THE RED SUN

Huizerweg 3 1261 AR Blaricum Nederland Kaart

Over het restaurant THE RED SUN

Sinds de herovername door oprichtster en oud-eigenaar, per dinsdag 31 januari 2017, is THE RED SUN (het restaurant in Blaricum en de merknaam) weer terug in vertrouwde handen. Wimmy Hu en THE RED SUN zijn twee namen die onlosmakend in één adem worden genoemd.

THE RED SUN in Blaricum is vanaf vrijdag 14 april weer open!! Het interieur is volledig gerestyled, ook staat THE RED SUN voor een spannende, doorontwikkelde menu- en wijnkaart met behoud van de fameuze THE RED SUN classics. THE RED SUN 2.0 is net als in 2005 vooruitstrevend, maar volgens de standaarden van 2017.

‘Ik ben gegroeid en heb me verder ontwikkeld sinds de oprichting ruim 11 jaar geleden, maar dat is de maatschappij en daarmee de gast ook. De vernieuwde THE RED SUN wil wederom verbluffen en de huidige verwachtingen overtreffen. Net als bijna twaalf jaar geleden bij de allereerste opening van THE RED SUN, maar dan in een nieuwe tijd’. – Oprichtster en eigenaar Wimmy Hu.

Meer informatie over restaurant THE RED SUN

Dinsdag t/m Zondag 17:00- 23:00

Uitmuntend
9,5
9,2

Jouw recensie over het restaurant THE RED SUN

Sanne V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
We hebben echt heerlijk gegeten! En wat een topmensen werken daar. Als je een avond echt uit eten wil is red sun een aanrader.
Anthony R.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2018
Gewoonweg zeer, zeer goed gegeten. Wij waren er op een dinsdagavond en zelfs toen zat het behoorlijk vol. Wij hebben het 7 gangen special tasting menu genomen en dat werd een feest op zich. De lekkerste sushi, de smaakvolste sashimi en waygu gerechten om je vingers bij af te likken.

Bij the red sun eet je geweldig maar het is allemaal niet zo stijfjes. Het is lekker ongedwongen, er kan een hoop (ja hoor gewoon kinderen meenemen) en de bediening/ gastheren zorgen voor een complete avond.

Aanrader! Snel weer!
Rianne B.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
We hebben heel gezellige culinaire top avond gehad...het hele diner was n verrassing en de bediening was top!.
Bedankt voor het lekkere eten!
Groetjes van de 4 dames uit t Zuiden
Otmar D.
Leuke zaak
John D.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Geweldige avond gehad met prachtige smaak explosie en goede bediening.
wijk omen zeker nog terug in de toekomst.
vriendelijke groet John en Ans
W.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Een gezellige avond gehad! We hebben 6 gange gegeten: lekker, vers en verrassend! Lekkerste sushi die ik ooit gegeten heb.

Tip: geef een menu mee van gangen zodat je er thuis nog eens naar kan kijken :)
PT W.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Super service en prachtig mooi eten! Meer dan de moeite waard
Henrie J.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Zeer gastvrij ontvangen, eten super lekker. En duidelijke uitleg van wat je krijgt. Gewoon TOP
Hugo H.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Heb het 8 gangen verrassingsmenu genomen en dat is echt een aanrader. Het gehele menu is goed op elkaar afgestemd en je gaat met een voldaan gevoel de deur uit. Ook de bediening is zeer vriendelijk, wat vandaag de dag niet altijd meer vanzelfsprekend is. Bedankt voor de fijne avond.
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Na een ietwat trage start (drankjes aan tafel) hebben we voortreffelijk gegeten en werd de service veel beter ! We komen zker nog een keer terug
Iris V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
In één woord fantastisch. Wat een smaaksensaties! Prachtig opgemaakt, uitstekend toegelicht en gang na gang een nieuwe verrassing. Wij hebben genoten en komen hier zeker nog eens terug.
M.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
Wat een fijne avond hebben we gehad bij jullie! Bedankt! Zoals altijd hebben we genoten en heerlijk gegeten. We komen snel weer terug!
C.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2018
Wat een feest om daar te dineren Bediening kwaliteit uitstraling vriendelijkheid personeel diner suggesties alles zoals je graag ziet in een restaurant
Dit is een absolute aanrader tot heel snel
Sidney R.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2018
Super genoten, eten was voortreffelijk en gastheer en gastvrouw waren spot on. Zo lang nog nooit in restaurant gezeten zonder minuut niet te genieten.
Otmar D.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Top zaak gezellig
Tineke D.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Zoal gewoonlijk weer voortreffelijk gegeten. Prima vriendelijke bediening en wat een verrassing om toch weer iedere keer iets te eten wat je nog nooit hebt gegeten. Een heerlijk avondje uit. Tineke
Ronald H.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
De bediening was erg aardig maar absoluut niet alert. Meisjes achter de bar zijn met hun eigen 'ding' bezig en lieten mijn dochter minutenlang aan de bar staan zonder haar een blik waardig te gunnen.
Vaak lege glazen en drie keer de bediening moeten vragen om wat te bestellen.
Maw, heerlijk eten (echt top), leuke entourage maar bediening qua alertheid moet echt beter voor dit hoog aangeschreven restaurant!
Towa H.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Ja, we zijn er geweest. Goede ambiance, maar bij reservering worden er -staan ook niet op internet- geen prijzen verstrekt. Dat is toch bij de huidige verplichte openheid zeer vreemd. Ja, op de menukaart staan de prijzen wel, maar dan zit je er dus al. Vóóraf uitzoeken kan dus niet en het restaurant is daarbij ook zeer hautain. Niet van deze tijd, hoe goed qua smaak het eten ook is.
Bijzonder onaangename benadering. Niet om weer te bezoeken!
Lex V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Zeer goed eten en enorm goed personeel, vriendelijk en goed ingelicht in de gerechten en wijnen. Het eten was verassend en heerlijk bereid, vol smaak en prachtig opgediend. Belangrijk punt vind ik altijd het personeel in een restaurant, The Red Sun heeft dat prima voor elkaar, goed opgeleid personeel en heel erg vriendelijk. Absolute aanrader.
R.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Altijd een plezier om bij de Red Sun te komen. Het is een avond uit en voor ons altijd een prima locatie om iets te vieren met de familie. Het eten is altijd super en je voelt je echt een gast omdat het personeel gewoon super is.