The Shamrock

Grotestraat 135 7607 CH Almelo Nederland Kaart

Over het restaurant The Shamrock

In de Ierse pub en restaurant The Shamrock vergeet je al je zorgen. Gezelligheid, vriendelijke mensen en een overheerlijk menu, daar word je altijd blij van. Binnen ontmoet je nieuwe mensen aan de bar. Terwijl je het speciale barmenu bekijkt, wordt je Irish whisky al ingeschonken. Heb je meer tijd? Neem dan plaats aan tafel, binnen bij het haardvuur of buiten op het overdekte terras.

Meer informatie over restaurant The Shamrock

Maandag t/m zondag vanaf 14:00

Jouw recensie over het restaurant The Shamrock

Eric S.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Goede en vriendelijk restaurant met een ontspanen sfeer, af en toe kan het geluid niveau van de overige bezoekers storend zijn.
Ria G.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Heerlijk gegeten in een gezellige ambiance. Vrij jong personeel, begeleiding/supervisie door een meer ervaren kracht zou goed zijn.
Stephanie L.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Erg gezellige Ierse pub met leuk personeel waar je heerlijk kunt eten!!
Wel reserveren want anders heb je geen plek. Zeker een aanrader om naar toe te gaan!
Gert-Jan T.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Goede en passende gerechten . Prima bediening, lekker gegeten .
Kortom leuke avond gehad.
Adriaan D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Fijne gelegenheid, Bediening zeer vriendelijk en service gericht ondanks de drukte. Gemoedelijke sfeer. Enkel de stoelen wat aan de harde kant, mogelijk waren er wel kussentjes maar daar hebben we niet naar gevraagd.
Susanne V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
was er een hele tijd niet geweest...maar vond het net als de vorige keer tegenvallen: de ruimte achter de bar waar we zaten is zeer ongezellig. Doordat we ontzettend lang op ons eten moesten wachten, waren wij rond tien uur nog met het hoofdgerecht bezig, maar ondertussen werd wel de ruimte leeggemaakt, alle stoelen en tafels om ons heen werden weggehaald, 2 mannen om ons heen steeds aan het sjouwen met tafels en stoelen. Zeer ongezellige bedoening! We hebben erg lang op ons eten moeten wachten. ook de drankvoorziening was minimaal. Ikzelf heb wel lekker gegeten maar de rest van mijn tafelgenoten vonden het eten zeer matig (koud, en de shepards pie is aardig kleiner geworden qua portie dan wat ik gewend ben van de Shamrock)......denk niet dat ik er terugkom om te eten. Wel voor een wijntje want die is daar lekker, mits het glas schoon is!!!!!!!!!
Edmay W.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Het ontbijtbuffet is zoals altijd goed en voldoende om te kiezen. Lekkere broodjes en beleg voldoende keus. Fruit, yoghurt, eieren, voldoende keus in drank; koffie, melk, jus d'orange, chocolademelk. Het is er altijd heel gezellig! Tijd vliegt voorbij.
Peter E.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Onduidelijkheid omtrent de reservering. Wel adequaat opgelost.
Mireille V.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Het eten is heerlijk, de porties zijn ruim voldoende. De sfeer is gemoedelijk in deze gezellige Ierse pub! Vriendelijke bediening.
Esther A.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
met zijn vijfen hier gegeten, spareribs-sate-sheppards pie! het was goed. bediening zeer goed en oplettend of er nog iets nodig was! goede service en eten.
Benno D.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Lekker gegeten in een goede omgeving met vrienden. Vooral de stoofpotjes vielen goed in de smaak bij onze dames. De tijd tussen het voor- en nagerecht was wel erg lang, maar na een enkele verzoek werden we alsnog snel en adequaat geholpen. Leuk restaurantje midden in de stad Almelo waar je verder niets te zoeken hebt.
Ruud V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Gewoon een gezellige en leuke tent met een terras waar het goed toeven is. En goed betaalbaar ook nog.
Tom V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Super fijne tent. Leuke mensen. Goed eten. En dat alles in ontspannen casual sfeer.
Anne T.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Heerlijk gegeten, bijzonder vriendelijke bediening met persoonlijke aandacht voor de gasten en ze straalden duidelijk plezier uit. Al eerder geweest, met eveneens goede ervaringen, en kom er zeker nog eens (en woon niet eens in Almelo ;-))
Rene S.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Goede service
Goed eten
Goede sfeer

1 minpunt. Ik vroeg om een medium-rare steak en ik kreeg hem welldone....nu was het vlees nog sappig en ben ik niet gauw een klager.

Volgende keer maar weer steak bestellen :D
Tom V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
The Shamrock kun je al lang geen eetcafé meer noemen. Daarvoor is de kaart te professioneel en zijn de gerechten te goed. Toch blijft de stemming gezellig en ontspannen, het is een geweldige locatie als je houdt van eten in een informele sfeer. Met name de klassieker the shepers pie en de black angus steak zijn absoluut top, evenals de frieten. Ook de seizoensgebonden gerechten zoals de wildgerechten in het najaar en de asperges in het voorjaar kun je zonder aarzelen bestellen.
Jeanet N.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Kom hier heel vaak, altijd gezellig en prima eten. Ook de bediening is top! Voor mij is de locatie heel speciaal, want mijn moeder stond op de plek waar ik weleens zit, te strijken. Vroeger zat hier n.l. De huishoudschool..
Kim V.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Leuke Ierse pub. Lekker eten voor een goede prijs. Vriendelijke bediening.
Paul P.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Altijd een goede plek om te eten en je thuis te voelen. Snelle bediening en is je eten snel op tafel. Goede smaak voor een betaalbare prijs. Echt een aanrader!
Elisabeth F.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
The Shamrock serveert gewoon goed eten tegen een redelijke prijs, met aandacht voor presentatie en er is een vriendelijke efficiënte bediening.