The Open Lobby, Holiday Inn Amsterdam - Arena Towers

• Romantisch
  • Vegetarische gerechten
  • ...
31-208202440

Meer informatie over restaurant The Open Lobby, Holiday Inn Amsterdam - Arena Towers

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

- Ontbijt 06:30 - 10:00
- Lunch vanaf 11:00

• Af te huren , Airconditioning , Lift aanwezig , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Segalfredo .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
We verbleven in het hotel i.v.m. een concert dat we die avond zouden bezoeken en besloten gemakshalve ook maar in het restaurant van het hotel te gaan eten. De kaart was beperkt, de prijzen fors. Te fors als je het mij vraagt.
Vooraf een carpaccio en een tomatensoep. De tomatensoep was gevuld met een flinke hoeveelheid broccoli (??), met daar bovenop een laag olie (?). De carpaccio kwam in dikke plakken waar vetaders doorheen liepen en was droog. Ik had de indruk dat deze al een tijdje klaar had gestaan.
Als hoofdgerecht namen we allebei de ribeye. M'n tafelgenoot vroeg of deze well done kon worden geserveerd, ik wilde deze graag medium. De serveerster keek ons glazig aan, maar zou het doorgeven aan de keuken. Dit ook daadwerkelijk doen was kennelijk teveel gevraagd, want beide hoofdgerechten werden nagenoeg rosé geserveerd. Omdat we toen al een eeuwigheid (in het inmiddels bijna lege restaurant) zaten te wachten en inmiddels op tijd stonden, hebben we het zo gelaten.
Lege glazen en borden werden niet afgehaald.
Ik vroeg bij het bestellen welke rode wijnen geserveerd werden. Dit moest worden nagevraagd. Toen het meisje terugkwam kon ze met enige moeite om te reproduceren dat er drie huiswijnen waren, maar verder dan dat kwam ze niet. Duidelijk geen idee wat ze zojuist had opgelepeld.

Op een gegeven moment wilde ik een tweede glas wijn bestellen. Na enige tijd lukte het me om de aandacht van een mannelijk personeelslid te trekken die toevallig voorbij liep. Ik gaf de bestelling door, maar vervolgens gebeurde er niets. Na een minuut of tien ben ik maar naar de bar gelopen met de mededeling dat ik zo'n tien minuten geleden een glas wij had besteld, maar dat dit nog steeds niet geserveerd was. De jongen ontkende vervolgens dat het al tien minuten geleden was dat ik dit besteld had en volgens hem was het ook al bezorgd. Beide onjuist.
Les één: de klant is koning, heeft dus altijd gelijk en daar ga je dus niet mee in discussie. Zeker niet over zoiets. Komt bij dat het wel degelijk tien minuten geleden was.

Dessert en koffie hebben we maar achterwege gelaten. Desalniettemin bedroeg de rekening ruim € 80,-. Dat bedrag werd absoluut niet waargemaakt. Niet qua niveau van eten en (zeker) niet qua niveau van bedienend personeel. Mijn advies: zorg voor opleiding en training van het huidige bedienend personeel of neem mensen aan die al over een bepaald niveau beschikken. Op het gebeid van gastvrijheid kan het personeel in ieder geval nog wat leren van het receptiepersoneel van het hotel!
Geachte Heer, Mevrouw

Wij betreuren het ten zeerste dat uw ervaring op een avond dat u naar een concert wilt gaan en dan denkt nog even heerlijk uit eten te kunnen gaan niet de juiste is gebleken. Graag komen we met u in contact om u een voorstel te kunnen doen om u te laten zien dat dit niet de juiste gang van zaken is en dat wij u laten zien wat wij verstaan onder de juiste "Open Lobby" service. ik verneem dan ook graag uw emailadres op fb.amsaa@hiex.nl met vriendelijke groet, Marcel Hompe, Food & Beverage Manager

Reactie van proever:

N.a.v. de reactie van de restaurantmanager op mijn recensie is er inmiddels contact geweest waarbij ons een voorstel is gedaan en waaruit tevens blijkt dat men onze ervaring serieus neemt en hier lering uit trekt. Dat is de reden dat we de moeite nemen om restaurants te recenseren, dus beste Marcel, dank hiervoor en ik zoals ik in m'n mail al aangaf kom ik hier bij je op terug.
Dennis H.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Van het weekend in het hotel verbleven en in natuurlijk even wat gegeten bij het restaurant.
Leuke open inrichting met daarbij goede koffie !
Kaart is niet te ingewikkeld maar wel met goede kwaliteit.
Leuke spontane bediening zowel bij avond eten als bij ontbijt.
Fonzarelli .
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2016
Eten en Werken daar is deze plaats uitstekend geschikt voor.
Leuk detail is dat ze ook Starbucks serveren na het diner met een vers gebakken koekje. Voor mij was het echt helemaal af. Prima prijs kwaliteit verhouding. Het Open Lobby concept is hier perfect. Vriendelijke bediening.
Geachte Heer,Mevrouw. Hartelijk dank voor uw reactie. we hebben uw reactie door gegeven aan ons team en hopen dat u eerdaags weerkomt genieten van een "Starbucks"!

Met vriendelijke groet
Het "Open Lobby Team"
Kimdp .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Afgelopen weekend per toeval hier terecht gekomen. Er werd direct een leuke tafel voor ons uitgezocht. De bediening was vriendelijk en verleende goede service. Prima gegeten! Wij komen zeker nog een keer terug als wij in de buurt zijn.
Geachte Heer, Mevrouw. Hartelijk dank voor uw recensie over ons restaurant, we hebben het besproken met ons team en hopen u snel weer te mogen begroeten!

Met vriendelijke groet,
Het "Open Lobby " team
Patrickwitte81 .
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2016
Ik heb afgelopen dinsdag bij jullie gegeten met mijn vriendin.
Bediening was top,
Eten was heerlijk
Komen zeker een x terug
Geachte heer,

Hartelijk dank voor uw reactie, we hopen u snel weer te mogen begroeten!
Boereten .
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2015
Hier op een maandag met een vriend gegeten.
Een leuke, moderne en strak ingerichte tent met lichte kleuren. Bediening is erg vriendelijk en het menu simpel maar goed.
Alle gerechten zijn lekker en puur zonder opsmuk. Qua inrichting kan de ruimte wat druk aanvoelen met veel beweging aan de bar en in/uit keuken maar écht storend is het niet.
Het biedt vooral de ruimte voor een goed gesprek in combinatie met lekker eten. Jammer is wel dat je flink moet afrekenen voor het parkeren.
Als je die kosten meeneemt in de prijs dan is het restaurant aan de dure kant maar wel de moeite waard als je een snelle, verzorgde hap zoekt inclusief een MEGA grote kop koffie/thee aan het einde. Tip: bestel de medium dat is echt meer dan genoeg.
Hilly V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2015
Lekker eten, niets extra bijzonder ofzo. Kleine portie's.
Vrij storend dat afwas midden in het restaurant afgehandeld wordt.

Aan koffie geen gebrek! Echte grote bakken lekkere koffie
Paul B.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2015
Tip! Je kunt hier parkeren tijdens evenementen. Wel betaald maar via de achterkant makkelijk wegrijden. Als je dan ook nog iets eerder bent vanwege de drukte dan is dit de plek voor prima burger (helaas zonder uitzicht op de Arena ;-)). Leuk jong team, allemaal erg enthousiast.
JPJ .
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2015
Ik heb hier een hapje gegeten en gewerkt en daar is deze plaats uitstekend geschikt voor. Veel parkeer plaatsen beschikbaar. Uitstekende Club Sandwich. Prima Hamburger, misschien niet al te groot maar wel sappig met heel veel smaak. Wifi, computers, alles aanwezig. Het Open Lobby concept is hier tot in perfectie uitgevoerd. Zeer vriendelijke bediening. Prijsstelling netjes.
Mdejong2 .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2015
Voor het concert van Queen even binnen gelopen, aangezien de auto er stond, en verassend lekker gegeten. Leuke en veelzijdige kaart met veel keuze. Leuk is dat je veel gerechten ook in klein en groot kan krijgen. Echt een hele gave ruimte waar je lekker op je gemak kan zitten. Ik heb de hamburger genomen en vriend van me de dagspecial (ik geloof eendeborst) Was echt goed! Toch nog even een nagerecht genomen en een kopje koffie na. Leuk detail is dat ze ook Starbucks serveren na het diner met een vers gebakken koekje. Voor mij was het echt helemaal af. Erg leuke en prettige bediening ook.
Hjsilso .
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2014
Ik had hier afgesproken voor een de westrijd Ajax - willem II, want je kan hier dus op loopafstand eten en parkeren van De Arena en of Ziggodome.

We zouden eerst alleen een drankje doen, maar zagen de kaart en die zag er veel betaalbaarder uit alsdat ik verwacht had( het is toch in een hotel). We hebben een hamburger en een club sandwich gegeten en een cheesecake na die kwam in een klein gezellig wekpotje.
De ruimte zelf is net een grote woonkamer met allerlei meubilair, je kan ook heel gezellg aan de bar eten die heeft 3 eilandjes waar je met elk 4 of 5 personen aan kunt zitten.

Echt leuk, boven verwachting!