The Saloon

Walstraat 63 7511 GG Enschede Nederland Kaart

Over het restaurant The Saloon

Zonnig Mexicaans

Geniet van vrolijke, zonnige klanken en bestel een verfrissend biertje of een heerlijke margarita. De Mexicaanse keuken staat bekend om vurig eten dat wordt afgewisseld met milde smaken. Bij The Saloon heeft het keukenteam deze traditie geperfectioneerd. Tel daar de vriendelijke bediening bij op en je hebt een heerlijke eetervaring.

Meer informatie over restaurant The Saloon

• : Parkeerplaats

Dinsdag t/m Zondag 16:30 - 22:30

Uitmuntend
9,3

Jouw recensie over het restaurant The Saloon

Jessica H.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Weer heerlijk gegeten en zeer vriendelijk mensen. Zeker een aanrader.
Magda M.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Gezellig en lekker eten
Nathalie D.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Heerlijk eten met een gezellige sfeer! Top restaurant :)
Anouk T.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
Super vriendelijke ontvangst. Heerlijk gegeten en leuk dat de eigenaar zelf nog even kwam kletsen. Hier komen we zeker weer!
Anouk T.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
Super vriendelijke ontvangst. Heerlijk gegeten, leuk dat de eigenaar zelf nog even kwam kletsen. Hier komen we zeker terug
Dagmar R.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Nvt
Henk H.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
super
Bob M.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
regelmatig gegeten, altijd lekker en voldoende. goede daghap. gezellige sfeer, vriendelijk geholpen en bijzonder vriendelijke gastheer Benjamin
We komen zeker weer terug
C.drent D.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
gastvrij, vriendelijk, lekker eten voor een goede prijs.
Leen A.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Heerlijk gegeten, en een fijne bediening. Hier is niks te veel en alles kan. Komen zeker terug
Nicole B.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Mexicaanse hap: hoeveelheid precies goed voor de bescheiden eter.
Maar het eten was behoorlijk zout en nogal 'liefdeloos' klaargemaakt.
Tegenvaller, vergeleken met een vorige keer, toen we hier getrakteerd werden op heerlijke zelfgemaakte salsa.
Wellicht omdat het op deze zaterdagavond veel te druk was (incl. luidruchtige vrijgezellenavond)?
Richard H.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Top restaurant. Goed eten. Zeer klantvriendelijk.
De nieuwe inrichting is mooi en geeft een ruimtelijk effect.
Complimenten .
Prijs . Kwaliteit is zeer goed.
Aeen aanrader voor iedereen die van goed en lekker eten houdt.
Leen A.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Zoals gewoonlijk ook nu weer zeer gastvrij ontvangen. Fijne bediening en het eten was voortreffelijk. Zeker een aanrader
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Leuke eetcafé met goede kaart. De dikke tournedos met oma's friet voor 18,50 euro is geweldig. Ook de maaltijd salades eten wij hier graag (rond de 10 euro). Met het leuke terras uitkijkend op de oude markt en de vriendelijke bediening helemaal top!
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Super restaurant waar we graag naar toe gaan en waar je errug lekker kan eten voor een goede prijs.
Het vlees kun je vaak vergelijken met die in een van de duurdere restaurants. We komen hier dan ook geregeld.
Onze favo's zijn de El Paso en Lady Steak. De gastheer weet hoe hij zijn gasten moet verwennen.
Henk-V V.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
De sfeer was gezellig en bij binnenkomst werden we gelijk vriendelijk ontvangen. Vervolgens erg lekker gegeten, de porties waren precies goed en het vlees was goed gekruid. De pepersaus die ik bij mijn vlees kreeg was zalig!
rubicon .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2015
Mijn medetafelgenoten vonden het gegrilde okay smaken. Mijn mexicaanse hap, burritto's, was ver onder de maat. Kitscherig, edoch hoogst aandoenlijk was het levensgrote wild-west tableau rechts aan de muur. Verder is een waarschuwing op zijn plaats voor de koffie-sensibelen onder ons: in deze eetgelegenheid wordt de poedervariant van een bekend Zwitsers concern geschonken, uniek in Enschede, dat wel...De muziekcultuur kwam ook niet te kort, de buitenlandse eigenaar waagde zich aan een lied van Hazes. En liet de vertrekkenden in verbazing achter, net even te populistisch, las ik op de diverse gezichten.
Marcel L.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2015
Afgelopen zaterdag hier gegeten. Tapas waren geen echte tapas, droog en veel stokbrood. Zet het dan niet op de kaart. Ooit hier eerder gegeten op het oude adres, waren ze kleiner, lijkt wel of ze de kwaliteit hebben ingeruild voor kwantiteit. Leken kant en klaar sauzen en op enchilada en groenten uit blik. Smaakte naar allemaal van hetzelfde. Bediening ok, vriendelijk, entourage kan veel beter, paar sombrero's aan het plafond is wel heel makkelijk maar kwaliteit van het eten kan beter, het is in ieder geval niet Mexicaans, kleinere specialistischere kaart misschien? Helaas na een aantal positieve ervaringen op het oude adres was deze hernieuwde kennismaking een eenmalige.
Henk-V V.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2014
The Saloon is een restaurant waar je warm wordt ontvangen en persoonlijke service wordt verleend. De menukaart is leuk en gevarieerd, voor ieder wat wils. Het uitserveren gaat netjes en de wachttijd tussen de verschillende gangen is precies goed. De kwaliteit van het eten is geweldig goed, heerlijk mals vlees en mooie opmaak van de borden. Een restaurant waar je graag terug wilt komen.
Edwin M.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2013
Mexicaans gegeten op het terras van The Saloon. Het terras deed niet heel erg gezellig aan. We miste bijvoorbeeld een achtergrondmuziekje en een kaarsje op de tafel. Nu hoorde we steeds het geluid van een brommende airco van de overkant. Vooraf kregen we nachos van het huis (door de bediening gewoon "chips" genoemd). Smaakte OK. De chimichangas en de enschiladas vielen tegen als hoofdgerecht. De tortilla%u2019s zijn redelijk klein van formaat. De gegrilde kip smaakte goed maar helaas konden we de Tex-Mex kruiden niet ontdekken. De salsa, de zure room, en de quacomole saus waren allen van een erg lage (leek kant-en-klare) kwaliteit en zaten er al ruimschoots op (beter om het apart of naast het gerecht te serveren). De bijgevoegde salades deden niet erg Mexicaans aan met o.a. doperwten, bladsla, ananas en sperziebonen. Daarnaast smaakte de meeste groentes niet vers (en leken uit blik). De (kleine) gepofte aardappel was nog niet gaar. De (jonge) bediening was vriendelijk maar oogde wat onervaren. De eigenaar was erg vriendelijk en bood zelfs nog een espresso van het huis aan na afloop. Helaas weegt de vriendelijkheid van het personeel niet op tegen de kwaliteit van het Mexicaanse eten. Misschien moeten ze zich enkel richten op hun Argentijnse vleesspecialiteiten.