The Peoples Kitchen

Rosada 83 4703 TB Roosendaal Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant The Peoples Kitchen

Conny K.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Veel geld(27 euro, voor 2x soep,2x broodje en 2x drinken,zelf bediening!) en weinig kwaliteit. Soep wel vers, maar sla op broodjes was gisteren vers. Bestek is niet schoon,water staat nog in de dienbladen.
Stefan T.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Heel onlogisch ingericht, alles loopt door elkaar en eten was ook slecht. Pizza was meer tomatensaus met een stukje deeg en veel teweinig kaas...pasta zat ook weinig smaak en de koffie ook niet lekker. En dat voor €28,- Laatste keer dat ik hier binnenstapte!
Piet V.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
n het openingsweekeinde met Pinksteren hebben mijn partner en ik hier de lunch gebruikt. Er zijn veel verschillende lekkere vers bereide gerechten te verkrijgen bij de diverse balies. De personele bezetting was nog niet helemaal optimaal op elkaar afgestemd waardoor er wel eens wat mis liep.(geen schone dienbladen bv.) Overigens loste men dit op een vlotte enthousiaste manier op. Het vers belegde brood was gewoon erg lekker en de prijs was oké. Opvallend vond ik wel dat veel mensen niet de moeite namen om na het eten even het gebruikte dienblad met de borden etc. op de afruimband te plaatsen. Ook nog even wennen denk ik...