Speciale deals

30% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant The Social Club

The Social Club bevindt zich op nog geen twee (2) minuten lopen vanaf Station Blaak, en is dus te bereiken met de trein, tram, metro én de bus!
  • Kom je met de auto?
    De ingang van The Social Club bevindt zich direct aan de Slepersvest, langs de Blaak.
  • : Op ongeveer 1 minuut lopen van The Social Club is er een grote stadsgarage (Oude Haven) waar voldoende parkeerplek is voor iedereen.

Woensdag,Donderdag en Zondag : 17:30 tot 23:00 uur.
Vrijdag en Zaterdag: 17:30 tot 1:00 uur.

9,1

Jouw recensie over het restaurant The Social Club

Denise E.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2019
Lekker gegeten, leuke sfeer en leuk personeel
Anne D.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2019
Geen gezellig restaurant
Germaine O.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2019
Eten was erg lekker. Bediening was prettig en enthousiast. Leuke locatie! Alleen valt het van de buitenkant niet op. Wij waren er zo voorbij gelopen, ondanks dat we er naar opzoek waren.
Lokyee L.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2019
Eten was super lekker! De seafoodmenu is een aanrader! Daarnaast is er een dansvloer beneden, lijkt me leuk voor in het weekend!
Quincy P.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2019
Gister heerlijk gegeten bij The Social Club met een groep. Ruime keuze aan gerechten (Seafood Boil is echt een must om te bestellen!). Personeel was heel vriendelijk. Kortom, zeker een aanrader!
Cheryl T.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2019
Restaurant ziet er oubollig uit maar het eten is modern en lekker! Hele vriendelijke en attente bediening!
T N.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2019
Was echt super lekker! We hadden een tafel met zijn 3tjes op een rustige woensdag avond. De seafood boil is zeker een aanrader!! De staff is ook erg vriendelijk en sfeer ook erg aangenaam.
Civanni C.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2019
Vriendelijke biediening, goede service! Ruime assortiment aan vis/schaal en schelpdieren, frisse menukaart en schappelijke prijzen.
Michel G.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2019
Heerlijk gegeten bij The Social Club! Leuke spontane dame in de bediening die precies aanvoelde wat ik wilde (meer wijn), voordat ik het zelf wist ;-) Heerlijke kreeftensoep, duidelijk volledig huisgemaakt zonder troepjes, echt geweldig. Daarna de fish & chips en die heb ik eigenlijk nog nooit beter geproefd. Prijs/kwaliteit enorm op orde in deze club, de moeite waard!
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2019
Eerder al een paar x gegeten toen het nog Plan C was , maar nu bij het nieuwe concept van de Social club. Wat een verandering , echt top heerlijk gegeten . De aankleding boven van het restaurant mooi sfeervol geworden. We hebben een topavond gehad , er staat een top kok in de keuken die weet hoe je voedsel moet bereiden , waardoor alles puur en oprecht blijft. Geen poespas , maar gewoon genieten van alle verse ingrediënten .Echt een aanrader , kok kwam zelfs nog aan tafel of alles naar wens was. Heerlijke gezellige avond gehad ????????????????????????
Iluska K.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2018
Na binnenkomst duurde het ruim 20 minuten voordat er aan tafel werd gevraagd of we wat wilde drinken. Na een half uur stond het op tafel...uh ipv witte stond er rode wijn en om een fles water hebben we 3 keer moeten vragen. Na een half uur werd de kaart op tafel gelegd en weer na lange tijd toch maar iemand gevraagd of we konden bestellen. Om 20.30 uur zaten we en om 22.15 uur stond ons voorgerecht op tafel. Eten was ok, opmaakt niet.
Personeel ging naar huis en diegene die bleven waren zo gehaast dat we niet meer durfde vragen voor een dessert. Of we nog koffie wilde? Ja, graag....nou dat werd niet in dank afgenomen. De keuken was dicht, er was een feest gepland dus hurry up. Nee, voor ons geen tweede keer!
Siem R.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2018
Met zes personen hier zijn eten .eten was lekker bediening was ook heel correct als we weer in Rotterdam zijn komen we zeker terug
Shanna V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2018
Wij hebben met een groep het shared dining genomen en dit was erg lekker, ook kon ik aangeven geen vlees te eten en hebben zij het hoofdgerecht daarop aangepast. Alles was erg goed klaargemaakt ik kom hier zeker een keer terug.
Alain K.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2018
Onder de kubus woningen in de oude haven niet verwacht een heerlijk visrestaurant !
Heerlijke kreeft en super bowl.
Goede bediening
Liee A.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2018
Super service, zo klantvriendelijk en oh wat is de vis hier HEEEERLIJK! Ik ben normaal niet echt een vis eter, maar het zag er zo lekker uit en rook heerlijk, toen de serveerster langs liep met een bord voor een ander tafel. Dat ik het toch wilde proeven. Als ik vis wil eten wordt dit mijn vaste plek. En het personeel is zo lief. Houden zelfs goed rekening met allergie en communiceren dit duidelijk. Bedankt hiervoor
Elian V.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2018
Samen met m'n vrouw daar geweest vorige week. Wat een heerlijke avond hebben we gehad! Heerlijke coquilles als vooraf om te delen en daarna een mals stukje bavette. Wat hebben we genoten van het eten en de service die ze bieden. Zeker een aanrader als je een avond geen zorgen wil hebben over het eten/service. Toppers ga zo door!
Alain K.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2018
Super verstopt visrestaursnin de oude haven onder de kubus woningen !
Heerlijke kreeft en super bowl .
Ook het verrassingsmenu wat ik had echt top!
H.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2018
Lekker eten en gastvriendelijk personeel!
Wees er wel betijds bij want ,parkeren als je nog 10min hebt gaat wel een beetje lastig
Bas C.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
De stoelen zijn relatief oncomfortabel, terwijl je voor het eten en de service daar een hele avond zou blijven tafelen.
Reinout D.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Prima eten en prettige bediening, staat van het gebouw en sfeer in het algemeen niet helemaal top.