The Old Pal

Oostwaarts 4 2711 BB Zoetermeer Nederland Kaart

Over het restaurant The Old Pal

Duurzaam eetcafé The Old Pal

In de keuken van The Old Pal wordt alles vers bereid. Chef Kok Thieu is al vanaf 1996 werkzaam in de keuken en stelt elke seizoen een heerlijk menu samen samen met Sous Chef Sander. Dit koningskoppel vindt het een genot onze gasten dagelijks een maaltijd van goede kwaliteit voor te schotelen.
The Old Pal heeft zich achter het duurzaamheidsbeleid van de gemeente geschaard en serveert daarom alleen duurzame producten die goed zijn voor het milieu.

In een modern centrum is gebrek aan nostalgie. Met die gedachte zijn de stichters van The Old Pal te werk gegaan. Dat over de recycling van oude gebruikte materialen is nagedacht kunt u wel zien, maar dat achter elke plank of paneel een verhaal zit zult u waarschijnlijk niet weten.

Meer informatie over restaurant The Old Pal

• Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Het was heerlijk!
Tamara K.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Goed gegeten afgelopen zondag 15/01. De primesteak, sate en wienerschnitzel xl gegeten. Was allemaal heerlijk. Als voorgerecht wraprolletjes en een scheurbrood. Echt aan te raden.
rogey .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Wap Paz menu gehad. Klinkt een beetje als tappas, ook gezien de schappelijke prijs, maar het bleek een volwaardig 4-gangen menu te zijn. We hebben heerlijk gesmuld en het was boven alle verwachtingen. De sfeer bij Old Pal is zoals altijd fantastisch en de bediening goed. Niets te wensen over en een heerlijke avond gehad
Winny V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
The Old Pal is en blijft een gezellig restaurant waar je (o.a.) heerlijke saté kan eten. En dan het scheurbrood met aöli! Heerlijk! De bediening is erg vriendelijk.
Jetais .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Weer van een heerlijke high lunch genoten. Lekkere soep. Sandwiches prima en toetje uit de kunst! Ditmaal met jarige dochter. Komen gauw weer!
bendina .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Alleen jammer dat Ik twee euro extra moet betalen omdat Ik de tomatensoep niet lust
De lunch was voor twee personen 14.90 op bonnen van Ah
En Ik betaald 16.90
Beetje jammer .
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Erg leuk ettablisement ! Aanrader! Zowel lu nch als diner Prijs kwaliteit verhouding maakt alle pluspunten nog aangenamer
siemon S.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
prima, prettig personeel, accomodatie in oude stijl en om met z'n 2en lekker en rustig te dineren.
Dicht bij thuis en goed aan te lopen. geen vervoersmiddelen nodig
Asha E.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Mijn vriend en ik gingen bij the Old Pal eten voor onze anniversary en we hebben genoten! Eten was zoals altijd heerlijk en de inrichting ook leuk knus. Heerlijke tomatensoep met brood en aoili!
Jbos-kooij .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Wederom heerlijk gegeten (high lunch) bij the old pal voor een prima prijsje. Een echte aanrader, ook voor mensen met een wat kleinere beurs.
Dolly V.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Blijkbaar was bij de boeking via iens niet doorgekomen dat we met ah bonnen kwamen en dat er daarnaast een jarige was. Dit gaf nogal wat problemen die je niet wenst als je met familie gezellig gaat eten. Let dus op: ook al was dit eerder wellicht wel het geval (zoals bij ons) : jarig en ah bon gaat niet samen. Het is goedgekomen, maar jammer dat niemand van het personeeer zo attent was om onze puber dochter in ieder geval even te feliciteren. Zulke kleine dingen maken het verschil. Eten op zich prim, ruime porties, wel redelijk lange wachttijden en fruit was op, doordat ze vol zaten (woensdagavond).
flipendiny.bron .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
we hebben gebruik gemaakt van de High Lunch. Prima verzorgd en ruim voldoende. EEn lekker tomatensoepje met een vers broodje met aioli. voor ons de topper van de lunch.
Daarnaast een viertal sandwiches per persoon, goed belegd. Het toetje, marscapone met kersen, had wat mij betreft niet gehoeven, maar voor liefhebbers maakte dit de de lunch wel heel compleet.
henribuitenzorg .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Gezellige ongedwongen sfeer,vlotte attente bediening,eten zag er goed verzorgd uit en was erg lekker,zeker voor de Iens prijs.
Jo V.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Zoals gewoonlijk was het eten en de bediening heel goed.
Wij komen vaker bij de oldpal, en als het eten goed is de bediening gezellig kom je vanzelf vaker terug.
Dus tot de volgende keer.
Anouk V.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Mijn vriend en ik waren hier met de AH-zegelactie. Toen we aankwamen zeiden ze niets van die actie bij de reservering te hebben gezien, dus we mochten er geen gebruik van maken. We hebben het normale menu gebruikt, erg lekker gegeten. Wachttijd was best lang, vooral tot er eens een keer een ober langs kwam die je kon aanspreken of die voor jou naar je toe kwam. Ondanks dat het niet per se druk was.
De sfeer was wel erg leuk, we hebben het erg naar ons zin gehad. Mooi ingericht.
mavrugt .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Erg gezellige ambiance, knus en warm. Zeker met de kerstversiering.
Eten was heerlijk, lekkere salade, biefstuk heerlijk zacht en ook de slibtong erg lekker
Vond wel de tafeltjes krap gesitueerd....
I. L.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Met de AH actie geweest en het wat oke. Niet super goed vond ik, ook niet slecht. Gemiddelde beoordeling dus. Qua service duurde het wel wat lang voordat iemand de drankjes en later het eten op kwam nemen. De gerechten zelf kwamen wel op een goed moment, niet te snel en niet te langzaam. Er werd vriendelijk bediend.
evelien P.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Altijd heerlijke saté en gezellige sfeer bij the old pal.
Natasha R.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Ik was hier zaterdagavond met een vriendin voor de Albert Heijn actie. We waren een half uur te vroeg, maar konden meteen plaats nemen aan een gereserveerde tafel. Het driegangenmenu was echt heerlijk (de prime steak was lekker mals en mooi medium gebakken) en de bediening vriendelijk. We hebben er 2 uur gezeten. De ambiance is knus. Het is wel wat krap, de tafeltjes staan misschien wel iets te dicht bij elkaar, maar voor deze gelegenheid was dat helemaal prima. Ik zou hier zeker nog een keer eten.