The Pool Groningen

Boterdiep 9 9712 Groningen Nederland Kaart
31-502069163

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant The Pool Groningen

Een manier van leven

Met de naam The Pool bedoelen ze de Mediterraanse Zee die door veel liefde voor voedsel omgegeven wordt. Die way of life, waar je voedsel ook altijd deelt, hebben ze naar Groningen gehaald. Geïnspireerd op de keuken van Zuid Europa, maar met inmenging van wat exotischere smaken. Strijk neer in deze ruimtelijke en industriële setting met leuke warme accenten.

Meer informatie over restaurant The Pool Groningen

Bushalte (2, 11, 171) 1 minuut loopafstand
  • : Parkeergarage naast het hotel

Maandag t/m donderdag 07:00 - 22:00
Vrijdag & zaterdag 07:00 - 23:00

Jolanda P.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Lekker gegeten, een soort ontdekkingsreis langs ongewone maar heerlijke gerechten uit de mediterane landen.
Iko S.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Mooi, nieuw en modern restaurant in Groningen. Bediening vriendelijk. Erg genoten van spaghetti vongole en indiaas. Kom hier zeker vaker terug.
StevendeB .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Onder het hotel in het restaurant gezeten. Nieuw en een beetje trendy.
Alles ziet er netjes uit. Eten was conform de verwachtingen. Geen fine dining maar best ok.
Bij de wijn eigenlijk alleen rood en wit, iets te mager voor zo een ambitieus project naar mijn mening.
Bert D.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Leuke trendy nieuwe zaak in Groningen. Net geopend en toch al druk dus wat aanloopproblemen in de bediening maar zeker niet storend.

Er wordt de mediterrane keuken met veel Turkse smaken. Veel leuke vegetarische gerechten op de kaart, mooie roente gerechtjes en fijne desserts.

Zaak met groei potentie.
Rutger D.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Leuke entourage, voelt aan als een modern restaurant dat ook in het centrum van Barcelona had kunnen staan. We waanden ons in een internationale omgeving omringd door verschillende smaken uit verschillende windhoeken. We hebben heerlijk gegeten echter vonden we sommige producten (creamy spinage) net iet te simpel. Als tip zou ik vooral de Brochetta de Pulpo eens proberen. Zeer de moeite waard als je van inktvis houdt.
groningsgenieten .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Met een leuke openingskorting naar het restaurant gelokt! Je kiest meerdere gerechten per persoon. Leuk om wat van elkaar te snoepen. De keuken heeft Turkse smaken, die ik niet allemaal even lekker vind. Desondanks heerlijk gesmuld. Vooral leuke en attente bediening! Moderne entourage, mag nog iets 'warmer'
bloembloem10 .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2016
Op de derde dag na opening hebben wij in The Pool gegeten. Een hele mooie kaart met vooral mediterraan getinte gerechten. Prima service en een frisse ambiance! We zijn op een positieve manier verrast en hopen hier nog vaak terug te komen.