THE RED SUN

Huizerweg 3 1261 AR Blaricum Nederland Kaart

Over het restaurant THE RED SUN

Sinds de herovername door oprichtster en oud-eigenaar, per dinsdag 31 januari 2017, is THE RED SUN (het restaurant in Blaricum en de merknaam) weer terug in vertrouwde handen. Wimmy Hu en THE RED SUN zijn twee namen die onlosmakend in één adem worden genoemd.

THE RED SUN in Blaricum is vanaf vrijdag 14 april weer open!! Het interieur is volledig gerestyled, ook staat THE RED SUN voor een spannende, doorontwikkelde menu- en wijnkaart met behoud van de fameuze THE RED SUN classics. THE RED SUN 2.0 is net als in 2005 vooruitstrevend, maar volgens de standaarden van 2017.

‘Ik ben gegroeid en heb me verder ontwikkeld sinds de oprichting ruim 11 jaar geleden, maar dat is de maatschappij en daarmee de gast ook. De vernieuwde THE RED SUN wil wederom verbluffen en de huidige verwachtingen overtreffen. Net als bijna twaalf jaar geleden bij de allereerste opening van THE RED SUN, maar dan in een nieuwe tijd’. – Oprichtster en eigenaar Wimmy Hu.

Meer informatie over restaurant THE RED SUN

Dinsdag t/m Zondag 17:00- 23:00

Uitmuntend
9,4
9,1

Jouw recensie over het restaurant THE RED SUN

Mayra K.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
My favorite resto! Heerlijk gegeten.
V.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
We hebben genoten van de gerechten, maar de wachttijd tussen de (7) gangen vonden we te lang.

(Dit verhaal is kort en bondig meer commentaar geven we niet, vinden we ook n iet nodig)
christiaan V.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2018
Probeer het menu wat vaker te variëren en gerechten op niveau te houden zodat de prijs kwaliteit verhouding beter in balans komt.
Jurrien Z.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
zalige gerechten en door opzet veel mooie combinatie die maken om vervolgens samen te delen. Iets aan de dure kant en iets te donker, maar absoluut een aanrader en fijne plek om van hoog-kwaliteit gerechten te genieten.
Andre V.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Was super. Heel beleefd en netjes. En goed gevoel voor humor heeft het personeel. Ze hadden alleen Pepsi cola in principe. Maar ze hadden voor mij coca cola gehaald zonder blikken of blozen deden het met alle liefde. Complimenten!
margot S.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Ongelofelijk lekker gegeten. We lieten de keuze van de gerechten aan de chef over, en kregen per gang allerlei zonder uitzondering verrukkelijke sushi, vis- en vleesgerechtjes. De sushi was zo lekker dat we die nog een keer besteld hebben. Tot slot grand dessert met wederom allemaal heerlijkheden..
Rosemary V.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Leuke ontvangst. Moest alleen wat lang wachten op de kaart en 1e drankje. Kreeg ook geen handdoekje, wat we later bij andere gasten wel zagen bij ontvangst. Verder heerlijk gegeten, bediening en sfeer.
Christian T.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Was alweer even geleden en keek er maar uit om hier weer eens te gaan genieten. Eten was prima! Na de verbouwing iets minder sfeer en te rumoerig in mijn ogen.
RENE V.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
Heerlijk avondje uit met vrienden bij de Red Sun gehad. Eten en bediening was voortreffelijk. We hadden een 6-gangen diner wat door de keuken werd samengesteld. Stuk voor stuk allemaal kunstwerkjes. Een aanrader!
Birgitte V.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
Als altijd was het eten heer-lijk! Al die verschillende smaaksensaties in een hapje vind ik een hele kunst! Wat mij betreft had het restaurant alleen niet verbouwd hoeven worden, vanavond eerste keer aan de sushibar gezeten en ja...vond ik toch qua sfeer ( welke bij het eten past) een stuk minder sfeervol, ook jammer dat je niet lekker rond kunt kijken... Ook vind ik het restaurant qua sfeer wat "gewoner"geworden, vind ik jammer. Personeel en service, alles nog altijd helemaal top...blijf ook zeker komen!
P. B.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Fantastische avond. Prettige professionele bediening. Echt heerlijke gerechten.
Mariska R.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Weer een topavond gehad bij de Red Sun! De sushi is de beste ever! We komen hier al meer dan 10 jaar en worden nooit teleurgesteld.
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Marcel S.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Wat een super feestje was het! Echt overheerlijk gegeten en genoten van de expertise en kookkunsten van de chef aan de sushibar, een absolute aanrader voor iedereen die van Japans eten houdt en zich een keer te buiten wil gaan aan al het lekkers wat de kaart te bieden heeft!

De perfecte combinatie van sfeer en entourage, bediening en eten.
Patrick V.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Wauw wat een beleving en wat is het eten top zeg heerlijk gegeten met een groepje en de binnenplaats is ook erg mooi sushi is een echte aanrader
Pieter V.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2018
Fantastisch gegeten! A la minute bereid, mooie combinaties en enorm gastvrije bediening. Het was té lang geleden. Vaker naar de Red Sun, een parel in t Gooi!
Lucia N.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Zelden zo overheerlijk gegeten. Bij het verrassingsmenu is elke gang een kadootje. Vanaf heden ons favourite restaurant !
Marja H.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
leuke ontvangst, zeer vriendelijke dame in de bediening die ons goed adviseerde.
Evelien M.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Het was weer fantastisch. Echt uniek. Zeer goede ontvangst en goede bediening. Om over de wijn maar niet te spreken. Top!!
Tanja P.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
IK houd niet van reviews die 120 letters tekst vragen. Ik vind blokjes aanvinken prima. Dit geeft antwoord op al uw vragen.