The Pepper Trail

-20% op de Rekening

Exclusief menu's

Over het restaurant The Pepper Trail

Puur Indiaas in hartje Rotterdam

De Kruiskade, een mix tussen koffietentjes en uitgaansclubs, tussen lokale Rotterdammers en langslopend toeristisch publiek. Dit is een straat waar veel te beleven is, zo ook culinair! Bijvoorbeeld bij Pepper Trail. Hier experimenteren ze met Bollywood lunches, bijzondere theeën en een nieuwe vorm van de Indiase keuken. Geniet van bijzondere Indiase gerechten in dit centrale punt in Rotterdam en geniet van een dagje weg of een avondje uit met een goed gevulde maag!

Halve fles mineraalwater

- Brunch 12:00 - 14:30

Jouw recensie over het restaurant The Pepper Trail

Carlos C.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2018
Mooie zaak heel netjes en chique vriendelijk ontvangen leuk romantisch tafeltje gehad. Nadeel is alleen dat het op de eerste verdieping zit en je geen uitzicht hebt op de stad er om heen,wat ik persoonlijk vind,maar met een gezellige partner heb je dat ook niet nodig. Eten was erg lekker en voldoende. Kan verder geen echte beoordeling geven over het eten omdat wij nog niet echt veel Indiaans gegeten hebben dan alleen op Koh Lipe. Dus houd ik het erbij dat het erg lekker was.
miesradha J.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Sfeer en inrichting restaurant saai mag meer vrolijkheid uitstralen, eten is redelijk maar eentonig van smaak.
Guray C.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2018
Super service een aandacht gerechten waren ook heerlijk
Kevin K.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Heerlijk eten, uitstekende service.
Nicky M.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2018
Eten zeer teleurstellend veels te veel olie! Kleine porties en de prijs voor gerechten abnormaal hoog!
V. A.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Erg tevreden over het bezoek, eten was erg lekker en personeel vriendelijk.
Debby H.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Eten is top. De aankleding van het restaurant spreekt me niet zo aan.
marianne S.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Eten was prima, wel lang op gewacht (zeker een uur) zonder klein hapje (pappadum oid) vooraf. Voorgerecht was net zo groot als het hoofdgerecht. Bediening kwam weinig aan tafel, kan vriendelijker.
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Lekker eten maar het personeel begrijpt heel basale communicatie vaak niet, geeft je geen tijd om over je bestelling na te denken en hebben ook ontzettende haast alles weg te halen.
Door drukte kon dat niet komen, de helft van tafels was leeg.
Liesbeth G.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Had allemaal wat sneller gekund maar eten was fantastisch. Vers gemaakt en met alle subtiele smaken van de Indiase keuken. Niet te heet want daar zijn we hier nu eenmaal niet aan gewend. Bediening is deels onervaren. Wel vriendelijk. Meer professionele aandacht voor behoeftes van de gasten zou de omzet ten goede komen...
Chang L.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2017
Het was erg stil toen wij er waren, eten was aan de zoute kant, verder wel goed op smaak, elegante inrichting.
Niek S.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Fijn restaurant, lekker eten, vooral het glutenvrije Naanbrood was een aangename verrassing. Lekker veel ruimte tussen de tafels. Enig manco is het dure bier €4.50 voor een flesje Heineken. Tip, neem een menuutje met wijnarrangement.
Denise D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Eten smaakte uitstekend, heerlijk gegeten. We zaten een beetje in een ongezellig hoekje. Prijs aan de hoge kant, maar door de korting van Iens was het te doen (moest het restaurant wel aan herinnerd worden).
Ik vind het een aanrader als men op zoek is naar een goed Indiaas restaurant op centrale lokatie.
Pam V.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
Eten is werkelijk goed en authentiek Indiaas. Service is ook top. Mijn man had per ongeluk een verkeerd hoofdgerecht besteld en hij kreeg zonder kosten iets anders. Toen wij er waren,, waren veel gasten uit de regio (India en omstreken, net als het personeel. Uitstraling is chique internationaal. Ik voelde me op vakantie!
JA M.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Het 5-gangen menu voor €.59 voor 2 personen bestond uit 5 heel kleine gerechten. Zelfs €.29,50 is te duur voor deze kleine gerechten. Het nagerecht bestond uit een klein zoet balletje dat precies op een theelepeltje zou passen. De gerechten waren wel lekker, maar ze hadden allemaal bijna dezelfde smaak. Niet voor herhaling vatbaar.
Suus C.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Aardige bediening, eten ok. Maar voelden ons belazerd.
Hadden Ah actie en de menuprijs was onevenredig hoog, €43. Ook drank in verhouding duur. De prijs voor het eten klopt echt niet met wat je krijgt. Wij komen niet meer terug.
Zonde want de keuken is best ok.
jaap V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Aangename sfeer. Kregen ongevraagd een voorgerechtje en een minikopje soep. We namen alleen een hoofdgerecht. Dit was ruim voldoende. Er was een ruime keus in vegetarische schotels. Het restaurant ligt op korte afstand van De Doelen, Schouwburg en Pathé.
Dick T.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Voortreffelijk eten, zeer goede service, een aanrader. Die avond te weinig gasten, helaas
Arma M.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Mooi ingericht restaurant. Goede service en bediening. De gerechten smaken goed, maar zijn prijzig in vergelijking met andere Indische restaurants.
Andres M.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Zeer net en keurig restaurant. Eten word geserveerd met uitleg en presentatie is mooi. Smaak is goed, niet te pittig maar zeker ook niet flauw. Een zeer goed Indiaas restaurant om naar terug te gaan!