The Old Peppermill

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Greet T.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2015
Na de menukaart gekeken te hebben werd onze zoon verdrietig geen snitsel, maar was geen probleem ze konden er wel 1 maken van varkenshaas wat een service en hij was heerlijk wij komen hier zeker terug
Klaas W.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2015
Gewoon lekker , dat is al heel goed in deze tijden..(h)eerlijk gegeten en prima prijzen en bediening. Lokatie is ook makkelijk berijdbaar.
Pascal R.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2015
Wat een verrassing! Gisteren bij de Old Peppermill gegeten. Eerst dacht ik wat een oubollig tentje, maar wel veel mensen die er aan het eten waren en tafels op fijne afstand van elkaar.
De bediening was vriendelijk, snel, op het eind nog gelachen over een idee om een boer zoekt vrouw avond te organiseren ;-) Als voorgerecht had ik de geitenkaas, lekker klaargemaakt, niet te heftig. Als voorgerecht de combi mixed grill. Wat een heerlijke zachte dorade!! Super! Steak viel wat tegen maar de rest was heerlijk. Als toetje vanille ijs besteld, stond niet op de kaart maar werd wel geleverd. Een prima avond dus. Lekker gegeten en leuke service.
LHUijS .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2014
Afgelopen vrijdagavond met z'n twee gegeten bij dit restaurant.
Vooraf beide de yellow goat, wat heerlijk was. Daarna gekozen voor de " combi mixed grill" en " the man's steak" van de grill.
Alle gerechten waren prima bereid. Niet teveel kruiden, lekker puur en goed gegrilld.
Fijne sfeer in het restaurant. Klein minpuntje, de toiletten kunnen wel wat netter.
Prima kwaliteit/prijs verhouding.
Fred B.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2014
Bij de Old Peppermill is de bediening altijd enthousiast en gastvrij. Het eten is er goed, bijna "recht door zee". Verwacht echter geen culinaire hoogstandjes. Vandaag namen we alleen een hoofdgerecht en een nagerecht (heerlijk al die nagerechten! Wat een keuze). De kabeljauw met spek was goed, het smaakte prima. Dat geldt eigenlijk ook voor de saté.
De nagerechten waren weer heerlijk. Vooral de "very nice" (cheesecake met sorbetijs)!

Eigenlijk kun je de Peppermill omschrijven als "no nonsens". Je kunt er gezellig eten, de gerechten zijn goed, puur "kaal" op het bord, losse bakjes met garnituur en frietjes erbij. De porties zijn altijd meer dan voldoende. Zo simpel is het. What you see is what you get. Wij komen er juist daarom altijd graag.
Sophie T.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2014
Gewoon lekker, makkelijk en vriendelijk. Reuze porties, lekkere frietjes. Leuk op een dag dat je geen zin hebt om te koken.
Elwin A.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2014
Door vrienden uitgenodigd, hebben wij hier gedineerd op Koningsdag 2014.
Door zijn eenvoud een locatie met een gezellige uitstraling, tafeltjes zo opgesteld dat je voldoende privacy hebt.

Nadat we naar ons tafeltje waren begeleid, werd vrij snel gevraagd of wij wat wilden drinken. Maar de menukaart kwam veel later. Ook moesten wij later op de avond vrij lang wachten op het hoofdgerecht, maar het was het wachten meer dan waard. Het eten is zonder meer goed te noemen.

Vooraf een heerlijke uiensoep, eindelijk eens zonder het standaard stukje brood met een klont kaas dat op de uiensoep drijft. Een zeer smakelijke uiensoep dus.

Als hoofdgerecht heb ik gekozen voor de Texas Beef Stew, een heerlijke runderstoof, op mijn verzoek met een 'extra hot' sausje. Een overheerlijk gerecht, geserveerd met gebakken aardappeltjes, heerlijke frites en verse groenten. Klein detail, leg standaard een lepeltje neer per opgediende saus.

Samenvattend, een gezellig restaurant met een gevarieerde kaart en met voldoende aandacht voor de gasten.
Huifkargast .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2013
Afgelopen zaterdag met vier personen gegeten.
Een vriendelijk welkom in een wat kaal interieur.
Gekozen voor het menu, dat inmiddels geen 29,95 Euro meer is, maar 34,95 Euro.
Als voorgerecht de Wildzwijn rollade. Na ca 20 minuten kwam een bord met daarop een gerecht dat heeeeel veel leek op de Carpaccio van mijn tafelgenoten. Als ondergrond moet er een carpaccioachtig iets geweest zijn. De smaak was niet te herkennen, want de kok had een waar kunststukje uitgevoerd door het vlees (welk vlees dan ook was) zo dun te snijden dat letterlijk het bord er doorheen zichtbaar was. Het was zo dun en zacht/gaar dat het niet met de vork te eten was; het moest als een soort jam bijeengeveegd worden voordat het op de vork (of mes) bleef zitten.
De salade die op deze 'carpaccio' zat zou dus de rollade moeten bevatten, maar helaas lukte het mij niet om ook maar iets van wildzwijnrollade te ontdekken, niet qua geur, niet qua uiterlijk en helaas ook niet qua smaak. Waarschijnlijk was de sla zo overgegarneerd dat de rollade vergeten was.
Ik vertelde dit de serveerster en die 'zou het aan de kok doorgeven'.
En daar bleef het bij. Verder totaal geen reactie gekregen over mijn ervaring met de wildzwijnrollade.
Of het moet het lange wachten geweest zijn dat wij (als straf over mijn opmerking?) moesten doorstaan.
Hoewel wij het restaurant als een van de eerste gasten binnen kwamen zagen we na verloop van tijd toch al veel hoofdgerechten en menig dessert de keuken verlaten.
Wij hadden vrij zicht op de keuken en wanneer je zo veel gerechten langs ziet komen, dan is bijna anderhalf uur wachten op je volgende gerecht toch wel een kwelling.
Ook hierover werd geen opmerking gemaakt door de bediening, niet in de vorm van een mededeling en zeker niet in de vorm van een excuus.
Gezien de lange wachttijd op het hoofdgerecht toch maar niet gekozen voor een wijn erbij: mogelijk zou die dan pas gebracht worden bij het dessert!!
De hertenbiefstuk die ik als hoofdgerecht had gekozen, werd uiteindelijk geserveerd: Totale combinatie op mijn bord bestond uit een niet al te grote hertenbiefstuk, een 'taartje' van boerenkool stamppot en een klein bakje met jus.
Mijn gedachte dat de 'niets is meer' eetcultuur inmiddels toch echt passé was werd hier de grond ingeboord.
Kwaliteit was goed, maar zou beter omschreven kunnen worden als: Het was niet slecht.
Door het zicht op de keuken kreeg ik de indruk dat de keukenploeg eerder 'veroordeeld' was tot de keuken; als een taakstraf. Het op de TV zo uitgestraalde met plezier en gedreven koken en alles doen om het de gasten naar de zin te maken en een onovertroffen eetgebeurtenis te bezorgen was hier absoluut niet terug te zien.
Het bij het menu behorende dessert was goed: niet meer, niet minder.
Samenvattend: geen gezellig restaurant waar ik mij welkom voelde, een bediening die wat attenter en vrolijker kon zijn en gerechten die beter verzorgd kunnen zijn.
N.B. Hoewel het herfstmenu een wildbeleving moest zijn en het dus zeer waarschijnlijk is dat gasten dan er een typische Korenwijn bij zullen bestellen, moest op de tafel naast ons na één Korenwijn aan de gasten verteld worden dat 'de korenwijn op was'. Door mij werd dat ervaren als een voorbeeld van het foute gastheerschap.
Voor mij dus geen vervolgbezoeken in The Old Peppermill.
Jan-Peter K.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2013
Ligging vlak aan de weg. Inrichting beetje Western look. Personeel vriendelijk en snel. Gegeten:kabeljauw met gedroogde tomaat, friet met mayonaise , schaaltje groenten,boontjes,koolrabi en venkel. Niet een al te grote uitdaging voor de kok, het geheel was goed,niet meer,niet minder. Wijn, merlot uit Italië a 18.50. Redelijk drinkbaar, maar is geen hoogstandje in de wijnwereld.. Cijfer over het geheel., een 7.
Leo H.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2012
Tweede Kerstdag met 4 personen gegeten.
Ontvangst vriendelijk en naar een leuk tafeltje geleid.
Drankjes werden (de hele avond) vlot opgenomen.
Een 4 gangen keuze menu: eerste gang, 3 x carpaccio en 1 x Wildzwijnsham, allemaal uitstekend. Toen 50 minuten wachten op tweede gang, de soep. Bij navraag waren ze het vergeten, hoofdgerecht kon net nog tegengehouden worden.
Hoofdgerechten redelijk, Pepersteak beetje klein en gevulde varkens haas iets te rauw.
Nagerechten een voudig maar wel smakelijk.
Op ons verzoek werd wel de veel te harde (niet Kerst) muziek zachter gezet.
Het is een gezellig restaurant met veel ruimte tussen de tafels, maar we miste in het menu en de opmaak de Kerst sfeer. Bij verlaten van restaurant zou een groet en een bedankje ook niet misstaan
Rijtje .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2012
Meerder keren gegeten. Alle keren viel op hoe betrokken de bediening is, en echt plezier in hun werk hebben. Jammer dat de uitstraling van het pand zo ander is als wat er achter de deur te vinden is, anders waren we er al veel eerder heen gegaan. Er nu terecht gekomen nadat al het ander vol zat, en daar zij we achteraf heel erg blij mee!
Kaart wat standaard maar het eten is gewoon goed.
Inrichting misschien niet super modern maar absoluut gezellig. En de tafeltjes staan niet dicht op elkaar dus genoeg privacy. Een aanrader!
Hoogland1978 .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2012
Wat een onzettende heerlijke spareribs! Vallen direct van het bot als je ze even aanraakt! De bediening is super vriendelijk en lief. De buitenkant van het pand ziet er iets minder uit (misschien het logo eens een opfrisbeurt geven), maar binnen is het erg gezellig! Aanrader!