The Old Pal

Oostwaarts 4 2711 BB Zoetermeer Nederland Kaart

Over het restaurant The Old Pal

Duurzaam eetcafé The Old Pal

In de keuken van The Old Pal wordt alles vers bereid. Chef Kok Thieu is al vanaf 1996 werkzaam in de keuken en stelt elke seizoen een heerlijk menu samen samen met Sous Chef Sander. Dit koningskoppel vindt het een genot onze gasten dagelijks een maaltijd van goede kwaliteit voor te schotelen.
The Old Pal heeft zich achter het duurzaamheidsbeleid van de gemeente geschaard en serveert daarom alleen duurzame producten die goed zijn voor het milieu.

In een modern centrum is gebrek aan nostalgie. Met die gedachte zijn de stichters van The Old Pal te werk gegaan. Dat over de recycling van oude gebruikte materialen is nagedacht kunt u wel zien, maar dat achter elke plank of paneel een verhaal zit zult u waarschijnlijk niet weten.

Meer informatie over restaurant The Old Pal

Halte Stadhuisplein Randstadrail

Maandag t/m Donderdag 11:00 - 00:00
Vrijdag en Zaterdag 11:00 - 02:30

Juf J.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
Jetais .
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
De high lunch was weer heerlijk.De soep heel smaakvol. De sandwiches prima en het toetje perfect! Een echte aanrader. We komen heel gauw weer terug.
mevrouw V.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2017
Bij The Old Pal een High Lunch geboekt. Lunch was lekker en netjes verzorgd.Al met al kan ik de High Lunch van harte aanbevelen.
AJ D.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Lekker gegeten, zowel vlees, vis als vegetarisch. Aanbieding voor 2 personen maakt het goed betaalbaar. Prima huiswijntjes en koffie. Knusse sfeer, aardige bediening.
Jannie D.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Bediening vriendelijk maar erg traag en niet oplettend.
Jammer want om die reden zou ik niet snel terug komen.
Eten was verder prima
truus40 .
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Gezellige ongedwongen locatie met (keuken)team dat ook bij herhaaldelijk bezoek lekker eten serveert dat niet verveelt. Prettige bediening met oog voor de gast, ook bij topdrukte.
De zalmbonbons zijn een aanrader als voorgerecht!
Anneke P.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Ik ben hier geweest voor de high lunch.sjieke benaming voor brood met soep.eerst een grote kom soep met stuk breekbrood. De beloofde etagiere met luxe sandwiches en vers fruit bleek een plat bord met sandwiches en een pluk sla in het midden.thats it niet meer niet minder.nog geen druifje kunnen bespeuren......de eerlijkheid gebied te vermelden dat het geheel wel smakelijk was,maar ik vind de benaming high lunch schromelijk overdreven !
Mayke V.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2017
Altijd gezellig en niet te duur
Frank O.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2017
Het eigen actiemenu biedt voldoende keus. De gerechten zijn smaakvol en goed bereid. De bediening is prettig zelfs bij behoorlijke drukte.
Marion J.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Ik had eerst voor drie personen gereserveerd, toen kwamen er twee bij, dit wilde ik doorgeven maar lukte niet telefonisch was steeds in gesprek, wel 15 keer. Toen weer online apart weer bij gereserveerd voor twee personen.
Toen werd ik wel terug gebeld dat het in orde was. Verder alles prima !
Joke V.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Het is een heel warm en gezellig restaurant.
Het is echt een locatie om nog eens heen te gaan.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Leuke ambiance, lekker gegeten voor een goede prijs. Bediening aan tafel prima. Alleen jammer dat je bij binnenkomst lang moet wachten voordat er iemand je komt helpen. Veel personeel liep langs ons, zonder wat te zeggen. We voelden ons hierdoor wat verloren. Het zou beter zijn als ze zeggen dat ze zo bij je komen.
A V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Het beste restarant in Zoetermeer. Het eten is altijd uitstekend, De bediening is top. Inrichting is leuk en de doelgroep die er komt is erg prettig.
Wow!! Namens het hele team super bedankt voor deze mooie recensie. Tot ziens!!
Janny B.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
We hebben weer heerlijk gegeten
de bediening was prima
het is er altijd gezellig druk
gaan gewoon volgende x weer
suuuuuuuupppppper tent!!!
annekeenarnold .
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
Zeer vriendelijke personeel, heerlijk gegeten en gedronken.
Het restaurant is sfeervol en ziet er gezellig uit.
Alle gerechten die wij hebben gegeten waren verrukkelijk.
Lekkere bieren op de tap.
Natasja S.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Vriendelijke bediening en lekker eten. Fijn dat we niet gelijk een dessertkaart onder ons neus geschoven kregen toen we klaar waren met het hoofdgerecht maar even een kwartiertje 'rust'.
Bedankt voor de fijne avond
renee_9249 .
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Ivriendelijke bediening. Tijd tussen de gerechten was perfect. Heerlijk wijntje en goed eten. Zeker gezien de prijs.
Wij gaan er absoluut weer terug. Kom er al jaren.
Sjaak V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Gezellige en sfeervolle locatie. Wij hadden het actiemenu. Volop keus en een hele goede prijs-kwaliteitsverhouding. Klein minpuntje: vanwege de drukte hadden we een klein tafeltje waarop met enige moeite net 2 borden pasten.
Ronald D.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
We hebben allebei goed gegeten. Portie patat was precies goed en lekker. Gebakken aardappeltjes mogen wat donkerder. Vanillemascarpone met kersen was origineel en verrukkelijk! Zalm was prima, complimenten!
Maja V.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2017
We hebben genoten van het lekkere eten het vriendelijk personeel. Was heer verrast Ik was jarig en kreeg het detentej gratis.