The Old Pal

Oostwaarts 4 2711 BB Zoetermeer Nederland Kaart

Over het restaurant The Old Pal

The Old Pal is een gezellig eetcafé waar je oude vrienden hebt en nieuwe vrienden maakt. In onze sfeervolle locatie kun je terecht voor een lekkere lunch, heerlijk diner of een gezellige borrel. The Old Pal is gelegen in het Stadshart van Zoetermeer op loopafstand van de randstadrail, Stadhuisplein en diverse parkeergarages en is daarom de ideale plek om af te spreken. In de keuken van The Old Pal wordt alles vers bereid. Chef Kok Thieu is al vanaf 1996 werkzaam in de keuken en stelt elk seizoen een heerlijk menu samen samen met Sous Chef Sander. Dit koningskoppel heeft er plezier in om onze gasten dagelijks van een lekkere maaltijd te voorzien.

Meer informatie over restaurant The Old Pal

Halte Stadhuisplein Randstadrail

Maandag t/m Woensdag 11:00 - 00:00
Donderdag: 11.00 - 01.00
Vrijdag en Zaterdag 11:00 - 04.00

• MasterCard , Pin , Visa card
hoenderloo .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Met partner heerlijk gegeten van het AH 3 gangen menu met ruime keuze aan gerechten. Zeer vriendelijke en vlotte bediening.
keesfred .
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Het is een knus en gezellige eetgelegenheid. Het eten was heerlijk en de bediening was goed. Echt een aanrader!
Vanwege de hoogteverschillen moet je wel goed ter been zijn.
L D.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
gezellig en goed eten
Anita S.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2017
Met de Ah restaurantactie hier gegeten, eten was lekker, er was goede keuze, wraprolletje met carpaccio, steak met friet en salade en vanille ijs met warme kersen. Bediening was vriendelijk en vlot, vond alleen de koffie te snel, ik was nog bezig met het ijs en kwam de koffie al, dit vond ik iets te snel maar verder was het prima!
Peter W.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Het begon veelbelovend met een goed voorgericht. Helaas was het hoofdgerecht zeer teleurstellend qua kwaliteit en aankleding. Het is voor ons zeker niet voor herhaling vatbaar.
Victor S.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Gezellig agent personeel. Goede
keuken. Goede prijs-kwaliteit verhouding. Voldoende keuzemogelijkheden. Aanrader als je gezellig wil dineren zonder je in het pak te moeten steken.
Paul R.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Complimenten aan de kok en de bediening! Nog nooit zo'n heerlijke biefstuk gegeten! Ook het voorgerecht (Italiaanse tomatensoep en zalmtorentjes) smaakte super, evenals het nagerecht (ijs met vruchten, warme kersen en slagroom)
Zeer vriendelijk personeel; bedankt voor deze fijne avond hier in jullie sfeervolle restaurant!
Hans P.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Ik kan The Old Pal aan een ieder aanbevelen!
Rob G.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Prettig, tamelijk informeel eetcafé met een goede keuken. Er was voldoende personeel aanwezig om ons redelijk snel te bedienen.
Jeebee62 .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Leuk avondje uit in een gezellige sfeer. Het AH-actiemenu is zeker de moeite waard en de bediening is heel vriendelijk en spontaan.
Jarvey D.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Zag er vies uit, menu wat op internet staat via de spaarzegelactie is anders dan het menu wat ze aanbieden.
Zonder spaaractie kan je ook gebruik maken van de actie 2 personen voor 32,50.
Ida Helena V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Met mijn vriendin van een heerlijke High lunch genoten.
Echt top, zalig eten, vriendelijk personeel en goede muziek. Voor herhaling vatbaar.
Leontine V.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Het is echt een aanrader. Het is zorgvuldig bereid en vriendelijke bediening.
Ik ga er beslist nog een keer gebruikt van maken.
fornarir .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Prima prijs kwaliteit verhouding, uitstekende bediening, eten was van goede kwaliteit en smaakte uitstekend. Zeker voor herhaling vatbaar.
RonNel W.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Goed en lekker gegeten. De porties waren precies goed en de kwaliteit prima. Ze hielden rekening mee dat wij om 20.00 uur in het stadstheater moesten zijn.
Floris V.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Easy-going restaurant in een verrassend leuke locatie te midden van de steenklomp Zoetermeer. Eten heel aardig, leuke en bijzondere biertjes.
Gonny V.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Heerlijk gegeten bij the Old Pal: broodje vooraf, heerlijke biefstuk en prime steak precies goed gebakken, aardappeltjes en frietjes heerlijk en goed warm en de huisgemaakte kruidenboter is superlekker! Ook de mogelijkheid om een koffie "buiten" te gebruiken om de rokers gelegenheid te geven is erg goed. Kortom, perfect begin van een avond uit.
Jenny L.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
We waren met zes vrouwen om een verjaardag te vieren. Bij de reservering ook aangegeven dat er iemand allergisch is; bij ontvangst dat gelijk aan de bediening gezegd. De serveerster heeft dit uitgebreid doorgesproken (toevallig ook nog de jarige), het zou allemaal in orde komen!! Geen wortel, paprika en een allergie voor schaal- en schelpdieren. Ze schreef niets op, maar zij zou het doorgeven aan de kok.
Het voorgerecht werd geserveerd, zalmbonbon. We begonnen aan het gerecht, en de jarige zag tijdens het eten dat er wortel en paprika in zat! Ik ben gelijk naar de serveerster gegaan op hoge poten; sorry… ik ben het helemaal vergeten te zeggen. De jarige heeft dit eruit gevist en ging verder eten. Ze kon een nieuwe portie krijgen maar ze dacht dat het nu wel goed was zo. Tot haar grote schrik zaten er in de zalm een aantal garnalen!!! Weer gelijk naar haar toegelopen, weer excuus maar ze zei er gelijk bij: ik zei toch dat ik het was vergeten te zeggen.. Enig idee hoe gevaarlijk het is als je een allergie hebt voor garnalen?!?! Benauwdheid,gezwollen keel e.d. Daarna toch een nieuwe portie gekregen. Als pleister op de wonde wel een toetje van de kaartje mogen uitzoeken. De jarige heeft er toch behoorlijk last van gehad, vooral van benauwdheid. Ze heeft de garnalen niet eens gegeten.
Helaas wordt er niet geluisterd, heb er eerder ook gegeten en heb toen bij de bestelling gevraagd of de rode uit de wraprolletje gelaten kon worden. Maar nee hoor, ik kreeg mijn voorgerecht vol met rode ui!!!
Het was supergezellig en het eten was verder lekker, maar let op als je een allergie hebt!
Pascal V.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Zoals altijd een goede service en heerlijk eten. Wachttijd is precies goed niet te snel ook niet te lang.
Binnenkort weer
Michael B.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Wij zijn al jaren een steeds terug kerende klant bij old pal ! Deze keer weer verrast door een heerlijk 3 gangen diner voor een ongelooflijke lage prijs.Ga zo door OLD PAL zeer enthousiaste bediening en gezellige inrichting zorgen voor een gezellige avond!