The Roast Room - Rotisserie Amsterdam

Europaplein 2 1078 GZ Amsterdam Nederland Kaart
31-207239614

Over het restaurant The Roast Room - Rotisserie Amsterdam

Een pareltje in Amsterdam

Als je op zoek bent naar een unieke vleesbelevenis, is The Roast Room een echte aanrader. In dit restaurant draait alles om kunst. Dit zie je terug in de gerechten die geserveerd worden, het karakter van de keuken en het interieur. In de Rotisserie kun je terecht voor fine-dining. Kijk je ogen uit en bewonder de open keuken met Australische Beech-ovens en een houtskoolgrill. Een waar pareltje waar alles tot in de kleinste details is uitgedacht!

Meer informatie over restaurant The Roast Room - Rotisserie Amsterdam

• : Parkeerplaats, Valet parking & Betaald parkeren in de buurt

Rotisserie:
Maandag t/m Vrijdag
Zaterdag t/m Zondag

Jouw recensie over het restaurant The Roast Room - Rotisserie Amsterdam

Robin T.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
85 euro voor een stukje vlees en dan 5 euro rekenen voor pepersaus die je achteraf dan nog moet bijbestellen is wel erg fors aan de prijs! Toegegeven dit stuk vlees werd geadviseerd en ik heb niet naar de prijs gevraagd, maar dit voelt toch wel als iemand iets heel duurs aansmeren zonder zelf daarbij de prijs te noemen.
Kees N.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Heerlijk gegeten in gezellige ambiance.
Vlees was top.
Inge_peter .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
In geen tijden zo slecht gegeten. De boneless spareribs lijken meer op uitgebakken kaantjes. Drank en service zijn prima maar het eten...... ze moeten zich schamen! Ook terug gegeven aannserveerster maar werd niets mee gedaan. NOOIT meer!
Esther W.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Er gingen in het begin al diverse dingen mis. Aan het eind hadden we thee besteld (20 minuten) Zelf maar gevraagd waar hij bleef. De thee keuze was zeer summier (2,75 per kopje). Vervolgens liep onze favoriete dame in het zwart langs en zei dat de chocolade nog in rekening gebracht moest worden. wij vonden dat er wel iets van de rekening af mocht. Waarop zei reageerde dat ze dat zelf wel bepaalde. Het drankje dat ze nog aanbood wilden wij niet, De dame (de manager) gooide geïrriteerd de rekening op onze tafel. Door haar hebben wij geen fooi gegeven. Ik denk niet dat we nog eens terugkomen. Personeel is toch alles bepalend.
Johan G.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Top avond gehad alles was tot in de puntjes verzorgd chapeau
Pia V.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
De wagyu beef is voortreffelijk, de aardappelmousseline is om je vingers bij af te likken en hun ananas dessert is een reden om terug te komen.
Veysi O.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Prima en vriendelijke bediening die ook zeer attent waren, meerdere malen aan tafel gevraagd of alles naar wens was. (Beter te vaak dan niet!)
Eten gewoon goed, gezellig terrasje..

Tot de volgende keer!
Niels B.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Maak duidelijk dat je hebt gereserveerd voor t restaurant als je borrelt op t terras: anders krijg je de "wegneukertjes" kaart met bistro items.
Helaas daarvan vlees besteld, terwijl in t restaurant menu nog veel meer keuze was..
Kon niet meer teruggedraaid worden..
Verder erg storend dat Piet de klant welkom heet, Kees loopt mee naar de tafel, Andre neemt de bestelling op en Anja serveert uit.
Waarschijnlijk heel efficiënt, maar zo wil ik niet uit eten.
Kwaliteit van t gebodene is overigens oké.
Nassenstein J.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Goede ontvangst, mooie inrichting en presentatie van de gerechten welke van een uitstekend niveau zijn. Het enige minpunt was de mij wat te onrustige muziek.
John O.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
The waitresses and waiters were very attentive but at the same time we did not feel rushed with ordering and eating through the courses. The food was exceptional. Thoroughly enjoyed the evening.
ienseter .
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
We waren vanavond met 2 personen en het was een topavond. We werden goed geholpen door een stevige jongeman. We kregen goede uitleg over de kaart en de verschillende soorten vlees. Het is een beetje prijzig, maar de kwaliteit van het eten was erg goed. Het is zeker aan te raden.
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2017
Heel veel herrie en vrij duur. Wel lekker.
myriam C.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
door het concept: veel mensen aan 1 tafel, wordt het rumoerig. Was wel heel gezellig. Voor ons was het niet storend.
DaphneRe Z.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Zeer vriendelijke en alerte bediening. Eten was fantastisch. Een beetje aan de prijs maar absoluut de moeite waard.
Renee C.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
uiterst aangenaam, heerlijke gerechten in wereldse doch warme ambiance met heel vriendelijke ongedwongen bediening
Lysanne E.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Gisteren, 10 December gegeten bij The Roast Room met een vriendin. Wat een prachtig gebouw, met een top atmosfeer.
Ik herken dan ook niets in eerdere recensies betreffende het ''slechte personeel'' etc.
Wij werden juist erg gastvrij en warm ontvangen en gedurende de hele avond snelle en vriendelijke service.
Na de kaart te hebben bekeken, hebben we gekozen voor het 5 gangen diner met wijnarrangement. Een heerlijk menu en geweldige wijnen, die uitgeserveerd werden waarbij duidelijk werd dat het personeel erg veel verstand heeft van wat hij/zij uitserveerde. Ook bij de wijnen werd een uitleg gegeven, die echt niet basic was. Vriendelijk personeel, betrokken manager en een geweldige sommerlier met kennis van zijn vak aan tafel gehad.

We hebben aangegeven naar een voorstelling in de RAI te moeten om 20.15, hier werd ontzettend goed rekening mee gehouden, wat erg fijn was.

Zeer tevreden! Aanrader!
esther N.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
vaak in The Roast Room gegeten en altijd met plezier.
Nu gisteravond (op vrijdagavond) geweest en 45 minuten op een tafel gewacht zonder resultaat.
Elke vrijdag staat er nu een DJ die best aardige muziek draait maar de muziek is zo luid en de bas zo naar afgesteld dat je daar echt niet wilt zitten eten.
Wij zijn weggegaan, helaas.
Niemand heeft gevraagd waarom wij weg liepen, het personeel vond het blijkbaar prima.
Trudie M.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
We hebben er gister met 21 man gegeten, wat een super avond. De bediening was top en het eten was een feestje !
We hadden een menu in de Roast Room met vlees, 4 gangen was echt de moeite waard, zeer smakelijk. Een compliment voor de jongens en meiden van de bediening, ze verloren ons geen moment uit het oog ! Top avond, voor herhaling vatbaar !! Team Provisur Technologies.
Laurien N.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Wat een verschrikkelijke tent. Zeer slechte bediening en veel te duur eten. Even borrelen(5 bier en 3 borrelhappen) en €75 verder, hier nooit meer!
Suzanne V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Aankleding en gebouw mooi, atmosfeer leuk, maar 15 min wachten voor je tafel klaar is... er moest 1 couvert weggehaald worden in een zaak met 40% bezetting.
Dan mag je de kaart zien en duurt het 25 min voordat ze de bestelling op komen nemen. Tja.... het vlees kan besteld worden vanaf 700gr wat best veel is voor 2 personen en 1 kind. Als je dit meldt bij de serveerster is het antwoordt; we wegen dit met het bot mevrouw � kost maar €13 per 100 Gr. Dus €91 voor 700 Gr vlees met bot!!! En dan mag je de bijgerechten en sausjes. Nog apart bestellen voor min €4,50 per schaaltje
Kortom, vrij overstuur zeer matige bediening op een redelijke locatie.
Had toch meer verwacht van het beste vlees restaurant van Nl en zusje van visrestaurant vis aan de schelde....