The Seafood Bar Spui

Spui 15 1012 WX Amsterdam Nederland Kaart
31-202337452

Over het restaurant The Seafood Bar Spui

Bourgodier van de zee

Ceviche, oesters, plateaus vol zeeige heerlijkheid. Marmer en bakstenen geven het interieur een onberispelijke verschijning. Alle producten die je bij de Seafood Bar voorgeschoteld krijgt, zijn dagvers, biologisch en MSC gecertificeerd. Elke dag van de week kun je binnenlopen van vroege lunch tot laat diner!

Meer informatie over restaurant The Seafood Bar Spui

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant The Seafood Bar Spui

Britt H.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Dit restaurant gister tegengekomen, en omdat wij allebei visliefhebbers zijn, besloten hier in de avond te reserveren. Fantastisch restaurant, enorm lekker eten en hele goeie service vanuit de bediening. Ik kom hier zeker terug!
Peter C.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2018
22 mei voor verjaardag dochter gegeten bij SFB Spui.
Moderne lichte inrichting, bediening vriendelijk, maar het duurde lang eer het voorgerecht werd geserveerd, hoewel het niet druk was vlgs de ober. Ook werd een niet besteld bijgerecht geserveerd, wat we uiteraard niet hebben aangeraakt. Mijn tafelgenoten waren tevreden over de bestelde gerechten. Ik niet. De Pulpo Galega was wrsl opgewarmd en niet vers, te veel gerookte paprika waardoor er vd typische pulpo smaak niet viel te genieten. De vis vd dag (wilde ?) zeebaars, slap, smakeloos, teveel zeekraal 'versiering' met een ondefinieerbare groene, vette saus. Het bijgerecht een bak krulsalade nauwelijks gedrest. 'sNachts wakker met buikpijn met overgeven en diarrhee.
Ik snap niet goed waarom de Seafoodbar Spui zulke lovende recenties krijgt. Ik vind het matig en prijzig eten, waarbij je bovendien de kans loopt alles op het toilet te moeten lozen. Eens en niet meer.
E E.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Ik was hier vrijdag met mijn vader uiteten en ik ben echt positief verrast! Het zat eigenlijk vol, maar toen is er toch nog een tafeltje geregeld zonder wachttijd! Bediening was erg aardig en snel. We hadden oesters en vongole vooraf en daarna plateau deluxe met friet. Het was allemaal ontzettend lekker! En zelfs teveel, dus doggybag mee want weggooien is zonde! Nog kunnen nagenieten van de tonijnsalade en zalm thuis op toast.
Bedankt voor deze heerlijke avond!
Anna L.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Formele ontvangst op een zondagmiddag. Niet in de spits. Na 20 minuten maar weggegaan. Er zijn grenzen aan het geduld van klanten.
Bobeldijk G.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2018
Dank voor het vriendelijk ontvangst.Kom regelmatig in zakelijk gezelschap, maar vandaag door de barre kou met mijn peetdochter. Top ze heeft, net als ik genoten van het heerlijke eten. Een iets late lunch, maar toch.
Kroketjes, calamaris, gamba's, viskoekjes en de Fish and Chips.... en niet vergeten de heerlijke wijn. wederom genoten en zal wellicht niet de enige zijn die jullie aanbeveelt.

Tot snel maar weer...succes.
Paul D.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2018
Je moet er één keer geweest zijn: De Seafood Bar. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. De menukaart is uitgebreid en voor iedere portemonnee is er iets te vinden. Prima kwaliteit, verse producten, puur bereid zonder al teveel toevoegingen. Wij waren 100 euro kwijt voor een fles wijn, 8 oesters, mixed fish & chips, verse gegrilde dorado met als extra een krabsalade en patat. Iets wat wij zeker niet wekelijks kunnen doen maar een keer in de zoveel tijd is het dan toch wel een heerlijke verwennerij!
Bert D.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Gisteravond een tafeltje kunnen krijgen op het terras, wat onverwachts was ivb drukte.
De sfeer was goed en druk. alleen door de drukte merkte we dat de service minder was, fruit de mer plateau genomen voor 2 personen die redelijk snel op tafel was.
Bakje voor schelpjes ect kwam best laat, geen wetnap voor je handen en er werdt verder niks gevraagt of het naar wens was of niet.
kwaliteit van de vis kon naar mijn idee een stuk beter.
Schaaldieren waren waterig en iets te koud.
Schelpdieren waren soms wat taai en zanderig.
De friet was of te ver doorgebakken of voor de 3e keer gebakken.
Het zijn kleine punten die wat aandacht mogen hebben voor het geld wat je betaald.
Roeween K.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2017
Weer heerlijk hier gegeten, begrijpelijk dat het steeds drukker wordt, gelukkig is de prijs kwaliteit verhouding nog steeds uitstekend. Ook het personeel is nog steeds zeer vriendelijk. Nu nog de kwaliteit van de open wijnen- flessen is ons altijd te veel- verbeteren en jullie verdienen een 10.
Filiz D.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
we waren redelijk op tijd (16:00) dus geen drukke tijdstip. Met onze kinderen. Ontvangen met een brede glimlach door Tamar. Maar daarna leek het even alsof we uit zicht waren bij degene die onze wijk liep. Na het brengen van drankjes en indekken van bestek verliep alles netjes. Niet al te lang gewacht op volgende bestelling van drank en de gerechten. King Crab, sneeuwcrab, coquilles, calamares, gambas en de lekkerbek besteld. De king Crab is supergaaf te zien en lekker. mooie plateauas fruits de mers voorbij zien komen. Kaart behelst van diverse oesters tot aan onze eigen paling.
Karien V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Na lange tijd vanwege wat teleurstellingen hier weer eens gaan eten. Bij aankomst moest ik eerst in de rij, hoewel tafelgenoot al binnen was. Vervolgens werd me door degene die de tafels regeld toegesnauwd dat ik dan toch 'gewoon m'n gang kon gaan'. Niet echt een warm welkom... Eenmaal aan tafel bestelden we frietjes, calamari en de uitgebreide versie van de fruits de mer en werden we belerend toegesproken dat daar ook kreeft bij zat. Alweer niet zo vriendelijk. Gelukkig kwam alles snel op tafel en zag alles er prachtig uit. De calamari was goed en vers. De fruits de mer was deels erg lekker, maar deels een enorme teleurstelling. De scheermessen zaten vol zand, er zat gruis in de oesters en ook de kokkels waren niet gespoeld. Dat kan natuurlijk echt niet. Toen een kwartier nadat de rest al was geserveerd er nog geen friet was, eens nagevraagd. Binnenen drie minuten stond er een half bakje slappe friet op tafel. Gelukkig begrepen ze zelf ook dat die van de rekening moest (of was het per ongeluk?). Op een gezellige avond wil je niet gaan zeuren, maar beste Seafood Bar, jullie kwaliteit holt achteruit. Heel erg jammer!
Marianne H.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Afgelopen zaterdag 16 april gegeten met mijn tweelingzus. Het is een feestje om daar te genieten van het heerlijke eten en de omgeving en bediening is uiterst vriendelijk !. Super . Ik was al op voor mijn verjaardag met mijn 3 zussen in de van Baerle gegeten dat was ook geweldig.Volgende keer weer met al de zussen.
Paasgroet van Marianne
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2017
een mooie locatie en leuke tent. enorm assortiment en erg lekker gegeten. was er erg druk maar het personeel was bijzonder aardig en erg vriendelijke!! de witte wijn wat aan de prijs :-)
Me L.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Fantastisch gegeten met een zeer vrolijke hardwerkende gastheer Jurjen.
Het eten was een feest en smaakte naar meer. We komen snel terug.
C. D.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Aardige bediening. Goede organisatie. Heerlijk eten. Goede verhouding prijs en kwaliteit. Fijne sfeer. Mooi ingericht. Nog nooit teleurgesteld (zesde bezoek). Wij komen zeker weer terug.
C. D.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Wendy V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Gisteravond met een vriendin bij dit restaurant gegeten en helaas een beetje een tegenvaller geworden. We hadden gereserveerd maar bij binnenkomst moesten we langs allemaal tussenpersonen en duurde het even voordat we uiteindelijk een tafeltje kregen.

We kregen een tafeltje heel dicht op andere tafeltjes. We begonnen vooraf met oesters en crostini met sardientjes en dit was zeker een goed begin. Als hoofdgerecht had ik kabeljauw met veel te harde groente waardoor ik de wortels bijna bij de buren op tafel schoot.

Bediening is vriendelijk maar heel gehaast en geautomatiseerd. Het was ook erg druk maar ik zou aanraden om niet te veel reserveringen aan te nemen want dit gaat ten koste van de sfeer. Toen we aangaven geen dessert te willen, stond de ober al klaar om te wachten wanneer we om de rekening zouden vragen.

Verder een mooi restaurant maar had echt het gevoel alsof we als een nummertje werden gezien in een restaurantketen. Misschien dat ik op een rustiger moment wel terug zou gaan!
p.lowie L.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
Goed eten, hele fijne bediening, schoon maar wel een beetje erg druk. we moesten ruim drie kwartier wachten voordat we aan de beurt waren. Gelukkig kregen we tijdens het wachten wel een paar heerlijke dingetjes te snoepen zoals een lekkere oester en een stukje zeebaars. Reserveren zijn ze niet dol op zeker niet rond de spits zeg maar 19.00 u. Maar goed ik ben in zeer veel wereldsteden geweest en daar is het niet ongebruikelijk om te wachten..
BillyJihad Y.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Het eten was er heerlijk. Wij hebben speciaal voor ons op aanvraag inktvisringen van de grill gekregen in plaats van frituur. De zalm met spinazie was ook super lekker en als bijgerecht had ik sandwich tonijn. Decor is mooi en netjes. Je kan er lekker zitten en het was gezellig druk. Bij aankomst moesten wij wel even wachten omdat het vol zat, maar gelukkig lekker buiten gezeten op het terras.
Top avond. Zeker een aanrader.
Ted B.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2016
“Geweldig zo'n goed terras op deze plek, maar.....”
Tussen het Maagdenhuis, het Lieverdje en het Begijnhof in is een comfortabel terras gecreëerd met zicht op deze geschiedenis van Amsterdam. The Seafood Bar heeft goed personeel, een leuke Menukaart en prima wijnkaart met schappelijke prijzen voor Amsterdamse begrippen en deze locatie . Tartaar van zwaardvis was spartelend vers, goed met citroen en olie op smaak gebracht. Een laatste twist zout vervolmaakte deze kennismaking. De twee soorten oesters die we daarna deelden, waren jammer genoeg slecht schoongemaakt. Ja , daar zit je dan tussen toeristen en Amsterdammers in ... gruis uit alle mondhoeken te peuteren. Sorry, dat moet geen smakelijk gezicht zijn , laat staan een aanbeveling, voor de aangrenzende tafeltjes..dat liep even de Spuigaten uit Jammer , maar het is hier leuk en goed genoeg voor een herkansing. .
Rashida G.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Fantastische service
Wilde daar mijn verjaardag vieren en er eten maar bij aankomst met mijn gezelschap niet gelijk aan tafel schuiven, maar eerst even borrelen. Kon allemaal en er werd voor de planning echt met je meegedacht. De bediening was goed en flexibel.
Proficiat echt een aanrader