THE RED SUN

Huizerweg 3 1261 AR Blaricum Nederland Kaart

Over het restaurant THE RED SUN

Sinds de herovername door oprichtster en oud-eigenaar, per dinsdag 31 januari 2017, is THE RED SUN (het restaurant in Blaricum en de merknaam) weer terug in vertrouwde handen. Wimmy Hu en THE RED SUN zijn twee namen die onlosmakend in één adem worden genoemd.

THE RED SUN in Blaricum is vanaf vrijdag 14 april weer open!! Het interieur is volledig gerestyled, ook staat THE RED SUN voor een spannende, doorontwikkelde menu- en wijnkaart met behoud van de fameuze THE RED SUN classics. THE RED SUN 2.0 is net als in 2005 vooruitstrevend, maar volgens de standaarden van 2017.

‘Ik ben gegroeid en heb me verder ontwikkeld sinds de oprichting ruim 11 jaar geleden, maar dat is de maatschappij en daarmee de gast ook. De vernieuwde THE RED SUN wil wederom verbluffen en de huidige verwachtingen overtreffen. Net als bijna twaalf jaar geleden bij de allereerste opening van THE RED SUN, maar dan in een nieuwe tijd’. – Oprichtster en eigenaar Wimmy Hu.

Meer informatie over restaurant THE RED SUN

Z.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2018
Nicky V.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Wij werden uitbundig ontvangen en gebracht naar een tafel voor twee aan het raam. Zeer behulpzame en vriendelijke bediening. Vanzelfsprekend hier dat je vooraf vertelt wat je niet kan/wil eten (wij eten geen vlees en ik ben allergisch voor inktvis en schelpdieren). Wat hebben wij genoten van de beeldschone gerechten met zoveel zorg bereid; de smaken waren 'to die for'. We hadden de Tonijn tartare als 'voorafje', vervolgens de Rock Shrimp sushi, Lemon King Crab inside-out Roll, en Zalm Ishi Yaki. De gebakken rijst was ook bijzonder lekker. Mijn man vond dat de Tempura Vega iets meer smaak had mogen hebben maar ik vond het prima. En een fles mousserende sake, heerlijk. Wij verheugen ons op de volgende keer.
Snaphet N.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Gisteravond voor het eerst bij the red sun gegeten. Plekje aan de bar, leuk plekje om te zitten. Nadeel is wel dat de stoel alleen iets steun geeft in de onderrug en verder geen leuning heeft, na een avond (in ons geval 3,5 uur) gedineerd te hebben is dit niet aan te bevelen. Bediening verdient een compliment, vriendelijk ontvangen en voelden ons zeer welkom. Ook tussendoor werd regelmatig gecheckt of alles nog maar wens was. Eten was ook voortreffelijk, 7 gangen menu gekozen. Voor ons was dit helaas niet voldoende en hebben nog sushi bij besteld.
Steven G.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2018
gezellig restaurant met een goede sfeer maar een beetje te donker binnen en maar erg gastvrij ontvangst,
eten is erg goed.
Monique D.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2018
Het was heerlijk genieten met mijn moeder en al het personeel zijn kanjers!

Snel CHA een x proberen ik verwacht niets anders, al is het wel anders!
Sara R.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Gisteren bij de Red sun in Blaricum gegeten. We hebben heerlijk rustig buiten op het terras kunnen eten. Het eten is echt heerlijk. De producten zijn van zeer goede kwaliteit en perfect op smaak gebracht en de juiste sausjes toegevoegd. En dit keer ook bij alle gerechten voldoende saus. Vaak bij sushi restaurants krijg je te weinig saus bij de gerechten. De service is echt uitstekend. Vriendelijk en ervaren personeel die zeer servicegericht zijn. Bij ieder gerecht die op tafel komt wordt er uitleg gegeven wat het precies is en hoe je het gerecht het beste kan eten. Als we ooit weer in deze omgeving zijn komen we zeker hier terug.
Denise N.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
De antwoorden zijn gebaseerd op een rustige tafel nabij de bar achterin bij het raam.
Door de prettige airco wel een stijve nek gekregen. Dus misschien te hard.
Smaken erg lekker.
Vriendelijke en prettige bediening.
Prijs blijft een issue!
Marc D.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
De Redsun is een feestje. Het verschil wordt gemaakt door de passie voor eten en gasten. Het team is onderscheidend, mensen die allemaal tonen dat ze er werken om het jou naar je zin te maken. Dat klinkt logisch, en dat is het ook, maar evengoed komt het steeds minder voor. Dikke plus plus voor heet Redsun Team. We gaan snel weer. Zakelijk en prive ben je hier gegarandeerd van een succesvolle avond.
Cherell P.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
Niks op aan te merken..goede service. Dame wist precies wat goede keuze was en kon de hele kaart uit haar hoofd. Fantastisch
Bartine S.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
Gisteren haden wij om 17.00 uur een tafeltje gereserveerd, wij waren iets te vroeg en besloten met mijn 87 jarige moeder te wachten op het terras waar mijn moeder even kon zitten ,na 5 minuten kwam al iemand op ons af. Wij dachten om ons te begroeten en evt een klein drankje te brengen maar nee ons werd verzocht het terras te verlaten ........ ja u hoort het goed!!!! Hup oma wegwezen en op straat wachten !!! tot het 5 uur is !!! En daarbij zijn wij nog vaste gasten ook. Na deze “ hartelijke “ ervaring zijn wij voorlopig klaar met de red sun. Het eten is geweldig, maar er komt meer bij kijken. .........
Marijke J.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
Altijd weer een feestje om hier te gaan eten. Van ontvangst tot afscheid, alles klopt!
elk gerecht worden met veel zorg bereid.

Tot de volgende keer.
Julian S.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
Liep een vrouw met een staart die het niet helemaal snapte nog volgens mij, misschien was het handig geweest als er iemand bij stond. Ook kreeg ik de verkeerde fles wijn die ik niet besteld had,
Eten was fantastisch verder en sfeer ook .
Hans K.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2018
Keer op keer doet Red Sun waar het goed is. Prachtige ambiance en gewoon goed eten. Het is een Aziatisch restaurant. Dus prima sushi's en sashimi's maar ook creatieve en lekkere warme gerechten.
Laura P.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2018
Super gegeten! We eten altijd goed, kwaliteit is constant en bediening is geweldig en gezellig! Kortom heerlijk gegeten en we komen zeker snel weer terug!
Jan E.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Fantastisch eten, slechte akoestiek. Let erop dat waardering voor het eten niet te negatief wordt beïnvloed door teveel
drukte.
Petra098 .
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Gisteren zijn we weer te gast geweest bij the Red Sun en wat een belevenis ! Zeer gastvrij ontvangen en een top personeel die weet wat ze serveren en zeer bekwaamd zijn. We hebben ons laten verrassen door een tasting te nemen van 7 gangen. Ik raad het iedereen aan, elke gang is met passie bereid en dat proef en zie je terug! Bedankt voor een topavond weer!
robert K.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
donker, lawaai en lange wachttijden en vrijpostig personeel
eten was redelijk tot matig
de wijnkaart subliem
aparte gewaarwording maar geen verrassing
Martine O.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Fantastisch avondje uit! Verrukkelijke sushi en ontzettend sfeervolle plek. We hebben genoten!
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Had hoge verwachtingen door de hoge beoordeling op iens. Maar we vonden de gangen best lekker maar niet het geld waard. Ofwel prijs-kwaliteit vonden we niet in balans