Kruiskade 78 3012 EH Rotterdam Nederland Kaart
31-104120025
Om dit restaurant in te komen moet je de lift in of de trap op om in een enorm restaurant te komen. Wat meteen opvalt is dat hier veel Indiase mensen komen, natuurlijk een goed teken voor een Indiaas restaurant. Gasten zijn hier van alle nationaliteiten en niet alleen voor de butter chicken die chef Anil Kumar maakt, want ook de lam en garnalen worden veel besteld. Naast de normale kaart is er elke maand een speciaal menu en die kun je bestellen met een winepairing. Indiaas eten met bijpassende wijnen, dat is een gouden greep.
Sinds de opening van het restaurant staat het restaurant in de Lekker 500 en ook op Iens scoort het restaurant bovengemiddeld. Het eten is ‘echt Indiaas’, wat wil zeggen dat er chefs uit Delhi (Noord-India) in de keuken staan die traditionele gerechten kunnen bereiden.

Geschreven door: Jean-Paul Schaddé Dooren, van Cityguys.nl
Fotografie door: Ashkan Mortezapour van Dishtales.com

INSIDER tip

Het menu van de maand kost hier slechts €39,50

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 43€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie

• Voorgerechten
    • KABAB PLATTER "or"
      VEG KABAB PLATTER
      SOUP OF THE DAY
  • Hoofdgerechten
    • CHICKEN ROYAL with rice, side dish and Naan "or"
      LAMB ROGAN JOSH with rice, side dish and Nann "or"
      PANEER MAKHANI with rice, side dish and Naan
  • Nagerecht
    • GULAB JAMUN & ICE CREAM "or"
      MANGO KULFI
      MANGO FLAVOURED RASGULLAH

Speciale deals

-20% op de Rekening

Exclusief menu's

-20% op de Rekening

Exclusief menu's
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant The Pepper Trail

Puur Indiaas in hartje Rotterdam

De Kruiskade, een mix tussen koffietentjes en uitgaansclubs, tussen lokale Rotterdammers en langslopend toeristisch publiek. Dit is een straat waar veel te beleven is, zo ook culinair! Bijvoorbeeld bij Pepper Trail. Hier experimenteren ze met Bollywood lunches, bijzondere theeën en een nieuwe vorm van de Indiase keuken. Geniet van bijzondere Indiase gerechten in dit centrale punt in Rotterdam en geniet van een dagje weg of een avondje uit met een goed gevulde maag!

Halve fles mineraalwater

- Brunch 12:00 - 14:30

Jouw recensie over het restaurant The Pepper Trail

J.L.M J.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Prima restaurant. Gerechten goed van smaak, porties prima in verhouding, goed qua pittigheid, prettige samenstelling ingrediënten, kortom een aanwinst voor de stad. Dit restaurant verdient absoluut meer bekendheid en promotie.
Artie J.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Ik had hoge verwachtingen van dit restaurant. Het eten was lekker maar zeker niet van hoge kwaliteit. Na het toetje 3 kwartier gewacht voor de thee bestelling. Prijs kwaliteit verhouding is er niet. Overigens aardige bediening, maar niet scherp. Geen top tent.
Dear Guest,
We are sorry to hear about your disappointment and will take your feedback in a positive way. We will do our best to improve on the points highlighted.
kind regards
IBoogaarts B.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
Restaurant voldoet niet aan de belofte dat men de Indiase keuken op een hoger niveau weet te brengen. Wij zijn curry eters, maar wij komen niet verder dan de omschrijving: niet als authentiek indiaas te herkennen en zeker geen hoger niveau te noemen.De bediening had zeer grote moeite om het drankje vooraf goed te regelen. Het was stuitend en zette te toon van de avond. Prijs/kwaliteit is absoluut niet in verhouding. Volgend keer weer naar een echt curry restaurant. Men vergat bij het afrekening ook de 20% korting, waar wij dus zelf om moesten vragen. De ruimte voor recensie is te kort om alles weer te geven, maar zeker is dat wij hier niet meer gaan eten en het ook niemand zullen aanraden.
Dear Guest,
Please accept our sincere apologies for not responding to your review before. We reply to all reviews whether good or bad, but somehow we missed this. We do agree with you that there is a lot to learn from the negative reviews and this is the only way to improve on our weak points. We have taken all your points on board and will do our best to improve.

We would also like to welcome you again and assure you our Manager Mr Arvind Bajaj, will take care of all your disappointments and you will go back as a happy customer this time. Please feel free to contact him directly on his mobile 0644940004 and he will assist you further.

Once again, apologies for the delay in responding.

kind regards
Carlos C.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2018
Mooie zaak heel netjes en chique vriendelijk ontvangen leuk romantisch tafeltje gehad. Nadeel is alleen dat het op de eerste verdieping zit en je geen uitzicht hebt op de stad er om heen,wat ik persoonlijk vind,maar met een gezellige partner heb je dat ook niet nodig. Eten was erg lekker en voldoende. Kan verder geen echte beoordeling geven over het eten omdat wij nog niet echt veel Indiaans gegeten hebben dan alleen op Koh Lipe. Dus houd ik het erbij dat het erg lekker was.
Dear Guest, Thank you for the kind words, It would be great if you can also explain us how we can change your 6 Star Rating to 10 Star Rating. we look forward to serving you again. The Pepper Trail.
Miesradha J.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Sfeer en inrichting restaurant saai mag meer vrolijkheid uitstralen, eten is redelijk maar eentonig van smaak.
Guray C.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2018
Super service een aandacht gerechten waren ook heerlijk
Dear Guest, Thank you for the kind words, we look forward to serving you again. The Pepper Trail.
Kevin K.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Heerlijk eten, uitstekende service.
Nicky M.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2018
Eten zeer teleurstellend veels te veel olie! Kleine porties en de prijs voor gerechten abnormaal hoog!
V. A.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Erg tevreden over het bezoek, eten was erg lekker en personeel vriendelijk.
Debby H.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Eten is top. De aankleding van het restaurant spreekt me niet zo aan.
marianne S.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Eten was prima, wel lang op gewacht (zeker een uur) zonder klein hapje (pappadum oid) vooraf. Voorgerecht was net zo groot als het hoofdgerecht. Bediening kwam weinig aan tafel, kan vriendelijker.
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Lekker eten maar het personeel begrijpt heel basale communicatie vaak niet, geeft je geen tijd om over je bestelling na te denken en hebben ook ontzettende haast alles weg te halen.
Door drukte kon dat niet komen, de helft van tafels was leeg.
Liesbeth G.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Had allemaal wat sneller gekund maar eten was fantastisch. Vers gemaakt en met alle subtiele smaken van de Indiase keuken. Niet te heet want daar zijn we hier nu eenmaal niet aan gewend. Bediening is deels onervaren. Wel vriendelijk. Meer professionele aandacht voor behoeftes van de gasten zou de omzet ten goede komen...
Chang L.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2017
Het was erg stil toen wij er waren, eten was aan de zoute kant, verder wel goed op smaak, elegante inrichting.
Niek S.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Fijn restaurant, lekker eten, vooral het glutenvrije Naanbrood was een aangename verrassing. Lekker veel ruimte tussen de tafels. Enig manco is het dure bier €4.50 voor een flesje Heineken. Tip, neem een menuutje met wijnarrangement.
Denise D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Eten smaakte uitstekend, heerlijk gegeten. We zaten een beetje in een ongezellig hoekje. Prijs aan de hoge kant, maar door de korting van Iens was het te doen (moest het restaurant wel aan herinnerd worden).
Ik vind het een aanrader als men op zoek is naar een goed Indiaas restaurant op centrale lokatie.
Pam V.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
Eten is werkelijk goed en authentiek Indiaas. Service is ook top. Mijn man had per ongeluk een verkeerd hoofdgerecht besteld en hij kreeg zonder kosten iets anders. Toen wij er waren,, waren veel gasten uit de regio (India en omstreken, net als het personeel. Uitstraling is chique internationaal. Ik voelde me op vakantie!
JA M.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Het 5-gangen menu voor €.59 voor 2 personen bestond uit 5 heel kleine gerechten. Zelfs €.29,50 is te duur voor deze kleine gerechten. Het nagerecht bestond uit een klein zoet balletje dat precies op een theelepeltje zou passen. De gerechten waren wel lekker, maar ze hadden allemaal bijna dezelfde smaak. Niet voor herhaling vatbaar.
Suus C.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Aardige bediening, eten ok. Maar voelden ons belazerd.
Hadden Ah actie en de menuprijs was onevenredig hoog, €43. Ook drank in verhouding duur. De prijs voor het eten klopt echt niet met wat je krijgt. Wij komen niet meer terug.
Zonde want de keuken is best ok.
Jaap V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Aangename sfeer. Kregen ongevraagd een voorgerechtje en een minikopje soep. We namen alleen een hoofdgerecht. Dit was ruim voldoende. Er was een ruime keus in vegetarische schotels. Het restaurant ligt op korte afstand van De Doelen, Schouwburg en Pathé.