The Peppermill

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant The Peppermill

Hans G.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Afgelopen vrijdagavond weer eens naar de Peppermill, wij komen hier al jaren, zelfs met kerst. Bediening ging vrij vlot en ik had een tortilla met spareribs besteld en mijn vrouw een tortilla met een gegrilde kipfilet. Wat is hier gebeurd? Wat een teleurstelling; een "mini" tortilla en 3 ribjes? Dezelfde tortilla voor mijn vrouw en een kipfilet die extreem droog was. De salade bestaat uit 3 plakjes komkommer een blaadje sla en guacamole die bikkelhard is (de schil) 1 klein schaaltje met frites voor 2 personen en hier moet je € 18,- / gerecht voor betalen, onvoorstelbaar. De porties zijn ongeveer gehalveerd met voorgaande jaren. Dit was voor ons de laatste keer.
Jaccobroek .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Afgelopen zaterdag met 2 personen in dit restaurant gegeten. Wat een teleurstelling zeg. Nadat we vlot het menu en ons 1e drankje hadden ontvangen ging daarna alles mis. Ze kwamen geen bestelling opnemen, we moesten meerdere keren vragen om een nieuw drankje. Voorgerecht duurde een half uur maar was heerlijk. Na het voorgerecht een uur gewacht op het hoofdgerecht en uiteindelijk maar gevraagd. Was helaas vergeten in de keuken. Na 20 minuten het hoofdgerecht gekregen. Helaas was het gerecht van mijn tafelgenoot koud, dus weer teruggestuurd naar de keuken. Na 10 minuten weer terug, was denk ik in de magnetron opgewarmd, er zat geen smaak meer aan. Mijn hoofdgerecht was overigens wel goed. Manager aan tafel, excuses, excuses. We konden wel een kopje koffie van het huis krijgen?? Na aandringen hebben ze ook het voorgerecht niet gerekend. Het nagerecht hebben we maar laten zitten. Jammer hoor, het was hier altijd goed, misschien meer investeren in goed personeel!!!
D68 .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Wij hebben hier vanavond gegeten met 7 personen. Het was een grote teleurstelling! Ik heb meerdere keren naar volle tevredenheid hier gegeten, maar dit was de laatste keer. We zaten buiten op het terras, binnen zaten geen klanten. Maar het personeel kon het niet aan. Hoewel ze hun best deden; het zat er niet in! Jammer Peppermill, jullie moeten je personeel niet zo in het diepe gooien, werk hen beter in!!
Sabine D.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2017
Gisteravond hier gegeten, bediening was erg teleurstellend. Ze leken erg onervaren. Er was geen witbier, toen we erom vroegen maar er werd niet een leuk alternatief aangeboden. Ook de voorgerechten kwamen niet tegelijk. Er werd maar 2 keer gevraagd of we iets wilden drinken(personeel stond met 6/7 man binnen) dus daar was zeker meer omzet te behalen. Toen we gingen afrekenen vroeg iemand waar we hadden gezeten terwijl er nog maar 4 tafels waren. Eten was prima, maar zo zonde dat hier wordt bezuinigd op goed personeel.
Steve S.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2016
Redelijk restaurant in een mooie stad. Ik heb er redelijk goed gegeten. Vooral het voorgerecht van zalm en falafel was smakelijk. De Pasta was voldoende van smaak. De sparerib van de mixed grill was echter een beetje droog. Na wisseling van de wacht hadden we goede bediening, maar daarvoor was het nors en onvriendelijk wat ik in Kampen bij meer horecagelegendheden zag .
Mascha J.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Het eten is er heerlijk en een zitplaats in de serre is top, maar iedere keer als ik er kom is het weer hetzelfde.... Het personeel is ronduit onvriendelijk. Ze zeggen onaardige dingen, zijn brutaal en hebben niet echt gehoord van service. Er hangt spanning in de lucht en ik kan daardoor niet echt genieten. En mijns inziens is het ook echt niet nodig, zo jammer.
Kees D.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
De Peppermill wordt (redelijk) hoog gewaardeerd, dus een reden om hier eens met twee personen een hapje te gaan eten.
Het was druk, dus een plaatsje in de serre zat er helaas niet in. We mochten een tafeltje uitzoeken op de eerste etage. Een tamelijk saai ingerichte ruimte.
De bediening kwam wat onzeker en onervaren over, maar was wel heel vriendelijk.

Als voorgerecht werd gekozen voor de in bierbeslag gefrituurde champignons.
Smaakte wel maar waren wel wat vettig.

Een persoon koos als hoofdgerecht een hamburger, terwijl de ander voor de kikkererwtenburgertjes ging.
De hamburger was niet heel bijzonder, de vegetarische burgertjes waren gewoon balletjes die normaal ook ‘gewoon’ bij de supermarkt te verkrijgen zijn. Ook niet noemenswaardig.

Het nagerecht bestond uit het grand dessert en was (zo werd verteld) genoeg voor twee personen. Alles kwam op één bord, maar een klein bordje per persoon om de gerechtjes op te verdelen ontbrak.

Conclusie: niet echt een restaurant om nog eens naar toe te gaan
Karl D.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2016
Bij Peppermill hadden we gekozen voor het Unlimited-Menu waarmee we vanaf de kaart steeds een aantal gerechtjes konden kiezen die werden geserveerd (een soort Amerikaanse tapas). Met name de voorgerechten pasten daar goed in, de hoofdgerechten echter waren bijna haast te groot voor een tapas. Daardoor zit je snel vol, wat jammer is voor het concept. De voorgerechten waren leuk en lekker van smaak (carpaccio met alternatieve smaak, pittige tortilla en gamba's), de hoofdgerechten waren wat meer standaard en soms haast wat te doorgebakken (mini-hamburger was wat droog van smaak). Op zich een leuk concept, maar ik zou de volgende keer toch weer voor echte tapas gaan. Daar vind ik dit concept beter bij passen.
avesant .
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
De menu's zijn prima qua kwaliteit en kwantiteit,de bediening is vriendelijk en effectief.Je kunt beneden en boven zitten,het uitzicht op de markt,plantage is variabel,in het donker zijn de verlichte ramen leuk.
Als je boven gaat zitten probeer dan de bank met de kussens want de houten stoelen worden na een paar uur wel er hard.
Gwendolyn S.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2015
Elke keer als ik hier eet is het toch echt een smullerij. De steak is aan te raden en altijd perfect gebakken, samen met de potatowedges, heerlijk. Ook is de pasta met pesto en vis erg lekker.

De service is vriendelijk, en (meestal) erg snel.

Het decor vind ik zelf wat minder, als je op de beneden verdieping zit is het erg leuk en heb je een knusse sfeer en uitzicht over het plein (waar altijd wel wat te zien is).
De boven verdieping is een stuk minder, het is er minder knus en ook zie je bij het plafond de spinnenwebben hangen, erg jammer, omdat het beneden zo gezellig is.

didi B.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2015
Gezellig restaurant, vanuit de serre kijk je over het mooie plein. Lekker dicht bij de bioscoop, niet al te groot, goede menukaart. Carpaccio is heerlijk. Als voorafje kregen we heerlijke zoete olijven.. hoe maken ze die saus?? Heerlijke enchillada's met zure room.. Mijn keus valt vaak op de peppermill, omdat ik gewoon weet dat het goed en lekker is.
Leonie V.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2014
Met Oud kampen wezen eten bij The Peppermill,
leuke sfeer, goed gastheerschap en ook de kaart was breed.
Het eten smaakte goed, wij waren tevreden.
Anneke D.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2014
wat jammer toch. Er ging heel veel mis met de bediening. Slecht gewoon!
Duurde ook zo lang voordat wij voorgerecht krijgen en na 2 uur wachten kregen we uiteindelijk het hoofdgerecht. Kip was te droog, pasta niet echt warm, de garnalen te gaar gebakken, belachelijk veel friet bij de hamburger. een paar gerechten waren wel goed. Na het dessert werd er niet eens gevraagd of we koffie wilden . Alles werd al weggehaald.
Nicole V.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2014
Leuk restaurant met een goede kaart. Serre is mooi en bij mooi weer eten op het plein, is helemaal top. Bediening was vriendelijk. Kok was zeer aardig en heet je zelf welkom.
Eten was lekker, spareribs mals en lekker pittig, maar vooral de cheesecake was verrukkelijk.
Ik kan niet wachten op het mooie weer, dan gelijk weer het terras op.
Lisbeth V.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2014
Ik heb hier samen met partner het driegangenmenu gegeten. Het ligt aan een erg mooi plein, binnen vind ik het een beetje sober en saai ingericht.

We kozen de pittige garnalen en de carpaccio als voorgerecht. De garnalen waren bijna allemaal goed schoongemaakt, de pittigheid viel mee. De carpaccio was een beetje verkleurd maar smaakte prima.

Het hoofdgerecht bestond uit de zalm tortilla voor mij en de rundersteak voor manlief. Ik begon ondertussen erg vol te raken en heb alleen de zalm opgegeten. Deze was een beetje droog. De rundersteak was prima (wel 5 euro extra betalen hiervoor). Er werd niet gevraagd hoe de rundersteak gebakken moest worden, dit moet je zelf apart aangeven.
Toch nog ruimte voor een toetje, wat zeg ik, het nagerecht bestaat uit twee verschillende toetjes. Lekker en veel, maar het had zeker minder gemogen. Ik heb helaas de helft moeten laten staan.

We werden bediend door een ober die waarschijnlijk het allemaal net moest leren. Het andere personeel was vriendelijk en kundig , vandaar toch het cijfer 7. We kregen wel een beetje de indruk bij een keten te eten en niet bij een restaurant met betrokken personeel. Toch wel benieuwd naar de andere filialen van de peppermill.
Andemaar .
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2014
Getipt door de reacties hier tijdens een dagje Kampen op een zonnige zaterdag op het terras genoten van een heerlijke lunch: voor mij de Bbc-Melt (bacon&blue cheese) en voor mijn zus de Mexican Melt. Vriendelijke, vlotte bediening en goed eten. Later op de dag terug gegaan voor een wijntje met een hapje; de borrelhappen zijn behoorlijk royaal, maar omdat het zo lekker was ging alles op en hadden we bijna geen plaats meer voor het diner. Aanrader!
Ninette V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2013
Lekker geluncht met mijn lieve zoon! De tomaten soep smaakte prima. Een goede prijs kwaliteit verhouding. Personeel is heel vriendelijk en gastvrij.
foodlove27 .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2013
Heerlijk gegeten,
3 gangen menu. Carpaccio, mosselen, simpel maar vers en lekker!)
Pasta met kalfsribye, heerlijk. Niet te grote portie.
Surf en turf, goed bereid, malse kip, verse friet erbij.
Als nagerecht 4 kleine desserts, super leuk en lekker! Warme brownie, limoenijs in smirnoff ice, cheesecake, bailey's bavarouis, allemaal zelf gemaakt, smaken goed.
Bediening ook super netjes!
Sylvestervdv .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2013
Samen met mijn vrouw hier een heerlijk 3 gangen menu gegeten!!
Vooraf had mijn vrouw de carpaccio en ik de mosselen in tomatensaus.
Heerlijk op smaak en de carpaccio heerlijk dun.
Als hoofd had mijn vrouw de Gegrilde kalfs ribeye met pasta en een saus van bospaddenstoelen. Heerlijk gerecht perfect op smaak en de ribeye was prima bereid. Ik had de Gegrilde spies met Cajun kruiden gemarineerde kipfilet en tijgergarnalen, geserveerd met een Zuid-Amerikaanse rijst salade, maiskolfjes en salsasaus. in 1 woord geweldig! Bediening ook keurig en vriendelijk.
Als nagerecht hadden we 3 verschillende kleine gerechtjes waaronder een cheescakeje, een brownie, en citroenijs zwemmend in smirnoff ice erg lekker allemaal.

Een echte aanrader! hier komen wij vaker!!
Ton D.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2013
Heerlijk geluncht op een prachtig terras, goede en vriendelijke bediening. Broodje Mexican Melt gegeten, een warm broodje met Mexicaanse kip, gegratineerd met kaas en geserveerd met guacamole + garnituur van verse salade. Het smaakte prima.