THE RED SUN

Huizerweg 3 1261 AR Blaricum Nederland Kaart

Over het restaurant THE RED SUN

Sinds de herovername door oprichtster en oud-eigenaar, per dinsdag 31 januari 2017, is THE RED SUN (het restaurant in Blaricum en de merknaam) weer terug in vertrouwde handen. Wimmy Hu en THE RED SUN zijn twee namen die onlosmakend in één adem worden genoemd.

THE RED SUN in Blaricum is vanaf vrijdag 14 april weer open!! Het interieur is volledig gerestyled, ook staat THE RED SUN voor een spannende, doorontwikkelde menu- en wijnkaart met behoud van de fameuze THE RED SUN classics. THE RED SUN 2.0 is net als in 2005 vooruitstrevend, maar volgens de standaarden van 2017.

‘Ik ben gegroeid en heb me verder ontwikkeld sinds de oprichting ruim 11 jaar geleden, maar dat is de maatschappij en daarmee de gast ook. De vernieuwde THE RED SUN wil wederom verbluffen en de huidige verwachtingen overtreffen. Net als bijna twaalf jaar geleden bij de allereerste opening van THE RED SUN, maar dan in een nieuwe tijd’. – Oprichtster en eigenaar Wimmy Hu.

Meer informatie over restaurant THE RED SUN

Dinsdag t/m Zondag 17:00- 23:00

Uitmuntend
9,5
9,1

Jouw recensie over het restaurant THE RED SUN

W.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Nadat The Red Sun in andere handen was overgegaan liep het niveau langzaam maar zeker achteruit, ik heb het dan over de vestiging in Amsterdam die inmiddels ook niet meer bestaat. Afgelopen zondag voor het eerst met het gezin in Blaricum gegeten en wij waren weer helemaal blij! Alle gerechten waren voortreffelijk, zalige sushi, super kipspiesjes kortom alles was super lekker. Hopelijk opent Wimmy Hu weer snel een zaak in Amsterdam en anders zullen wij zeker nog een keer naar Blaricum rijden. Boudewijn Wakker, Aalsmeer
Ronald B.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Geweldig lekker eten, heerlijke sfeer
Simon S.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
The Red Sun, elke keer weer verrassend. Een aaneenschakeling van gerechten, tongstrelend en een lust voor het oog. De precisie waarmee de gerechten bereid worden, elk detail met een reden. Alles klopt. De bediening, de entourage, het tempo, de wijn en gerechten.
Michel V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Top tent! Goede service en warm welkom! Was laatste moment en ik kon er toch nog ff tussen geschoven worden.. echt een aanrader!
Jeske B.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Heerlijk gegeten aan de sushi bar, dank aan LINDA! verrassend 6 gangen menu met bite vooraf. Verrassende gerechten. Komen zeker terug. Dan eens aan een tafeltje met familie.
Ramon C.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Het was weer een feestje!
Altijd weer gezellig en lekker. De kids hebben inmiddels ook de voorkeur om bij jullie te eten!
Wimmy, Pieter en Rogier thanks voor wederom een gezellige ongedrongen gastvrijheid.

We kijken uit naar de opening van Laren.

Groetjes,
Ramon & Michelle Cohen de Lara
Annette S.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2018
Heerlijk gegeten, altijd weer een feestje.
Herma L.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2018
We hebben hier heerlijk gegeten. De gerechten zijn ook een lust voor het oog. Prettige sfeer. Door het bedienend personeel werd bij ieder gerecht uitgelegd wat erin zat. Enige minpuntje: onze (open) fles wijn en fles water werden tegen de muur op de grond gezet. Dat vonden we jammer
Ton G.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2018
De gerechten zijn verrassend en goed gebalanceerd. De prijzen zijn aan de hoge kant, maar je krijgt er wel veel kwaliteit voor terug.
FrankRecourt .
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Zo goed dat Wimmy Hu terug is met d’r eigen ding, fantastisch eten, super bediening, mooie zaak geworden, proficiat! ...
Laura P.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2018
Heerlijk gegeten! Top restaurant. Bediening super, kwaliteit altijd constant echt klasse. Sfeer heel goed gezellig en vriendelijk.
Mandy J.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2018
Ik dacht ga mijn lieve vriendin verrassen om ook eens bij The Red Sun te eten. Bij binnenkomst wisten we dat we aan de sushibar moesten zitten omdat het te druk was. Maar wat is dit vreselijk ongezellig vindt het geen aanbeveling om daar te zitten, midden in de spotlights Het pre-dinner hapje kwam helaas na het dinner en we moesten er ook nog om vragen.. Sommige sushi combis geproeft enkele heerlijk en sommige saai van smaak. Hoofgerecht keuze, 1 grote gamba voor 36,50 lauw warm opgediend,, prijs/kwaliteit niet in verhouding. Dan het dessert besteld kwam zonder de wafel (zoals op de kaart) wij vroegen waar is die lekkere wafel toen pas werd ons verteld dat de wafels op waren en de ijssalon was ook gesloten. Tja het was inmiddels 23.00 uur. Al met al was deze avond niet wat het zou moeten zijn.de sfeer is weg en het eten niet zoals het geweest is.
Rabiaa K.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Het eten was top! mooie gepresenteerd en de uitleg was ook duidelijk. De liefhebber of mensen die nieuw Aziatische keuken willen ervaren is dit echt een aanrader. Hou je van een mooie gezellige inrichting dan moet je echt daarheen. Wat ze goed doen is de gastvrijheid van de eigenar(en) en je een top avond willen bezorgen. Heel erg attent met een drankje aan te bieden van het huis. Wij hadden een top avond en zullen zeker terug gaan en aan onze vrienden aanraden. Thanks Redsun!!
Roald H.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Heerlijk gegeten. Speciale sushi's en ook een paar gerechtjes van de shared-dining kaart gegeten. alles heerlijke smaken en ook wat combinatie gekregen die we niet alledaags kunnen bestellen bij een "gewone" sushitent.
Alles was vers, smakelijk en mooi opgemaakt.
De bediening was erg opmerkzaam en aardig. de muziek was niet te hard. Kortom genoten van onze avond!
Wij komen zeker weer!
Demi M.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2018
Goede kwaliteit eten en vriendelijk personeel! Top restaurant !!
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2018
Na de verbouwing voor de eerste keer weer bezocht, gepassioneerde en kundige bediening heerlijke gerechten ,echt genoten! Is weer op het oude niveau terug. Helemaal top!
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2018
Uitstekend gegeten, zeer gastvrije bediening en met het verrassingsmenu een super gezellig en avondvullend programma. Snel weer!
Rachida M.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2018
Was een goed verzorgde avond, met veel aandacht voor alle tafels. Wij hebben heerlijk gegeten, gekozen voor het 6 gangen menu was zeer verrassend.
Cecilia H.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2018
Erg lange wachttijd tussen de gerechten. Wij zijn hier voor de verbouwing vaak geweest en vonden de gerechten destijds hoger op smaak. Prijs kwaliteit is niet in orde, te duur.
Nellen M.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2018