The Shamrock

Maandag t/m Zondag vanaf 14:00

• Amex , Contant betalen niet mogelijk , Mastercard , Pin , Visa card
Macadamia .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Hele vriendelijke bediening die je alles over het eten en de dranken kan vertellen. Maaltijdsalades heel smaakvol en ook de vleesgerechten lekker. Prima prijs/kwaliteit verhouding. Mooie bruine kroeg waar je ook lekker buiten kan zitten.
Marietje01 .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
Erg gezellig restaurant. Prima voor een snelle hap, of een gezellig avondje eten en borrelen. Vooral de proeverij van stoofpotjes is bij ons favoriet. Heerlijke smaakvolle stoofpotjes op een winterdag voor het haardvuur. Prima!
Service altijd vriendelijk, snel en correct.
Centina K.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2015
Vriendelijke en kundige bediening in een warme, donkerbruine omgeving, bar in het midden, terras buiten, overdekt en verwarmd. Ruime keuze in tap- en flessenbieren en spiritualiën.
We waren met z'n tweeën, namen Kasteelbier en La Chouffe als starter. Om een goede indruk te krijgen deze eerste keer, hebben we gekozen voor een proeverij van zeevruchten (o.a. Zalm, mosselen, garnalen, kabeljauw?), zalig mals rundvlees gestoofd in Guinness, redelijk pittige gehaktschotel bedekt met aardappelschijven en gesmolten kaas. Daarbij weer een ander smakelijk biertje, Pauwel Kwak en Lentebok. Als dessert een lemoncurd met citroenkwarkijs, glaasje cointreau erbij besteld, en een apple crumble, beide desserts geserveerd met ijs, slagroom, stukjes fruit, slagroom en chocoladestaafjes. Een kopje koffie werd geserveerd met diverse chocolaadjes en bonbons + chocolade"koffie"boontjes (die zie je niet meer zo vaak). Tja, en als je dan op de rekening 61,50 ziet staan, word je helemaal blij, heerlijk eten en drinken, goede service en aandacht, en een vriendelijke prijs. Ik kom hier zeker weer terug.
Goossens .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2014
Heerlijk een tomahawk steak gegeten 1 kilo voor twee personen! Gezellig aan een tafeltje bij de open haard, bediening was top! Een echte aanrader.
Lisa001 .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2014
Wij hadden de Irish Stew besteld, maar het was echt niet lekker. We kregen wat vlees in een pannetje met heet water. (Wat denk ik de saus/bouillon moest voorstellen)

De bediening was aardig en snel. Maar wij hadden aangegeven dat het eten niet lekker was en daar deden ze vervolgens helemaal niks mee. Te jong/weinig ervaring.

De pluspunten: Het was wel leuk ingericht, als een Ierse pub. En bij de gewone koffie kreeg je allerlei lekkere dingetjes. De frietjes waren wel goed.
Bruntink .
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2014
als ik een biefstuk rare bestel dan verwacht ik niet dat deze dan medium en tegen het doorbakken aan krijg, na hierop te hebben gereageerd werd de biefstuk opgehaald en toen mijn tafel genoot de zijne op had kwamen ze met een nieuwe. ook deze was niet rare maar medium gebakken en toen ik daarop commentaar had werd de kok er bij gehaald!
deze vond dat dit wel zo was en ging weer weg. Het bedienend personeel negeerde mij en toen ik door een fluit de aandacht wou trekken werd mij de rekening gebracht en werd ik verzocht het pand te verlaten. €40 armer voor 1biefsuk en een paar consumpties! Hier kwam ik regelmatig maar na dit nooit weer
Gerritenwendy .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2014
Al jaren komen we bij de Shamrock. Voor een hapje of een drankje. Het vaste "barmenu"is ideaal en lekker voor een snelle hap. Ook op de menukaart staan er heerlijke gerechten die goed smaken. In al die tijd is het eten nog nooit tegen gevallen. Restaurant, waar we hopelijk nog vaak naar toe gaan.
EvaChar .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2014
Na een slechte ervaring bij Shamrock, het onlangs weer geprobeerd.
De curry van linzen en pompoen (vega) waar verrassend lekker! De salade was er heerlijk bij. Alleen de zure room bij de gepofte aardappel was een gigantische misser.
Een norse dame in de bediening waar geen 'goedenavond' of 'een smakelijk eten' vanaf kon.
De andere dames waren wel zo attent.
Ik had er een hard hoofd in, maar het is me 100% meegevallen.