The Shamrock Inn

- Diner vanaf 17:00

Erg gunstig
Michiel V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Van de buitenkant denk je misschien "hmm, waar ben ik?", maar wat hebben we hier lekker gegeten en wat werken hier vriendelijke mensen. Echt een aanrader. Goede kok, leuke plek en fijne bediening. Aanrader!
Linda S.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Wauw! Wat een heerlijk eten. We hadden het niet verwacht gelet op de uitstraling van het terras, die was wat pover. Maar subliem gegeten, de zalm salade was de beste die ik ooit gegeten heb.
DeBij .
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2016
Vanmiddag hier geluncht. De gerechten met friet waren prima maar het broodje carpaccio had zo niet moeten heten. Het smaakte best, maar er zat veel sla, augurk, saus etc op en maar 4-6 plakjes flinter dunne carpaccio. Afgemaakt met kappertjes, pijnboompitjes en kaas. Het was smakelijk maar door de naam had ik meer vlees dan garnering verwacht.
De bediening vond ik niet heel vlot, het duurde betrekkelijk lang voordat je wat kon bestellen, wel erg vriendelijk.
Ook kindvriendelijk, zo zijn er kinderstoelen en een babyverschoon.
mverduijn .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Het is absoluut een leuke strandtent, maar je moet even over een duin heen om er te komen..
We hadden 1 maal de dagspecialiteit en 1 maal de spareribs.
De dagspecialiteit was een T-bone en daar ben ik heel voorzichtig mee.
En T-bone moet een T-bone zijn een dan verwacht ik ook een T-bone !
En inderdaad ik kreeg een T-bone van goede grote en goede garing.
De spareribs zijn een aanrader !
Lekker pittig van smaak en heerlijk vlees. Mooie opmaak van de borden en het hele gerecht was perfect !
De bediening is heel vriendelijk en lekker snel.
Kortom een leuke zaak met een ongedwongen sfeer.
Wij komen er absoluut terug !