The Park - Inspired by Erik van Loo

Westersingel 70 3015 LB Rotterdam Nederland Kaart
Bij mooi weer moet je eigenlijk altijd lunchen of dineren in de tuin van dit restaurant in het Bilderberg hotel. Dat is een oase van rust, waar chef Richard de Vries dan ook nog eens eten bij serveert waar je even stil van wordt. Hier worden ook de signatuurgerechten van Erik van Loo (Parkheuvel **) geserveerd en kun je het Erik’s Choice menu eten. The Park is een no-nonsense zaak met Rotterdams DNA en als je er ook nog slaapt is je kamer op kruipafstand. Er is een sigarenlounge en als je hier wilt ontbijten, dan kan dat ook als je geen kamer hebt geboekt voor €19,50.

Geschreven door: Jean-Paul Schaddé Dooren, van Cityguys.nl
Fotografie door: Ashkan Mortezapour van Dishtales.com

INSIDER tip

Bij mooi weer wil je hier lunchen in de tuin

Over het restaurant The Park - Inspired by Erik van Loo

Twee Michelin sterrenchef Erik van Loo is SVH meester-kok en patron van restaurant Parkheuvel van Rotterdam.

Erik's eigenzinnige culinaire visie sluit perfect aan bij de filosofie van onze chef Richard de Vries.

Vele jaren werkten zij samen, waaronder in restaurant Parkheuvel en creeerden deze menukaart met smaakvolle en speelse gerechten.

Namens het hele team wensen wij u veel plezier!

Richard de Vries - chef de cuisine

9,2

Jouw recensie over het restaurant The Park - Inspired by Erik van Loo

Th.M. K.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
We hebben genoten van het eten. De bediening heel vriendelijk. We komen beslist weer terug.
Ben D.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Het was een heerlijke avond uit. Wij hebben super genoten van de gerechten en de wijn.
Het verrassingsmenu van de chef was bijzonder. Evenals de bij behorende wijnen.
Een absolute aanrader.
rob V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Zeer sfeervolle omgeving. Leuke en vlotte bediening. Keuken heel goed voor een zeer schappelijke prijs.
Alleen maar lof!!! Ook nog een gunstige ligging tov het station. Heel praktisch!!
ihuitema1 .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Zoals altijd weer heerlijk en het wordt steeds beter!
Geweldige bediening. Altijd even vriendelijk en kundig.
Dit keer smaakte het eten nóg beter(als dat al mogelijk was).
Rob D.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Uitstekende uitvoering van een ietwat veilig menu. Service was top met oog voor detail. Geweldig gegeten en een absolute aanrader!
Leo V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Super gezellige avond gehad. Heel leuk hoe er met het moment waarvoor wij kwamen werd opgegaan .
Super attent het drankje wat ons werd aangeboden. Kortom een geslaagde avond.
Mijanou D.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Top gegeten, heerlijke wijnen, goede service.! Sfeer wat minder door deels witte verlichting en erg gehorig, maar ondanks dat hebben we genoten.
Steven K.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Prijs kwaliteit gewoon een 10. Wijn bij spijs perfect in balans, goede service en een prima prijs voor 4 gangen. Met 2 pers 170 kwijt met 5 wijnen en oesters vooraf. Vind ik echt minimaal voor een restaurant met deze allure. Absoluut een aanrader. Sommelier was trouwens echt mega enthousiast maar lekker Rotterdams. Kortom, absoluut een aanrader.
Roelof K.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2018
Heerlijk gegeten, mooie gerechten, goede smaakbalans, prachtig opgemaakt,uitstekende bediening! Gewoon een fijn restaurant.
Thijmen S.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Lekker eten, prima service. Zeker met de aanbieding goede prijs kwaliteit verhouding. Wijn was goed en een mooi verhaal erbij gekregen van de bediening!
F.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2018
Heerlijke maaltijd. Erg vriendelijk en servicegericht personeel. Hele geslaagde avond gehad. Ik ga hier zeker vaker eten!
D.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
We vierden ons 20-jarig huwelijk, door bediening gefeliciteerd en champagne als aperitiief gekregen, zo attent dit vergeten we niet. Een tip als hoofdgerecht hadden we het hert helemaal geweldig, we vonden portie aan de klene kant en een aardappeltje of frietje had er wel bij gemogen. Eerlijk is eerlijk we hadden dit ook natuurlijk kunnen vragen. Het eten was voortreffelijk iedere gang zag er uit als een " plaatje" . We hebbe genoten.
Ninian H.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Uitstekend eten met zeer vriendelijke en goede bediening.Parkeren zou beter kunnen maar het is in het centrum van Rotterdam, dus wat kan je verwachten. Aanrader !!!
Stefan R.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2018
Veel amuses, professionele en snelle service en heerlijk gegeten. Alles is hoog op smaak!
Iris W.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2018
Het is de derde keer dat ik The Park bezoek en dat zegt al wel iets. Ik keer telkens met heel veel plezier terug. In verhouding met de prijs is de kwaliteit van het eten erg goed, ontzettend aardige bediening en een fijne sfeer.
Sven W.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2018
De gerechten waren perfect, en de ambiance ook!
D.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Eten was heel erg goed! Bediening top. Restaurant zat vol, maar toch was er veel persoonlijke aandacht. Zeker een plek om terug te gaan.
P.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2018
Helaas ging er deze avond in de bediening behoorlijk wat mis. Hierdoor ontstond er bij ons aan tafel een gesprek over. De beleving is hierdoor minder geweest. De uitleg over de diverse wijnen uit het Arrangement was minimaal.

Het eten was voortreffelijk, mooie smaakcombinaties en de opmaak was mooi. Chef de Vries laat duidelijk zien dat hij weet wat Chef van Loo bedoeld met zijn gerechten.

Een absolute aanrader om hier te gaan eten, ik ben er van overtuigd dat de bediening te maken had met de wet van Murphy. Ik zou hier zeker nogmaals gaan eten !
Edwin V.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
Heerlijk genoten van het Bib Gourmand menu! Rustige sfeer en erg vriendelijke bediening. Komen zeker nog een keer terug om te genieten van de overige gerechten.
Pascal R.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Prima restaurant. Vriendelijke ontvangst en goede bediening. We waren hier voor de tweede keer dit jaar en het was weer erg goed.