The Shamrock

Grotestraat 135 7607 CH Almelo Nederland Kaart

Over het restaurant The Shamrock

In de Ierse pub en restaurant The Shamrock vergeet je al je zorgen. Gezelligheid, vriendelijke mensen en een overheerlijk menu, daar word je altijd blij van. Binnen ontmoet je nieuwe mensen aan de bar. Terwijl je het speciale barmenu bekijkt, wordt je Irish whisky al ingeschonken. Heb je meer tijd? Neem dan plaats aan tafel, binnen bij het haardvuur of buiten op het overdekte terras.

Meer informatie over restaurant The Shamrock

Maandag t/m zondag vanaf 14:00

Jouw recensie over het restaurant The Shamrock

Mireille V.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Het eten is heerlijk, de porties zijn ruim voldoende. De sfeer is gemoedelijk in deze gezellige Ierse pub! Vriendelijke bediening.
Esther A.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
met zijn vijfen hier gegeten, spareribs-sate-sheppards pie! het was goed. bediening zeer goed en oplettend of er nog iets nodig was! goede service en eten.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Lekker gegeten in een goede omgeving met vrienden. Vooral de stoofpotjes vielen goed in de smaak bij onze dames. De tijd tussen het voor- en nagerecht was wel erg lang, maar na een enkele verzoek werden we alsnog snel en adequaat geholpen. Leuk restaurantje midden in de stad Almelo waar je verder niets te zoeken hebt.
Ruud V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Gewoon een gezellige en leuke tent met een terras waar het goed toeven is. En goed betaalbaar ook nog.
Tom V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Super fijne tent. Leuke mensen. Goed eten. En dat alles in ontspannen casual sfeer.
Anne T.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Heerlijk gegeten, bijzonder vriendelijke bediening met persoonlijke aandacht voor de gasten en ze straalden duidelijk plezier uit. Al eerder geweest, met eveneens goede ervaringen, en kom er zeker nog eens (en woon niet eens in Almelo ;-))
Rene S.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Goede service
Goed eten
Goede sfeer

1 minpunt. Ik vroeg om een medium-rare steak en ik kreeg hem welldone....nu was het vlees nog sappig en ben ik niet gauw een klager.

Volgende keer maar weer steak bestellen :D
Tom V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
The Shamrock kun je al lang geen eetcafé meer noemen. Daarvoor is de kaart te professioneel en zijn de gerechten te goed. Toch blijft de stemming gezellig en ontspannen, het is een geweldige locatie als je houdt van eten in een informele sfeer. Met name de klassieker the shepers pie en de black angus steak zijn absoluut top, evenals de frieten. Ook de seizoensgebonden gerechten zoals de wildgerechten in het najaar en de asperges in het voorjaar kun je zonder aarzelen bestellen.
Jeanet N.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Kom hier heel vaak, altijd gezellig en prima eten. Ook de bediening is top! Voor mij is de locatie heel speciaal, want mijn moeder stond op de plek waar ik weleens zit, te strijken. Vroeger zat hier n.l. De huishoudschool..
Kim V.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Leuke Ierse pub. Lekker eten voor een goede prijs. Vriendelijke bediening.
Paul P.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Altijd een goede plek om te eten en je thuis te voelen. Snelle bediening en is je eten snel op tafel. Goede smaak voor een betaalbare prijs. Echt een aanrader!
Elisabeth F.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
The Shamrock serveert gewoon goed eten tegen een redelijke prijs, met aandacht voor presentatie en er is een vriendelijke efficiënte bediening.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Moesten lang wachten op eerste drankje maar de moeite waard! Ribeye Steak en Black Angus Steak waren precies goed gebakken met heerlijke verse groenten. En alleen al voor de perfecte appel-crumble met ijs als dessert zou je hier een keer moeten eten! Maar dan wel aan een tafel vóór in de zaak, bij de open haard, dat is gezelliger.
macadamia .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Hele vriendelijke bediening die je alles over het eten en de dranken kan vertellen. Maaltijdsalades heel smaakvol en ook de vleesgerechten lekker. Prima prijs/kwaliteit verhouding. Mooie bruine kroeg waar je ook lekker buiten kan zitten.
marietje01 .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
Erg gezellig restaurant. Prima voor een snelle hap, of een gezellig avondje eten en borrelen. Vooral de proeverij van stoofpotjes is bij ons favoriet. Heerlijke smaakvolle stoofpotjes op een winterdag voor het haardvuur. Prima!
Service altijd vriendelijk, snel en correct.
Centina K.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2015
Vriendelijke en kundige bediening in een warme, donkerbruine omgeving, bar in het midden, terras buiten, overdekt en verwarmd. Ruime keuze in tap- en flessenbieren en spiritualiën.
We waren met z'n tweeën, namen Kasteelbier en La Chouffe als starter. Om een goede indruk te krijgen deze eerste keer, hebben we gekozen voor een proeverij van zeevruchten (o.a. Zalm, mosselen, garnalen, kabeljauw?), zalig mals rundvlees gestoofd in Guinness, redelijk pittige gehaktschotel bedekt met aardappelschijven en gesmolten kaas. Daarbij weer een ander smakelijk biertje, Pauwel Kwak en Lentebok. Als dessert een lemoncurd met citroenkwarkijs, glaasje cointreau erbij besteld, en een apple crumble, beide desserts geserveerd met ijs, slagroom, stukjes fruit, slagroom en chocoladestaafjes. Een kopje koffie werd geserveerd met diverse chocolaadjes en bonbons + chocolade"koffie"boontjes (die zie je niet meer zo vaak). Tja, en als je dan op de rekening 61,50 ziet staan, word je helemaal blij, heerlijk eten en drinken, goede service en aandacht, en een vriendelijke prijs. Ik kom hier zeker weer terug.
Goossens .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2014
Heerlijk een tomahawk steak gegeten 1 kilo voor twee personen! Gezellig aan een tafeltje bij de open haard, bediening was top! Een echte aanrader.
Lisa001 .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2014
Wij hadden de Irish Stew besteld, maar het was echt niet lekker. We kregen wat vlees in een pannetje met heet water. (Wat denk ik de saus/bouillon moest voorstellen)

De bediening was aardig en snel. Maar wij hadden aangegeven dat het eten niet lekker was en daar deden ze vervolgens helemaal niks mee. Te jong/weinig ervaring.

De pluspunten: Het was wel leuk ingericht, als een Ierse pub. En bij de gewone koffie kreeg je allerlei lekkere dingetjes. De frietjes waren wel goed.
bruntink .
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2014
als ik een biefstuk rare bestel dan verwacht ik niet dat deze dan medium en tegen het doorbakken aan krijg, na hierop te hebben gereageerd werd de biefstuk opgehaald en toen mijn tafel genoot de zijne op had kwamen ze met een nieuwe. ook deze was niet rare maar medium gebakken en toen ik daarop commentaar had werd de kok er bij gehaald!
deze vond dat dit wel zo was en ging weer weg. Het bedienend personeel negeerde mij en toen ik door een fluit de aandacht wou trekken werd mij de rekening gebracht en werd ik verzocht het pand te verlaten. €40 armer voor 1biefsuk en een paar consumpties! Hier kwam ik regelmatig maar na dit nooit weer
gerritenwendy .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2014
Al jaren komen we bij de Shamrock. Voor een hapje of een drankje. Het vaste "barmenu"is ideaal en lekker voor een snelle hap. Ook op de menukaart staan er heerlijke gerechten die goed smaken. In al die tijd is het eten nog nooit tegen gevallen. Restaurant, waar we hopelijk nog vaak naar toe gaan.