The Pepper Trail

Kruiskade 78 3012 EH Rotterdam Nederland Kaart
31-104120025

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant The Pepper Trail

Puur Indiaas in hartje Rotterdam

De Kruiskade, een mix tussen koffietentjes en uitgaansclubs, tussen lokale Rotterdammers en langslopend toeristisch publiek. Dit is een straat waar veel te beleven is, zo ook culinair! Bijvoorbeeld bij Pepper Trail. Hier experimenteren ze met Bollywood lunches, bijzondere theeën en een nieuwe vorm van de Indiase keuken. Geniet van bijzondere Indiase gerechten in dit centrale punt in Rotterdam en geniet van een dagje weg of een avondje uit met een goed gevulde maag!

Halve fles mineraalwater

- Bar 12:00 - 22:00
- Brunch 12:00 - 14:30

Leonieke V.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Goed eten. Niet goedkoop, maar wel erg lekker.
We hebben 3 gangen menu gekozen.
Waren vroeg, de keuken was nog niet helemaal klaar. Maar we kregen wel alle aandacht en service.
mandy V.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2017
Gerechten waren heerlijk. Service ook heel netjes, en een mooie zaak. Wel geschrokken van de prijs, met name het toetje. Vooral als je kijkt naar de meerprijs in verhouding van prijs en kwaliteit.
pvdtas .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Restaurant is fantastisch maar wel heel duur, authentieke Indian cuisine maar voor families met kinderen is wel moeilijk met deze prijzen
Elwin V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
We hebben lekker gegeten in een mooie zaak. Alleen de bediening is een groot minpunt. Op zich aardige mensen, maar hebben niet van nature talent voor het vak. Communicatie laat te wensen over: onduidelijk, wachten, door 4 medewerkers bediend .....
JA M.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
De gerechten waren lekker, maar het nagerecht was echt te klein. Het hoofdgerecht bestond uit rijst, vlees en een klein beetje warme groeten. Iets meer groeten zou beter zijn. Een combinatie van salade en warme groeten.
Ralph T.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Het drie gangen menu was zeker lekker. Vriendelijke bediening, goede service.
De menukaart was beperkt tot twee keuzes per gang. Beetje weinig keuze dus.
henkvanaartsen1 .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Alle gerechten waren prima. Voorgerecht was lekker pittig, m.n. het worstje.Vooral het toetje was extreem goed
Jacqueline H.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Eten prima. Service personeel minder, praten liever met elkaar dan luisteren naar de gast. En geen gedag zeggen bij weggaan. En je moet echt genoeg tijd uittrekken voor het eten, wij hebben ca 3 uur over een 3-gangen menu gedaan. Later op de avond wc's niet meer schoon.
Ronevers .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
we mosten wachten op een tafel en werd er gezegd dat wij vast wat konden drinken,maar wij hebben niemand gezien voor het opnemen van de bestelling.Eten was goed alleen moesten wij bij het hoofdgerecht lang wachten op de rijst.
Laura M.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Met AH actie toch eerlijk gegeten, mooie sfeer en inrichting. Service was super! Zeker een aanrader, ook met volle prijs.
Nickv .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Uitstekend restaurant, strakke maar toch sfeervolle inrichting. De bediening was vriendelijk en zeer attent.
We hebben heerlijk gegeten. Het menu voor de restaurantactie bestond uit drie gangen met 2 keuzes voor en nagerecht en drie keuzes hoofdgerecht ( 1 vegetarisch). We komen hier zeker terug!
NelK .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Wij hebben hier gegeten met de AH actie. De ontvangst en entourage waren heel goed. Het eten was voortreffelijk!
Wij vinden 43.00 euro voor een 3 gangen menu nogal aan de prijs! De wijn was heel goed en betaalbaar. enige opmerking: waarom geen kraanwater schenken! Wij beschikken in Nederland over een zeer hoge kwaliteit aan kraanwater. Bediening uiterst correct en vriendelijk!
Jenny V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Prima gegeten bij The Pepper Trail. We waren er vrij vroeg omdat we om 8 uur naar de film gingen dus het was vrij rustig in het restaurant, omdat alle AH reserveringen bij elkaar werden gezet merkte je daar echter nauwelijks iets van. Het 3 gangen menu is goed; porties zijn goed op elkaar afgestemd en kwaliteit is ook in orde. Bediening is vriendelijk en attent.
Richard M.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Wij gingen eigenlijk voor de AH restaurant actie maar toen we eenmaal de kaart zagen zijn we daar maar voor gegaan. Alle gerechten waren heerlijk. Het enige wat wij misten waren wat meer bijlagen, dit was heel erg sober and in die zin zijn de gerechten ook erg duur.
George L.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Mooie restaurant, lekkere eten met een goede wijn assortiment en zeer vriendelijke service.

Vraag wel of wat je bestelt pikant is!
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Heerlijk gegeten,het AH menu.
Minpunt :hoofdgerecht opdienen duurde veel te lang (gasten die na ons kwamen hadden hun eten al eerder),dus uiteindelijk zelf maar aangegeven dat we waarschijnlijk " vergeten" waren...en toen was het er vrij vlot opeens wel.
Marjolein_66 .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Met AH dineractie hier gegeten. Bij aankomst werden we vriendelijk ontvangen. Het restaurant ziet er modern en sfeervol uit en is ruim opgezet. Het is heel relaxed en je kunt rustig met elkaar praten. De bediening is prettig en er is ruime tijd tussen de gangen.
Er is een speciaal driegangenmenu samengesteld met beperkte keuze. Hieraan vooraf kregen we papadums met mint, mango en yoghurt saus en als amuse een tomatensoepje. Het vegetarische voorgerecht en het hoofdgerecht kip tandoori met groente, rijst en nan smaakten prima. Als dessert namen we kulfi ijs. Bij de gerechten wordt steeds uitleg gegeven. Aan de opmaak van de gerechten is meer aandacht besteed dan bij vele andere Indiase restaurants.
Het restaurant ligt midden in het centrum, is goed bereikbaar met het openbaar vervoer en er is een aantal parkeergarages in de buurt. We hebben een prima avond gehad en komen zeker nog een keer terug.
Samira V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Mooi restaurant en prima gegeten. Jammer dat het personeel op 1 dame na geen Nederlands sprak wat wij toch in hartje Rotterdam erg vreemd vonden. Personeel was overigens vriendelijk en beleefd en de bediening vlot. Het eten werd op haute cuisine stijl gepresenteerd en was erg lekker en genoeg. We hebben een leuke avond gehad.
Marielle K.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Al diverse keren gedacht om hier aan te waaien, en dat uiteindelijk met de AH restaurantactie een keer gedaan. Hartelijke ontvangst waarna we vervolgens wel even moesten wachten voor het vervolg. De heerlijke papadums stonden er bijv. eerder dan dat ons gevraagd was of we iets wilden drinken. Het menuutje was prima, hoewel ik een volgende keer (als ik zelf kies) wat lichter zou willen. Nu veel aardappel, rijst en vlees bij elkaar. Bediening in NL en Engels, wat het wel 'internationaal' doet aanvullen. Interieur ziet er netjes uit, door scheidingswanden toch voldoende gevoel van privacy. Een prima avond gehad!
Renate K.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
We waren via de Albert Heijn actie hier wat komen eten. Het eten was prima, maar de normale (niet AH) prijs niet waard. De bediening was vriendelijk, maar stond overduidelijk onder grote druk van het management dat steeds met ze in discussie ging (en ze als slaven leek te behandelen getuige de woordenwisseling die ik opving)... Leuk om een keer te proberen, maar ik zou hier niet terug komen noch aanbevelen.