Mooi allemaal alleen wij misten de verfijning van smaak, geen diepgang, sommige gerechtjes zijn te vlak of hebben juist teveel handelingen gekregen zodat bijv. het product bedekt is met een te kruidige crum of gekleurd poeder. De hoofdgerechten zijn aan de prijzige kant (37,- voor een te kleine tournedos). Samengevat: leuke binnenkomst (als je de lift kan vinden ;), mooie zaak maar leuken is niet geweldig.
Ron S.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
De prententies van deze mooie tent zijn hoog echter het eten is zeer matig, pretentieloos gepresenteerd en opgemaakt met zeer matige bediening. Afrader
Janinka M.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
De verwachtingen van dit restaurant waren hoog. De bediening was ronduit slecht. Absoluut geen gastheerschap, in een gemiddelde friettent wordt ik nog leuker geholpen. Het eten was een aanfluiting. Prijs/kwaliteit verhouding was ver te zoeken. Hier komen we nooit meer terug.
Dave A.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
Wat fijn, wat heerlijk en wat gezellig dat dit er is! Graag vaker dat soort DJ's met die gezellige soulmuziek uitnodigen.
Marith I.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Goede verhalen gehoord over deze tent. Dus speciaal vanuit amsterdam afgereisd voor een bezoek. Een uur voor we zouden gaan eten worden we gebeld: 'er is een grote groep bijgekomen jullie kunnen alleen nog buiten eten'. Buiten zou het prima te doen zijn, dus komen we toch gewoon. Hier aangekomen is het koud, ongezellig, en kunnen we alleen kiezen uit 4 soorten borrelhapjes en ook nog pas vanaf negen uur! Drank mogen we zelf halen bij de bar. Van iemand anders horen we dat de grote groep last minute kwam. De suïcidebar gaat dus voor het grote geld. En schrikt er niet voor terug mensen die een week van te voren hebben gereserveerd schofterig te behandelen.
Arjan K.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Wat een aanfluiting, het zou luxe en high class uit moeten stralen, maar dat is het niet bepaald. De ingang is moeilijk te vinden, de lift is vies en oud, je komt binnen in de keuken, je wordt door de bediening geholpen alsof je een klein kind bent, de prijzen voor alleen al een colaatje zijn bizar, de tafeltjes staan scheef en wiebelen, achter de "gouden palen" is er geen bediening, de hapjes zijn inimini en bizar duur, de dj bakte er niks van, en nou, zo kan ik nog wel even doorgaan.
eter123 .
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
Zaak ziet er ok uit. We wilden na werk even borrelen.
Werden bij binnenkomst enthousiast begroet door het keukenpersoneel. Ook waren zij degenen die ons gedag zeiden. Erg hartelijk. Dit in tegenstelling tot het bedienend personeel.

Wat ons het meest stoorde was dat de menukaart niet overeenkwam met wat er werd geserveerd. De cocktail bevatte volgens de kaart de volgende ingredienten: gin, rabarber, aperol en velvet falernum. Helaas werden deze smaken overheerst door een ingredient dat niet bij de omschrijving stond: lavendel. Tja dat is een misser. Bij de langoustine stond: langoustine, safraan en zwarte knolfook. Er bleek ook konijn in te zitten..... Omgekeerd komt het ook voor dat er iets bij de omschrijving staat maar eigenlijk amper aanwezig was zoals de krab in de krab spring rolls. Deze zijn voornamelijk gevuld met goedkope glasnoodles. De omschrijving van de chorizo en de ceviche klopten redelijk. We eten regelmatig ceviche. Alleen hier bij de suicide club smaakte de vis niet vers maar erg 'vissig'. De bites zijn aan de prijzige kant voor wat je krijgt. De bereiding van de componenten en opmaak waren goed. Het zat hem echt in (het gebrek van) de ingredienten.

Het bedienend personeel is de reden om niet meer terug te keren. Ze kwamen erg onprofessioneel en onervaren over.
EetclubRotterdam .
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2017
Leuke entourage om heerlijk een middag voor te borrelen in een attente sfeer. leuke bediening en prima wijnen en cocktails. de kaart valt tegen en het eten matig maar hier gaat het meer om de beleving. kom zeker terug.
Shirley M.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Na een jaar tijd weer eens hier gaan eten. Allereerst wat blijf ik het interieur mooi vinden! Bediening lijkt jong maar ze doen het goed, met kennis en open. Heel erg leuk hoe het menu wordt gepresenteerd met het mapje. Het menu genomen wat "het meest wordt besteld" met een passend wijnarrangement. Vooraf een glas champagne en eigenlijk kwam te snel de eerste gang. Gelukkig was deze koud en dronken wij rustig eerst onze champagne op. De eerste gang was echt fantastisch! Wij hoopte dat dit niveau aangehouden zou worden, helaas niet helemaal gelukt. Het was allemaal lekker maar echt uitmuntend was het niet helemaal. Sommige porties waren misschien aan de kleine kant en dat betekent dat je na 6 gangen nog steeds wel trek hebt. Als het een hapje meer is, dan zou het perfect zijn. Al met al een goede avond gehad en ik kom zeker terug weer.
Berbel V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Heel goed gegeten! Mooie wijnen en goede bediening! We gaan vaker komen , misschien wel 1 van de betere zaken van Rotterdam. Echt heel verrassend!