The Pool

Stationsweg 3 5611 AA Eindhoven Nederland Kaart
31-204228669

Over het restaurant The Pool

Mediterraans restaurant The Pool in Eindhoven. Een prima plek om te vertoeven en te genieten van een heerlijke maaltijd. De heerlijke mediterrane smaken van de gerechten doen je ongetwijfeld denken aan een zonnige vakantiebestemming. Je voelt je bij The Pool ook even weg van alledag. Dagelijks geopend voor jong en oud en, ook handig, vlakbij het station. Ideaal dus voor een zakelijke lunch of gezellig etentje met vrienden.

Meer informatie over restaurant The Pool

Dagelijks 08.00 - 23.00 uur

• MasterCard , Pin , Visa
  • Airconditioning , Bar , Terras

Jouw recensie over het restaurant The Pool

Horse .
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Ontvangst vond ik teleurstellend, ik kwam er voor de eerste keer en had een reservering gedaan, deze is niet doorgekomen, geen punt. Maar toen ik dit wilde melden kreeg ik een sneer van een van de "ontvanger" in het Engels dat hij geen Nederlands sprak. Leuke ontvangst, not. Gelukkig had zijn leuke en spontane collega alles nog gered, anders was ik omgedraaid en naar een ander restaurant gegaan. Eten was prima, lokatie is leuk maar erg rumoerig, met telkens een zelfde harde beat. Kom ik nog een keer terug....weet ik niet.