The Seafood Market

Ferdinand Bolstraat 32 1072 LK Amsterdam Nederland Kaart
31-200000000

Over restaurant The Seafood Market

Een derde vestiging van The Seafood Bar, maar dan in de vorm van een traiteur, dus hier kom je de vis mee naar huis nemen. Denk aan kreeftensoep, ceviche, krabkoekjes, vongole, visplateaus. Achterin de zaak is overigens een fleurig zitgedeelte, tegenover de strakke decor waarin spiegels, bakstenen, tegeltjes en de kleur wit overheersen. Fons de Visscher, nu met zoon en dochter, is de trotse eigenaar!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant The Seafood Market

Dagelijks 12.00 - 00.00 uur

• Airconditioning , Bar , Engels gesproken
Jackhendrix .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2016
Het concept van de Market is inmiddels overboord gegooid en deze locatie aan de Ferdinand Bolstraat is een volwaardige derde vestiging van de reeds populaire Sea Food Bar-keten. De kwaliteit van zowel de vis als de bediening is daarmee gegarandeerd goed en gelijk aan de andere vestigingen. Zo ook mijn ervaring toen ik hartelijk ontvangen werd door de gastheer en een tafeltje vooraan toegewezen kreeg. Door vooraan te zitten maak je deel uit van de dynamiek van dit restaurant en heb je een goede blik op het prachtige interieur. Als je de vestiging van het Spui kent; let even op het detail aan het plafond midden in de zaak ;-) Heerlijk genoten van diverse 'finger foods', waarvan de king crab wel de all time favourite is. De bediening was op deze (rustige) avond uitstekend en had oog voor detail en persoonlijke aandacht voor mij als gast. Net als zijn oudere broertjes op de Van Baerlestraat en het Spui; een absolute aanrader!
Arjen K.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2016
Gastvrije en prettige ontvangst en bediening. Gezellige fraaie inrichting. Mooie open keuken en gerechten. Goede Chardonnay (houtgerijpt). Gekozen voor mixed grill. Combinatie van schol, sardien, kreeft, mosselen, garnalen. Smaakvol. Voor herhaling vatbaar!
Tineke V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
De nieuwste aanwinst moesten we natuurlijk ook proberen. Super mooi verbouwd restaurant in een deel van de ferdinand Bolstraat die wel een boost kon gebruiken. reserveren is niet mogelijk, maar blijkt ook niet echt nodig want het verloop is redelijk snel. Al kun je er ook uren lang blijven zitten met een heerlijke fles huiswijn. Voor in de zaak is niet echt gezellig maar achter zit je prima aan de hoge tafels al is het voor de kleinen onder ons bungelen met de benen. Vooraf prima oesters. Maar de scheermesjes en nog minder de vette gefrituurde calamaris zijn geen aanrader. De tonijnsteak was vers en goed rood bereid maar flinterdun en zeker niet de beloofde 2 ons. Let ook goed op want er wordt helemaal niets bij geserveerd. Zodat je de frietjes als toetje zit te eten. Heel vriendelijke , zeer onervaren maar erg goedwillende, bediening. Kortom best leuk en prima prijs/ kwaliteit maar dit kan nog een stuk beter. En dan komen we vast nog eens terug.
Sarah M.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2016
Mooie zaak, mooie vis en goede prijzen.

Ontvangst is alleen erg rommelig en totaal niet warm. Er is een onduidelijk onderscheid tussen mensen die voor take away komen, die willen bestellen bij counter en mensen die wachten op een tafel. Hierdoor wordt je niet welkom geheten en er wordt niks uitgelegd dus mensen zijn er aan het zoeken waar ze moeten zijn en wat de bedoeling is. Hier kan echt een verbeterslag in worden gemaakt.
Maurits D.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2016
Op Koningsdag gegeten bij de Seafood Market. Een leuke aanvulling van de restaurants in de Pijp. Een mooie entourage, maar qua eten kan er nog wel tandje bij.

De Seafood Market maakt gebruik van mooie vis. Jammer genoeg was de friet bij de fish & chips niet zo lekker. Ook de mayo ontbrak helaas. Hier mag nog wat aandacht aan besteed worden. Ook de paar blaadjes sla kan geen echte salade worden genoemd. Of maak er iets van of laat het achterwege.

De gamba mango salade die mijn vriendin had besteld was op zich lekker maar was niet echt rijk gevuld.

De prijs van een flesje Peroni bier was met 5,75 euro echt buiten proportie.

Al met al denk ik niet snel terug te gaan, hoewel restaurant er mooi uitziet en er een hoop potentie in zit.