The Pool Groningen

Boterdiep 9 9712 Groningen Nederland Kaart
31-502069163

Over het restaurant The Pool Groningen

Een manier van leven

Met de naam The Pool bedoelen ze de Mediterraanse Zee die door veel liefde voor voedsel omgegeven wordt. Die way of life, waar je voedsel ook altijd deelt, hebben ze naar Groningen gehaald. Geïnspireerd op de keuken van Zuid Europa, maar met inmenging van wat exotischere smaken. Strijk neer in deze ruimtelijke en industriële setting met leuke warme accenten.

Meer informatie over restaurant The Pool Groningen

Bushalte (2, 11, 171) 1 minuut loopafstand
  • : Parkeergarage naast het hotel

Maandag t/m donderdag 07:00 - 22:00
Vrijdag & zaterdag 07:00 - 23:00

Jouw recensie over het restaurant The Pool Groningen

Martijn S.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Leuke plek! Goed eten, ook vegetarisch. Veggie curry was echt goed! Cocktails zijn straf, heerlijk!
Geraldine V.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Echt een restaurant van deze tijd. Open, ruim, koks zijn zichtbaar aan het werk.
Mijn moeder had een ongelukje met het voorgerecht. Ze werd gelijk geholpen en er werd meteen nieuwe soep geserveerd. Klasse!
Niki M.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Tafeltjes te dicht opeen. Conversatie buren te duidelijk te volgen. AH keuzediner apart velletje papier. 1 voorgerecht. Soep. Was lauw! Nieuwe warme soep gekregen. Hoofdgerecht...mwah... Nagerecht ijs of ijs of ijs. Gelukkig mocht n kopje koffie ook. Bodempje huiswijn 4€!!! Lokaal tapbiertje (klein glas) 3.50€. Aardig personeel. Wel te weinig...
Inrichting sfeervol.
Marike V.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Leuke locatie, fijne inrichting, prima service en - niet onbelangrijk - gewoon erg lekker gegeten. We komen hier zeker nog eens terug. Aanrader!
Mira M.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Het eten was verrukkelijk, gezellige ambiance, heerlijk ruim van opzet. Kortom een heerlijk avondje uit, heerlijk gegeten in een hele prettige sfeer.
saskia M.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
De Pool is op een relaxte manier genieten van mediterrane gerechten. Frisse inrichting. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Vriendelijk personeel.
Eva S.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2017
Erg lekker gegeten!
Ine K.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Was lekker eten en goede prijs, de bediening was niet zo actief (duurde lang voordat ze naar je tafel kwamen), maar verder aardig personeel, en gezellige plek
Sanne V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Erg lekker eten en vriendelijke bediening!
Egbert O.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
Super lekker gegeten en hele lekkere wijn gedronken. Totaal niet verwacht, ook een keer in the pool in Amsterdam gegeten, maar in Groningen was het allemaal een stuk beter/lekkerder! Ook de sfeer was goed, het was lekker druk op een dinsdagavond. .
Sander K.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Lekker eten, fijne ruimte en attent personeel
Lisette N.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Lekker gegeten in een fijne sfeer en de prijs was prima. Hier kun je echt heen om iets anders te proberen, zonder dat je veel geld kwijt bent.
Yvonne M.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
We keken erg uit naar het eten bij dit hippe restaurant. Het interieur en de sfeer waren super. De bediening liet helaas vaak op zich wachten, vergat een besteld drankje of de aangeboden kaart voor het dessert.

Het voorgerecht (pita met dip) had een kleinere portie mogen zijn. Het gevaar van je vol eten met pita lag daar op de loer.
De hoofdgerechten (ribs en pizza) waren erg smaakvol en goed qua portie. Leuk om te delen.
Aan het nagerecht zijn we niet toegekomen, omdat het te lang duurde voordat de aangeboden kaart zijn weg naar ons vond.
tessel E.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2017
Heerlijke plek, heel sfeervol ingericht en veel tafeltjes, zonder dat het groots of leeg aanvoelt. We kwamen om 18:30 en vanaf ongeveer 19:00 was het gezellig druk. We hadden vooraf pitabroodjes met 3 dips (veel dip voor 2 personen, kan makkelijk met 3/4 personen en wat meer brood) en hebben als hoofdgerecht wat gerechtjes gedeeld: 1 hoofdgerecht (paella), 2 bijgerechtjes (aardappeltjes uit de oven en een salade) en een 'snack' (viskroketjes). De kaart had soms wat uitleg nodig, maar de vrouw die ons bediende kon alles gelukkig goed toelichten. De bediening is verder vriendelijk en zorgt ervoor dat je het goed naar je zin hebt. Kortom, fijne plek in Groningen!
Frans H.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
De uitleg aan tafel behoeft aandacht dwz help de mensen bij keuzes maken daar het delen van gerechten en zelf combineren nog best lastig is. Laat personeel meer adviseren.
jj P.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Lekker gegeten, een soort ontdekkingsreis langs ongewone maar heerlijke gerechten uit de mediterane landen.
Iko S.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Mooi, nieuw en modern restaurant in Groningen. Bediening vriendelijk. Erg genoten van spaghetti vongole en indiaas. Kom hier zeker vaker terug.
StevendeB .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Onder het hotel in het restaurant gezeten. Nieuw en een beetje trendy.
Alles ziet er netjes uit. Eten was conform de verwachtingen. Geen fine dining maar best ok.
Bij de wijn eigenlijk alleen rood en wit, iets te mager voor zo een ambitieus project naar mijn mening.
Bert D.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Leuke trendy nieuwe zaak in Groningen. Net geopend en toch al druk dus wat aanloopproblemen in de bediening maar zeker niet storend.

Er wordt de mediterrane keuken met veel Turkse smaken. Veel leuke vegetarische gerechten op de kaart, mooie roente gerechtjes en fijne desserts.

Zaak met groei potentie.
Rutger D.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Leuke entourage, voelt aan als een modern restaurant dat ook in het centrum van Barcelona had kunnen staan. We waanden ons in een internationale omgeving omringd door verschillende smaken uit verschillende windhoeken. We hebben heerlijk gegeten echter vonden we sommige producten (creamy spinage) net iet te simpel. Als tip zou ik vooral de Brochetta de Pulpo eens proberen. Zeer de moeite waard als je van inktvis houdt.