The Smokehouse

Kerkstraat 50 3751 AS Bunschoten-Spakenburg Nederland Kaart

Over het restaurant The Smokehouse

In het hart van Spakenburg aan het gezellige Spuiplein vind je 'The Smokehouse'. Hier kun je genieten van een smakelijke lunch, een gezellige borrel met een goed glas wijn of een heerlijk diner. Als je wat te vieren hebt of je wilt een net wat uitgebreidere lunch, dan kun je ook bij The Smokehouse terecht voor een gezellige high tea.

Je kunt je laten verrassen door heerlijke gerechten die bereid zijn op de 'Josper' houtskoolgrill en daardoor dus een bijzondere smaak hebben. Kun je echt niet maar één gerecht kiezen? Geen probleem! Maak gebruik van de shared-dining kaart. Zo kun je meerdere gerechten proberen en de verschillende soorten smaken ervaren.

Een bijzonder gerecht bij The Smokehouse is de visproeverij. Dit bestaat uit verschillende soorten vis, zoals paling, zalm & lauwwarme gamba's met een mosterd-dille dressing en geserveerd met brood en roomboter. Dit moet je geprobeerd hebben!

Kom naar The Smokehouse in Spakenburg voor een onvergetelijke avond met heerlijke gerechten!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant The Smokehouse

Bus lijn 76 halte broerswetering
  • : Gratis omliggende parkeergelegenheden, gratis parkeergarage.

Maandag 10:00 - 17:00

Marissa V.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2019
Alex V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
Gezellige drukte, maar voldoende ruimte om je heen om een gesprek te kunnen voeren. Het visduo was uitstekend, belegd met een goede hoeveelheid paling en zalm. Ook de saté van de varkenshaas was uitstekend en met de juiste garing. De porties zijn ruim genoeg om van een goede lunch te kunnen spreken.
De bediening is fijn en vraagt ook regelmatig of alles naar wens is.
Huib V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2018
was prima verzorgd maar een verbeterpuntje: tijdens volle bezetting iets te weinig personeel, waardoor er wat lang even moest worden op drinken en de tafel lang vol bleef staan met lege glazen. Maar verder prima verzorgd
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2018
prima, gelegenheid om nog eens terug te komen.
Maggie R.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2018
We zijn hier met de hele familie wezen lunchen en het was echt geweldig! Goed gegeten, vriendelijk bediend, fijne sfeer, goede prijs-kwaliteit.
Wij raden het iedereen aan.
Greetje V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
Een knus en gezellig restaurantje! Heel mooie kaart, en vriendelijke bediening. Goede uitleg over de gerechten en een leuk advies over een bijpassende wijn of speciaal bier. Dit wordt absoluut ons vaste restaurantje als we in de buurt zijn!
maaike L.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
heerlijk gegeten........................
bediening gezellig
nette opgemaakte borden
netjes en schoon
kortom alles naar wens
maar ik ben snel tevreden
Mieke D.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Super vriendelijk ontvangen en naar onze tafel gebracht. Jassen werden voor ons opgehangen en wij konden rustig gaan zitten. De high wine gereserveerd en kregen super uitleg over wat we te drinken kregen en wat daar voor gerechtjes bij pasten. Ook mochten we de rode en witte wijnen proeven om te kijken welke we graag wilde hebben. Helemaal tevreden!
Soumelia V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Goede service, ook met betrekking tot het rekening houden met glutenallergie, fijn meegedacht! Gezellige sfeer en eten uitstekend! Volgende keer als we in Spakenburg zijn, komen we zeker weer hier eten. Dank voor de fijne avond.
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2018
Wij hebben vorige week high wine gedaan op donderdagavond.
Mijn vriendin was al enthousiast, maar wij waren nog meer enthousiast.
De bediening was heel goed, goede uitleg van de wijnen en vrolijke bediening. Het eten en de hapjes waren stuk voor stuk heerlijk en meer dan voldoende. Een echte aanrader
Gwen H.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Wij hebben erg lekker gegeten. De inrichting is mooi en gezellig. Verder was de bediening erg goed en enthousiast (Mariëlle).
Fred B.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Heerlijk eten voor een eerlijke prijs. Bediening echt helemaal top. Daar kan menig horecazaak een voorbeeld aan nemen. Aanrader dus!
Jacquelien V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Heerlijke High Wine gehad, goed eten super leuke bediening met leuke en goede uitleg. Uitstekende service. Ook goed rekening gehouden met een zwangere vriendin. Werden aparte gerechten voor gemaakt.
Carolyn B.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Heerlijke High Tea gehad bij The Smokehouse. Uitstekende bediening van Mariëlle bracht het heel erg leuk en super goed verstand van de wijnen met zeer goede uitleg.
Fred M.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Wij hebben hier gegeten op een regenachtige dag in augustus 2018. We hadden als hoofdmenu een Zalm en een mediterraanse lamsspieze. Na vrij lang wachten kregen we ons eten. Het zag er heerlijk uit en we hadden ook erge trek. Bij ons beiden bleek onze groente's bite gaar, niet warm te zijn. Een van ons liet het terug brengen naar de keuken waarna het even later terug gebracht werd. Maar het was opnieuw niet warm!! Maar lauwig. We hebben het op gegeten. De serveerster bleef ondanks dit wel vriendelijk. Bij het afrekenen hebben we het nogmaals gemeld. we hebben geen verdere tegemoedkoming gehad! Het gaat ons niet om de tegemoedkoming maar het was wel zo netjes geweest!!! Op het overige genuttigde was niets aan te merken!! We vonden ook dat we tussen bestelling en eten vrij lang moesten wachten, ongeveer 3/4 kwartier. Tussen de gerechten in waren er ook pauze's van 15 min. We dachten even te eten maar stonde n pas na bijna 2 uur op straat!
Isabelle .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Wij hebben hier heerlijk gegeten! Vooral de ravioli en picanha steak zijn aan te raden! Bediening was ook goed. Tevens werden we aangenaam verrast door hoe het dessert werd gepresenteerd. Zeer leuk gedaan.
Marian K.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Vanavond lekker gegeten met ons gezin! :)
Ik vond de service bijzonder goed, we wilden buiten zitten, maar vonden de tafeltjes een beetje klein, we werden direct geholpen om de stoelen iets anders neer te zetten zodat we wat meer ruimte hadden.
En toen ik een vraag had over een gerecht werd dat direct nagevraagd aan de kok, dat vond ik echt top!
Toen het begon te regenen werd ons gevraagd of we liever binnen wilden zitten en er werd een zeil bevestigd aan de zijkant zodat het niet in kon regenen.
Al met al een positieve ervaring, en we gaan zeker nog een keer! :D
Azi J.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Nadat we binnen waren gekomen, hebben we lang moeten wachten tot wij menukaart kregen. Wij zijn zelf naar de bar gelopen om de menukaart te krijgen. Pas later werd drankje aangeboden. Ook hier moesten wij erg lang wachten. Service vinden wij buitengewoon slecht. De gerechten zijn simpel, maar wel lekker. Wij komen hier niet meer terug.
Argusuiteten .
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Het was wat druk, dus soms wat langer moeten wachten. Met 6 personen hier heerlijk gegeten. Uitstekend bereid, goede smaken en bepaald geen kleine porties!