The Square

Meer informatie over restaurant The Square

Maandag t/m Zondag

Jennichje .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
07-10-2016 prachtig plekje voor het raam met uitzicht op het prachtige marktplein bij avond. Prima portobello, frites en gelukkig een salade zonder dressing erbij. Capucinno was niet goed heet.
Bediening is heel vriendelijk en vlot. Verlichting zou beter kunnen,niet geschikt om bij te lezen, niet duidelijk of dat de bedoeling is. Er ligt wel een stapel tijdschriften maar geen dagblad
Fijnproevertje25 .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2016
Grappig. We hebben hier 's middags een drankje gedaan en waren een beetje verbaasd over het feit dat er niet werd gevraagd of we een tweede drankje wilden. Aan het einde van de middag zijn we teruggekeerd om het broodje makreelsalade dat we op de kaart hadden zien staan, uit te proberen. En wat een leuke ervaring hadden we toen! Ik nam zelf namelijk een uitgeklede caesarsalade (waarbij ik zelf vroeg om de croutons en de parmezaanse kaas achterwege te laten). Dat was geen enkel probleem! Toen ik halverwege mijn salade was, werd er nog wat extra kip geserveerd. En de serveerster gaf duidelijk aan dat ik een volgende keer prima om wat andere ingredienten mocht vragen, die de weggelaten ingredienten konden vervangen. Avocado, bijvoorbeeld. Dit restaurant houdt echt rekening met je eetwensen! Super!
Feiko J.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2016
Hebben hier met 4 personen de lunch gebruikt. De gerechten (broodjes en soep) smaakten goed. De bediening was goed, kon misschien iets vlotter. Je zit er lekker achter glas met uitzicht over de Grote Markt.
Poey L.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2015
Wij zijn hier op het terras wezen lunchen met z'n tweeën. Bij aankomst hebben wij zelf een tafeltje uitgezocht en de menukaart bestudeert. Het duurde best lang voordat wij konden bestellen en nog langer voordat wij eindelijk onze smoothies kregen. Verder werd ik met het afrekenen naar binnen gestuurd om te pinnen en kon ik binnen nog langer wachten totdat ik eindelijk geholpen werd, een grote minpunt. Vriendelijk was men wel. Wij hadden twee verschillende gerechten besteld maar uiteindelijk waren ze qua ingrediënten bijna identiek, een beetje vreemd. Niet voor de hand liggende combinaties van ingrediënten kan ik altijd waarderen (in dit geval geroosterde gele en rode bieten, geitenkaas uit de oven, vijgen en quinoa). De porties waren ruim, wij zaten dan ook goed vol. Een laatste minpuntje was dat onze tafel nog nat was van het schoonmaken en de menukaart vastgeplakt zat aan de tafel. Verder ligt het restaurant leuk op het plein bij de Grote Markt en is het leuk zitten wanneer de zon schijnt.
Elvira V.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2014
Gezellig en sfeervol restaurant. Vriendelijke bediening en in voor een praatje. Konden zelf een tafeltje uitzoeken. Als hoofdgerecht een vispotje en gevulde portobello's gegeten. Alle twee de gerechten heerlijk en goed van smaak. Opgemaakt met een aardappelgratin. Alleen bij het vispotje miste mijn man wat groente of salade. Dit werd trouwens bij de gevulde portobello wel gereseveerd. Als toetje wilde mijn man de flan, maar die was helaas op. Toen de chocolade mouse gegaan, die lekket was masr niet bijzonder. Koffie was lekker van smaak. Bij de rekening kregen we een gelukspopje. Leuk. Gaan zeker terug als we in de buurt zijn.
Paula D.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2013
Alweer een prachtige tent aan de grote markt in Haarlem.
De eigenares Inez bejegent alle gasten als vrienden en laat ze zich op hun gemak voelen in deze mooie ambiance die met zeer veel smaak is ingericht. Het eten is heerlijk, grote keus in gerechten, ook voor vegetariërs. Maaltijdsalade met lam, gevulde portobellos, maar ook de gewone hoofdgerechten zijn verrukkelijk.
De bediening is vriendelijk en to the point, je merkt aan alles dat ze er met plezier werken, en dat is prettig. Chapeau!
Micheldebruijn .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2013
Prachtige gelegenheid voor de lunch! Prima bediening, mooie inrichting en ook nog eens prima lunchkaart! Salade en broodjes: vers en mooi opgemaakt.
Chantal V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2013
Dit restaurant zag er op het eerst ogenblik erg leuk uit. Leuke inrichting en sfeervol. Totdat ik vroeg of ik in plaats van een plakje bacon een plakje kaas mocht op mijn 'sandwich'. De serveerster zei hierop: dat dit niet kon door de drukte in de keuken. Waar gaat dit over? Als ze dit klantgerichte service noemen weet ik het niet meer. We zijn opgestaan en weggegaan. Zo kan je niet omgaan met nieuwe klanten.
Micheldebruijn .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2013
Na 2 cappuccino namen wij als lunch de Panini Mozzarella, Ceasar salade (groot), friet en verse (ijskoude) jus d' orange (die, zo zie ik nu pas, niet op de rekening staat). De broodjes waren erg lekker en opgemaakt met fijne sla en tomaat. De salade was erg goed gemaakt, met kip en ansjovis en (eindelijk geen groothandel kant&klaar) verse sla. Met nog wat smaakvol witbrood erbij. Patat was goed, maar helaas zat er een of andere kruidenmix overheen, die bij mij niet erg in de smaak viel. Goede bediening in een verder mooi restaurant, gelegen aan dat prachtige plein de Grote Markt.
Al met al een prima lucnch, voor een goede prijs/kwaliteitverhouding (zonder de jus betaalden wij 27 euro). Aanrader!
Hanna .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2013
Zojuist met een groep van 12 personen hier gegeten. Prijs kwaliteit verhouding, met name als je een menu van drie gangen neemt, is prima. Eten goed maar redelijk vlak van smaak. De bediening vriendelijk en redelijk behulpzaam maar - mogelijk door te lage bezetting - erg traag. Een grote groep is altijd een uitdaging, maar we moesten wel behoorlijk lang wachten op de diverse gangen.

Het feit dat de temperatuur in het restaurant bij een volle bezetting en geen ventilatie tot ongekende hoogten steeg was echt verschrikkelijk en reden om hier nooit meer terug te komen. Toen ik rustig en vriendelijk informeerde of dit wel vaker gebeurde of was gemeld werd deed de jongen van de bediening alsof het de normaalste zaak vd wereld was, zonder één woord van begrip of excuses. Dat ik maar blij moest zijn dat de bovenverdieping niet ook nog in gebruik was, want dan was het nog warmer geweest. Jammer, want slechte reclame en zijn onbuigzame houding was nou net een beetje de druppel na een oververhitte en zweterige avond.
SB2 .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2013
De Square een paar maanden geleden 'ontdekt' . Wanneer we in Haarlem zijn gebruiken we hier regelmatig de lunch. Het interieur is ruim opgezet maar doet een tikje gedateerd aan. De bediening is uitgesproken vriendelijk maar soms wat onhandig. De espresso is bijna van Italiaanse kwaliteit, verrukkelijk. De lunchkaart is standaard; allerhande salades, sandwiches en broodjes en soepen. Niks spectaculairs maar wel van een constant goede kwaliteit.

SB
Roel T.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2013
Zondagavond op de Grote Markt in Haarlem, maar toch bezetten we de enige tafel in een verder groot en leeg restaurant. De kip, saté en eendenborst staan snel op tafel en zijn gewoon ok, zoals ook de bediening. Toch een wat vreemde, onsamenhangende zaak: is het een lunchroom of een restaurant ? Leestafel, Boedha beelden... niet helemaal duidelijk wat men voor ogen heeft.
Fred G.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2012
I.p.v. lunch namen wij een stuk appeltaart(met slagroom) en een stuk kaastaart, en warme chocolademelk( 1 x met slagroom). De slagroom was voortreffelijk , net als de rest van deze snoeperij.
Heel even was er verwarring, maar dat werd netjes en snel hersteld.
Petra80 .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2012
Lekker eten, maar trage bediening met vele fouten, 20 minuten wachten op de kaart, 3x een onjuiste bestelling brengen. Zelfs voor een doekje over de tafel 10 min wachten, en het dan maar zelf doen... En dat terwijl het niet eens druk was (terras halfvol). Voor de betaling na een kwartier wachten en zwaaien binnen betaald. Geen aanrader.