Over het restaurant THE ROAST ROOM - Rotisserie Amsterdam

Een pareltje in Amsterdam

Als je op zoek bent naar een unieke vleesbelevenis, is The Roast Room een echte aanrader. In dit restaurant draait alles om kunst. Dit zie je terug in de gerechten die geserveerd worden, het karakter van de keuken en het interieur. In de Rotisserie kun je terecht voor fine-dining. Kijk je ogen uit en bewonder de open keuken met Australische Beech-ovens en een houtskoolgrill. Een waar pareltje waar alles tot in de kleinste details is uitgedacht!

Meer informatie over restaurant THE ROAST ROOM - Rotisserie Amsterdam

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant THE ROAST ROOM - Rotisserie Amsterdam

Annemarie D.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2018
Terwijl we nog maar net aan tafel zaten gelijk gevraagd willen jullie Cava/Champagne, water en nog iets over een platter of zoiets. De Cave genomen omdat ik dacht dat het van het huis was maar nee kost 12,50 per glas (misschien stom maar laatst bij een ander restaurant was het gewoon een leuke attentie bij binnenkomst). Water kost 5 euro voor een karaf kraanwater.
Bestelde brood werd niet gebracht nadat we erom vroegen kwam het nog niet en tenslotte kwam het gelijk met het hoofdgerecht. Toen hoefden we het dus niet meer, stond wel op de rekening, hebben we eraf laten halen.
Ikzelf had black angus steak besteld maar kreeg hert (ik heb er maar niets van gezegd) was prima. Mijn partner had Zeeduivel besteld, dit was een heel klein stukje vis met een enorm groot bot eraan.
Bijgerechten zoals aardappelmousseline kost 12,50 was lekker maar gewoon aardappelpuree, spinazie leek wel a la crème van Iglo kost ook iets van 5,50.
Bediening zeer warrig en niet echt geïnteresseerd.
Kortom niet voor herhaling vatbaar er zijn betere restaurants waar je voor dit bedrag een hele leuke avond kunt hebben met veel beter eten.
Monique H.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2018
Het vlees is goed, maar de rest is matige tot slecht. Een hoop pretentie die niet wordt waargemaakt.

We kregen eerst een amuse die smaakte naar Dreft, dat werd gevolgd door een halve kreeft waar geen smaak aan zat en die niet goed gaar was. Zoals iemand terecht opmerkte; "wat een een belediging voor het beestje dat hij eerst werd gedood en vervolgens verkloot".
Een aantal anderen had gekozen voor de ribeye salade, waar dus inderdaad ongebakken ribeye in was verwerkt, ook geen succes, Het vlees was goed, de sauzen matig en de salade leek niet voorzien van enige dressing, het smaakte naar niets.

Bij aanvang had ik kenbaar gemaakt allergisch te zijn voor verse tomaten en men presteerde het toch telkens dingen met tomaat aan mij te geven. De bediening was zowiezo matig tot slecht, vooral de dame die tot 3 keer toe drankjes kwam brengen die voor een andere tafel waren bestemd. Drankjes die later waarschijnlijk toch op onze rekening werden gezet want die was echt belachelijk hoog, terwijl er zeker niet excessief was gedronken.

Ik heb een fantastische avond gehad door het gezelschap waarmee we waren, jammer dat het eten dat niet onderstreepte.
Volgende keer gaan we ergens anders eten !
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
Vlees was super, ook super bereid. Prijs van een eenvoudig glas wijn, 9 € over de top.
Ton V.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Werkelijk een van de slechste eetervaringen in tijden. Slechte bediening die bij binnenkomst direct wat platters pushed. Was ham met halfgare toastjes. Vervolgens lekker veel wiin pushen. Het hoofdgerecht werd ook gecombinnerd met wat slagerplankjes die werkelijk niet te eten waren. Geen groenten, slappe patatjes. Serveren hiervan duurde ok een uur. Kaasplankje daarna ook, hoop poppenkast met wtte handschoenjes, maar de mensen hebben geen idee was ze serveren.. 3.5 uur aan tafel voor twee gangen! Dan de prijs, hier kan je bijna voor in een sterrenrent eten. Wat een blamage. Zware afrader!
Mary M.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Super leuke zaak...alles lekker behalve het vlees
Dolinda T.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
Heerlijk gegeten
Andrei P.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2018
Very nice restaurant
Robin T.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
85 euro voor een stukje vlees en dan 5 euro rekenen voor pepersaus die je achteraf dan nog moet bijbestellen is wel erg fors aan de prijs! Toegegeven dit stuk vlees werd geadviseerd en ik heb niet naar de prijs gevraagd, maar dit voelt toch wel als iemand iets heel duurs aansmeren zonder zelf daarbij de prijs te noemen.
Kees N.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Heerlijk gegeten in gezellige ambiance.
Vlees was top.
Inge_peter .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
In geen tijden zo slecht gegeten. De boneless spareribs lijken meer op uitgebakken kaantjes. Drank en service zijn prima maar het eten...... ze moeten zich schamen! Ook terug gegeven aannserveerster maar werd niets mee gedaan. NOOIT meer!
Esther W.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Er gingen in het begin al diverse dingen mis. Aan het eind hadden we thee besteld (20 minuten) Zelf maar gevraagd waar hij bleef. De thee keuze was zeer summier (2,75 per kopje). Vervolgens liep onze favoriete dame in het zwart langs en zei dat de chocolade nog in rekening gebracht moest worden. wij vonden dat er wel iets van de rekening af mocht. Waarop zei reageerde dat ze dat zelf wel bepaalde. Het drankje dat ze nog aanbood wilden wij niet, De dame (de manager) gooide geïrriteerd de rekening op onze tafel. Door haar hebben wij geen fooi gegeven. Ik denk niet dat we nog eens terugkomen. Personeel is toch alles bepalend.
Johan G.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Top avond gehad alles was tot in de puntjes verzorgd chapeau
Pia V.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
De wagyu beef is voortreffelijk, de aardappelmousseline is om je vingers bij af te likken en hun ananas dessert is een reden om terug te komen.
Veysi O.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Prima en vriendelijke bediening die ook zeer attent waren, meerdere malen aan tafel gevraagd of alles naar wens was. (Beter te vaak dan niet!)
Eten gewoon goed, gezellig terrasje..

Tot de volgende keer!
Niels B.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Maak duidelijk dat je hebt gereserveerd voor t restaurant als je borrelt op t terras: anders krijg je de "wegneukertjes" kaart met bistro items.
Helaas daarvan vlees besteld, terwijl in t restaurant menu nog veel meer keuze was..
Kon niet meer teruggedraaid worden..
Verder erg storend dat Piet de klant welkom heet, Kees loopt mee naar de tafel, Andre neemt de bestelling op en Anja serveert uit.
Waarschijnlijk heel efficiënt, maar zo wil ik niet uit eten.
Kwaliteit van t gebodene is overigens oké.
Jef N.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Goede ontvangst, mooie inrichting en presentatie van de gerechten welke van een uitstekend niveau zijn. Het enige minpunt was de mij wat te onrustige muziek.
John O.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
The waitresses and waiters were very attentive but at the same time we did not feel rushed with ordering and eating through the courses. The food was exceptional. Thoroughly enjoyed the evening.
ienseter .
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
We waren vanavond met 2 personen en het was een topavond. We werden goed geholpen door een stevige jongeman. We kregen goede uitleg over de kaart en de verschillende soorten vlees. Het is een beetje prijzig, maar de kwaliteit van het eten was erg goed. Het is zeker aan te raden.
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2017
Heel veel herrie en vrij duur. Wel lekker.
myriam C.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
door het concept: veel mensen aan 1 tafel, wordt het rumoerig. Was wel heel gezellig. Voor ons was het niet storend.