The Pepper Trail

Kruiskade 78 3012 EH Rotterdam Nederland Kaart
31-104120025

Over het restaurant The Pepper Trail

Puur Indiaas in hartje Rotterdam

De Kruiskade, een mix tussen koffietentjes en uitgaansclubs, tussen lokale Rotterdammers en langslopend toeristisch publiek. Dit is een straat waar veel te beleven is, zo ook culinair! Bijvoorbeeld bij Pepper Trail. Hier experimenteren ze met Bollywood lunches, bijzondere theeën en een nieuwe vorm van de Indiase keuken. Geniet van bijzondere Indiase gerechten in dit centrale punt in Rotterdam en geniet van een dagje weg of een avondje uit met een goed gevulde maag!

Halve fles mineraalwater

- Bar 12:00 - 22:00
- Brunch 12:00 - 14:30

Monique V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Heerlijk gegeten,het AH menu.
Minpunt :hoofdgerecht opdienen duurde veel te lang (gasten die na ons kwamen hadden hun eten al eerder),dus uiteindelijk zelf maar aangegeven dat we waarschijnlijk " vergeten" waren...en toen was het er vrij vlot opeens wel.
Samira V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Mooi restaurant en prima gegeten. Jammer dat het personeel op 1 dame na geen Nederlands sprak wat wij toch in hartje Rotterdam erg vreemd vonden. Personeel was overigens vriendelijk en beleefd en de bediening vlot. Het eten werd op haute cuisine stijl gepresenteerd en was erg lekker en genoeg. We hebben een leuke avond gehad.
Marielle K.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Al diverse keren gedacht om hier aan te waaien, en dat uiteindelijk met de AH restaurantactie een keer gedaan. Hartelijke ontvangst waarna we vervolgens wel even moesten wachten voor het vervolg. De heerlijke papadums stonden er bijv. eerder dan dat ons gevraagd was of we iets wilden drinken. Het menuutje was prima, hoewel ik een volgende keer (als ik zelf kies) wat lichter zou willen. Nu veel aardappel, rijst en vlees bij elkaar. Bediening in NL en Engels, wat het wel 'internationaal' doet aanvullen. Interieur ziet er netjes uit, door scheidingswanden toch voldoende gevoel van privacy. Een prima avond gehad!
Renate K.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
We waren via de Albert Heijn actie hier wat komen eten. Het eten was prima, maar de normale (niet AH) prijs niet waard. De bediening was vriendelijk, maar stond overduidelijk onder grote druk van het management dat steeds met ze in discussie ging (en ze als slaven leek te behandelen getuige de woordenwisseling die ik opving)... Leuk om een keer te proberen, maar ik zou hier niet terug komen noch aanbevelen.
Ronald W.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
De bediening was zeer vriendelijk, netjes en deskundig. Het eten smaakte prima maar wij vonden uiteindelijk het prijs / kwaliteit niveau wat aan de hoge (prijs) kant.
Sanne V.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Super vriendelijke gastheren, goed eten, grote porties. Met 2e gratis actie prijs-kwaliteit oké, zonder actie erg duur.
Rustige, gezellige sfeer.
Agnes V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Prima ontvangst, en redelijk sfeervol restaurant. Gezellige bar bij binnenkomst. Vriendelijke bediening, heerlijke amuse ( soepje) smakelijke vegetarisch voorgerecht en heerlijke kip curry. De lamscurry was echter veel te zout, en het nagerecht ( mango ijs Indian style) vond geen van ons ( 4 pers) erg lekker maar dat zal te maken hebben met onze smaak en niet zozeer met de kwaliteit.
MGHS H.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Prima gegeten bij The Pepper Trail! Lekkere pappadums, heerlijk naanbrood, uitstekend voorgerecht en amuse. De diverse hoofdgerechten ook zeker lekker, maar wijze van serveren en samenstelling kan nog iets meer aandacht krijgen (je kunt waterkastanjes snijden ipv in grote bollen tussen de champignons; aardappeltjes in spinaziegerecht kunnen iets meer smaakvol, byriana voor 1 persoon in een iets minder enorme schaal serveren e.d.). Goed gebruik van de kruiden van de indiase keuken. Vriendelijke en correcte bediening. Wij komen graag nog een keer terug.
Janne V.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Even een hapje eten ivm theaterbezoek terecht gekomen in dit restaurant, wat een warm bad en een fijne sfeer, mooi,netjes en schoon. bijna de voorstelling gemist, we hadden nog uren kunnen tafelen, voor herhaling vatbaar! Fijne uitleg en advies gekregen over de keuze. We waren blij dat we toch ook het dessert genomen hebben. Er wordt vooraf gevraagd hoe pittig het mag zijn. Als ik kritiek moet geven:muziek mag iets zachter,maar was zeker niet storend. Heerlijk en verrassend eten.
Janne V.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Gerwin P.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Goed manier om uit te proberen via AH. Eten was lekker en niet de typische NL Indiër. Was zeer lekker en de service was goed, maar een beetje traag. We werden helaas wel ergens in een afgelegen hoekje gezet aan een klein tafeltje terwijl er genoeg plaats was.
klimburg .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Met AH-actie hier gegeten. Vlotte, zeer vriendelijke bediening. Beperkte maar adequate kaart voor deze actie. Voortreffelijk eten; aan de prijs, maar dat is het wel waard.
Hans E.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
het eten was ten opzichte van de prijs zeer teleurstellend, er was weinig mis mee, maar zo eenvoudig dat het geheel niet in verhouding stond met de prijs. Van ambiance was geen sprake helaas.
Elles V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
We hebben echt zo zalig gegeten! Veel verschillende smaken, goed bereid, aardige bediening. Echt een aanrader! Niet goedkoop, maar het wassen het waard.
Winod .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
De sfeer is zeer prettig en het geserveerde was voortreffelijk. Er is ruimte voor eigen wensen. Je kunt de pittigheid van je gerechten aangeven en als je een verjaardag viert en een presentje meeneemt, zorgt de bediening voor een leuke presentatie. Ik kocht een fles champagne erbij en had verjaardagsvuurwerk meegenomen. Dat werd allemaal netjes en leuk gebtacht. Prima bediening en de gerechten werden mooi op het bord gepresenteerd. Een aanrader. Mooi dat Europese basis ingredienten, zoals parelhoen en zalm, worden geintegreerd in de Indiaase keuken. Zeer vriendelijk personeel. Een aanrader.
sweetnina .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
ontvangst was slecht, niemand die ons te woord stond, moest een man vragen en hij werd zenuwachtig van het feit dat ik gereserveerd had en dat ik zelf kon zien dat ik er geen plek was voor ons. We hebben zo'n 10 min gewacht en toen zijn we weggegaan. Niemand kwam naar ons toe. erg teleurstellend. Helaas kan ik het kwaliteit van de gerecht niet beoordelen omdat wij voortijdig weggingen.
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten met de Albert Heijn actie. Als ik terug reken wat ik had moeten betalen voor een 3-gangen menu als ik daar zonder de actie zou gaan eten dan is het echt veel te duur. Dus leuk om hier te eten met de AH actie maar niet zomaar. Dan verwacht ik er veel meer van.
wdupain D.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Echt heerlijk gegeten bij The Pepper Trail. Kwaliteit en smaak van het eten is erg goed. Ook de service is echt top! Wij kwamen met de AH IENS actie, dan is de prijs goed te doen en zou ik het eenieder aanraden. Zonder deze deal zou ik het, ondanks het echt voortreffelijke eten en de goede service, toch iets te prijzig zijn geweest voor ons. Verder is de inrichting en sfeer vrij clean. Indien het restaurant een aantal authentieke elementen zou toevoegen en iets minder wit en ruim zou zijn, zou het naar mijn smaak mooier zijn. Voor de kwaliteit van eten zeker gaan. Wij komen er graag terug indien er weer een actie is, of als ze een iets goedkoper menu gaan aanbieden.
mfaber2 .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Het eten is onverminderd goed. Heb ik wat aan te merken? Ja maar dat zijn kleine dingen. De naan die net iets te zwart is, de zalm net te droog. Maar ook een heerlijke biryani.
Indiase toetjes en ik gaan niet samen, die sla ik voortaan over.
Prima service, heel aardige bediening maar waarom in het Engels?
Het decor is een mooi ingericht restaurant, beetje geluidoverlast dat wel.
Ik kom weer maar dan ga ik a la carte.
Eddy L.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Nadat Curry's aan de Jonker Fransstraat onze reservering een paar uur van te voren had geannuleerd, omdat ze een groepboeking belangrijker vonden, kozen we voor the Pepper Trail. Met onze AH-spaarkaart kozen we voor het speciale drie gangenmenu van 43 euro (twee voor de prijs van één), al hadden we ook voor het Royal Trail 5-gangen menu kunnen kiezen met dezelfde korting. We werden in het Engels welkom geheten. Het meeste personeel spreekt geen woord Nederlands en deed alsof dat de normaalste zaak van de wereld was. Alleen de gerant kwam zo nu en dan in het Nederlands informeren hoe het smaakte. Minpunt dat je in eigen stad niet in je eigen taal bediend kan worden.
Per gang waren er drie keuzes (kip, lam, veg) voor het dessert twee. Mojito besteld als aperitief, maar die liet nogal op zich wachten. Na navraag arriveerde die, nadat we pappadums al op hadden maar net voor het voorgerecht, een kebab schotel van lam en kip. Daarna volgde een milde kip curry. Allebei goed van smaak. Tenslotte volgde een klein ijsdessert. De Italiaanse wijn was prima en hield redelijk stand bij de kipcurry.