The Pepper Trail

Kruiskade 78 3012 EH Rotterdam Nederland Kaart
31-104120025

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant The Pepper Trail

Puur Indiaas in hartje Rotterdam

De Kruiskade, een mix tussen koffietentjes en uitgaansclubs, tussen lokale Rotterdammers en langslopend toeristisch publiek. Dit is een straat waar veel te beleven is, zo ook culinair! Bijvoorbeeld bij Pepper Trail. Hier experimenteren ze met Bollywood lunches, bijzondere theeën en een nieuwe vorm van de Indiase keuken. Geniet van bijzondere Indiase gerechten in dit centrale punt in Rotterdam en geniet van een dagje weg of een avondje uit met een goed gevulde maag!

Halve fles mineraalwater

- Bar 12:00 - 22:00
- Brunch 12:00 - 14:30

Titus V.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
Wat een fijn restaurant, plezierige ambiance, vriendelijke bediening, heerlijke wijnen en verfijnd eten. We hadden het vijfgangenmenu gekozen en dat was echt prima. Heerlijke gerechten mooi gepresenteerd! Met wijn uit India, bijzonder lekker! De bediening was zeer vriendelijk en plezierig. Een aanrader!
Esther H.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Twee keer hier gegeten. Echt heerlijk eten! Kip was super mals (butter chicken). Heerlijk naan brood erbij. Zodra we weer in (de buurt van) Rotterdam zijn gaan we hier zeker weer eten! Echt voortreffelijk!
Dear Esther Hill,
Thank you so much for your review. We are Xtremely delighted that you enjoyed your Xperience at The Pepper Trail. We cannot wait to welcome you back
Boukje W.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Te weinig eten voor veel te veel geld: 5 aardappels en 2 stukjes parelhoen en geen gegrilde groente (zoals op de kaart stond) voor bijna 26 euro! Jammer!
Jeroen Z.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2017
na de huldiging van feyenoord hier wezen eten. het eten was op zich ruim voldoende, de service goed....maar toch het ontbreken van enige sfeer had best wel een nadelige invloed....
Dear Jeroen,
Thank you so much for your review.
We are Xtremely delighted that you enjoyed your Dinner at The Pepper Trail.
We cannot wait to welcome you back
Toby P.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Niet de standaard Indian Cuisine maar een geraffineerd menu met uitgesproken kruidige smaken. Na het voorgerecht kwam de chefkok vragen of het naar wens was en legde zijn visie graag aan ons uit (opbouw van smaken, niet te pittig dat de smaak van de ingredïenten teniet werd gedaan). Al met al een bijzonder goed bereide maaltijd vol van smaak met bijzonder vriendelijk en kundig personeel!

Dear Toby,
Leonieke V.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Goed eten. Niet goedkoop, maar wel erg lekker.
We hebben 3 gangen menu gekozen.
Waren vroeg, de keuken was nog niet helemaal klaar. Maar we kregen wel alle aandacht en service.
Dear Leonieke,
mandy V.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2017
Gerechten waren heerlijk. Service ook heel netjes, en een mooie zaak. Wel geschrokken van de prijs, met name het toetje. Vooral als je kijkt naar de meerprijs in verhouding van prijs en kwaliteit.
Dear Mandy,
pvdtas .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Restaurant is fantastisch maar wel heel duur, authentieke Indian cuisine maar voor families met kinderen is wel moeilijk met deze prijzen
Elwin V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
We hebben lekker gegeten in een mooie zaak. Alleen de bediening is een groot minpunt. Op zich aardige mensen, maar hebben niet van nature talent voor het vak. Communicatie laat te wensen over: onduidelijk, wachten, door 4 medewerkers bediend .....
JA M.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
De gerechten waren lekker, maar het nagerecht was echt te klein. Het hoofdgerecht bestond uit rijst, vlees en een klein beetje warme groeten. Iets meer groeten zou beter zijn. Een combinatie van salade en warme groeten.
Ralph T.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Het drie gangen menu was zeker lekker. Vriendelijke bediening, goede service.
De menukaart was beperkt tot twee keuzes per gang. Beetje weinig keuze dus.
henkvanaartsen1 .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Alle gerechten waren prima. Voorgerecht was lekker pittig, m.n. het worstje.Vooral het toetje was extreem goed
Jacqueline H.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Eten prima. Service personeel minder, praten liever met elkaar dan luisteren naar de gast. En geen gedag zeggen bij weggaan. En je moet echt genoeg tijd uittrekken voor het eten, wij hebben ca 3 uur over een 3-gangen menu gedaan. Later op de avond wc's niet meer schoon.
Ronevers .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
we mosten wachten op een tafel en werd er gezegd dat wij vast wat konden drinken,maar wij hebben niemand gezien voor het opnemen van de bestelling.Eten was goed alleen moesten wij bij het hoofdgerecht lang wachten op de rijst.
Nickv .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Uitstekend restaurant, strakke maar toch sfeervolle inrichting. De bediening was vriendelijk en zeer attent.
We hebben heerlijk gegeten. Het menu voor de restaurantactie bestond uit drie gangen met 2 keuzes voor en nagerecht en drie keuzes hoofdgerecht ( 1 vegetarisch). We komen hier zeker terug!
Laura B.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Met AH actie toch eerlijk gegeten, mooie sfeer en inrichting. Service was super! Zeker een aanrader, ook met volle prijs.
NelK .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Wij hebben hier gegeten met de AH actie. De ontvangst en entourage waren heel goed. Het eten was voortreffelijk!
Wij vinden 43.00 euro voor een 3 gangen menu nogal aan de prijs! De wijn was heel goed en betaalbaar. enige opmerking: waarom geen kraanwater schenken! Wij beschikken in Nederland over een zeer hoge kwaliteit aan kraanwater. Bediening uiterst correct en vriendelijk!
Jenny V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Prima gegeten bij The Pepper Trail. We waren er vrij vroeg omdat we om 8 uur naar de film gingen dus het was vrij rustig in het restaurant, omdat alle AH reserveringen bij elkaar werden gezet merkte je daar echter nauwelijks iets van. Het 3 gangen menu is goed; porties zijn goed op elkaar afgestemd en kwaliteit is ook in orde. Bediening is vriendelijk en attent.
Richard M.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Wij gingen eigenlijk voor de AH restaurant actie maar toen we eenmaal de kaart zagen zijn we daar maar voor gegaan. Alle gerechten waren heerlijk. Het enige wat wij misten waren wat meer bijlagen, dit was heel erg sober and in die zin zijn de gerechten ook erg duur.
George L.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Mooie restaurant, lekkere eten met een goede wijn assortiment en zeer vriendelijke service.

Vraag wel of wat je bestelt pikant is!