The Pepper Trail

31-104120025

Speciale deals

Over het restaurant The Pepper Trail

Puur Indiaas in hartje Rotterdam

De Kruiskade, een mix tussen koffietentjes en uitgaansclubs, tussen lokale Rotterdammers en langslopend toeristisch publiek. Dit is een straat waar veel te beleven is, zo ook culinair! Bijvoorbeeld bij Pepper Trail. Hier experimenteren ze met Bollywood lunches, bijzondere theeën en een nieuwe vorm van de Indiase keuken. Geniet van bijzondere Indiase gerechten in dit centrale punt in Rotterdam en geniet van een dagje weg of een avondje uit met een goed gevulde maag!

Halve fles mineraalwater

- Brunch 12:00 - 14:30

Jouw recensie over het restaurant The Pepper Trail

Niek S.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Fijn restaurant, lekker eten, vooral het glutenvrije Naanbrood was een aangename verrassing. Lekker veel ruimte tussen de tafels. Enig manco is het dure bier €4.50 voor een flesje Heineken. Tip, neem een menuutje met wijnarrangement.
Denise D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Eten smaakte uitstekend, heerlijk gegeten. We zaten een beetje in een ongezellig hoekje. Prijs aan de hoge kant, maar door de korting van Iens was het te doen (moest het restaurant wel aan herinnerd worden).
Ik vind het een aanrader als men op zoek is naar een goed Indiaas restaurant op centrale lokatie.
Pam V.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
Eten is werkelijk goed en authentiek Indiaas. Service is ook top. Mijn man had per ongeluk een verkeerd hoofdgerecht besteld en hij kreeg zonder kosten iets anders. Toen wij er waren,, waren veel gasten uit de regio (India en omstreken, net als het personeel. Uitstraling is chique internationaal. Ik voelde me op vakantie!
JA M.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Het 5-gangen menu voor €.59 voor 2 personen bestond uit 5 heel kleine gerechten. Zelfs €.29,50 is te duur voor deze kleine gerechten. Het nagerecht bestond uit een klein zoet balletje dat precies op een theelepeltje zou passen. De gerechten waren wel lekker, maar ze hadden allemaal bijna dezelfde smaak. Niet voor herhaling vatbaar.
Suus C.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Aardige bediening, eten ok. Maar voelden ons belazerd.
Hadden Ah actie en de menuprijs was onevenredig hoog, €43. Ook drank in verhouding duur. De prijs voor het eten klopt echt niet met wat je krijgt. Wij komen niet meer terug.
Zonde want de keuken is best ok.
jaap V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Aangename sfeer. Kregen ongevraagd een voorgerechtje en een minikopje soep. We namen alleen een hoofdgerecht. Dit was ruim voldoende. Er was een ruime keus in vegetarische schotels. Het restaurant ligt op korte afstand van De Doelen, Schouwburg en Pathé.
Dick T.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Voortreffelijk eten, zeer goede service, een aanrader. Die avond te weinig gasten, helaas
Arma M.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Mooi ingericht restaurant. Goede service en bediening. De gerechten smaken goed, maar zijn prijzig in vergelijking met andere Indische restaurants.
Andres M.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Zeer net en keurig restaurant. Eten word geserveerd met uitleg en presentatie is mooi. Smaak is goed, niet te pittig maar zeker ook niet flauw. Een zeer goed Indiaas restaurant om naar terug te gaan!
Claudia V.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Fijne stoelen en banken, prima om lang te tafelen. Het eten was verrukkelijk. We hadden een 3 gangenmenu, maar we kregen papadums en een amuse er extra bij. De bediening was vriendelijk en attent
Tim O.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Samen gegeten met een zakelijk relatie uit India. Was ook erg te spreken over de maaltijden. Wij hadden een simpel trial menu wat meer dan genoeg is. Dranken zijn redelijk hoog geprijst.
Sarmila S.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
heerlijk gegeten bij de Peppertrail, van amuse, voorgerecht tot aan het hoofdgerecht was het lekker. De biryana met kip, paratha met aloo, butterchicken, coconut prawns alles goed bereidt en voldoende gekruid. helaas viel het toetje helemaal in het niet, wat een domper vooral ook de prijs.. gelukkig is er naar ons geluisterd en werden de toetjes en indian chai (die telkens net niet voldoende was voor een kopje) van de rekening gehaald. top service en aandacht voor de gast.. zeker de moeite waard om een keer te gaan eten..
Ellen B.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Heerlijke ervaring met eten uit India (Bindi) waarbij de rustige ambiance en service gerichte personeel het een mooie ervaring maakte. Gelegenheid met een groep (Zakelijk) of met vrienden of alleen is allemaal mogelijk en er is ook een wijnarrangement bleek later.Kortom eens luxe maar met super smaken en verassende structuren eten, ga naar Pepper Trail.
Pierre B.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2017
Karige hoeveelheid eten voor teveel geld. Naanbrood was vettig en verbrand. Klacht werd weggewuivd. Geen service. Niet naartoe gaan.
Mieke V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Heerlijk gegeten! Kwaliteit van het eten is erg goed. Er wordt alleen heel slecht Nederlands gesproken. Dat is een minpunt. Ik kom hier erg vaak, het eten altijd top!
Linnie P.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Wij als Indiër fan en ooit de eigenaar te hebben gesproken moesten we hier toch echt een keer eten. Uiteindelijk via AH actie 3-gangen.
Eten was goed, bediening redelijk, entourage kale ruimte, wijn redelijk.
Johan M.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
We zijn hier geweest vanuit de AH-restaurantactie. Beiden hadden we vooraf de kabab (met een kleine amuse vooraf, een soepje), ik daarna de lamsschotel met JOSHsaus, mijn tafelgenoot de paneer. Begeleid door kerrieaardappelen en biryanirijst, en een beetje nan. tenslotte het dessertje met wat ijs, twee cakejes, wat saus.
Uitstekend klaargemaakt allemaal ! Het beste Indiase restaurant van Rdam denk ik. Jammer dat een deel van het personeel alleen Engels spreekt, voor zo ver mij bekend is Nederlands de voertaal in dit land. Ook in de horeca. Men was wel heel beleefd. De zaak is groot, keurig maar niet heel sfeervol. Lijkt me ook lastig in het foeilelijke gebouw waar het restaurant in gevestigd is
Yous S.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Het eten was wel goed, maar was niet wow. Locatie in het centrum van Rotterdam is top. Personeel is ook vriendelijk. Ik heb gebruik gemaakt van de AH restaurant actie, waardoor de prijs uiteindelijk meeviel. Anders was het veel te duur waardoor de prijs-kwaliteitverhouding niet goed was geweest.
Lodewijk D.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Eten was helemaal goed - sfeer / inrichting kan beter
Rashidi N.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Lekker gegeten! De sfeer was leuk, de bediening attent, maar afwezig. Het duurde langer dan een uur voordat ons eten werd geserveerd, terwijl het niet zo druk was, maar het wachten was wel waard. De prijzen zijn aan de hoge kant voor de porties dat wordt geserveerd.