THE RED SUN

Huizerweg 3 1261 AR Blaricum Nederland Kaart

Over het restaurant THE RED SUN

THE RED SUN Japanese Kitchen & Bar

THE RED SUN biedt alles wat u nodig heeft: een verfijnde moderne twist op de authentieke Japanse Keuken met respect voor traditie.
De filosofie achter de vernieuwde THE RED SUN is, dat wij de nadruk leggen op de kwaliteit van de totaalbeleving van ‘een avond uit’. Waar de Japanse pure smaken en de Oosterse gastvrijheid de hoofdrol spelen.
U kunt aanschuiven aan de unieke negen meter lange Chefs Table, een sushibar, waar de sushi-chefs live à la minute voor u, bijzondere sushi creaties en andere seafood gerechten bereiden. Of neem plaats in ons sfeervol ingerichte restaurant en laat u verrassen met vis, vlees en/of vegetarische specialiteiten van onze Japanse Robata houtskoolgrill.

Meer informatie over restaurant THE RED SUN

Dinsdag t/m Zondag 17:00- 23:00

Uitmuntend
9,5

Jouw recensie over het restaurant THE RED SUN

Stef W.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
De nieuwe stijl van de RS is echt verrassend, het team heeft zich opnieuw uitgevonden en de gastvrijheid is nog beter. Avondje uit!
Joanna D.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Afgelopen vrijdag verjaardagsdiner met vriendinnen. Eten was voortreffelijk en het team en de eigenaren hebben ons top geholpen!! Wij hebben een heerlijke avond gehad! Bedankt team Red Sun!
gina V.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
in 1 woord fantastisch! nieuwe kaart, nieuwe gerechten, wederom weer perfect! Personeel erg vriendelijk!..........................................................
manon S.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
Het eten was zalig, bediening deskundig en vriendelijk en de gehele beleving was erg goed! Wij komen zeker snel weer terug!
Frank K.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
Wederom heerlijk gegeten. Erg leuke ambiance en fijne bediening. We hebben suggesties van de keuken genomen en die waren allemaal heerlijk. Heerlijke pinot grigio erbij zeer redelijk geprijsd. Komen zeker snel terug.
Rob R.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Goede service, vriendelijke bediening.
Heerlijke, verrassende gerechten van hoge kwaliteit.
Japanse waterstenen (desert) zijn een absolute aanrader.
Georgine V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Prima gegeten, maar de hoeveelheid van het Waku vlees is veel te weinig, Als portie voor een hoofdgerecht serveer je minimaal 100 gram dit was ongeveer de helft. Dat het vlees duur is is bekend maar dit was een teleurstelling. De prijs kwaliteit vonden wij niet even redig.
Andre V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Heerlijke culinaire ervaring, wel redelijk prijzig.
Michèle V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Heerlijk te zien hoe Wimmy & haar man zo vol liefde het bedrijf runnen en de gasten ontvangen. Zeer prettige sfeer van het personeel en niet vergeten overheerlijke gerechten!!
Folkert S.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
Geweldige gerechten. Heerlijk gegeten!
Yves A.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Goede kwaliteit maar ook flink aan de prijs.
Peter- .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Fantastisch gegeten met onze kinderen !! We kozen voor de Tasting Experience 7 gangen, en echt ieder gerecht was een feest. Qua opmaak en qua smaak. Heerlijke wijn (pinot grigio) en vriendelijke, attente bediening. 350 euro voor 4 personen is natuurlijk veel geld maar is het wel meer dan waard. Uiteindelijk 3,5 uur gezeten.
Klein minpuntje: 5,95 euro voor fles Sourcy Blauw is wel wat aan de hoge kant.
Mary D.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Heerlijk gegeten. Zeer mooie gerechten. Hele goede service. Wij hadden wat zorgen vooraf over een recensie van eventuele overlast van de afhaalhoek. Dit bleek helemaal geen probleem te zijn. Er werd zeer veel aandacht aan ons geschonken om te zorgen dat wij het naar ons zin hadden.
Maureen V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Eten bij The Red Sun is het toppunt van genieten! Voor liefhebbers van sushi en de oosterse keuken is dit een aanrader. Reserveren is aan aanrader. Once you've been there, you are addicted!
FRED M.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Een mooie samenhang tuseen sfeer,gastvrijheid en kwaliteit.

En een geengageerd optreden van de eigenaren als gastvrouw en gast heer!!!!
Niels V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
De sushi is super, beter is er niet! Niet goedkoop, maar wel erg lekker.
Service is ook gewoon erg goed, zeer attent en snel zonder opdringerig te zijn. Al met al een aanzienlijke vebetering met de nieuwe(/oude) eigenaar.
Karlijn O.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Wat een verwennerij in het prachtige Blaricum. Het verrassingsmenu is een feest: gevarieerd en een mooie afspiegeling van de kaart. Als je hier voor de eerste keer komt is het de beste kennismaking, de porties zijn zeer royaal. De ambiance samen met de kundige en enthousiaste bediening maakt het dubbel feest. Hartelijk dank voor een heerlijke avond!
Bruggie .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Heerlijke gerechten, leuk om achter de sushi bar de koks druk in de weer te zien, vriendelijke en attente bediening.
De bediening richt zich niet alleen op hun vaste tafels, maar iedereen van de bediening let op of ze ergens van dienst kunnen zijn. Van glazen bijvullen tot servetten opvouwen, overal wordt door iedereen van het team op gelet.
Heerlijke sushi, die net even anders is dan gebruikelijk. Als je houdt van dining en sharing, dan zit je goed bij The Red Sun.
Edwin K.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Gisteren weer even gegeten bij de Red Sun.wij waren er voor de verbouwing al vaak geweest, maar na de verbouwing is het eten nog beter geworden en de sfeer is ook zeker goed. De allergrootste pluim is voor onze gastvrouw genaamd JUDITA als ik het goed spel zij is werkelijk een aanwinst voor de zaak.Binnenkort zien jullie ons weer.
keijer.aart .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Wederom een heerlijke avond gehad, Goede bediening en heerlijke gerechten. Absoluut de moeite waard om dit restaurant vaker te bezoeken.