The Pool

Stationsweg 3 5611 AA Eindhoven Nederland Kaart
Gemiddelde prijs € 28
|
31-204228669
6,9 /10
22 recensies

Speciale deals & menu's

Promoties zijn kortingen van 20%, 30%, 40% of 50%. Het is per restaurant verschillend of de korting van toepassing is op de gehele rekening of enkel op het eten. Let goed op welke voorwaarden er bij het restaurant van toepassing zijn. Je kunt dit tevens terugvinden in de bevestiging van je reservering die je per e-mail ontvangt. De korting is alleen geldig bij een reservering via IENS, op de dag en tijd waarop de korting in de online agenda van het restaurant op IENS wordt weergegeven. Promoties via IENS zijn niet geldig in combinatie met andere acties en cadeaukaarten.
Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 27.5€

Reserveer met je volle AH spaarkaart en ontvang je 2e driegangenmenu gratis (excl. drank). Zie: www.iens.nl/ahrestaurantactie-voorwaarden
Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

  • Voorgerechten
    • Coconut-milk soup served with veggies
      Watermelon salad with rucola
      Duck pathe with parmesan cheese
  • Hoofdgerechten
    • Mackerel with edible middle bone
      Banana chicken with romano pepper and fried banana
      Vegetarian SUPER food salad
  • Nagerecht
    • Poffertjes
      Oreo cheesecake
      twix-brownie

Let op: onderstaande gerechten kunnen worden gewijzigd op basis van wat er op de markt beschikbaar is en zijn bedoeld als voorbeeld.

Over het restaurant The Pool

Mediterraans restaurant The Pool in Eindhoven. Een prima plek om te vertoeven en te genieten van een heerlijke maaltijd. De heerlijke mediterrane smaken van de gerechten doen je ongetwijfeld denken aan een zonnige vakantiebestemming. Je voelt je bij The Pool ook even weg van alledag. Dagelijks geopend voor jong en oud en, ook handig, vlakbij het station. Ideaal dus voor een zakelijke lunch of gezellig etentje met vrienden.

Restaurantprijzen

Gemiddelde prijs per menu
€ 28
(gemiddelde à-la-carteprijs gebaseerd op 3 gangen, exclusief drank)

Drankprijzen

  • € 4,5
    Fles mineraalwater
  • € 4,4
    Glas wijn
  • € 18
    Fles wijn
  • € 2,2
    Koffie
Prijzen en menu's kunnen veranderen. De prijzen houden geen rekening met eventuele kortingen en zijn inclusief BTW.

Meer informatie over restaurant The Pool

Openingstijden

Dagelijks 08.00 - 23.00 uur

Services

  • Mastercard , Pin , Visa
  • Airconditioning , Bar
6,9 /10
  • 10
    1
  • 9
    2
  • 8
    6
  • 7
    6
  • < 7
    8
Eten
7
Service
6,8
Decor
6,9
Prijs-kwaliteit
Redelijk
Geluidsniveau
Rumoerig
Wachttijd
Redelijk
15/23 recensies

Jouw recensie over het restaurant The Pool

Inie V.
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
4 /10
Eten
2
Service
6
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
Slechtste vegetarische menu ooit. Een bord sla met tomaat en komkommer als voorgerecht. Het hoofdgerecht was gekookte quinoa met wat groene plukjes cress er omheen. (Serieus!!) Toetje van gesmolten ijs omdat het een paar minuten onder de warmtelamp stond. En dat met vier koks in de keuken.... Bravo!
Samantha M.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
3 /10
Eten
2
Service
2
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
  • Online gereserveerd
Ik vond,het een waardeloze ontvangst en waardeloos menu. Ik ga hier nooit meer naar terug.
Janneke B.
Fijnproever
(3 recensies)
Gemiddelde cijfer
9 /10
Eten
10
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
  • Online gereserveerd
Leuke en levendige zaak. Het eten was heerlijk en verrassend.
Marlou H.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
7,5 /10
Eten
8
Service
6
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
  • Online gereserveerd
Verrassend lekker gegeten met AH actie. Wel beperkte keuze uit menu, 3x voorgerecht/3x hoofdgerecht/3x nagerecht. Maar het smaakte erg goed.
Keith V.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
6 /10
Eten
6
Service
4
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
  • Online gereserveerd
Eten was matig. Bediening was vriendelijk maar de kok behandelde me als een klein kind toen ik mijn bestek kwam halen dat vergeten was door de bediening. Jammer want dat was niet nodig.
Marieke D.
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
2 /10
Eten
2
Service
2
Decor
2
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
  • Online gereserveerd
Vandaag gereserveerd met de ah actie. De service liet erg te wensen over. We moesten tot 3 keer toe 30 minuten wachten op een drankje, zelfs na meerdere keren navragen. Tijdens het hoofdgerecht viel per ongeluk de asbak van de buren om, waardoor mijn eten vol met as zat en overal peuken lagen. Het heeft 20 minuten geduurd voor het was opgeruimd (terwijl direct was gezegd dat ze het gingen opruimen) daarnaast heb ik geen nieuw hoofgerecht gekregen of aangeboden gekregen, terwijl het onder de as zat (gelukkig had ik mijn vis al op). Daarna werd ons gemeld, toen wij om 20.30 uur een dessert wilde bestellen dat de keuken dicht was, omdat het eten op was. Uiteindelijk kon het na 15 minuten alsnog. Geen aanrader!
Inge V.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
2 /10
Eten
2
Service
2
Decor
2
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
  • Online gereserveerd
Erg lang moeten wachten op het eten. Het eten werd niet compleet geserveerd.
Marieke D.
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
2 /10
Eten
2
Service
2
Decor
2
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Vandaag gereserveerd met de ah actie. De service liet erg te wensen over. We moesten tot 3 keer toe 30 minuten wachten op een drankje, zelfs na meerdere keren navragen. Tijdens het hoofdgerecht viel per ongeluk de asbak van de buren om, waardoor mijn eten vol met as zat en overal peuken lagen. Het heeft 20 minuten geduurd voor het was opgeruimd (terwijl direct was gezegd dat ze het gingen opruimen) daarnaast heb ik geen nieuw hoofgerecht gekregen of aangeboden gekregen, terwijl het onder de as zat (gelukkig had ik mijn vis al op). Daarna werd ons gemeld, toen wij om 20.30 uur een dessert wilde bestellen dat de keuken dicht was, omdat het eten op was. Uiteindelijk kon het na 15 minuten alsnog. Geen aanrader!
Sytske K.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
7 /10
Eten
8
Service
8
Decor
4
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2018
  • Online gereserveerd
Lekker eten voor een goede prijs. Er zitten aparte gerechten tussen en veel keuze!
Maria L.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
8,5 /10
Eten
8
Service
8
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
  • Online gereserveerd
Ervwas even wat verwarring over het menu, maar toen dat was opgelost liep alles op rolletjes.
Modita V.
Expertproever
(6 recensies)
Gemiddelde cijfer
10 /10
Eten
10
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2018
  • Online gereserveerd
Een geweldige bediening, heerlijk eten, prachtige inrichting en een heel inspirerende vibe! Mooie bloemen en kleuren overal en een fijne sfeer.
Egbert V.
Expertproever
(5 recensies)
Gemiddelde cijfer
5,5 /10
Eten
6
Service
6
Decor
4
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2018
  • Online gereserveerd
Wat onpersoonlijk, surf &turf was meer turf dan surf. Wel handige plek.
toosmichon .
Fijnproever
(4 recensies)
Gemiddelde cijfer
8,5 /10
Eten
8
Service
8
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2018
  • Online gereserveerd
Prima, leuke sfer. Kok bereidt de gerchten met aandacht en zorg, kun je zien in de open keuken. Geen uitgebrde kaart, maar prima eten en voldoende keuze.
Dorothe K.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
7,5 /10
Eten
8
Service
6
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
  • Online gereserveerd
De kaart was alleen in het Engels beschikbaar. Gelukkig nam de jongen in de bediening even de moeite om uitleg te geven. De kaart was anders dan we vooraf op internet hadden bekeken. Veel beperkter, met maar 1 vis, 1 vlees en 1 vega gerecht. Dat was teleurstellend. De uitleg was dat ze werkten met een evenementen-menukaart vanwege de Dutch Design Week (dat was in oktober) en GLOW (wat ook alweer een week was afgelopen. Beter hadden ze dit vermeld op de website. Verder was het eten wel lekker, ondanks de beperkte keuze. Soms moesten we wel vrij lang op iemand van de bediening wachten, die waren niet veel op de vloer te vinden.
Horse .
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
7 /10
Eten
8
Service
6
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Ontvangst vond ik teleurstellend, ik kwam er voor de eerste keer en had een reservering gedaan, deze is niet doorgekomen, geen punt. Maar toen ik dit wilde melden kreeg ik een sneer van een van de "ontvanger" in het Engels dat hij geen Nederlands sprak. Leuke ontvangst, not. Gelukkig had zijn leuke en spontane collega alles nog gered, anders was ik omgedraaid en naar een ander restaurant gegaan. Eten was prima, lokatie is leuk maar erg rumoerig, met telkens een zelfde harde beat. Kom ik nog een keer terug....weet ik niet.
IENS maakt gebruik van cookies om uw gebruikerservaring te optimaliseren, de prestaties van de sites te meten en de retargeting van advertenties te regelen. Door de site te bekijken, ga je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie of verander je instellingen.