THE RED SUN

Huizerweg 3 1261 AR Blaricum Nederland Kaart

Over het restaurant THE RED SUN

Sinds de herovername door oprichtster en oud-eigenaar, per dinsdag 31 januari 2017, is THE RED SUN (het restaurant in Blaricum en de merknaam) weer terug in vertrouwde handen. Wimmy Hu en THE RED SUN zijn twee namen die onlosmakend in één adem worden genoemd.

THE RED SUN in Blaricum is vanaf vrijdag 14 april weer open!! Het interieur is volledig gerestyled, ook staat THE RED SUN voor een spannende, doorontwikkelde menu- en wijnkaart met behoud van de fameuze THE RED SUN classics. THE RED SUN 2.0 is net als in 2005 vooruitstrevend, maar volgens de standaarden van 2017.

‘Ik ben gegroeid en heb me verder ontwikkeld sinds de oprichting ruim 11 jaar geleden, maar dat is de maatschappij en daarmee de gast ook. De vernieuwde THE RED SUN wil wederom verbluffen en de huidige verwachtingen overtreffen. Net als bijna twaalf jaar geleden bij de allereerste opening van THE RED SUN, maar dan in een nieuwe tijd’. – Oprichtster en eigenaar Wimmy Hu.

Meer informatie over restaurant THE RED SUN

• Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
Heerlijk gegeten.
Hans K.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2018
Het is altijd weer gezellig en top eten en drinken. De bar is super voor een drankje bij binnenkomst maar ook voor het weg gaan. Kortom een feestje
Bartine S.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
We hebben weer heerlijk gegeten bij de Red Sun! Eten is top en de bediening erg attent en aardig! We Komen zeker snel weer terug.
V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Heerlijk gegeten en gedronken. Zeer goede gastheer (met goede wijnsuggesties) en erg nette bediening! Verrassende smaakcombinaties. Echt een aanrader!
John H.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Lekker gegeten, een mix van allerlei smaken met uitgebreide uitleg erbij.
J A.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Leuke bediening en heerlijke culinaire hoogstandjes! Prima wijnen en met zorg geserveerd.
Zowel shusi als vleesgerechten grandioos.
Marco H.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2018
Wat een vakkennis, wat een presentatie, super service , gaaf interieur, chapeau
Mient V.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2018
Ongedwongen, informeel, maar met klasse. Uitstekende gastheer en personeel welke prima op de hoogte zijn van gastheerschap en service. Gerechten zijn heerlijk, verrassend en uitstekend in balans en tevens een lust voor het oog.
Marga K.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Meerdere keren bij the red sun gegeten en alle keren heerlijk eten top bediening top en ambiance top zeer zeker aan te raden
Hans S.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
Prettige sfeer en heel lekker eten.10
Sanne G.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2018
Geweldig gegeten bij The Red Sun. Een 6-gangen verrassingsmenu gegeten en alles was perfect! De smaken, de presentatie en ook het personeel. We hebben lekker buiten gegeten wat erg fijn was want binnen vonden we het een beetje donker. Maar echt, ga hier eten!
Romy V.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2018
In 1 woord: WAUW Wij hebben genoten van een 7 gangen diner en elke gang waren we verbaasd door de smaak explosie. Precies genoeg om lang na te genieten. Een echte aanrader
Fleur W.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2018
Wederom een heerlijke avond beleefd met mijn familie en vriend naar aanleiding van mijn afstuderen. Wat een service, kwaliteit van het eten en goede sfeer! Het personeel zorgt ervoor dat je als gast een onvergetelijke avond hebt. Special thanks to Pieter. Na het bezoek blijft dit mijn favoriete restaurant!
Bert .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Heerlijk gegeten, belangrijk te vermelden dat ze ook halve flesjes champagne serveren, belangrijk als je de enige bent in het gezelschap die het drinkt.
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2018
Wat was het weer geweldig! In combinatie met het gastheerschap van Pieter en Rogier hebben we weer een geweldige avond gehad! Top!
Z.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2018
We hebben een fantastische avond gehad! Werkelijk elke hap was de moeite waard. (Dat vonden we alle 5) Fijne wijnen, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Echt een aanrader.
Nicky V.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Wij werden uitbundig ontvangen en gebracht naar een tafel voor twee aan het raam. Zeer behulpzame en vriendelijke bediening. Vanzelfsprekend hier dat je vooraf vertelt wat je niet kan/wil eten (wij eten geen vlees en ik ben allergisch voor inktvis en schelpdieren). Wat hebben wij genoten van de beeldschone gerechten met zoveel zorg bereid; de smaken waren 'to die for'. We hadden de Tonijn tartare als 'voorafje', vervolgens de Rock Shrimp sushi, Lemon King Crab inside-out Roll, en Zalm Ishi Yaki. De gebakken rijst was ook bijzonder lekker. Mijn man vond dat de Tempura Vega iets meer smaak had mogen hebben maar ik vond het prima. En een fles mousserende sake, heerlijk. Wij verheugen ons op de volgende keer.
Snaphet N.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Gisteravond voor het eerst bij the red sun gegeten. Plekje aan de bar, leuk plekje om te zitten. Nadeel is wel dat de stoel alleen iets steun geeft in de onderrug en verder geen leuning heeft, na een avond (in ons geval 3,5 uur) gedineerd te hebben is dit niet aan te bevelen. Bediening verdient een compliment, vriendelijk ontvangen en voelden ons zeer welkom. Ook tussendoor werd regelmatig gecheckt of alles nog maar wens was. Eten was ook voortreffelijk, 7 gangen menu gekozen. Voor ons was dit helaas niet voldoende en hebben nog sushi bij besteld.
Steven G.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2018
gezellig restaurant met een goede sfeer maar een beetje te donker binnen en maar erg gastvrij ontvangst,
eten is erg goed.
Monique D.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2018
Het was heerlijk genieten met mijn moeder en al het personeel zijn kanjers!

Snel CHA een x proberen ik verwacht niets anders, al is het wel anders!