The Old Peppermill

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant The Old Peppermill

Leen V.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2018
Met 5 personen wezen eten voor het eerst na de overname. Welnu het was altijd uitstekend vertoeven bij De Old Peppermill. Super leuk personeel en prima kaart.
Nu was het voor ons gelijk de laatste keer. Knullig personeel, vragen niet hoe je het vlees wil, de steak was vrijwel rauw "rare" was een optimistische benaming. De entrecote was doorbakken, dus type schoenzool en tot overmaat een werkelijk bedorven Wienerschnitzel.
Reactie: we zullen het even "controleren" alsof je niet weet wat je eet. Normale reactie is weghalen, excuses en nieuwe maken.
Toiletten zijn ronduit smerig, geen licht, geen papier en sterke urine lucht. Bah Bah.
Terras ligt vlak langs de weg, dus veel hinder van voorbij razend verkeer.
Beperkte kaart t.o.v. wat het was.
Kortom een afraden.
Ger L.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
1x gereserveerd en binnen met 6 personen gedineerd en nu 1 x onaangekondigd met 4 personen buiten geluncht.
Beide keren hartelijk ontvangen en bediend. Zowel binnen als op het terras geweldig gegeten.
Zeer aanbevelenswaardig!
Babs V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Al meerdere keren heerlijk gegeten bij The Old Peppermill. Een echte aanrader!
Zeer vriendelijk personeel + eigenaar, heerlijk eten en een prettige sfeer.
Met name de Franse uiensoep is fantastisch, zeker voor iemand die geen fan is van soep. Super!
We blijven terugkomen :)
Greet T.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2015
Na de menukaart gekeken te hebben werd onze zoon verdrietig geen snitsel, maar was geen probleem ze konden er wel 1 maken van varkenshaas wat een service en hij was heerlijk wij komen hier zeker terug
Pascal R.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2015
Wat een verrassing! Gisteren bij de Old Peppermill gegeten. Eerst dacht ik wat een oubollig tentje, maar wel veel mensen die er aan het eten waren en tafels op fijne afstand van elkaar.
De bediening was vriendelijk, snel, op het eind nog gelachen over een idee om een boer zoekt vrouw avond te organiseren ;-) Als voorgerecht had ik de geitenkaas, lekker klaargemaakt, niet te heftig. Als voorgerecht de combi mixed grill. Wat een heerlijke zachte dorade!! Super! Steak viel wat tegen maar de rest was heerlijk. Als toetje vanille ijs besteld, stond niet op de kaart maar werd wel geleverd. Een prima avond dus. Lekker gegeten en leuke service.
LHUijS .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2014
Afgelopen vrijdagavond met z'n twee gegeten bij dit restaurant.
Vooraf beide de yellow goat, wat heerlijk was. Daarna gekozen voor de " combi mixed grill" en " the man's steak" van de grill.
Alle gerechten waren prima bereid. Niet teveel kruiden, lekker puur en goed gegrilld.
Fijne sfeer in het restaurant. Klein minpuntje, de toiletten kunnen wel wat netter.
Prima kwaliteit/prijs verhouding.
Fred B.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2014
Bij de Old Peppermill is de bediening altijd enthousiast en gastvrij. Het eten is er goed, bijna "recht door zee". Verwacht echter geen culinaire hoogstandjes. Vandaag namen we alleen een hoofdgerecht en een nagerecht (heerlijk al die nagerechten! Wat een keuze). De kabeljauw met spek was goed, het smaakte prima. Dat geldt eigenlijk ook voor de saté.
De nagerechten waren weer heerlijk. Vooral de "very nice" (cheesecake met sorbetijs)!

Eigenlijk kun je de Peppermill omschrijven als "no nonsens". Je kunt er gezellig eten, de gerechten zijn goed, puur "kaal" op het bord, losse bakjes met garnituur en frietjes erbij. De porties zijn altijd meer dan voldoende. Zo simpel is het. What you see is what you get. Wij komen er juist daarom altijd graag.
Sophie T.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2014
Gewoon lekker, makkelijk en vriendelijk. Reuze porties, lekkere frietjes. Leuk op een dag dat je geen zin hebt om te koken.
Elwin A.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2014
Door vrienden uitgenodigd, hebben wij hier gedineerd op Koningsdag 2014.
Door zijn eenvoud een locatie met een gezellige uitstraling, tafeltjes zo opgesteld dat je voldoende privacy hebt.

Nadat we naar ons tafeltje waren begeleid, werd vrij snel gevraagd of wij wat wilden drinken. Maar de menukaart kwam veel later. Ook moesten wij later op de avond vrij lang wachten op het hoofdgerecht, maar het was het wachten meer dan waard. Het eten is zonder meer goed te noemen.

Vooraf een heerlijke uiensoep, eindelijk eens zonder het standaard stukje brood met een klont kaas dat op de uiensoep drijft. Een zeer smakelijke uiensoep dus.

Als hoofdgerecht heb ik gekozen voor de Texas Beef Stew, een heerlijke runderstoof, op mijn verzoek met een 'extra hot' sausje. Een overheerlijk gerecht, geserveerd met gebakken aardappeltjes, heerlijke frites en verse groenten. Klein detail, leg standaard een lepeltje neer per opgediende saus.

Samenvattend, een gezellig restaurant met een gevarieerde kaart en met voldoende aandacht voor de gasten.
Jan-Peter K.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2013
Ligging vlak aan de weg. Inrichting beetje Western look. Personeel vriendelijk en snel. Gegeten:kabeljauw met gedroogde tomaat, friet met mayonaise , schaaltje groenten,boontjes,koolrabi en venkel. Niet een al te grote uitdaging voor de kok, het geheel was goed,niet meer,niet minder. Wijn, merlot uit Italië a 18.50. Redelijk drinkbaar, maar is geen hoogstandje in de wijnwereld.. Cijfer over het geheel., een 7.
Leo H.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2012
Tweede Kerstdag met 4 personen gegeten.
Ontvangst vriendelijk en naar een leuk tafeltje geleid.
Drankjes werden (de hele avond) vlot opgenomen.
Een 4 gangen keuze menu: eerste gang, 3 x carpaccio en 1 x Wildzwijnsham, allemaal uitstekend. Toen 50 minuten wachten op tweede gang, de soep. Bij navraag waren ze het vergeten, hoofdgerecht kon net nog tegengehouden worden.
Hoofdgerechten redelijk, Pepersteak beetje klein en gevulde varkens haas iets te rauw.
Nagerechten een voudig maar wel smakelijk.
Op ons verzoek werd wel de veel te harde (niet Kerst) muziek zachter gezet.
Het is een gezellig restaurant met veel ruimte tussen de tafels, maar we miste in het menu en de opmaak de Kerst sfeer. Bij verlaten van restaurant zou een groet en een bedankje ook niet misstaan