Meer informatie over restaurant The Oriental Swan

Bus 52 en Bus 56. Uitstappen bij halte "t Zwaantje"

Maandag Gesloten (m.u.v. Feestdagen)
Dinsdag t/m Zondag vanaf 14:00

Jouw recensie over het restaurant The Oriental Swan

Prunus P.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
De rijsttafel was voortreffelijk. De bediening is vlot en vrolijk. Je hebt echt het idee dat ze blij zijn dat je er bent. Een heerlijke avond uit
Jaap F.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Bijzonder Aziatisch eten, met gerechten die je misschien niet eerder at. Zoals een fantastisch voorgerecht van Aziatisch bereide oesters. Andere gangen in het verrassingsmenu waren dan weer iets minder verrassend. Bediening is heel erg netjes maar niet te stijf.
Johan T.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
The Oriëntal Swan is een uitstekend Aziatisch restaurant, waar een keuze uit verschillende keukens wordt geboden. Prettig ingericht, met hier en daar een Aziatisc accent. Het personeel is vriendelijk en attent. We startten met dim sum, een mix van Chinese hapjes. Heerlijk gekruid, goed bereid. Daarna kozen we alle vijf iets uit een andere keuken: Indonesisch, Thais, Kantonees. Het Thaise gerecht was niet zo scherp als beloofd, maar wel lekker rijk van smaak. Iedereen was enthousiast over haar of zijn gerecht. Van de desserts scoorde dat met spekkoek het best. De anderen bleven toch wat achter. Kortom: een bijzonder prettige ervaring.
Art L.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Heerlijk gegeten. Voorafje van 4 cantonese gerechtjes, zeer smakelijk. als hoofdgerecht de cantonese mini-ossenhaas: zeer fraai, lichtzoetig met knisperende paksoi ernaast. En als dessert de pisang, geflambeerd met caramelsaus. Absoluut de moeite waard. Binnenkort eens een rijsttafel proberen. Service is top: zeer attent.
David B.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Dit restaurant is duidelijk alles behalve een doorsnede 'Chinees' - dus verwacht in alle opzichten dat alles anders is.
Beter bestek, duurdere inrichting, chique servetten en glazen, veel personeel.
Het wachten totdat we de menukaarten kreeg duurde verrassend lang.
De kaart is klein, maar wel met voldoende keus.
We hebben Foe Yong Hai + (extra) mihoen (€14,50) en Tau Fu Po (€17,50) genomen. Allemaal vegetarisch en, mag ik hopen, zonder Ve-Tsin.
Heel smakelijk! Kleinere porties dan waar ik aan gewend ben, waardoor het geheel dan prijziger lijkt uit te vallen. Maar wel heel smakelijk!
Glaasje Chardonnay €5, heerlijke Chinese thee €3.
Aandachtspunt: de wc's zijn beneden in de kelder en de trap is (gevaarlijk) slecht verlicht.
Hennie D.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Dit is echt een aanrader wanneer je culinair wil genieten van de Aziatische tafel het personeel weet hoe het hoort en een super service de prijs kwaliteit is goed voor ons ????????????????
Arie S.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Dit heerlijke restaurant steekt met kop en schouders boven vergelijkbare adressen uit. Hoog niveau eten & drinken voor een volstrekt nette prijs. Goed bier, mooie wijnen. Fijne, klassiek aandoende maar ontspannen sfeer binnen. Bijna luxueuze stoelen met goede zit. Hartelijke eigenaren ontvangen je echt als gewaardeerde gast. Wij komen er graag en regelmatig.
karin W.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Gisteren nav goede recensies en score gouden pollepel bezocht. Het viel helaas tegen..... Thaise rijsttafel (96 euro 2p) smaakte niet Thais, jong personeel. Senior personeel was wel aanwezig maar te druk! Dame wist niet wat ze serveerde en vroeg ons - voor het hoofdgerecht- of we de dessertkaart wilde zien... sauvignon blanc was goed. Hoeveelheid was redelijk, rijst werd niet aangevuld. Standaard bonbonnetje bij de koffie.... tja, gewoon veel meer verwacht. Zeker voor dat geld.
Joël V.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Geweldig restaurant! Erg lekker en goed eten, vriendelijk en behulpzaam personeel, mooi en leuk restaurant. Zeker een aanrader!!
Samen met mijn vrouw hier wezen eten, we hebben onwijs genoten!
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Fantastisch, geweldig super eten en service. Kaart is overzichtelijk en tot nu toe smaken voortreffelijk!
herhab .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Heerlijke dim sum, nasi zoals nasi hoort te zijn, super krokant speenvarken !
Mijn tafelgenoten hebben genoten van de tja tsiew, de gamba's.
De bediening maak de avond compleet !
Jofez .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Geen recht toe aan "chinees". Maar bijzonder in ambiance, vriendelijk personeel en vooral ook heerlijke gerechten. Misschien iets duurder maar het omrijden zeker meer dan waard.
Korfoe .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Voor het eerst gegeten bij dit restaurant door de recensie in het AD. Mooi ingericht restaurant met (gelukkig) veel ruimte tussen de tafels. We kozen voor een 5 gangen verrassingsmenu en daar hebben we geen spijt van gehad. Van tevoren werd gevraagd wat we niet lustten, daarom kregen de heren oesters op twee manieren bereid en de dames een heerlijke salade met sesamkip. Daarna dim sum hapjes, zeebaars filet en ossenhaas. Als 5e gang kregen we een heerlijk dessert, een grand dessert mag je wel zeggen. De bediening is zeer vriendelijk en heel goed. Dit is een restaurant dat zeker ster waardig is. Wij komen hier zeker terug!
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2016
fijne ontvangst mooi ingericht restaurant rustige sfeer mooie menu kaart goede uitleg begonnen met een heerlijke soep perfect hoofdmenu dessert ruim aanwezig. lekker gegeten en komen hier zeker terug
Ron B.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2016
heerlijk gegeten ,wij waren met een groot gezelschap dus heb van alles kunnen proeven .
zelfst thais wat ik niet zo snel zal nemen bij een chinees restaurant smaakte heerlijk .
erg vriendelijke en gastvrije bediening
komen zeker terug !!!
Corinne K.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2016
Wat een vriendelijkheid in dit restaurant, een plek waar ze nog weten wat goede service is. Heerlijk gegeten, kwaliteit was top. Wij hebben gekozen voor de Thaise rijsttafel. Garnalensoep, Thaise horse d'hoeuvres, massoman curry, thaise gewokte groente, heerlijk gebakken gamba's en rijst met ananas, het smaakte allemaal even lekker. Als dessert het chocoladecakeje met vloeibare chocola genomen, die vond ik zelf iets minder, had meer vloeibare chocolade verwacht.
Wijn was ook heerlijk, lekkere chardonnay. Een Chinees met vele smaken, een om zeker terug te keren.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2016
Hier in Soesterberg eet je Thais, Chinees of Indonesisch, de kaart biedt een ruime keus. Behalve à la carte gerechten zijn er ook verschillende menu's waaruit je kunt kiezen. Zelfs de onvermijdelijke rijsttafels staan op de kaart. Wat niet wil zeggen dat The Oriental Swan een "gewoon" Chinees restaurant is, want daarvoor worden er te veel bijzondere gerechten aangeboden. Bovendien is de keuken kwalitatief van een veel hoger niveau dan bij de doorsnee Chinees om de hoek. Simpeler gezegd: in Soesterberg kun je erg lekker eten.
We nemen vooraf een selectie van kleine Thaise gerechten. Heerlijk. Ook over onze hoofdgerechten - lamsschenkel met paksoi en een vogelnestje met kip, garnalen en cashewnoten - zijn we erg te spreken: de exotische smaken op het bord zijn mooi op elkaar afgestemd en het (eetbare) vogelnestje ziet er kunstig uit. Twee kleuren spekkoek met kaneelijs toe, een waardige afsluiting van de maaltijd. Helaas is de koffie, zoals in veel Chinese restaurants, van een matige kwaliteit. De wijn, een lichtrode Boschendal uit Zuid-Afrika, is daarentegen heerlijk.
De bediening is voorbeeldig: erg vriendelijk en attent. De inrichting is aangenaam.
Dat kwaliteit zijn prijs heeft, verbaast ons niet. Al vinden we wel dat de prijzen bij The Oriental Swan even pittig zijn als sommige gerechten.

Rob S.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2015
Buitengewoon smakelijk eten. Ontspannen sfeer en prima bediening.
Op basis van de chinese Dim Sum en wat hapjes uit de Thaise keuken,
flensjes met eend, droog gebakken garnalen voor. Hoofdgerechten,
gevulde forel met tausi saus, droog gebakken kipfilet en grote garnalen
met sojasaus. Mijn complimenten. Prima huiswijn voor schappelijke prijs.
In de top van de restaurants die bij de Fine Eastern Restaurants aangesloten zijn.

Jan V.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2015
om de verjaardag van mijn zoon te vieren, hadden wij een tafel gereserveerd om 6 uur. Wij hebben hier al vaker gegeten en altijd goede ervaring gehad bij dit restaurant. Maar vandaag was de service van het restaurant erg slecht. Na het bestellen van de rijsttafel hebben wij 3 uur moeten wachten op het hoofdgerecht. In de tussentijd hebben wij een amuse, soep en een duidelijk geïmproviseerd bordje salade gekregen. Wij zagen ook andere gasten klagen over de wachttijd van het eten. De serveerster konden zich alleen maar verontschuldigen voor de lange wachttijd, dit zou komen door de drukte bij het afhaal punt van het restaurant.Na het bordje salade wat niet aan de kwaliteiten van het restaurant voldeed hebben wij besloten om de drankjes af te rekenen en restaurant te verlaten en om onze honger te stillen bij de plaatselijke snackbar.
mechteld K.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2015
Gelukkig herken ik niets in een eerdere recensie van een ( teleurgestelde) gast. Al jaren gaan wij regelmatig naar dit oosterse restaurant. Nog nooit zijn wij teleurgesteld, en ik mag zeggen dat wij wel wat gewend zijn op culinair gebied.
Het eten is eerlijk én verrassend. De service is professioneel en verwarmend