The Peppermill

• Per boot te bereiken , Toegankelijk voor rolstoelen
6,6
Simone N.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Voor mijn verjaardag hier met vrienden gegeten. Voorgerechten waren bij iedereen prima. Hoofdgerecht viel bij iedereen tegen. Mixed Grill was matig en wat droog, pasta was matig, hamburger matig en zo kan ik nog wel even doorgaan. Je krijgt een mandje brood op tafel, maar nog voordat je de kaart hebt gezien; dit mandje wordt gewoon berekend! Vind dat echt stijlloos. Laat mensen zelf kiezen of ze iets willen en daarvoor ook willen betalen. De ambiance is wel oke, beneden denk ik minder gezellig dan boven. Rekening viel ons tegen, voor wat je krijgt vinden we dit veel te duur. Moraal: wel oke gegeten, niet iets om naar terug te keren. Gemiste kans! Jammer.
Jeroen T.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
We hebben met een groep gegeten bij de Peppermill op een woensdag avond. We hebben gebruik gemaakt van de mogelijkheid om onbeperkt te kunnen blijven bestellen. Het heeft allemaal meer dan prima gesmaakt. Ik vond het alleen jammer dat ze er veel tijd nemen tussen de gerechten. Hierdoor zaten we 4.5 uur aan tafel, wat op zich heel gezellig is maar misschien niet voor iedereen even wenselijk. Wellicht een tip om dit van te voren met je gasten te bespreken.
Mascha J.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Eten heerlijk en de bediening was echt supervriendelijk, ga zo door!
Maar dat decor.... Wat vreselijk! Sfeerloos en smaakloos, echt jammer.
Kennert .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Surf en Turf gegeten, was heerlijk! Gamba's precies goed van smaak. Bediening was goed, zeer aardig en attent. Inrichting is wel sfeerloos, maar prima om hier snel even wat te eten. De rode huiswijn is prima, lekker soepel en vol van smaak.
Kmar .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
De koks leveren uitstekend werk bij de Peppermill. Het eten is echt fantastisch en je krijgt goed eten en het was lekker qua smaak en het vlees was goed gegaard. De bediening mag wel iets vlotter en meer ontspannen zijn, er werken veel jonge mensen in de bediening, ze lijken wat zoekend soms.

Al met al echt een aanrader vanwege het eten en de fijne locatie.
Feben D.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2016

Onlangs heb ik weer eens gegeten bij de Peppermill, na gehoord te hebben dat ze een nieuw menu hadden: zoveel eten als je maar wilt, voor maar €24.50.
Waar het gemiddelde wokrestaurant eten zo vet en zoet heeft, dat je na een paar happen vol zit en naderhand walgt van jezelf, doet de Peppermill het tegenovergestelde.
Elke maaltijd is bereid met zeer veel zorg en kunde. Er zijn geen kant en klare gerechten, maar elk gerecht bestel je afzonderlijk en wordt vervolgens voor je klaargemaakt.

Laat ik eerlijk zijn; niet alles is even lekker. Er is een groot deel gerechten voortreffelijk (de olijven, biefstuk, garnalen, brownies), maar af en toe heb je ook iets waarvan je denkt: nou, dat vond ik niet zo bijzonder (gefrituurde champignons).
Maar, over smaak valt niet te twisten, en wellicht zal een ander dit juist erg lekker vinden. In ieder geval luisteren ze naar feedback en zijn ze constant bezig met hun gerechten te verbeteren (en nieuwe gerechten toe te voegen).

De sfeer is gezellig, het personeel vriendelijk en bekwaam, het eten heerlijk, en de prijs, voor de hoeveelheid, ontzettend laag.

Van mij krijgt het restaurant een 9 van de 10, waarbij ik dat ene laatste puntje bewaar voor HET restaurant wat mij omver blaast van zaligheid, maar laten we wel wezen;
De kans dat het dit restaurant kan overtreffen, acht ik vrij klein.
Tina S.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2016
We hebben met een gezelschap van 15 personen gegeten bij de Peppermill. De kwaliteit van het eten en de hoeveelheden zijn prima in combinatie met de prijs. Compliment voor de bediening, ze hebben het goed in de vingers. De locatie in Zwolle heeft ook fijne stoelen en banken op te zitten (in Meppel zit je veel te rechtop op houten stoelen, een reden voor ons om daar niet meer te eten).
Marlie Z.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2015
Heerlijk die tapenade, jammer dat de porties een beetje groot waten, maar dat mocht de pret niet drukken. Heerlijk gegeten
Pascal R.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2015
Het restaurant is aangenaam aangekleed, het thema is the USA dus er staat een mooi vrijheidsbeeld, de bankjes zijn oranje van kleur alsof in een amerikaanse lunchroom zit, de posters zijn van bekende jazzmuzikanten zoals John Lee Hooker en een mooie foto van de yellow cab in New York bij de Wc's. De service was prima, ik was niet tevreden met de hoofdmaaltijd, dat werd oprecht jammer gevonden en we kregen een koffie van het huis. Zoals gezegd het eten viel met tegen een heel zoute hamburger die niet rare was maar bij na volledig rood van binnen. Het toetje was prima, crème brullee en een zoete hap.
JOCL .
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2015
Tafel voor twee bij het raam (zoals bij reservering aangegeven). De bediening bestond uit twee serveersters, één chagrijnig/arrogant, de ander vrolijk, maar beiden geen overzicht of een goed oog voor de gasten die er zaten. Voor mijn vriendin als starter champignons in bierbeslag, die lekker waren en voor mijzelf de rundercarpaccio. Helaas zaten er te veel pijnboompitten op. Veel te veel rucola en ontbrak de vinaigrette. Totaal niet verfijnd. Als hoofdgerecht had ik de kalfsribeye, die goed was, met groenten die niet gaar waren. Tafelgenoot had de legumbres (veggie). Dit was een aanfluiting. Bij de tortilla met spinazie zat geen kaas..gewoon een brok spinazie (diepvries??) zonder smaak. Geen seasoning. De andere tortilla leek alleen te bestaan uit tomaat. Zelden zo iets slechts gezien/geproefd. Het dessert hebben we maar overgeslagen. Conclusie: Niet verfijnd, geen creativiteit, niet subtiel, gewoon slecht. Jammer, want we hadden ons er meer van voorgesteld.

Leonie K.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2015
We hebben alle 2 het menu gekozen. Vooraf mini-hamburgers en superlekkere champignons in bierbeslag (deze waren geen onderdeel van het menu, maar konden wel gekozen worden van de kaart, heel fijn dat ze hier zo flexibel in zijn). Het vlees van het hoofdgerecht was heerlijk, lekker wedges, de sperziebonen en witte blokjes (??) mochten wat ons betreft vervangen worden door een lekkere salade. En bij het nagerecht kan je 2 kleine toetjes per persoon kiezen. Leuk concept, want er zijn veel lekkere dingen om uit te kiezen. Aardige bediening. De aankleding van het restaurant is leuk (Amerikaas, veel pepermolens), alleen het systeemplafond zorgt voor een wat lager cijfer.
Aanrader om lekker 3-gangen te eten!
Kas P.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2015
Van buiten gezien oogt The Peppermill Zwolle niet heel uitnodigend. Het is een rijtjespand, net buiten het centrum aan eendrukke weg.
Maar binnen heerst een prima sfeer! Grote open ruimte, prettig verlicht, leuk aangekleed. Sfeervol, maar niet overdreven.
Bediening is vlot en vriendelijk. Het eten prima voor elkaar. Goede porties vlees, voldoende groente er bij. Wel een paar minpunten. Een deel van de groente was net te gaar en daardoor was niet meer te achterhalen wat voor groente het eigenlijk was (schorseneren? Pastinaak?). En bij één van ons was men vergeten het vlees te laten rusten waardoor het een bloederige bedoeling werd op het bord en het vlees minder mals was dan bedoeld. Toch wel echt een beginnersfout die men in een vleesrestaurant niet verwacht. De Creme Brulee als dessert was prima gemaakt, maar helaas warm en daardoor te zacht. Ook dit is een beginnersfout die echt niet nodig is! Al met al heeft men de zken in de keuken prima in orde en weet men heerlijke maaltijden te bereiden, maar door kleine slordigheidjes is er toch vaak net iets op aan te merken. Jammer!

Maar desondanks ga ik zeker nog eens terug! Lekker gegeten, fijne avond gehad en de prijs is bijzonder netjes te noemen!
Henry K.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2014
Het eten was zeer matig. Weinig smaak en niet al te warm. Geen salade of zelfs maar en schaaltje appelmoes. Ook niet gevraagd of alles voldoende was. Heel erg lang gewacht op het hoofdgerecht (2 1/2 uur). Zeer zeer matig. Geen aanrader. Geef je geld ergens anders uit.
Nicole N.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2014
Al lange tijd tevreden vaste gasten. Ditmaal met kerst minder tevreden. We kregen de normale kaart. Gekozen voor happy holliday menu. Gastvrouw attendeerde ons hier trouwens niet op. Het voorgerecht was lomp.. hamburgers en broodjes waarop je simpele smeerleverworst uit een glazen schaaltje kon doen, een saté stokje en een gefrituurde champignon in beslag met knoflooksaus. Nee bij proeverijtjes voor een kerstdiner heb ik toch wel iets anders in gedachten. Gemiste kans. Het hoofdgerecht had weinig flair... Jus matig. Nagerechten grotendeels al bekend en de parfait met peer en speculaas kruiden leek van beton. Er was al met al weinig aandacht besteed aan het kerstmenu. Volgend jaar met kerst maar eens wat anders proberen.
Lysanne V.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2014
Normaal schrijf ik nooit een recensie, maar het eten was niet goed! Het eten was lauw en ik had een medium biefstuk besteld en kreeg een rouw stukje biefstuk. Vervolgens bij het afrekenen nadat je betaald hebt vragen ze was alles naar wens nee. Oh sorry mevrouw maar u heeft nu al betaald. Ook geen ander alternatief aangeboden. Helaas aangegeven dat dit onze laatste keer is dat we hier hebben gegeten.
Samantha D.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2014
Gister met 4 personen bij The Peppermill gegeten. Ik schrijf niet snel een slechte recensie over het eten maar nu moet het me toch van het hart. Want het grootste probleem van deze keuken is dat er niet met het hart gekookt wordt. Het vlees was bij 2 van de 4 personen gewoon goed gegaard; niets op aan te merken. Maar de groenten smaakten niet vers. Evenals de pesto door de pasta; ook deze smaakte niet vers. Mijn eigen "zwitserse" kaasfondue heb ik laten staan. Desgevraagd bevestigde de bediening mijn vermoeden dat de kaasfondue kant en klaar was. Dat werd overigens meer dan uitstekend door de bediening opgelost; van de rekening geschrapt. Dus beste keukenbrigade; het hoeft niet ingewikkeld te zijn; met verse producten werken is wel het minste. Er staat een mooie tent maar op deze wijze voel ik mij als gast niet serieus genomen.
Angelique V.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2014
Goedemiddag personeel van de Peppermill
Zaterdag 1 nov heb ik mijn 25 jarig jubileum in uit prachtige zaak mogen vieren .
Mede dankzij u voortreffelijk kwaliteit overall genomen heb ik samen met mijn gast een onvergetelijke avond beleefd .
Ik had gekozen voor een sharemenu om het informeel te houden .
Alles van eten tot dranken en bediening was top!
Ook was het personeel attent ondanks drukke werkzaamheden om de door mij ontvangen bloemen op het water te zetten ,en ons op de foto te zetten .
Ik zal iedereen die iets te vieren heeft op uw prachtige zaak attenderen
Ook wij zullen graag nog eens terug komen .
Dikke prima !
Gr A Van Der Vaart.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2014
Goed eten en prima prijsklasse. Voor een niet te lange avond tafelen, fijn restaurant.
Prettige kaart en zelf menu samen te stellen met genoeg keuze , voor mooie prijs.
Ray1971 .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2014
The Peppermill is gevestigd in Zwolle, Kampen en Meppel. We zijn reeds in alle drie de vestigingen geweest. Gisteren weer heerlijk gegeten in Zwolle. Het is een americaans restaurant. Je kunt er je bedenkingen bij hebben, maar de kwaliteit van het eten is super top! Van maaltijdsalades tot en met steaks. Alles is lekker. We zijn daar zo'n beetje vaste klant. Het is er altijd gezellig en dagelijks gezellig druk. De driegangen combi menu vinden we een uitkomst. Vanaf dat menu kun je elk gerecht ook gewoon los bestellen. Daar is over nagedacht. Nog steeds ben ik verzot op hun spareribs. Het vlees gaat vanzelf van het bot af.. Heerlijk gekruid.
Anita O.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2014
De keuken is 'Amerikaans'. Niet bepaald mijn smaak. Ook de kaart spreekt me niet erg aan maar enkele collega's hadden goede ervaringen dus met de zaak naar de Peppermill. Toevallig waren twee collega's ziek geworden en dat werd direct bij binnenkomst gemeld. Lichtelijk paniekerig werd gereageerd met hoeveel mensen we dan wel waren gekomen want dan konden we misschien met een kleinere tafel uit.....'op maandagavond zeker' dacht ik nog. Maar ik was verbaasd toen anderhalf uur later de tent vrijwel vol zat. Nu begreep ik de reactie van de medewerker ook beter.
Ik bestelde de Legumbres: Eén tortilla gevuld met spinazie en kaas en één tortilla gevuld met tomaat en lente-ui gegratineerd met mozzarella, geserveerd met salade, guacamole en zure room. Het werd leuk gepresenteerd. De smaak van de tortilla met spinazie was goed maar met de tomaat en lente-ui was flauw. Al met al prima gegeten voor een prima prijs. Mooie zaak ook. Het enige minpuntje was de continue grote grijns van de vrouwelijke bediening. Storend vond ik dat zelfs!