The Pub and Churchill

Kloosterstraat 36 4921 BD Made Nederland Kaart

Over restaurant The Pub and Churchill

Lokale producten met internationaal karakter

Ben jij klaar voor een dinerervaring met een eigenzinnig design en een ontspannen karakter? Dan is het de hoogste tijd om aan te kloppen bij restaurant The Churchill! Er wordt hier gekookt met zowel lokale als seizoensgebonden producten die stuk voor stuk worden voorzien van een internationale touch. Een voortreffelijk avondje uit, waarbij al je zintuigen op scherp worden gezet!

Meer informatie over restaurant The Pub and Churchill

Maandag t/m Woensdag 11:30 - 23:00
Donderdag 11:30 - 00:00
Vrijdag en Zaterdag 10:00 - 02:00
6,8
Michiel D.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Niet aan te bevelen. De bediening was weliswaar heel vriendelijk, maar verder deugt er niet veel aan wat The Pub op tafel zet. We kregen een mixed grill met een lange haar in de hamburger. De guacamole bij de hamburger met chili-con-carne ontbrak aanvankelijk en er moest naar gevraagd worden om hem er bij te krijgen. Koffie en dessert bleken niet tegelijkertijd geserveerd te kunnen worden en de bestelde thee kwam voor alles te laat: de toetjes waren al lang en breed op.

En dan de frites: we bestelden 3 porties frites, maar kregen een armzalig bakje met een klein kommetje mayonaise. Amper genoeg voor 1 persoon met goede trek. Het format van The Pub is er duidelijk op gericht zo veel mogelijk te upsellen: de maaltijden worden zonder frites of groente geserveerd. Zowel groenten als frites moeten apart worden bijbesteld. Dat maakt van een quasi-goedkope mixed-grill van 14,50 toch nog een te stevig geprijsde 19,50. De desserts stonden niet op de kaart en werden alleen terloops medegedeeld. Bij afrekenen bleken de desserts venijnig hoog geprijsd. Niet netjes.

De kwaliteit van het eten was ook matig te noemen. De spareribs waren opgewarmd en droog en de kroepoek bij de saté was volgens onze Indonesische vriendin al een week oud. De guacamole die aanvankelijk vergeten was bleek bij nalevering uit een potje te komen.

De bediening deed overigens duidelijk haar best. Ze excuseerde zich en de schotel met haar erin werd direct vervangen. Bij afrekenen werd er na klagen 1 portie frites (à 2,50) van de rekening gehaald.

Jammer: het restaurant heeft voor een eetcafé een prima ambiance. Het menu is eenvoudig, maar het los moeten bijbestellen van frites en groenten is verwarrend (en bovendien in eetcafés ongebruikelijk) en geeft de misleidende indruk dat The Pub niet al te duur is. Ergste is toch wel de bedroevende kwaliteit van het eten, afgezet tegen de toch wel stevige prijs. Daar moet echt wat aan gebeuren.
Gonny G.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2016
Dinsdag 5 Juli met 4 personen all you can eat gedaan.
Wij vonden het eten voornamelijk te lang warm gehouden en niet echt vers maar het ergste vonden wij dat we steeds om beurten moesten gaan zitten eten.
Er zijn andere restaurants die met dezelfde formule werken waarbij dat wel kan.
Echt ongezellig vonden wij dat.
De friet was erg goed maar ja daar kom je eigenlijk niet voor toch?
Margee .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
The pub ziet er leuk uit en zeer goede service van de medewerkers.
Hier met een groepje gegeten en leuk concept ayce en dit keer geen chinees/japans,maar erg divers. Leuk alles via een tablet bestellen drank en ook als je vragen over iets hebt dan kan je dat doen via de tablet.
Maar wat jammer dat het eten echt van een bedroevend niveau is.
Eerste ronde drank en diverse gerechtjes besteld oa pittige gehaktballetjes , garnalen in knoflook, fish en chips en pulled pork.
De pittige gehaktballetjes stonden al na 2 min op tafel nog sneller dan de drank en pittig waren ze niet wel ok.
Fish en chips kwam niet uit de frituur maar uit ik denk warmhoudbak, pulled pork heb ik beter gegeten.
Ook de volgende rondes was het eten super snel aanwezig soms nog sneller dan de patat die volgens mij als enige echt ala minute werd bereid. De andere gerechten die waren volgens mij eerder bereid en ze kwamen daarna uit de magnetron of warmhoud lamp.
Dieptepunt was lamskotelet dat was net een schoenzoel.
Van mij mag het best wat langer duren verse bereidingen. Want zo moeilijk is het toch niet om bv fish en chips ala minute te maken. Ook de andere aan de tafel vonden het eten op 2/3 gerechtjes na slecht.
Melissa V.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Ziet er leuk uit, ook de kamer met het bier is erg leuk! Eigenaar zelf kwam aan tafel zitten om alles goed uit te leggen over het concept en hoe om te gaan met de tablet. Werkt top; drankjes staan pijlsnel op tafel en als je een vraag hebt, kun je ook dat via de tablet aanvragen. Het meeste is erg lekker, carpaccio vonden wij allemaal wat minder. Er kan beter truffelmayo of pesto op, heeft net wat meer smaak. Verder een topservice, we komen zeker terug!
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
Na de introductie van het all you can eat concept waren we benieuwd naar dit concept in Made en zijn we naar de Pub geweest.

Een prima ontvangst en naar ons tafeltje geleid, prima introductie van de tablet en vooraf een stokbrood met wat smeersels ontvangen.

De setting en de sfeer vonden wij wat tegenvallen. Er is geen daglicht aanwezig en het moet gezegd dat het wat donker overkomt.

De gerechten waren prima maar ook niet meer dan dat, er is natuurlijk veel concurrentie aanwezig op dit concept gebied en daar blijven ze o.i. iets op achter.

Prijs kwaliteit was goed te noemen maar ze waren zeker niet speciaal op dit gebied en er zijn voor deze prijs wat betere restaurants in een betere setting.
Jevkampen .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
Met een grote groep collega's bij Churchill gegeten. Het concept is eenvoudig, jij krijgt een tablet daarop bestel je de gerechten die je wilt eten. Ondanks dat het aardig vol zat werden de gerechten vlot op tafel gezet. De gerechten waren niet bijzonder maar smaakten goed.
Ik denk dat het voor Made zeker een aan winst is.
Esther B.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2015
Zo dichtbij maar we waren er nog nooit geweest.
We gaan zeker terugkomen. Heerlijk vers eten, vriendelijke bediening en een prettige sfeer.
En ze hebben 80 soorten bier ???? voor de liefhebbers hier koken ze ook mee.
Tantepoes .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2015
Ze hebben echt hun best gedaan om de locatie er als een echte pub uit te laten zien; het is er leuk en gezellig ingericht. De kaart is redelijk uitgebreid en ze hebben gerechten die ze ook echt in de pubs in Engeland serveren. Ik had de fish & chips besteld. Deze was erg lekker. Heel knapperig jasje en goed stevige vis (dus zeker geen smerige Tilapia die verkocht wordt als kabeljauw!). De porties waren prima. Het was ook heel goed betaalbaar.

Het enige nadeel is dat het er een beetje rumoerig is doordat het meer een café dan een restaurant is.

Al met al; Ik kom hier zeker nog eens terug.