The SUE store

6,1

Jouw recensie over het restaurant The SUE store

Marjan M.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2018
Dit is geen vegan lunchroom!!
Er staat koemelk op de kaart..
Draait weer een allemaal om geld.
Hoe kan je jezelf als vegan verkopen en dierenleed aanbieden!?
Marjan M.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2018
Is niet vegan want verkopen koemelk.
Vegan is vegan en niet gaan voor het geld.
Ik kom hier niet meer. Genoeg andere zaken die wel helemaal vegan zijn
Werner D.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Leuke vondst, deze zaak. Als coeliakist kan ik nu ook lekker lunchen in Rotterdam. Sue serveert vegan, suikervrij én 100% glutenvrij in een 100% glutenvrije omgeving. Ik at oesterzwammen, met bbq sauce en coleslaw op toast. Verrassing: het stevige brood is van bakkerij MetZonder uit Amsterdam, misschien wel het beste glutenvrije brood dat ik heb gegeten. Mijn partner at een erg lekkere BLT met tempeh en huisgemaakte veganaise en dronk daar (aanrader) kurkuma latte bij. Er is een enorme keuze in zoete lekkernijen. We deelden een dikke plak bananenbrood met blauwe bessen. Top.
PIP H.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Ik kom net van Sue en het was zo erg dat ik hier meteen even notitie van wil maken. Ik kan niets anders zeggen dan dat de zoetigheden daar afschuwelijk smaken. Ik ben gewend om zonder suiker te eten en hoewel ik geen goede kok ben kan ik aardig wat koekjes, cakejes en bonbonnetjes maken zonder suiker die redelijk te eten zijn. Maar wat ik, wij, mijn man en kindjes net bij Sue hebben gegeten was echt vreselijk. Slechte receptuur, geen verfijning, niet door ontwikkeld naar een ander en beter smaak niveau. Net zo slecht, vies en oninteressant als je eigen baksel smaken als je je net begeeft in de wereld van de zoetekauw zonder suiker.
Shame on you Sue!!!
Sophie K.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Het heeft een hoog hipster gehalte, maar ik vind de bites erg lekker. Overigens had ik een vriend meegenomen die duidelijk minder enthousiast was. Smaken verschillen.
Leuk concept en vriendelijke bediening.
Roos V.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Ik had hoge verwachtingen van SUE Rotterdam aan de Karel Doormanstraat door de zeer aantrekkelijke website; mooie, gekleurde foto's en een uitnodigende kaart. Toch was de algehele ervaring slechts een 7 waard:

Decor: gewoon leuk en prima. Niet origineel, en niet in lijn met de minimalistische stijl van de website.
Service: er werd gevraagd wat ik wilde eten en drinken, zonder dat ik een kaart had gekregen, dat was geen goede binnenkomer. Hierna was de bediening prima. Een puddinkje meenemen in plaats van op het terras eten was geen probleem en werd binnen no time ingepakt.

Eten: De courgettesalade met pesto en kaassnippers was droog; er had meer pesto of een scheut biologische olijfolie in gekund. De courgette was wel vers en van goede kwaliteit. De sapjes worden geserveerd in een plastic flesje met rietje: ik snap dat dit om eventueel mee te nemen is, maar als ik op een terrasje een drankje bestel, heb ik toch liever een glas. De smaak was goed. Dan als toetje de chiapudding met kokos; of beter gezegd: kokoscement met chiazaadjes. Ik heb altijd geleerd dat een pudding hoort te drillen als je hem een tikje met je lepel geeft. Dit toetje was dus geen succes. Echter is dat goed gemaakt met de dadentruffels met kokos die ik had meegenomen voor thuis: een aanrader!
Sophie K.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Hip tentje voor gezonde zoetigheden en hartige hapjes. Met name de 'taartjes' zijn erg lekker, maar ook de Pad Thai die ik had was goed. Bediening is erg hartelijk, prijs-kwaliteit is goed.