The Pepper Trail

-20% op de Rekening

-20% op de Rekening

Over het restaurant The Pepper Trail

Puur Indiaas in hartje Rotterdam

De Kruiskade, een mix tussen koffietentjes en uitgaansclubs, tussen lokale Rotterdammers en langslopend toeristisch publiek. Dit is een straat waar veel te beleven is, zo ook culinair! Bijvoorbeeld bij Pepper Trail. Hier experimenteren ze met Bollywood lunches, bijzondere theeën en een nieuwe vorm van de Indiase keuken. Geniet van bijzondere Indiase gerechten in dit centrale punt in Rotterdam en geniet van een dagje weg of een avondje uit met een goed gevulde maag!

Halve fles mineraalwater

- Brunch 12:00 - 14:30

Jouw recensie over het restaurant The Pepper Trail

Claudia V.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Fijne stoelen en banken, prima om lang te tafelen. Het eten was verrukkelijk. We hadden een 3 gangenmenu, maar we kregen papadums en een amuse er extra bij. De bediening was vriendelijk en attent
Tim O.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Samen gegeten met een zakelijk relatie uit India. Was ook erg te spreken over de maaltijden. Wij hadden een simpel trial menu wat meer dan genoeg is. Dranken zijn redelijk hoog geprijst.
Sarmila S.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
heerlijk gegeten bij de Peppertrail, van amuse, voorgerecht tot aan het hoofdgerecht was het lekker. De biryana met kip, paratha met aloo, butterchicken, coconut prawns alles goed bereidt en voldoende gekruid. helaas viel het toetje helemaal in het niet, wat een domper vooral ook de prijs.. gelukkig is er naar ons geluisterd en werden de toetjes en indian chai (die telkens net niet voldoende was voor een kopje) van de rekening gehaald. top service en aandacht voor de gast.. zeker de moeite waard om een keer te gaan eten..
Ellen B.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Heerlijke ervaring met eten uit India (Bindi) waarbij de rustige ambiance en service gerichte personeel het een mooie ervaring maakte. Gelegenheid met een groep (Zakelijk) of met vrienden of alleen is allemaal mogelijk en er is ook een wijnarrangement bleek later.Kortom eens luxe maar met super smaken en verassende structuren eten, ga naar Pepper Trail.
Pierre B.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2017
Karige hoeveelheid eten voor teveel geld. Naanbrood was vettig en verbrand. Klacht werd weggewuivd. Geen service. Niet naartoe gaan.
Mieke V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Heerlijk gegeten! Kwaliteit van het eten is erg goed. Er wordt alleen heel slecht Nederlands gesproken. Dat is een minpunt. Ik kom hier erg vaak, het eten altijd top!
Linnie P.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Wij als Indiër fan en ooit de eigenaar te hebben gesproken moesten we hier toch echt een keer eten. Uiteindelijk via AH actie 3-gangen.
Eten was goed, bediening redelijk, entourage kale ruimte, wijn redelijk.
Johan M.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
We zijn hier geweest vanuit de AH-restaurantactie. Beiden hadden we vooraf de kabab (met een kleine amuse vooraf, een soepje), ik daarna de lamsschotel met JOSHsaus, mijn tafelgenoot de paneer. Begeleid door kerrieaardappelen en biryanirijst, en een beetje nan. tenslotte het dessertje met wat ijs, twee cakejes, wat saus.
Uitstekend klaargemaakt allemaal ! Het beste Indiase restaurant van Rdam denk ik. Jammer dat een deel van het personeel alleen Engels spreekt, voor zo ver mij bekend is Nederlands de voertaal in dit land. Ook in de horeca. Men was wel heel beleefd. De zaak is groot, keurig maar niet heel sfeervol. Lijkt me ook lastig in het foeilelijke gebouw waar het restaurant in gevestigd is
Yous S.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Het eten was wel goed, maar was niet wow. Locatie in het centrum van Rotterdam is top. Personeel is ook vriendelijk. Ik heb gebruik gemaakt van de AH restaurant actie, waardoor de prijs uiteindelijk meeviel. Anders was het veel te duur waardoor de prijs-kwaliteitverhouding niet goed was geweest.
Lodewijk D.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Eten was helemaal goed - sfeer / inrichting kan beter
Rashidi N.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Lekker gegeten! De sfeer was leuk, de bediening attent, maar afwezig. Het duurde langer dan een uur voordat ons eten werd geserveerd, terwijl het niet zo druk was, maar het wachten was wel waard. De prijzen zijn aan de hoge kant voor de porties dat wordt geserveerd.
Leonie T.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
De ontvangst en bediening waren zeer goed, de gerechten kwamen redelijk snel, wat ook wel prettig was. Echter het eten zelf vond ik erg tegenvallen, het was veel te zout, waardoor je smaak van de gerechten volledig verloren ging. We zullen niet meer terug gaan!
Marinus D.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Prachtige smaken, heerlijke gerechten en met de AH-actie betaalbaar maar nog steeds niet goedkoop (we zijn 'geupgrade' van 3 naar 5 gangen). Zonder de AH-actie vind ik het flink aan de prijs.
Esmee D.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Ik en mijn vader aten bij dit restaurant naar aanleiding van de AH regeling 1+1 3-gangenmenu. Er was een speciaal menu met keuzes tussen 2 of 3 gerechten, ook voor vegetariërs. De eerste keer eten bij een Indiaas restaurant, en het beviel heel goed! De curry's waren heel smakelijk en vaak kon niet de precieze kruiden niet herkennen maar alles was heerlijk! Ondanks dat zou ik hier niet weer eten zonder speciale actie omdat de prijzen heel erg hoog zijn!
Kirsten A.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Heerlijk gegeten, wat een smaakbeleving! Restaurant is mooi ingericht maar wel wat groot. We waren er op vrijdagavond en lang niet alle tafels waren bezet dat was wat jammer ivm sfeer. Verder een aanrader!
Aartie N.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Good Food, Good Service!!!
Titus V.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
Wat een fijn restaurant, plezierige ambiance, vriendelijke bediening, heerlijke wijnen en verfijnd eten. We hadden het vijfgangenmenu gekozen en dat was echt prima. Heerlijke gerechten mooi gepresenteerd! Met wijn uit India, bijzonder lekker! De bediening was zeer vriendelijk en plezierig. Een aanrader!
Esther H.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Twee keer hier gegeten. Echt heerlijk eten! Kip was super mals (butter chicken). Heerlijk naan brood erbij. Zodra we weer in (de buurt van) Rotterdam zijn gaan we hier zeker weer eten! Echt voortreffelijk!
Dear Esther Hill,
Thank you so much for your review. We are Xtremely delighted that you enjoyed your Xperience at The Pepper Trail. We cannot wait to welcome you back
Warm regards,
The Pepper Trail team
Boukje W.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Te weinig eten voor veel te veel geld: 5 aardappels en 2 stukjes parelhoen en geen gegrilde groente (zoals op de kaart stond) voor bijna 26 euro! Jammer!
Jeroen Z.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2017
na de huldiging van feyenoord hier wezen eten. het eten was op zich ruim voldoende, de service goed....maar toch het ontbreken van enige sfeer had best wel een nadelige invloed....
Dear Jeroen,
Thank you so much for your review.
We are Xtremely delighted that you enjoyed your Dinner at The Pepper Trail.
We cannot wait to welcome you back
Warm regards,
The Pepper Trail team