The Smokehouse

Kerkstraat 50 3751 AS Bunschoten-Spakenburg Nederland Kaart

Over het restaurant The Smokehouse

In het hart van Spakenburg aan het gezellige Spuiplein vind je 'The Smokehouse'. Hier kun je genieten van een smakelijke lunch, een gezellige borrel met een goed glas wijn of een heerlijk diner. Als je wat te vieren hebt of je wilt een net wat uitgebreidere lunch, dan kun je ook bij The Smokehouse terecht voor een gezellige high tea.

Je kunt je laten verrassen door heerlijke gerechten die bereid zijn op de 'Josper' houtskoolgrill en daardoor dus een bijzondere smaak hebben. Kun je echt niet maar één gerecht kiezen? Geen probleem! Maak gebruik van de shared-dining kaart. Zo kun je meerdere gerechten proberen en de verschillende soorten smaken ervaren.

Een bijzonder gerecht bij The Smokehouse is de visproeverij. Dit bestaat uit verschillende soorten vis, zoals paling, zalm & lauwwarme gamba's met een mosterd-dille dressing en geserveerd met brood en roomboter. Dit moet je geprobeerd hebben!

Kom naar The Smokehouse in Spakenburg voor een onvergetelijke avond met heerlijke gerechten!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant The Smokehouse

Bus lijn 76 halte broerswetering
  • : Gratis omliggende parkeergelegenheden, gratis parkeergarage.

Zondag en maandag - gesloten
Dinsdag - 10:00 - 00.00
Woensdag - 10:00 - 00:30
Donderdag - 10:00 - 00:30
Vrijdag - 10:00 - 00:30
Zaterdag - 10:00 - 00:30

• Af te huren , Airconditioning , Engels gesproken , Gratis parkeren , Nederlands gesproken , Per boot te bereiken , Toegankelijk voor rolstoelen

Jouw recensie over het restaurant The Smokehouse

Anita V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2018
Wij hebben vorige week high wine gedaan op donderdagavond.
Mijn vriendin was al enthousiast, maar wij waren nog meer enthousiast.
De bediening was heel goed, goede uitleg van de wijnen en vrolijke bediening. Het eten en de hapjes waren stuk voor stuk heerlijk en meer dan voldoende. Een echte aanrader
Gwen H.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Wij hebben erg lekker gegeten. De inrichting is mooi en gezellig. Verder was de bediening erg goed en enthousiast (Mariëlle).
Fred B.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Heerlijk eten voor een eerlijke prijs. Bediening echt helemaal top. Daar kan menig horecazaak een voorbeeld aan nemen. Aanrader dus!
Jacquelien V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Heerlijke High Wine gehad, goed eten super leuke bediening met leuke en goede uitleg. Uitstekende service. Ook goed rekening gehouden met een zwangere vriendin. Werden aparte gerechten voor gemaakt.
Carolyn B.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Heerlijke High Tea gehad bij The Smokehouse. Uitstekende bediening van Mariëlle bracht het heel erg leuk en super goed verstand van de wijnen met zeer goede uitleg.
Fred M.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Wij hebben hier gegeten op een regenachtige dag in augustus 2018. We hadden als hoofdmenu een Zalm en een mediterraanse lamsspieze. Na vrij lang wachten kregen we ons eten. Het zag er heerlijk uit en we hadden ook erge trek. Bij ons beiden bleek onze groente's bite gaar, niet warm te zijn. Een van ons liet het terug brengen naar de keuken waarna het even later terug gebracht werd. Maar het was opnieuw niet warm!! Maar lauwig. We hebben het op gegeten. De serveerster bleef ondanks dit wel vriendelijk. Bij het afrekenen hebben we het nogmaals gemeld. we hebben geen verdere tegemoedkoming gehad! Het gaat ons niet om de tegemoedkoming maar het was wel zo netjes geweest!!! Op het overige genuttigde was niets aan te merken!! We vonden ook dat we tussen bestelling en eten vrij lang moesten wachten, ongeveer 3/4 kwartier. Tussen de gerechten in waren er ook pauze's van 15 min. We dachten even te eten maar stonde n pas na bijna 2 uur op straat!
Isabelle .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Wij hebben hier heerlijk gegeten! Vooral de ravioli en picanha steak zijn aan te raden! Bediening was ook goed. Tevens werden we aangenaam verrast door hoe het dessert werd gepresenteerd. Zeer leuk gedaan.
Marian K.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Vanavond lekker gegeten met ons gezin! :)
Ik vond de service bijzonder goed, we wilden buiten zitten, maar vonden de tafeltjes een beetje klein, we werden direct geholpen om de stoelen iets anders neer te zetten zodat we wat meer ruimte hadden.
En toen ik een vraag had over een gerecht werd dat direct nagevraagd aan de kok, dat vond ik echt top!
Toen het begon te regenen werd ons gevraagd of we liever binnen wilden zitten en er werd een zeil bevestigd aan de zijkant zodat het niet in kon regenen.
Al met al een positieve ervaring, en we gaan zeker nog een keer! :D
Azi J.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Nadat we binnen waren gekomen, hebben we lang moeten wachten tot wij menukaart kregen. Wij zijn zelf naar de bar gelopen om de menukaart te krijgen. Pas later werd drankje aangeboden. Ook hier moesten wij erg lang wachten. Service vinden wij buitengewoon slecht. De gerechten zijn simpel, maar wel lekker. Wij komen hier niet meer terug.
Argusuiteten .
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Het was wat druk, dus soms wat langer moeten wachten. Met 6 personen hier heerlijk gegeten. Uitstekend bereid, goede smaken en bepaald geen kleine porties!
Iris V.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2018
Lekker gegeten, alleen leek het alsof de bediening niet echt op elkaar was afgestemd. Vaak meerdere keren achter elkaar gevraagd of we nog wat wilde drinken, bestek vergeten bij de gerechten en als we koffie wilde moesten we opschieten want ze wilden het koffie apparaat gaan schoonmaken. Prima kaart, prima eten voor een prima prijs, maar eerder voor een hapje eten dan echt lekker uit eten te gaan.
Hennie V.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Gezellig en Sfeervol.Goede Bediening Betaalbaar Goede Lokatie in het Centrum overzichtelijke Menu kaart Specialiteiten uit het dorp o a Vis Top klaar gemaakt het is er lekker eten en zitten ook voor Gezinnen.
W.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Super leuke high wine! Gangen op afroep, uitstekende kwaliteit en overheerlijke wijnen! Bediening vrolijk en attent.
Een aanrader voor een leuke middag / avond tegen een, naar mijn mening goede prijs
Royal R.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Bij aankomst waren in mijn optiek de (chef) kok en een medewerker van de dagploeg luid aan het discuseren over het kassasysteem wat niet goed werkt, waarna de kok de deur voor ons open deed. Wij kregen een tafeltje achterin, wat prima is. De ruimte bij de stoelen tegen de muur is wat krap. De eerste ronde drank ging vlot, maar het verkrijgen van een nieuwe ronde of de kaart duurde ruim 30 minuten (nadat ik separaat gevraagd heb aan de medewerksters). Wederom moesten wij erg lang wachten en heb ik onze bestelling aan de bar doorgegeven. De bestelde fles wijn werd niet ingeschonken, maar gewoon neergezet. De wijn was overigens prima. Het eten was goed bereid, ik geloof alleen dat de marinade van de spareribs is vergeten. Ondanks dat het vlees heel mals was, zat er weinig smaak aan. Koffie en thee hebben wij maar overgeslagen, omdat de medewerkers zich drukker maakten met een tafel zonder gasten uit te ruimen, dan de gasten bedienen. Wij zullen hier niet meer terug komen.
T.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Het was fantastisch! We gaan zeker nog meer keren om te genieten van een high tea! Wat een beleving er was nu niets wat niet lekker was en alles heerlijk vers
Sofia V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Met vrienden heerlijk gegeten. Smaak was goed en voor een goede prijs. Opmaak van de borden had iets beter/mooier gemogen.
Carla B.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Eten was niet echt warm,
De grote was goed
Bediening vonden wij matig in omgang wel waren ze netjes.
Eten kwam vlot
Alice V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Heerlijke high tea, echt de moeite waard!
Wel jammer dat er op geen enkel moment gevraagd wordt waarom je komt, niet bij het reserveringen ook niet op de dag zelf! Ik kwam met 13 dames om mijn 40ste verjaardag te vieren en hier was op geen enkele manier naar gevraagd of aandacht aan geschonken. Zou leuk zijn als ze dat wel zouden doen!
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Wij vonden de eten boven gemiddeld goed. Het was heel druk en het restaurant zat vol. Misschien is dat waarom de service wat minder was. Kreeg het gevoel dat er meer onervaren bediening personeel was dan mensen met ervaring.
Christelle V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Zó lekker gesmuld van de heerlijke Black Angus burger! Gezellig vertoeven op een verwarmd terras, met een lekkere Chardonnay in de hand.. ík zeg 'quality time'!