Speciale deals

30% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant The Social Club

The Social Club bevindt zich op nog geen twee (2) minuten lopen vanaf Station Blaak, en is dus te bereiken met de trein, tram, metro én de bus!
  • Kom je met de auto?
    De ingang van The Social Club bevindt zich direct aan de Slepersvest, langs de Blaak.
  • : Op ongeveer 1 minuut lopen van The Social Club is er een grote stadsgarage (Oude Haven) waar voldoende parkeerplek is voor iedereen.

Woensdag,Donderdag en Zondag : 17:30 tot 23:00 uur.
Vrijdag en Zaterdag: 17:30 tot 1:00 uur.

Uitmuntend
9,3
9,2

Jouw recensie over het restaurant The Social Club

Liee A.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2018
Super service, zo klantvriendelijk en oh wat is de vis hier HEEEERLIJK! Ik ben normaal niet echt een vis eter, maar het zag er zo lekker uit en rook heerlijk, toen de serveerster langs liep met een bord voor een ander tafel. Dat ik het toch wilde proeven. Als ik vis wil eten wordt dit mijn vaste plek. En het personeel is zo lief. Houden zelfs goed rekening met allergie en communiceren dit duidelijk. Bedankt hiervoor
Elian V.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2018
Samen met m'n vrouw daar geweest vorige week. Wat een heerlijke avond hebben we gehad! Heerlijke coquilles als vooraf om te delen en daarna een mals stukje bavette. Wat hebben we genoten van het eten en de service die ze bieden. Zeker een aanrader als je een avond geen zorgen wil hebben over het eten/service. Toppers ga zo door!
H.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2018
Lekker eten en gastvriendelijk personeel!
Wees er wel betijds bij want ,parkeren als je nog 10min hebt gaat wel een beetje lastig
Bas C.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
De stoelen zijn relatief oncomfortabel, terwijl je voor het eten en de service daar een hele avond zou blijven tafelen.
Reinout D.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Prima eten en prettige bediening, staat van het gebouw en sfeer in het algemeen niet helemaal top.
Loes L.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2018
In de zomer op het terras, was het al voortreffelijk. Nu voor het eerste binnen gezeten in een sfeervol restaurant. Vriendelijke bediening en heerlijk eten. Ik kom gauw weer!
Roland H.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2018
Samen met vriendinnen hier wezen eten op aanraden van een vriend. Erg vriendelijk en attente bediening en bizar lekker gegeten. Tot snel!
Naomi V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2018
Vandaag met vriendinnen (12) wezen eten bij The Social club. We kozen voor het menu van de chef en hier hebben wij zeker geen spijt van gehad. Erg prettige locatie en prima personeel.
Roland H.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
1 December wezen eten met mijn vrouw. Ontzettend genoten! Beide zijn we vis liefhebbers en waren we dus aan het juiste adres bij The Social Club. Attente bediening en zeer hoogstaand eten in een informele ambiance. Bedankt voor de prettige avond!
Mitchell H.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Vorige week samen met mijn vriendin naar The Social Club geweest. Wij hebben gekozen voor de Seafood Boil. Wat een super ervaring was dit! Ons zien ze snel weer terug.
Ed D.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Vandaag 30 novemer 2018. 2 personen. Heerlijk gegeten *****. Bij aankomst goed ontvangen en na een drankje te hebben besteld de menu kaart gekregen. Hierbij werd verteld hoe en wat. Het werd de vier (4) gangen menu (vis/vlees) op eigen verzoek. Wil je anders geef je dit gewoon door.. Eerste (1) gerecht vis. Heerlijk verse oesters en zalm/ tonijn. Tweede gerecht. (2) verse garnalen en mosselen. Derde gerecht (3) Vlees. Entrecote en bavettes heel mooi en mals vlees. Salade en eigen gemaakte frieten erbij. Vierde (4) gerecht het nagerecht creme brulle en een bolletje roomijs. Kortom een heerlijke maaltijd. Genoten met een Hoofdletter G. Bediening uitstekend. Vijf sterren voor ons.
Hilde S.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Wat een leuk en enthousiast nieuw restaurant! ik heb heerlijk gegeten en genoten van alle goede zorgen waarmee wij omringd werden. Er werd goed ingespeeld op onze voorkeuren in het verrassingsmenu.
Frans W.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Ik kom hier vaker. Met lekker weer heerlijk op het terras. Nu het wat kouder is kun je er ook binnen gezellig zitten en het eten is er telkens weer heerlijk. Verrassend van smaak en mooie producten en de kok verstaat zijn vak. Een aanwinst voor Rotterdam!
Alexander W.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Op een geweldige locatie hartje Rotterdam aan de Oude Haven in PlanC bij de wereldberoemde Kubuswoningen en de eerste wolkenkrabber van Europa, Het Witte Huis, is een gezellig restaurant waar je verrassend lekker kunt eten. Aparte gerechten, met een creatieve inslag, waarbij gebruik wordt gemaakt van verse producten van uitstekende kwaliteit! En dat proef je. Lekkere bieren en heerlijke wijnen ronden het mooi af. een regelrechte aanrader!
Sylvia G.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Hier al vaker gegeten. Altijd op het terras buiten. Zeer verrassende schotels van goede kwaliteit. Altijd leuk opgemaakt.
Nu voor het eerst binnen gegeten, ziet er ook goed uit. Leuk ingericht. Kreeft en steak gegeten..aparte combinatie, maar erg lekker. Echt een aanrader. Ontvangst en bediening ook prima.
Angelique B.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Een leuk, gezellig en vooral sfeervol restaurant.
Ik was hier laatst met een groepje vrienden en we hebben heerlijk genoten van een sea food boil.
Ik werd snel en vriendelijk geholpen, the social club is zeker een aanrader!