The Park - Inspired by Erik van Loo

Westersingel 70 3015 LB Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant The Park - Inspired by Erik van Loo

Twee Michelin sterrenchef Erik van Loo is SVH meester-kok en patron van restaurant Parkheuvel van Rotterdam.

Erik's eigenzinnige culinaire visie sluit perfect aan bij de filosofie van onze chef Richard de Vries.

Vele jaren werkten zij samen, waaronder in restaurant Parkheuvel en creeerden deze menukaart met smaakvolle en speelse gerechten.

Namens het hele team wensen wij u veel plezier!

Richard de Vries - chef de cuisine

9,1

Jouw recensie over het restaurant The Park - Inspired by Erik van Loo

Maarten D.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Goede brigades, bslans in het menu
Fred M.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
werkelijk top gegeten. heerlijk vier gangen diner en een mooie wijn van de verzorgde wijnkaart gedronken prijzen zijn zeer vriendelijk. Zeker voor een herhaling vatbaar.
Olaf H.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Heerlijk gegeten. Attente bediening.
Robert B.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Samengevat: gewoon geweldig gegeten, smakelijke gerechten, lekkere wijnen erbij en dat voor een redelijke prijs. Bediening vriendelijk.
Een aanrader. Wij komen zeker terug
Freek P.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
Top, deskundigen erg aardige bediening , we komen hier zeker terug
Hans M.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2017
Iens menu aanbieding voortreffelijk.
Elisabeth V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Heerlijk eten en vriendelijke bediening!
henk H.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Heerlijke en gezellige avond gehad! Dank daarvoor
Petra A.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Wij zijn echt een avond uit geweest!
Roelof K.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Hadden een fijne avond met echt heerlijk eten! Fantastische en zeer vriendelijke bediening !
Annet W.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Heerlijk gegeten met 5 personen, mooie en erg lekkere gerechten met prachtige passende wijnen.
Ook heel goed rekening gehouden met iemand met een ernstige notenallergie! Echt een top avond!!!!
Ernst N.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Een voortreffelijk diner in het kader van het IENS-festival voor een aanvaardbare prijs. Snelle en zeer vriendelijke bediening. Uitstekende, betaalbare wijn. Vrijstelling van Fr parkeerkosten.
Frans T.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Perfecte ontvangst. Bij het eerste glas mouserende rosé kwamen de amuses al, waarna brood en heerlijke smeersels werden geserveerd. Hierna startte het 4 gangen verrassingsmenu met bijbehorende wijnarrangement, waarbij tussendoor ook wat amuses werden geserveerd. Verrassende keuzes van gerechten en combinaties, vergezeld met juiste uitleg van de gerechten en wijn keuzes en niet te vergeten een zeer goed geōliede team van personeel zorgde ervoor dat wij culinair verwend zijn. Gewoon TOP!
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Uitstekend vier gangen diner genoten, van pulled pork, scholfilet, angus beef, ijs/room/stroopwafel/pecannoten als dessert en koffie met friandises toe.
Berthine D.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Gisterenavond een plezierige avond beleefd in THE Parc ! Met name de bediening was excellent! Vriendelijk, professioneel en efficiënt.
Annet D.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Mijn zus en ik hebben genoten van het Iens Festival menu. De amuses en de vier gangen van het verrassingsmenu waren allen heerlijk van smaak. Vooral de black angus beef en het dessert waren om je vingers bij af te likken. De bediening was attent. We komen zeker een keer terug.
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Altijd super goede service, lekker eten en fijne sfeer. Onze favoriet!
Ewout S.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Sfeervol restaurant, goed eten. Het standaard menu was uitstekend qua kwaliteit, voor een redelijke prijs. Mooie avond gehad met een grote groep. Enigszins apart kunnen zitten aan 3 mooie ronde tafels.
FernandeC .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Prachtig restaurant in hartje Rotterdam! Heerlijk gegeten en ons laten verrassen door het menu van de chef met wijnarrangement. De bediening was erg vriendelijk.

Bedankt voor deze fijne avond. Wij komen graag nog eens terug!
Roselinde K.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Wellicht hadden wij te hoge verwachtingen van het restaurant aangezien Erik van Loo zijn naam eraan verbonden heeft. We kwamen met een zestal eten op een dinsdagavond en merkten al vanaf het moment dat we aan tafel zaten dat er iets flink mis was met de akoestiek: de gesprekken van tafels meters verderop galmden om je heen. Naast dat wij twee (!!) uur moesten wachten op het voorgerecht, was de bediening niet erg behulpzaam: toen we na anderhalf uur vroegen waar de eerste gang bleef, werd gezegd dat de ober het zo zou laten weten, maar die kwam niet meer bij ons terug. Het eten was smaakvol maar niet in verhouding tot de prijs. Erg jammer, wij komen hier niet meer terug.