Over het restaurant THE RED SUN

Sinds de herovername door oprichtster en oud-eigenaar, per dinsdag 31 januari 2017, is THE RED SUN (het restaurant in Blaricum en de merknaam) weer terug in vertrouwde handen. Wimmy Hu en THE RED SUN zijn twee namen die onlosmakend in één adem worden genoemd.

THE RED SUN in Blaricum is vanaf vrijdag 14 april weer open!! Het interieur is volledig gerestyled, ook staat THE RED SUN voor een spannende, doorontwikkelde menu- en wijnkaart met behoud van de fameuze THE RED SUN classics. THE RED SUN 2.0 is net als in 2005 vooruitstrevend, maar volgens de standaarden van 2017.

‘Ik ben gegroeid en heb me verder ontwikkeld sinds de oprichting ruim 11 jaar geleden, maar dat is de maatschappij en daarmee de gast ook. De vernieuwde THE RED SUN wil wederom verbluffen en de huidige verwachtingen overtreffen. Net als bijna twaalf jaar geleden bij de allereerste opening van THE RED SUN, maar dan in een nieuwe tijd’. – Oprichtster en eigenaar Wimmy Hu.

Meer informatie over restaurant THE RED SUN

Dinsdag t/m Zondag 17:00- 23:00

Uitmuntend
9,5
9,3

Jouw recensie over het restaurant THE RED SUN

Sunny D.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2019
Eten bij de Red Sun is een FEEST!!! Alles klopt en het eten is méér dan de moeite waard! Aanrader!
B.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2019
De klanten die wij mee hebben gebracht waren erg onder de indruk. Persoonlijk ook als heel goed ervaren. Voor herhaling vatbaar. Eten en service was subliem.
V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
Prima locatie met een uitstekende keuken. Het verrassingsmenu deed haar naam eer aan: iedere gang was weer een culinair hoogstandje!
Monique H.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2019
Fantastische inrichting, zo fijn dat je uitleg krijgt. De smaken zijn zo heerlijk, zo verfijnd.
JJ D.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2019
Over het algemeen waren de gerechten prima. Wij gaven alleen onze mening omtrent een gerecht “ Cod Fish “ volgens een licht gerookte methode en langzaam gegaard. Een miniem stukje vis voor € 43,50. De prijs staat niet in verhouding tot het gebodene. Ook over de gefrituurde groente gaven wij onze mening. Je proefde alleen het frituur. Jammer. Het zou worden doorgegeven en dat was het.
Dayan B.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2019
Op aanraden van een kennis zijn wij met zijn tweetjes gaan eten bij The Red Sun en het was geweldig.

Wij kozen voor het 6-gangen tasting menu en het is moeilijk aan te geven wat nu het lekkerste was omdat het allemaal goed is bevallen.
Veel smaaksensaties, perfecte bereiding/garing van het eten en mooi opgemaakt borden.

En het is bij bijna alle recensies te lezen maar de bediening is echt vriendelijk en bekwaam.
Marie-José P.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2019
Diverse keren hier heerlijk gegteten. Mooie opmaak, vriendelijke, vakkundige bediening. Constante goede en hoge kwaliteit van eten
Denny V.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2019
Waanzinnig lekker gegeten. We hebben alle drie gekozen voor het zes gangen menu en waren helemaal voldaan. Top tent. Ben er al vaker geweest en kom zeker weer.
Gert-Jan D.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2019
Een verademing. Voor de eerste keer sinds we in Blaricum wonen bij de Red Sun een tafel gereserveerd, De ontvangst maar zeker de bediening is open, charmant en vooral contactvol. Ze weten hier echt je een fijne avond te bezorgen. Mooie gerechten, niet allen ziet het er prachtig uit, de smaken zijn bijzonder goed op elkaar afgestemd. Wij namen een zes gangen menu. Dat is prima, Aan het einde van het diner heb je heel goed gegeten, terwijl je niet oneindige smaakexplosies, die erg in zijn, achter je kiezen kreeg. Neen, hier wordt erg goed gekookt. Verrassende smaken, zeer goede wijnen en een mooi afgestemd menu. Elke 6 weken wijzigt het menu. Maar je kan ook al a carte eten. Wij hadden een geweldige avond, dit eten. Sfeervolle omgeving. Je kan elkaar goed verstaan. Geen last van 'je buren of de muziek'. Wij kunnen je aanraden hier eens aan te schuiven. De Red Sun is aan de prijs maar het waard! Wij aten een 6 gangen menu. Met 3 glazen huiswijn, een fles Sancerre en espresso, net boven de 200 euro.
Roger P.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2018
1.5 uur tot eerste gang duurt echt te lang!
Donna R.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2018
Een fantastische avond gehad bij The Red Sun. We hebben het Tasty Menu gegeten met een grote groep, en alles liep perfect. Alle gerechten waren heerlijk en ook goed op temperatuur. Service en bediening heel erg goed. Zó moet service zijn! De bediening konden veel vertellen over de gerechten en ook over de bijpassende wijnen. Met 20 man gegeten en geen onvertogen woord over het restaurant, de bediening of het eten gehoord. Zeker voor herhaling vatbaar!
Peter .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2018
Was, zoals elke keer, weer een feestje. Top gerechten en uitstekende service van het team van medewerkers Komen heel snel weer terug.
B.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2018
Weer heerlijk gegeten, super kwaliteit van alles wat hier geserveerd wordt.
Door dat de bediening zo heerlijk spontaan, vrolijk en zeer gastvrij zijn heb je hier echt het gevoel “thuis” te komen, super, gewoon . En ze hebben hele goede tips en suggesties om je avond nog onvergetelijker te maken.
V.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2018
Geweldig eten, goede ambiance en vriendelijke mesen.
Een goede plaats voor een mooi diner met prachtige smaken.
Hier kun je ervaren dat er grote verschillen zijn in Sushi en dat het de moeite waard is om iets meer daarvoor uit te geven.
John H.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
We hebben het menu gegeten. Alle gangen waren van hoge kwaliteit.
Het absolute hoogtepunt was de sushi. Hier gaan we zeker vaker eten.
Mayra K.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2018
Lekker gegeten, gezellige sfeer.
Winston C.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2018
6 gangen GENOTEN
Maria F.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Goede bediening, heerlijke wijnen en voortreffelijk eten. Altijd een een echte avond uit! Met familie, met vrienden of met zijn 2-tjes het is altijd fijn om hier een avond te zijn.
S.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
De beste service en keuken. Originele smaken en bijzonder gastvrije en attente bediening. Kom hier regelmatig en elke keer hebben we daar weer een geslaagde avond.
Kenny S.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Heerlijk gegeten zoals altijd. Bediening is heel goed doordat er erg gelet wordt op persoonlijke aandacht. Waar voor je geld!