The River Kwai

- Lunch vanaf 15:00

Jouw recensie over het restaurant The River Kwai

Eline V.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2017
Heel vriendelijk personeel, erg lekker eten. Wij waren er op een zaterdagavond, het was echt heel erg rustig (wat ons dan weer verbaasde omdat het eten erg goed is en we al in heel wat Thaise restaurants zijn geweest in Nederland en Thailand zelf). Inrichting is wel echt heel erg verouderd, enige minpuntje..
Jannetschuurman .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Heerlijk, echt thais gegeten. Klein familie restaurant. Wil je je in Thailand voelen? Dan moet je hier zijn. Aardige gastvrouw en heerlijk thais bier!
Dick K.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
Prima Thais eethuisje. Ik koos voor de 'hete' Khieuw Wan Nua (ossenhaasreepjes in kokosmelk) met witte rijst. De smaak was uitstekend en de hoeveelheid ruim voldoende. De inrichting is gezellig en de bediening is uitermate vriendelijk. Zeker de moeite waard om nog eens terug te komen.
Nicolai W.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2015
redelijk eten voor een vriendelijk prijsje, wezen afhalen voorin het restaurant. Veel uitleg over alles en koos de Kaeng Phed Kai , smaken waren goed alleen de kip jammer genoeg wat droog, portie niks over te klagen met wat mihoen erbij, maar dan volgende keer toch wat anders. Locatie goed in de buurt van veel eetplekjes.
gerdjan62 V.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2015
Gisteravond hebben wij bij de River Kwai gegeten. Het was een klein culinair avontuurtje want er was pas 1 recensie hier op Iens....maar soms moet je gewoon wat proberen.....en....wij werden niet teleurgesteld! Wij hebben genoten van het overheerlijke vismenu! Vooraf viskoekjes ,loempias en nog een broodachtig gerechtje voorzien van sesamszaadjes. Daarna een rijkelijk gevulde pittige vissoep met garnalen, mosselen, inktvis en zelfs wat zalm....erg lekker! Het hoofdgerecht bestond uit een overheerlijke van graten ontdane zeebaars in groene curry, aangevuld met een heerlijke garnalensalade een roergebakken groentenschotel en nog een visschotel met garnalen, mosselen, inktvis en zalm. Wij namen gebakken rijst en mihoen er bij, ook erg lekker. Eigenlijk hadden we geen plaats meer voor het dessert...daarom hebben we 1 portiel gebakken banaan met ijs samen gedeeld vergezeld van 1 potje thee. De bediening was vriendelijk en klantgericht, kortom een aanrader!

Gerdjan & Urszula
Ak L.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2015
Heerlijke thaise eten, elke gerecht wordt vers gemaakt en zzer verse groenten en vlees product, de bediening is super zorgzaam en hou wel van om een praatje te maken met de klanten. De sfeer is heel knus en huiselij. De prijs kwaliteit verhouding is zeer uitstekend, ben inmiddels vaste klant eworden. De restaurant heeft ongever 30 zitplaatsen, je kan ook afhalen maar ze bezorgen ook aan huis.
Angélique W.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2014
dit restaurant lijkt alleen voor afhaal maar loop even naar achter door en je komt in het restaurantgedeelte. Je krijgt goed advies en het eten is heerlijk. Allemaal vers en ieder gerecht is genieten !
Aanrader !!