The Red Lobster

Eendrachtsweg 27 3012 LB Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant The Red Lobster

Zonnige gerechten

Een feestje voor je smaakpapillen! Hier geniet je van zon overgoten gerechten uit de mediterrane keuken. Kraakverse vis, mals vlees en een keur aan kleurrijke groente; je vindt het allemaal terug op de kaart. Sla ook de wijnen niet over, deze zijn niet te versmaden. Een plek waar smaak, sfeer en beleving perfect samenkomen!

Meer informatie over restaurant The Red Lobster

• Af te huren , Airconditioning , Terras , Wi-Fi
6,8
J.W. K.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Hier gegeten met de AH-actie. Ruime gerechtenkeuze voor deze actie; dat zien we wel eens anders. De meeste gerechten waren goed en meer dan voldoende geportioneerd. De entrecote was alleen nogal taai.
Door het gebruik van vaste banken bij een aantal tafels moet je "actief" zitten wat niet altijd fijn is.
De bediening is uitermate vriendelijk en goed. Buiten de AH-actie is het prijsniveau aan de hoge kant voor het gebodene.
aad D.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Fijne zaak, goede simpele gerechten, heerlijke sliptong en een hele vriendelijke bediening, Volgende keer terug voor kreeft!
rieneke Z.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Was een goede keuze om bij de red lobster te eten. Het keuzemenu was gevarieerd en erg lekker. De dames van de bediening waren attent,gezellig en erg aardig.
Paul D.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
wij waren onder de indruk van de vriendelijke bediening en de heerlijke sliptong .Deze waren met de groenten en de aardappelen en patat meer dan genoeg. wij komen zeker weer langs.
Rednellie .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Met vrienden gegeten bij Red Lobster met gebruikmaking van de ah-actie. Leuk keuze menu, alle gerechten waren prima! Ontvangst uiterst vriendelijk.
jebentwatjeeet .
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
Top Restaurant. Hier meerdere malen gegeten en de kwaliteit is echt goed.

Rijk gevulde borden, voor mij veel te veel, maar erg lekker. Gelukkig een reuze eter aan tafel die mijn portie heeft opgegeten.

1. Vitello Tonato, heerlijk goed op smaak met lekkere verse groentes

2. Rib-EYE / Lamsboutjes.
Enorme lappen vlees van top kwaliteit met veel gewokte groente én een goed gevulde salade én aardappelen.

3. Chocolade vulkaan met aardbeien en ijs.

Tonnetje rond gegeten, maar oooh zo lekker.

Erg jammer van de locatie, want ze zijn verstopt in Rotterdam. Inrichting is niet heel modern, maar de kok maakt alles goed.
Michael D.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Teleurstellend en slechte communicatie tussen keuken, bediening en gasten. Niemand heeft gekregen wat er besteld was. Dat de friet wordt vervangen door gebakken aardappelen is nog tot daar aan toe, maar dat een dorade met pesto rucola pistache met risotto zonder melding vervanging wordt door dorade op gestoomde groentes met aardappelen is echt stuitend, zo niet belachelijk. Dat is een totaal ander gerecht. De rib-eye kwam zonder ratatoille, de kreeft met coquilles zonder bisque, de gamba's zonder aïoli en bij navraag bleek de bediening het of niet te weten of het vergeten te zijn te melden. Er werd gezegd dat ze het ook maar zo uit de keuken kregen. Vervelend, maar ze konden er niets aan doen. Ehhh...jawel, je gasten inlichten dat bepaalde gerechten en ingrediënten op zijn en het niet zonder uitleg uitserveren. Ook erg lang moeten wachten. Er werd tussendoor niet op de tafels gelet, terwijl het niet druk was. Jammer, want het eten smaakte op zich prima. Maar voor deze prijzen verwacht je wel te krijgen wat er op de kaart staat of in ieder geval een goed alternatief of in ons geval - waarbij alles al was uitgeserveerd - een compensatie aangeboden te krijgen.
lissa H.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
gister een hapje gegeten met me vriendinnen.we namen allemaal surf&turf met een flesje chardonney een echte aanrader.als dessert namen we de brownie om je vingers bij af te likken.wij komen zeker terug.!!
nicolevanmelsen .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
We hebben met 4 dames gegeten met de AH 3-ganger diner actie.
Voor- en hoofdgerechten waren heerlijk. Toetjes waren een verrassing en alle 4 niet heel smakelijk.. van griesmeelpudding tot iets Turks van deegslierten. Zeer vriendelijke bediening!
Ivy I.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Echt geen aanrader. Kreeft was uitverkocht!? Sommige groenten en patat waren niet gaar en de mayo was veel te zuur. De bediening was professioneel.
Michiel T.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Heerlijk gegeten, kreeft en gamba's waren perfect bereid. Genoeg verse en lekkere groente bij alle gerechten. Echt een aanrader!
Rieborn .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Geen aanrader. Zaterdagavond met de AH-bonnen gegeten. De vitello tonato was kant en klaar en niet zelf vers bereid. Het hoofgerecht kreeft was smakeloos en taai en er zat nagenoeg geen kreeft in. De gebakken aardappeltjes waren oud en koud en de frites waren ook slap (dus oud), met daarnaast veel bittere broccoli. Het nagerecht was onbestendig. Een verrassing van de chef werd het genoemd, iets met spijs en heel veel slagroom. Heel hard en echt niet lekker . De prijs- kwaliteitverhouding klopt echt niet. Slechte kwaliteit en de prijs is veel te hoog. Meer snackbarkwaliteit dan restaurantkwaliteit. Het personeel was wel heel vriendelijk maar ja, je gaat toch om lekker te eten. Erg jammer. Wij zijn blij dat wij niet het volle pondje hoefden te betalen want dat was het echt niet waard.Wij gaan hier niet meer naar toe.
Dirk V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Matig diner. Veel te zoute bisque als voorgerecht. Koude groente bij het hoofdgerecht. Al met al een weinig verfijnde keuken. Bediening vriendelijk.
Pieter H.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Onhandige banken om te zitten. Personeel erg aardig maar eten niet zo best. Soep erg waterig en hoofdgerecht
was redelijk maar de patat onder de maat vol met vet en sompig. Niet op gegeten. Salade en de aardappelen waren wel goed. Sliptongetjes waren goed al was er één te hard gebakken. Toetje was Messi, rare naam maar was ook een rommel van appeltaart die niet goed gaar was en slagroom uit een spuitbus. Ook niet helemaal opgegeten.
Koffie was lekker al was het een half kopje. Met de AHbon was het niet te duur maar gaan hier niet meer eten.
yoke3 .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Geweldig restaurant. Zeer onverwacht want net naast de gezellige uitgaans straat, witte de withstraat.
Fantastisch ontvangst, heerlijk gegeten en bovenal een zeer gezellige, grapjes makende, gastvrouw.
Top lunch samen met mijn nicht
Heel klein minpuntje: geen kommetje met water en Citroen om de vieze vingers van het pellen van de gamba's in te dopen
liefke.moret .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Heerlijk gegeten en de service was goed. De inrichting is wat gedateerd en t was bij vlagen koud binnen.

Wel een aanrader. Wij maakten gebruik van de AH restaurant actie
Trâm N.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Geen €38,50 waard! Ging achteraf nog naar de Mac. Zat totaal niet vol.
Voorgerecht was de kreeftensoep, soep was te doen maar de kreeft erin was oud, waarschijnlijk alleen voor de sier, niet te eten.
Hoofdgerecht koos koos ik voor de rund, je kreeg maar 4 gesneden plakjes. En verder was het bord behoorlijk gevuld met aardappelen en casave. Meer side dishes op je bord dan vlees.
Dessert was gewoon vanille ijs en chocolade saus. Zelfs voor 2 pers €38,50 is het niet waard.
Jenny C.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Vorige week met vrienden gegeten met d AH bonnen. Leuk ingericht. Heel vriendelijk ontvangst. Het was erg druk in de zaak en de kok stond alleen in de keuken omdat de 2de kok plotseling ziek was geworden en in het ziekenhuis lag. Hij heeft dus alle gerechten alleen moeten doen Hierdoor waren de wachtentijden opgelopen, maar wij hebben grote verwondering voor die man, dat hij in zijn uppie het voor elkaar kreeg :~) Het eten was heel lekker, maar als je de volle prijs had moeten betalen, vonden wij het aan de dure kant.
ellymarien .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Dat hier mensen nog een goede beoordeling geven ontgaat me.
Met AH actie gegeten. 3-gangenmenu voor €38,50.

Wat een drama, eendenborst doorbakken en dus een nieuwe gevraagd en gekregen, die was nog BEVROREN aan de binnenkant, hoe krijg je dat voor elkaar? Lamskoteletjes rosé gevraagd, die waren dus niet allemaal even dik (dat kan) maar wel allemaal even lang gebakken , resultaat: sommige doorbakken, sommige rosé en sommige rauw.
Het enige positieve was de bediening die hoorde alles netjes aan en probeerde er nog wat van te maken (die meiden staan niet in de keuken). Die krijgen van mij een 9. Echter telt de ontvangst en service voor 20% mee en dat zou betekenen dat er een 4,5 als cijfer uitkomt maar meer dan een 2 is het niet waard.
NOOIT MEER !!!
ellymarien .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Hier gegeten met de AH restaurantactie.
Vooraf: de kreeftenbisque was oké, alhoewel ik hem erg zout vond.
Hoofdgerecht: de eend die medium besteld was, was door en door gaar en kurkdroog. Er werd een nieuwe geserveerd die wederom door en door gaar was, maar ook helemaal bevroren van binnen! Hoezo vers?? Daarop koos ik de lamskoteletjes, waarvan er 2 helemaal rauw waren en 2 goed. De patat was knetterhard, met af en toe een goede zachte ertussen. Opnieuw gefrituurd?? De geroosterde aardappels waren heel donkerbruin en uitgedroogd en de salade zag er al wat verlept uit, leek kant en klaar uit een zakje, alsook de saus, met alleen wat stukjes ui erbij: smakeloos! De roerbakgroente was tot prut gekookt/gebakken, behalve de halve snijbonen die erin zaten, die waren knetterhard en niet afgehaald. Wij hebben er dus bijna niets van gegeten.
Dessert: mijn man had een dessert besteld, maar de desserts bleken op te zijn en werd vervangen door twee stukjes banketstaaf met slagroom en wat aardbeien (wat hij toevallig wel lekker vond). Ik zou een dessert zonder suiker krijgen: vers fruit, maar kreeg een berg ijs geserveerd met een klein beetje fruit erbij. Op dat moment kregen we de slappe lach, want alles wat er mis kon gaan ging mis. Wat een prutser die kok! Mijn verse fruit heb ik uiteindelijk wel gekregen.
Het personeel was heel vriendelijk en het volledig met ons eens, maar we kwamen voor het eten….
Het restaurant ziet er inderdaad wat sjofel uit zoals eerder werd gemeld, met (brand)gaten in het zeil, banken die te ver van de tafels staan. Zeker voor de prijzen die ze hanteren verwacht je wel iets meer, het ziet er meer uit als een wat sjieke snackbar. Ook de afzuiging werkte niet (meer), waardoor onze kleding verschrikkelijk naar baklucht rook.
Al met al was het totaal geen €38,50 waard, zelfs niet nu we dit voor 2 personen betaalden! Dit was eens, maar nooit meer!