Over het restaurant The Park - Inspired by Erik van Loo

Twee Michelin sterrenchef Erik van Loo is SVH meester-kok en patron van restaurant Parkheuvel van Rotterdam.

Erik's eigenzinnige culinaire visie sluit perfect aan bij de filosofie van onze chef Richard de Vries.

Vele jaren werkten zij samen, waaronder in restaurant Parkheuvel en creeerden deze menukaart met smaakvolle en speelse gerechten.

Namens het hele team wensen wij u veel plezier!

Richard de Vries - chef de cuisine

Arnaud A.
Heel lekker!!! En prijsvriendelijk
Marja J.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Verrukkelijk gegeten, van het begin tot het eind. We hadden het 5-gangenmenu met een extra tussengerecht in plaats van kaas. Smaakvol, creatief, verrassend. En de stevige rode Oostenrijkse biowijn, met maar 12,5% alcohol, bleek een goede keuze!
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Wij genoten van het 5 gangen menu met daarbij nog een aantal zeer smakelijk amuses. De ravioli van kreeft en black angus steak waren wel de topgerechten. De gerechten waren allen perfect bereid en goed op temperatuur. Ook het wijnarrangement paste prima bij de gerechten en was zeer schappelijk qua prijs. De bediening was aangenaam vriendelijk en attent. Wij zaten op hoge stoelen waardoor vermoedelijk wat vaker dan bij lage stoelen ons servet van onze schoot gleed. Voor dat wij dat in de gaten hadden, lag er alweer een schoon servet.
Walter D.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Bib Gourmand menu gehad o.a. met signatuurgerechten van de chef. Diverse amuses o.a. normandische oester. Heerlijk gegeten. Voorgerecht partner procureur. Voor mij romige aardappelsoep met garnalen (signatuur). Partner black angus en ik met appelstroop gelakte kabeljauw. Stroopwafel na als specialiteit met veel smaken. Prettige ontspannen bediening met humor.
Patrick H.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Gisteren een zeer geslaagde avond bij The Park met mijn vriendin. Het welkom was zeer vriendelijk en professioneel. De bediening aan de tafel was zeer enthousiast en kundig, grote wijn kenner en zeer enthousiast over de gerechten. Eten was perfect en verrassend. Aankleding van de zaak is een beetje "van alles door elkaar" en niet mijn smaak.
Prijs is echter zeer redelijk voor dit niveau eten en de keuze aan wijnen. Een aanrader dus!
Arno Z.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Wederom prima gegeten bij The Park. Wij waren met vrienden die vegetariërs zijn. Het Dining City menu werd moeiteloos aangepast! Mooie gerechten en vriendelijke, uitstekende service!
Rien V.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
Bij aankomst zeer vriendelijk ontvangen. Ronde tafel voor 5 personen fantastisch. Bediening geweldig.
Eten om bij te watertanden. Wij hebben het reuze naar ons zin gehad.
Peggy-Ann D.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
Het eten in combinatie met de klantvriendelijke benadering van Tim was TOP! Het was voor ons, 2 vrolijke vriendinnen een zeer geslaagde avond. The Park ziet ons zeker weer.
Annet-Wim .
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
vrijdagavond 2-02-2018 met 4 personen heerlijk gegeten en door Jasper de passende wijnen erbij ingeschonken....top!! We vonden de 2 gerechten met kalfswangetjes en de ravioli van kreeft de mooiste, zo verfijnd en fantastisch op smaak gemaakt!
Het dessert was een prachtige afsluiting van dit verrassingsmenu!! Wat hebben we wéér genoten!
Tot de volgende keer!
Anne P.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Het eten was heerlijk. Personeel was vriendelijk en behulpzaam. Ze hebben hier goede opties voor vegetariërs en er wordt ook rekening mee gehouden met de aperitiefjes (hadden dit van te voren ook aangegeven). Het restaurant was wat rumoerig, maar niet dusdanig dat je elkaar niet kon verstaan. Al met al een aanrader.
Gery W.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
Eten was uitmuntend! We hadden een 4 gangen verrassingsmenu en een 3 gangen Bib Gourmand, alles perfect en heerlijke amuses. Ook heerlijke bijpassende wijn. Daarna koffie met Madeleine en kleine bonbons. Beetje lawaaierig ( er was grote groep) maar stoorde niet echt.
Dirk B.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2018
Het voorgerecht van kreeft ravioli had onvoldoende kreeft naam mijn mening. Alles werd overschaduwd door de bouillon. Het hoofdgerecht van hert was prima uitgevoerd, maar zoet, door de kastanjepuree en de saus met appelstroop. De Snickers als nagerecht is een iets te grote caloriebom, waar wel heerlijk. De ambiance wel warm, maar toch zakelijk, de bediening was prettig en goed. Wijn keuzes bij de gerechten ook.
V.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2018
Samen met mijn vrouw en schoonouders, heerlijk genoten van heerlijke gerechten, fijne sfeer. Een hele fijne avond gehad, was echt genieten.
Dorenda V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Zeer verrast door de goede kwaliteit van eten! Echt sterwaardig. Amuses zijn mooi en bijzonder van smaak. De procureur vond mijn man, die echt kritisch is, mooi gegaard en precies goed van smaak. Mijn risotto was zalig! Bediening is enthousiast en vriendelijk maar niet erg ervaren wat juist wel aandoenlijk was. Kortom hiervoor gaan we een keer terug naar Rotterdam!
Dorenda V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Verrassend goed gegeten! Echt sterwaardig! Heerlijke amuses en fantastische gerechten echt mooi op smaak. Jonge maar zeer enthousiaste bediening. Ongelooflijke prijskwaliteitsverhouding. Maar goed dat ze geen lokaties hebben in Amsterdam, dan zouden we er elke week eten!
Heleen D.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
We vonden van t 4 gangen verrassingsmenu de vis en t dessert bijzonder goed , echter t vlees hoofdgerecht wat teleurstellend ( te weinig smaak beleving )
T bijpassend wijnarrangement was goed
De tafel van Astrid D.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2018
Heerlijk Bib Gourmand Menu en amuses. Fantastische smaken!
Eveliene D.
Heel lekker gegeten. Twee extra amuses gekregen en kleine broodjes met drie soorten lekkere smeersels.
We hebben het Bib Gourmand menu gekozen met 3 gangen. Lekkere gerechten. De hertfilet was super mals. Echt een aanrader om eens te gaan dineren.
RoyFrancke .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Heerlijk kerstdiner gehad op 1ste kerstdag. Leuk sfeer, uitstekende bediening (toppie) en uiteraard fantastisch eten. We hebben genoten. Dit is een restaurant met Michelin ster ambities. Het zusje van Parkheuvel is in wording.
Bo V.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2017
Zeer goede service, vriendelijke bediening en bijzonder eten. Een prettige uitleg van elk gerecht met af en toe een leuk verhaal erbij. Ook de aangeraden wijn bij ons hoofdgerecht was heerlijk.
Aliesje S.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Ik denk serieus dat ik nog nooit zo leuk uit eten ben geweest! Prijs-kwaliteit kan niet beter. Complimenten!