The Pepper Trail

Kruiskade 78 3012 EH Rotterdam Nederland Kaart
31-104120025

Over restaurant The Pepper Trail

Puur Indiaas in hartje Rotterdam

De Kruiskade, een mix tussen koffietentjes en uitgaansclubs, tussen lokale Rotterdammers en langslopend toeristisch publiek. Dit is een straat waar veel te beleven is, zo ook culinair! Bijvoorbeeld bij Pepper Trail. Hier experimenteren ze met Bollywood lunches, bijzondere theeën en een nieuwe vorm van de Indiase keuken. Geniet van bijzondere Indiase gerechten in dit centrale punt in Rotterdam en geniet van een dagje weg of een avondje uit met een goed gevulde maag!

Halve fles mineraalwater

- Brunch 12:00 - 14:30

Duur
Hans E.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
het eten was ten opzichte van de prijs zeer teleurstellend, er was weinig mis mee, maar zo eenvoudig dat het geheel niet in verhouding stond met de prijs. Van ambiance was geen sprake helaas.
Elles V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
We hebben echt zo zalig gegeten! Veel verschillende smaken, goed bereid, aardige bediening. Echt een aanrader! Niet goedkoop, maar het wassen het waard.
Winod .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
De sfeer is zeer prettig en het geserveerde was voortreffelijk. Er is ruimte voor eigen wensen. Je kunt de pittigheid van je gerechten aangeven en als je een verjaardag viert en een presentje meeneemt, zorgt de bediening voor een leuke presentatie. Ik kocht een fles champagne erbij en had verjaardagsvuurwerk meegenomen. Dat werd allemaal netjes en leuk gebtacht. Prima bediening en de gerechten werden mooi op het bord gepresenteerd. Een aanrader. Mooi dat Europese basis ingredienten, zoals parelhoen en zalm, worden geintegreerd in de Indiaase keuken. Zeer vriendelijk personeel. Een aanrader.
Sweetnina .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
ontvangst was slecht, niemand die ons te woord stond, moest een man vragen en hij werd zenuwachtig van het feit dat ik gereserveerd had en dat ik zelf kon zien dat ik er geen plek was voor ons. We hebben zo'n 10 min gewacht en toen zijn we weggegaan. Niemand kwam naar ons toe. erg teleurstellend. Helaas kan ik het kwaliteit van de gerecht niet beoordelen omdat wij voortijdig weggingen.
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten met de Albert Heijn actie. Als ik terug reken wat ik had moeten betalen voor een 3-gangen menu als ik daar zonder de actie zou gaan eten dan is het echt veel te duur. Dus leuk om hier te eten met de AH actie maar niet zomaar. Dan verwacht ik er veel meer van.
Wdupain .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Echt heerlijk gegeten bij The Pepper Trail. Kwaliteit en smaak van het eten is erg goed. Ook de service is echt top! Wij kwamen met de AH IENS actie, dan is de prijs goed te doen en zou ik het eenieder aanraden. Zonder deze deal zou ik het, ondanks het echt voortreffelijke eten en de goede service, toch iets te prijzig zijn geweest voor ons. Verder is de inrichting en sfeer vrij clean. Indien het restaurant een aantal authentieke elementen zou toevoegen en iets minder wit en ruim zou zijn, zou het naar mijn smaak mooier zijn. Voor de kwaliteit van eten zeker gaan. Wij komen er graag terug indien er weer een actie is, of als ze een iets goedkoper menu gaan aanbieden.
Mfaber2 .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Het eten is onverminderd goed. Heb ik wat aan te merken? Ja maar dat zijn kleine dingen. De naan die net iets te zwart is, de zalm net te droog. Maar ook een heerlijke biryani.
Indiase toetjes en ik gaan niet samen, die sla ik voortaan over.
Prima service, heel aardige bediening maar waarom in het Engels?
Het decor is een mooi ingericht restaurant, beetje geluidoverlast dat wel.
Ik kom weer maar dan ga ik a la carte.
Eddy L.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Nadat Curry's aan de Jonker Fransstraat onze reservering een paar uur van te voren had geannuleerd, omdat ze een groepboeking belangrijker vonden, kozen we voor the Pepper Trail. Met onze AH-spaarkaart kozen we voor het speciale drie gangenmenu van 43 euro (twee voor de prijs van één), al hadden we ook voor het Royal Trail 5-gangen menu kunnen kiezen met dezelfde korting. We werden in het Engels welkom geheten. Het meeste personeel spreekt geen woord Nederlands en deed alsof dat de normaalste zaak van de wereld was. Alleen de gerant kwam zo nu en dan in het Nederlands informeren hoe het smaakte. Minpunt dat je in eigen stad niet in je eigen taal bediend kan worden.
Per gang waren er drie keuzes (kip, lam, veg) voor het dessert twee. Mojito besteld als aperitief, maar die liet nogal op zich wachten. Na navraag arriveerde die, nadat we pappadums al op hadden maar net voor het voorgerecht, een kebab schotel van lam en kip. Daarna volgde een milde kip curry. Allebei goed van smaak. Tenslotte volgde een klein ijsdessert. De Italiaanse wijn was prima en hield redelijk stand bij de kipcurry.
Gerard B.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Mooie opbouw van smaken van mild naar steeds iets pittiger. De bijgeschonken wijnen waren bijzonder lekker en goed gekozen. De service is meer dan voortreffelijk de bedrijfsleider is erg enthousiast. De kok liet zich ook zien dat is prima. Voor herhaling vatbaar.
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Wij zijn hier met de ah actie geweest. Het eten was goed op smaak en en ruim voldoende maar het voor deze actie aangepaste menu was wel beperkt waardoor bv. een gedeelte van het voorgerecht ook als hoofdgerecht terug kwam en dat is jammer. De gewone kaart geeft uiteraard meer mogelijkheden. Het interieur had van ons wat meer bij de keuken mogen passen. De bediening was uiterst vriendelijk en correct en de kok kwam ook nog even aan de tafel langs. Veel gasten hadden hun roots in India wat ik zeer positief vind want dat betekend dat de gerechten authentiek zijn en niet te veel aangepast aan de westerse smaak.
De prijzen zijn stevig maar we gaan nog een keer terug om onbeperkt uit de kaart te kunnen kiezen voor een echt oordeel. Om kennis te maken met deze keuken is de AH actie leuk.
Richard V.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
Mooie tent met professionele bediening. Eten was erg lekker en de porties waren groot. Goede sfeer en zeker voor herhaling vatbaar.
Toon's M.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Sfeerloze ambiance, schandalige prijsstelling, kleine porties, irritante bediening en nog bedelen om een fooi aan het eind van de rit. Voorgerecht komt eerder uit Turkije dan uit India.

Waste of time, waste of money!
Alfreddejong_9 .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
puur indiase authentik restaurant gelegen in het hart van rotterdam had een galadinner,ik was hier met mijn gezin van vier bestelde lams kebab en kip kebab eten was perfect gekoot met een subtiele smaken gevolgde door parelhoenders,kip biryaniprijs is vrij hoog, maar na het eten van voedsel en service was het waard uitgaven over het algemeen een geweldige ervaring.
Suus .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
Lekker gegeten met de AH restaurant actie. Vooral de jongen die ons bediende deed dat erg leuk en enthousiast. Ik vond het eten wel erg aan de prijs en bij een glas wijn waar we 6,-(!) voor moesten betalen mag er toch wel een glas kraanwater geserveerd worden?
Mleine .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
Heerlijk eten, de smaken zijn authentiek, porties niet te groot. Supersnelle en attente bediening. De zaak is groot en levert hierdoor wel wat in aan gezelligheid.

Van.zuilekom .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Heerlijk gegeten, allerliefste serveerster, prachtige presentatie op de borden, mooie zaak. Wel vonden wij het vrij duur als je de normale prijs moet betalen. Wij aten er met de AH restaurantactie. De wijn is met vanaf 22 euro per goede fles weer heel goed te doen.
De enige kritiek betreft de website van de AH actie, waar het restaurant dus niets aan kan doen, maar wel last van heeft. Wijzigen van je reservering bleek niet mogelijk, ondanks de handige button in je bevestigingsmail. Die komt op een pagina die blokkeert.
Daeldewitt .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
alle gangen van het menu waren ook erg lekker. hield van het voorgerecht met garnalen en lamsvlees Biryani. Ook het mango dessert was heerlijk en ik heb er zelf ook van genoten en ben er echt van onder de indruk. Breng zeker opnieuw een bezoek aan één van uw volgende culinaire “food” festivals.
Irdiwen .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Heerlijke lunch gehad. Goed eten, fijne bediening en een leuke attentie voor mijn jarige vriendin. Zeker een aanrader. Een nadeel: het is wel prijzig.
Teri E.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Laatst hebben we bij deze restaurant gegeten met een voucher van Airmiles. Ik vond deze aanbieding erg slecht. Je betaalde één maaltijd, de andere gratis. Voor de prijs van €43 krijgen we een matig hoeveelheid basmati rijst samen met een klein potje curry as hoofd gerecht. Voor en nagerechten waren redelijk. Behalve de bediening en de nieuwe decor had ik meer verwacht.
Gerrit D.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Fijne locatie, goed eten. prima service. Alleen de prijs/kwaliteit-verhouding is alleen wat aan de scheve kant. Relatief veel geld voor wat je krijgt.