The Peppermill

4,8

Jouw recensie over het restaurant The Peppermill

Lianne W.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
Aangegeven dat we een uur hadden voor het eten. Er zat een grote groep en wij gaven aan dat we wel verder zouden kijken. De medewerkers verzekerden ons echter dat een hoofdgerecht zeker zou lukken binnen de tijd. We hebben alsnog moeten wachten tot de grote groep de voorgerechten had gehad en we moesten ons eten in de laatste vijf minuten opeten van het uur. Helaas lang moeten wachten dus. Tussendoor is er ook geen bediening meer langs geweest om te vragen of we nog iets wilden drinken. Het eten smaakte gelukkig wel goed, maar de hamburger was wel heel erg rood nog. De caesar salade als hoofdgerecht was zo weinig dat wij allemaal dachten dat er een foutje was gemaakt en dat het om het goedkopere voorgerecht portie ging. De bediening gaf bij afrekenen aan dat het wel het hoofdgerecht was en dat het voorgerecht nog kleiner was. Ik kan het mij nog steeds niet voorstellen. Ik vind het echt een schandalige prijs dan voor een hele kleine portie met letterlijk maar een paar happen sla. Zeker geen volwaardige maaltijd. Voor ons niet weer.
Martine K.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Een tegenvaller. Geen bestek op tafel. Wordt gezegd dat dit eraan komt maar moeten we nogmaals om vragen als het voorgerecht wordt geserveerd. Langzame bediening. Afhalen van de tafel tussen de gangen duurt ook echt te lang. Het was rustig maar nog gaat alles traag. Geen salade standaard bij hoofdgerecht wat je toch wel mag verwachten. Raar dat je twee nagerechten mag serveren maar dit apart opgediend wordt. Serveer dit dan ook op één bord. Glas met bestek voor het nagerecht wordt op tafel gezet maar er zit niet genoeg in voor alle mensen aan tafel!
Eten smaakt wel maar entourage saai, het is er erg warm en bediening onprofessioneel. En dan is de rekening verhoudingsgewijs nog hoog. Geen herhaling.
Corine B.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
eten was lekker, het personeel is erg jong, onervaren en een aantal erg onvriendelijk, kijken je niet eens aan!. Weinig keuze in soorten wijn en sommige wijnen konden niet als glas geschonken worden, dan moest je een hele fles bestellen. We vroegen om kraanwater maar dat kon niet, een eigen flesje water moest zelfs van tafel!! Bij het toetje ontbraken de aardbeien. In de toilet bleef je met je schoenen aan de vloer plakken, erg vies. Wij gaan hier niet weer naar toe.
Christel A.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2018
Als we binnenkomen duurt het een tijdje voordat we opgemerkt worden. De dame in de bediening staat nog aan een tafel en er valt een glas kapot op de grond. Ze loopt naar de balie en geeft aan dat ze zo bij ons komt. In de tussentijd komt er een jongeman aanlopen en hij wijst ons onze tafel, we zijn met zijn achten. De bediening laat vanavond regelmatig op zich wachten, met het uitdelen van de menukaarten alsook het vragen of we wat te drinken willen tot het opnemen van onze bestelling. Ook het afruimen duurt een flinke tijd. Volgens mij zijn ze vanavond maar met zijn tweetjes.

Ik heb vooraf de gefrituurde champignons, het korstje is lekker knapperig en lekker van smaak. Een goed begin. Mijn tafelgenoot heeft de zalm en falafel bites besteld. Ik proef een stukje falafel bite en vind het eigenlijk niet echt lekker, naar mijn idee veel te droog. Mijn tafelgenoot is het daar mee eens, de zalm is wel goed. Daarna heb ik de enchilada’s besteld, 1 met gehakt, de ander met kip. Er zit een salade bij, guacemole, zure room en een stuk maiskolf. Ik vond het lekker. De meningen aan tafel zijn echter wat wisselend, ze vinden de enchilada’s wel lekker maar verder niet bijzonder. De mixed grill van degene die tegenover mij zit is vrij fors, een aanrader voor de echte vleesliefhebber. Ook de spareribs zijn lekker mals en het vlees valt zo van het bot. Een en ander wordt geserveerd met schaaltjes wedges, lekker. 1 tafelgenoot bestelt de onion rings erbij. Deze komen helaas nooit aan en de bediening is ver te zoeken om dit aan te geven. De borden zijn inmiddels half op dus we laten het erbij.

De nagerechtjes zitten ook in het vaste prijs menu, je kan per persoon 2 nagerechtjes bestellen. Leuk, ik kies cheese cake en creme brulee. Wat wel een beetje vreemd is, is dat ze dan ook apart uitgeserveerd worden. 1 tafelgenoot heeft eigenlijk alleen zin in cheese cake en bestelt 2 stukjes. Ook deze worden apart op een schoteltje geserveerd. Het bestek voor het nagerecht wordt in een glas op tafel gezet.

Op de rekening staan de onion rings wel vermeld, ik geef bij het afrekenen aan dat deze niet zijn gekomen. Ze worden er weer afgehaald. Ik beperk de fooi, de bediening was vanavond naar ons idee te beperkt aanwezig.
Bertram P.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Niet meer zo goed als vroeger. Slechte bediening en matig eten. Als je de laatste bent wordt je gewoon weggejaagd door het personeel.
Daniëlle M.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Samen met een collega uit eten geweest en het was onze eerste ervaring met het 3-gangenconcept van Peppermill. De service was uitstekend. De bediening was erg gastvrij. Ook de ambiance en het eten was erg goed! Zeker een aanrader!

Tip: the New York cheesecake. Erg lekker!
roan D.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
verschrikkelijk 2 uur gewacht op het eten en het was niet eens lekker. we heeben 5 keer iets gedronken en we zaten er 4 uur. het toetje was het ergst volgens was het gewoon opwarm brownie met wat saus en ontbijt dingentjes
Mariët P.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Zaterdagavond gegeten met 8 personen. Er liep erg weinig personeel rond, maar 3 keer drinken aangeboden gekregen terwijl we 4 uur aan tafel zaten. Ruim een uur op het hoofdgerecht moeten wachten, waarbij de groenten niet gaar en koud waren.
Personeel was niet klantvriendelijk, zeiden weinig en gaven geen excuus voor het lange wachten.
Simone N.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Voor mijn verjaardag hier met vrienden gegeten. Voorgerechten waren bij iedereen prima. Hoofdgerecht viel bij iedereen tegen. Mixed Grill was matig en wat droog, pasta was matig, hamburger matig en zo kan ik nog wel even doorgaan. Je krijgt een mandje brood op tafel, maar nog voordat je de kaart hebt gezien; dit mandje wordt gewoon berekend! Vind dat echt stijlloos. Laat mensen zelf kiezen of ze iets willen en daarvoor ook willen betalen. De ambiance is wel oke, beneden denk ik minder gezellig dan boven. Rekening viel ons tegen, voor wat je krijgt vinden we dit veel te duur. Moraal: wel oke gegeten, niet iets om naar terug te keren. Gemiste kans! Jammer.
Jeroen T.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
We hebben met een groep gegeten bij de Peppermill op een woensdag avond. We hebben gebruik gemaakt van de mogelijkheid om onbeperkt te kunnen blijven bestellen. Het heeft allemaal meer dan prima gesmaakt. Ik vond het alleen jammer dat ze er veel tijd nemen tussen de gerechten. Hierdoor zaten we 4.5 uur aan tafel, wat op zich heel gezellig is maar misschien niet voor iedereen even wenselijk. Wellicht een tip om dit van te voren met je gasten te bespreken.
Mascha J.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Eten heerlijk en de bediening was echt supervriendelijk, ga zo door!
Maar dat decor.... Wat vreselijk! Sfeerloos en smaakloos, echt jammer.
Kennert .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Surf en Turf gegeten, was heerlijk! Gamba's precies goed van smaak. Bediening was goed, zeer aardig en attent. Inrichting is wel sfeerloos, maar prima om hier snel even wat te eten. De rode huiswijn is prima, lekker soepel en vol van smaak.
kmar .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
De koks leveren uitstekend werk bij de Peppermill. Het eten is echt fantastisch en je krijgt goed eten en het was lekker qua smaak en het vlees was goed gegaard. De bediening mag wel iets vlotter en meer ontspannen zijn, er werken veel jonge mensen in de bediening, ze lijken wat zoekend soms.

Al met al echt een aanrader vanwege het eten en de fijne locatie.
Feben D.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2016

Onlangs heb ik weer eens gegeten bij de Peppermill, na gehoord te hebben dat ze een nieuw menu hadden: zoveel eten als je maar wilt, voor maar €24.50.
Waar het gemiddelde wokrestaurant eten zo vet en zoet heeft, dat je na een paar happen vol zit en naderhand walgt van jezelf, doet de Peppermill het tegenovergestelde.
Elke maaltijd is bereid met zeer veel zorg en kunde. Er zijn geen kant en klare gerechten, maar elk gerecht bestel je afzonderlijk en wordt vervolgens voor je klaargemaakt.

Laat ik eerlijk zijn; niet alles is even lekker. Er is een groot deel gerechten voortreffelijk (de olijven, biefstuk, garnalen, brownies), maar af en toe heb je ook iets waarvan je denkt: nou, dat vond ik niet zo bijzonder (gefrituurde champignons).
Maar, over smaak valt niet te twisten, en wellicht zal een ander dit juist erg lekker vinden. In ieder geval luisteren ze naar feedback en zijn ze constant bezig met hun gerechten te verbeteren (en nieuwe gerechten toe te voegen).

De sfeer is gezellig, het personeel vriendelijk en bekwaam, het eten heerlijk, en de prijs, voor de hoeveelheid, ontzettend laag.

Van mij krijgt het restaurant een 9 van de 10, waarbij ik dat ene laatste puntje bewaar voor HET restaurant wat mij omver blaast van zaligheid, maar laten we wel wezen;
De kans dat het dit restaurant kan overtreffen, acht ik vrij klein.
Tina S.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2016
We hebben met een gezelschap van 15 personen gegeten bij de Peppermill. De kwaliteit van het eten en de hoeveelheden zijn prima in combinatie met de prijs. Compliment voor de bediening, ze hebben het goed in de vingers. De locatie in Zwolle heeft ook fijne stoelen en banken op te zitten (in Meppel zit je veel te rechtop op houten stoelen, een reden voor ons om daar niet meer te eten).
Marlie Z.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2015
Heerlijk die tapenade, jammer dat de porties een beetje groot waten, maar dat mocht de pret niet drukken. Heerlijk gegeten
Pascal R.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2015
Het restaurant is aangenaam aangekleed, het thema is the USA dus er staat een mooi vrijheidsbeeld, de bankjes zijn oranje van kleur alsof in een amerikaanse lunchroom zit, de posters zijn van bekende jazzmuzikanten zoals John Lee Hooker en een mooie foto van de yellow cab in New York bij de Wc's. De service was prima, ik was niet tevreden met de hoofdmaaltijd, dat werd oprecht jammer gevonden en we kregen een koffie van het huis. Zoals gezegd het eten viel met tegen een heel zoute hamburger die niet rare was maar bij na volledig rood van binnen. Het toetje was prima, crème brullee en een zoete hap.
Leonie K.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2015
We hebben alle 2 het menu gekozen. Vooraf mini-hamburgers en superlekkere champignons in bierbeslag (deze waren geen onderdeel van het menu, maar konden wel gekozen worden van de kaart, heel fijn dat ze hier zo flexibel in zijn). Het vlees van het hoofdgerecht was heerlijk, lekker wedges, de sperziebonen en witte blokjes (??) mochten wat ons betreft vervangen worden door een lekkere salade. En bij het nagerecht kan je 2 kleine toetjes per persoon kiezen. Leuk concept, want er zijn veel lekkere dingen om uit te kiezen. Aardige bediening. De aankleding van het restaurant is leuk (Amerikaas, veel pepermolens), alleen het systeemplafond zorgt voor een wat lager cijfer.
Aanrader om lekker 3-gangen te eten!
Kas P.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2015
Van buiten gezien oogt The Peppermill Zwolle niet heel uitnodigend. Het is een rijtjespand, net buiten het centrum aan eendrukke weg.
Maar binnen heerst een prima sfeer! Grote open ruimte, prettig verlicht, leuk aangekleed. Sfeervol, maar niet overdreven.
Bediening is vlot en vriendelijk. Het eten prima voor elkaar. Goede porties vlees, voldoende groente er bij. Wel een paar minpunten. Een deel van de groente was net te gaar en daardoor was niet meer te achterhalen wat voor groente het eigenlijk was (schorseneren? Pastinaak?). En bij één van ons was men vergeten het vlees te laten rusten waardoor het een bloederige bedoeling werd op het bord en het vlees minder mals was dan bedoeld. Toch wel echt een beginnersfout die men in een vleesrestaurant niet verwacht. De Creme Brulee als dessert was prima gemaakt, maar helaas warm en daardoor te zacht. Ook dit is een beginnersfout die echt niet nodig is! Al met al heeft men de zken in de keuken prima in orde en weet men heerlijke maaltijden te bereiden, maar door kleine slordigheidjes is er toch vaak net iets op aan te merken. Jammer!

Maar desondanks ga ik zeker nog eens terug! Lekker gegeten, fijne avond gehad en de prijs is bijzonder netjes te noemen!
Lysanne V.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2014
Normaal schrijf ik nooit een recensie, maar het eten was niet goed! Het eten was lauw en ik had een medium biefstuk besteld en kreeg een rouw stukje biefstuk. Vervolgens bij het afrekenen nadat je betaald hebt vragen ze was alles naar wens nee. Oh sorry mevrouw maar u heeft nu al betaald. Ook geen ander alternatief aangeboden. Helaas aangegeven dat dit onze laatste keer is dat we hier hebben gegeten.