The Suicide Club

Stationsplein 45 3013 AK Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant The Suicide Club

Internationale allure

De Suicide Club is een rooftopbar waar je je kunt laten omringen met internationale allure. De keuken is tot laat open, dus dat is alvast een heel dik pluspunt! Hier worden gerechtjes bereid die bedoeld zijn om te delen. Hier geloven ze er steevast in dat smaakmakende bites gecombineerd moeten worden met adembenemende drankjes en dat maken ze dan ook meer dan waar!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant The Suicide Club

Gelegen naast Rotterdam Centraal
  • Kom je met de auto?
    Adres | P1 Groothandelsgebouw Stationsplein 45 - 3013 AK Rotterdam - 24 uur per dag - 7 dagen per week
  • : Parkeergarage

Woensdag en donderdag: 16:00-02:00
Vrijdag en zaterdag : 16:00-05:00
Zondag van 16:00-02:00
——
Dicht op maandag en dinsdag

• Mastercard , Pin
  • Af te huren , Engels gesproken , Lift aanwezig , Nederlands gesproken
7,2
6,9

Jouw recensie over het restaurant The Suicide Club

Ricardo B.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
De service alleen al heeft de avond gemaakt, eten drankjes en sfeer was ook top!
Karel M.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Had met m'n Partner 4 wijntjes op, en een licht dinee maaltijd, wilde de dame €545,= voor afrekenen. De dame beweerde eerst nog dat het wel klopte, bleek het € 94= te moeten zijn.

Locatie staat slecht aangegeven, moeilijk vindt baar. Ontvangst was matig, had meer niveau verwacht, voor mij geen tweede keer.
inge B.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Eten heerlijk, goede sfeer. Bediening traag. Wc’s vies.
Mon B.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Súper!
Pieter H.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Alles prima, alleen met geringe bediening weinig klik. De hoge hakken! van de ‘servant’ moesten nog wennen...!
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Menukaart is niet duidelijk.. De bites Ijn creatief samengesteld maar dit roept vragen op omdat er voor een leek veel onbekende items inzitten. Gelukkig was dw bediening bereid om het toe te lichten in de te donkere zaak, ja kan de menukaart niet normaal lezen. De bites zijn vooral gemaakt op uitstraling en niet op smaak. Mooi allemaal alleen wij misten de verfijning van smaak, geen diepgang, sommige gerechtjes zijn te vlak of hebben juist teveel handelingen gekregen zodat bijv. het product bedekt is met een te kruidige crum of gekleurd poeder. De hoofdgerechten zijn aan de prijzige kant (37,- voor een te kleine tournedos). Samengevat: leuke binnenkomst (als je de lift kan vinden ;), mooie zaak maar leuken is niet geweldig.
Ron S.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
De prententies van deze mooie tent zijn hoog echter het eten is zeer matig, pretentieloos gepresenteerd en opgemaakt met zeer matige bediening. Afrader
Janinka M.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
De verwachtingen van dit restaurant waren hoog. De bediening was ronduit slecht. Absoluut geen gastheerschap, in een gemiddelde friettent wordt ik nog leuker geholpen. Het eten was een aanfluiting. Prijs/kwaliteit verhouding was ver te zoeken. Hier komen we nooit meer terug.
Dave A.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
Wat fijn, wat heerlijk en wat gezellig dat dit er is! Graag vaker dat soort DJ's met die gezellige soulmuziek uitnodigen.
Marith I.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Goede verhalen gehoord over deze tent. Dus speciaal vanuit amsterdam afgereisd voor een bezoek. Een uur voor we zouden gaan eten worden we gebeld: 'er is een grote groep bijgekomen jullie kunnen alleen nog buiten eten'. Buiten zou het prima te doen zijn, dus komen we toch gewoon. Hier aangekomen is het koud, ongezellig, en kunnen we alleen kiezen uit 4 soorten borrelhapjes en ook nog pas vanaf negen uur! Drank mogen we zelf halen bij de bar. Van iemand anders horen we dat de grote groep last minute kwam. De suïcidebar gaat dus voor het grote geld. En schrikt er niet voor terug mensen die een week van te voren hebben gereserveerd schofterig te behandelen.
arjan K.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Wat een aanfluiting, het zou luxe en high class uit moeten stralen, maar dat is het niet bepaald. De ingang is moeilijk te vinden, de lift is vies en oud, je komt binnen in de keuken, je wordt door de bediening geholpen alsof je een klein kind bent, de prijzen voor alleen al een colaatje zijn bizar, de tafeltjes staan scheef en wiebelen, achter de "gouden palen" is er geen bediening, de hapjes zijn inimini en bizar duur, de dj bakte er niks van, en nou, zo kan ik nog wel even doorgaan.
eter123 .
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
Zaak ziet er ok uit. We wilden na werk even borrelen.
Werden bij binnenkomst enthousiast begroet door het keukenpersoneel. Ook waren zij degenen die ons gedag zeiden. Erg hartelijk. Dit in tegenstelling tot het bedienend personeel.

Wat ons het meest stoorde was dat de menukaart niet overeenkwam met wat er werd geserveerd. De cocktail bevatte volgens de kaart de volgende ingredienten: gin, rabarber, aperol en velvet falernum. Helaas werden deze smaken overheerst door een ingredient dat niet bij de omschrijving stond: lavendel. Tja dat is een misser. Bij de langoustine stond: langoustine, safraan en zwarte knolfook. Er bleek ook konijn in te zitten..... Omgekeerd komt het ook voor dat er iets bij de omschrijving staat maar eigenlijk amper aanwezig was zoals de krab in de krab spring rolls. Deze zijn voornamelijk gevuld met goedkope glasnoodles. De omschrijving van de chorizo en de ceviche klopten redelijk. We eten regelmatig ceviche. Alleen hier bij de suicide club smaakte de vis niet vers maar erg 'vissig'. De bites zijn aan de prijzige kant voor wat je krijgt. De bereiding van de componenten en opmaak waren goed. Het zat hem echt in (het gebrek van) de ingredienten.

Het bedienend personeel is de reden om niet meer terug te keren. Ze kwamen erg onprofessioneel en onervaren over.
EetclubRotterdam .
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2017
Leuke entourage om heerlijk een middag voor te borrelen in een attente sfeer. leuke bediening en prima wijnen en cocktails. de kaart valt tegen en het eten matig maar hier gaat het meer om de beleving. kom zeker terug.
Shirley M.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Na een jaar tijd weer eens hier gaan eten. Allereerst wat blijf ik het interieur mooi vinden! Bediening lijkt jong maar ze doen het goed, met kennis en open. Heel erg leuk hoe het menu wordt gepresenteerd met het mapje. Het menu genomen wat "het meest wordt besteld" met een passend wijnarrangement. Vooraf een glas champagne en eigenlijk kwam te snel de eerste gang. Gelukkig was deze koud en dronken wij rustig eerst onze champagne op. De eerste gang was echt fantastisch! Wij hoopte dat dit niveau aangehouden zou worden, helaas niet helemaal gelukt. Het was allemaal lekker maar echt uitmuntend was het niet helemaal. Sommige porties waren misschien aan de kleine kant en dat betekent dat je na 6 gangen nog steeds wel trek hebt. Als het een hapje meer is, dan zou het perfect zijn. Al met al een goede avond gehad en ik kom zeker terug weer.
Berbel V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Heel goed gegeten! Mooie wijnen en goede bediening! We gaan vaker komen , misschien wel 1 van de betere zaken van Rotterdam. Echt heel verrassend!
Nathalie V.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Met goed gevoel voor de club scene, en een fijn fris kosmopolitisch sfeertje is het eten een enorme tegenvaller. Het is erg duur en dan moet je wel met wat komen. Dat kwam niet. Alleen het hert was lekker, de steak tartare viel tegen, de sucade zelfs niet opgegeten (pluspunt: het ging van de rekening af), vegetarisch hoofdgerecht van aubergine was vettig en niet bijzonder genoeg voor 27,-. Ook erg kleine porties. Jammer.
Nicky V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Heerlijk gegeten hier gisteren! Mooie zaak, lekkere sfeer door de inrichting, de muziek en de outfits van de bediening. We hadden gekozen voor het Chefs menu. We kregen 7 kleine gerechtjes, leuk opgediend, goede smaakcombinaties, verschillende structuren. Erg lekker allemaal. De bediening was top! Vriendelijk, goede uitleg bij het eten en advies bij wat te drinken, doorloop van de gerechten werd even gepauzeerd als we gingen roken, water werd gelijk bijgevuld als het op was zonder dat ook maar te hoeven aangeven. Ze zaten er echt bovenop, heel prettig. Uiteindelijk de zaak na dik 3 uur tafelen verlaten met een volle maag en een beetje aangeschoten van de cocktails :) Prijs is wat duurder maar dat weet je van te voren en wat ons betreft was het dat ook gewoon waard.
Annelieke H.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Via een goederenlift kwamen we in de keuken van de Suicide Club terecht. We hadden gereserveerd op een zaterdagmiddag, maar dat had niet per se nodig geweest. We waren een van de weinige.

Het interieur deed ons erg denken aan het in het Hilton gevestigde Joelia. Een beetje fifties met veel blauw/groen, goud en marmer.

We werden vriendelijk ontvangen en naar een tafel geleid bij het raam. Van het raam kwam er veel kou af wat niet echt heel lekker was. Toen ons gezelschap compleet kregen we de menukaart, die was erg leuk vorm gegeven! Een leren mapje met daarin losse kaartjes voor de verschillende menu items. We kozen voor verschillende bites om af te sluiten met een steak tartaar.

De bites smaakten prima, maar ik vond het niet echt bijzonder. De softshell crab met jalapeno mayonnaise was wel onze favoriet. Daarna kregen we de steak tartaar, een van mijn favoriete gerechten. Hij werd geserveerd met merg, sardines en kappers. Ik prefereer dan toch de klassieke steak tartaar.

De bediening was erg vriendelijk, niet opdringerig (en sprak gewoon Nederlands).

Al met al zijn we niet weggeblazen door het kwaliteit van het eten. De site van de Suicide Club pretendeert een hoop (een membership om een reservering te kunnen maken?) maar wat mij betreft maken ze dat nog niet helemaal waar.
Quirien V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
7 gangen menu genomen, het was niet te eten ! Porties belachelijk klein. Heel goedkoop eten (gefrituurde bloemkool). Voor de prijs van 56 euro. Ook veel te vet vlees. Weinig fantasie
Annechien D.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2016
De hapjes zijn lekker en de drankjes zijn goed, helaas is de service ondermaats. De serice was al langzaam, toen we weer om de kaart hadden gevraagd, werd vergeten die te brengen, er werd gevraagd of we water wilden, ook dat werd vergeten (kregen we anders dan voorheen sowieso pas bij het tweede drankje aangeboden), en vervolgens hebben we tot twee keer toe een half uur moeten wachten en werden we pas opgemerkt omdat we zelf veel moeite deden om de aandacht te trekken (NB het was niet druk en we zaten ook niet verstopt achter een muurtje). Dergelijke service past niet bij wat de Suicide Club pretendeert te zijn en past al helemaal niet bij de prijzen. Een aantal van de bediening doet het echt goed, maar helaas te veel niet.