The Raffles

Javastraat 63 2585 AG Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant The Raffles

Wijn-spijs en kruiden uit Maleisië

Met de verse smaken en kruiden uit Maleisië en Singapore, presenteert The Raffles de Indonesische keuken op de culinaire kaart van Nederland. Met een rijk Indisch verleden zorgt het restaurant ervoor dat de gasten werkelijk verwend worden. Mooie wijn-spijscombinaties, elegante gerechten die à la minute worden bereid en een ongedwongen sfeer maakt een bezoekje aan The Raffles een must.

Meer informatie over restaurant The Raffles

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zaterdag 17:30 - 22:00
Zondag Gesloten

9,1
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Zeer bijzondere Indonesische keuken. Ieder gerecht is speciaal en uitstekend klaargemaakt. De wijn erbij past zeer goed.
Herman B.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Wij hebben een perfecte avond gehad. Gerechten waren uitstekend, de bediening prima, vriendelijk en met een juiste tijd tussen de gerechten. Jammer dat het zover weg is
Paul J.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
De prijs van de menu's staat niet in verhouding!
Het is prijzig voor wat je krijgt.
Wel een hele vriendelijke bediening maar dat moet ook wel met wat je betaald.
Ina M.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2017
Erg lekker gegeten, genoten van Indonesische specialiteiten. We zijn 'leken' maar geloven direct dat dit authentiek en bovendien met veel liefde bereid eten is.
We konden de dame die ons bediende helaas niet altijd goed verstaan en de bediening had wat ons betreft sowieso nog een tandje beter gekund voor dit niveau restaurant (hoffelijk waarbij je je wel op je gemak voelt en echt lekker uit bent, het neigde hier af en toe naar 'slonzig'), daarnaast kwam de wijn twee keer pas na het serveren van het gerecht en kregen we bij de gerechten en de wijn maar heel beperkt uitleg. Maar, daar hadden we natuurlijk ook om kunnen vragen; het is meer dat we het gewend zijn bij topzaken en het ook leuk vinden meer te horen over de bereiding en wijnspijscombinaties.
Kraanwater naast de wijn geen probleem, keurig.

De hamvraag; is een avond bij Raffles het toch wel aanzienlijke bedrag wat je voor een menu met wijnarrangement betaalt waard. Voor een keer in elk geval, we hebben heel erg lekker gegeten en zijn een ervaring rijker bij wat mij volgens mij een instituut genoemd mag worden.
Jeroen H.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
Erg lekker en culinair gegeten! Alles was van een zeer hoog kwaliteits- niveau en de peper werd er los bijgedaan zodat je zelf kunt bepalen hoe pedis je het maakt. Super verzorgd dessert met allerlei vers tropisch fruit waarbij Mangosteen voor mij een onbekend was. Ze zullen mij hier zeker weer zien!
Michel G.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
lekkere gerechten met verse producten, vriendelijk en enthousiast zaalpersoneel, eenvoudige maar verzorgde inrichting
Leo H.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Dit restaurant is pure klasse. Met de huiselijkheid van een luxe en zeer comfortabele huiskamer. De menu's die je kan bestellen zijn mooi op elkaar afgestemd. De gerechten zijn van pure en uitstekende kwaliteit. De bediening is altijd in de buurt en werkt met liefde in deze mooie tent.
bertsanders .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Raffles is een Indonesisch restaurant in de duurdere prijscategorie. De gerechten zijn smaakvol en mooi gepresenteerd. Vriendelijke en hoffelijke bediening. De ambiance is klassiek en sfeervol.
Peter A.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Eten heerlijk en goed geprijsd. Drankjes wat aan de dure kant.
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
Inmiddels kom ik al bijna 25 jaar in The Raffles, naar mijn mening en volgens kenners nog altijd het beste Aziatische restaurant van ons land. The Raffles is voor mij de favoriete bestemming bij een bijzondere gelegenheid. Alles klopt altijd, de fantastisch mooie gerechten, de uitstekende wijn en de perfecte ambiance, alles op hoog niveau en dat al zo'n lange tijd. Een aanrader dus!
Anne Marie K.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Op kerstavond genoten van de voortreffelijke keuken van The Raffles. Wij kozen voor een 5-gangen diner met moderne, verfijnde gerechten, waar de Indonesische achtergrond van afspat. Alleen al die zo herkenbare geuren, wat een genot! Verwacht hier niet de traditionele Indonesische gerechten die iedereen in Nederland wel kent. Dit gaat echt een stap verder. De Otak Otak – vis gestoomd in bananenblad – heb ik nog nooit in NL kunnen eten, iedere hap is genieten. De gastheer serveerde voortreffelijke wijnen bij de diverse gerechten. Wij komen hier graag terug.
Harry H.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
We waren met zijn achten en hadden een rijsttafel besteld.De kwaliteit van het eten is heel goed. Unaniem was de mening dat de hoeveelheid te wensen over liet. Prijs- kwaliteit uitstekend. Prijs-kwantiteit onvoldoende
Jeroen L.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Ouderwets gezellig eten in de sfeer van lang vervlogen tijden. Hier kun je echt genieten van authentiek indonesisch eten. En dan niet alleen "gewoon" nasi en sateh, maar bijzondere gerechten met verrassend rijke smaken. Het publiek is wel redelijk op leeftijd, geen hippe tent dus. De bediening is vriendelijk.
Ruud D.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Wij zijn hier gaan eten doordat er positieve recensies op Iens.nl staan. Wij kregen alleen een menukaart te zien waar het drie gangen actiemenu op beschreven stond en hierdoor namen wij aan dat dit het enige was dat wij konden bestellen.
Wij zijn niet teleurgesteld daar het menu zalig was en ook voor herhaling vatbaar was. Naderhand zagen wij dat andere gasten ook nog een andere kaart te zien kregen.
Kwint H.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Heerlijk 5 gangen gegeten. Stuk voor stuk bijzonder. Kreeft en hertenfilet sprongen eruit. Lieve bediening en goede bijpassende wijnen
Eric K.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Heerlijke smaken en goede ambiance.
L.W. V.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Hernieuwde kennismaking na vele jaren afwezigheid in het buitenland. Wat een openbaring! Niet de geijkte gerechten met meestal min of meer dezelfde smaak. Eindelijk weer eens echt Indisch gegeten zoals het hoort te zijn: elk onderdeel zijn eigen specifieke, verfijnde smaak. Alsof ik weer bij mijn oma thuis was. Als ik om de hoek zou wonen zou ik er elke dag naar toe gaan. Houdt dit niveau aan en u zult er nog lang plezier van hebben.
Wij komen beslist snel terug.
tibaldi .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Wat een parel van een zaak! 1e keer geweest, maar je komt binnen, warm onthaal, fijne inrichting, goede stoelen, gestreken linnen met zilver gedekt, uiterst, uiterst vriendelijke dames en heer. En dan.......verassend lekker, verfijnd en gewoon bijzonder gegeten, alles met liefde en zorg gemaakt tot de zelf gemaakte bonbons toe. Erg gezellige, fijne avond gehad in dit unieke restaurant voor een hele nette prijs, iedere euro waard. !! top keuken.
Jaap V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Hoera de Javastraat is weer open !!! We komen al 20 jaar regelmatig voor de Raffles naar Den Haag. Fantastisch eten uit de oosterse keuken, maar hier geen traditionele (lees voorspelbare rijsttafel), maar heerlijke gerechten en harmonieus samengestelde menu's. Mooie smaken staan voorop. Daarnaast is Frank een geweldige wijnkenner waar je een mooi wijnarrangement van mag verwachten. We zijn in al die keren nog nooit teleurgesteld. Voor een heerlijke avond met vrienden of - zomaar - met de liefde van je leven: we hebben al weer geboekt voor de volgende keer.
Robbert B.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Gisteren gegeten bij Raffles. Een zeer goede ervaring: topkwaliteit Indisch in een prettige omgeving, en met vriendelijke service. Aparte gerechten zoals pittig lam, vis uit bananenblad en rijk gevulde vissoep. Niet goedkoop, maar de prijzen zijn redelijk voor deze kwaliteit. Het tempo zou iets hoger mogen.