The Old Pal

Oostwaarts 4 2711 BB Zoetermeer Nederland Kaart

Over het restaurant The Old Pal

Duurzaam eetcafé The Old Pal

In de keuken van The Old Pal wordt alles vers bereid. Chef Kok Thieu is al vanaf 1996 werkzaam in de keuken en stelt elke seizoen een heerlijk menu samen samen met Sous Chef Sander. Dit koningskoppel vindt het een genot onze gasten dagelijks een maaltijd van goede kwaliteit voor te schotelen.
The Old Pal heeft zich achter het duurzaamheidsbeleid van de gemeente geschaard en serveert daarom alleen duurzame producten die goed zijn voor het milieu.

In een modern centrum is gebrek aan nostalgie. Met die gedachte zijn de stichters van The Old Pal te werk gegaan. Dat over de recycling van oude gebruikte materialen is nagedacht kunt u wel zien, maar dat achter elke plank of paneel een verhaal zit zult u waarschijnlijk niet weten.

Meer informatie over restaurant The Old Pal

Halte Stadhuisplein Randstadrail

Maandag t/m Donderdag 11:00 - 00:00
Vrijdag en Zaterdag 11:00 - 02:30

Natasja S.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Vriendelijke bediening en lekker eten. Fijn dat we niet gelijk een dessertkaart onder ons neus geschoven kregen toen we klaar waren met het hoofdgerecht maar even een kwartiertje 'rust'.
Bedankt voor de fijne avond
renee_9249 .
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Sjaak V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
diner2 .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Ronald D.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
We hebben allebei goed gegeten. Portie patat was precies goed en lekker. Gebakken aardappeltjes mogen wat donkerder. Vanillemascarpone met kersen was origineel en verrukkelijk! Zalm was prima, complimenten!
Maja V.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2017
wa.van.dijk .
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Het eten was prima, alleen de gemarineerde steak was aan de kleine kant. De tong daarentegen was royaal.
De frites en salade waren dik in orde.
Annemieke V.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Heerlijk gegeten voor een eerlijke prijs. Vlotte bediening in de ouderwets bekende inrichting van de Old Pal.
Gezellig druk!
zeeley V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Gezellige gelegenheid, Prima gegeten, vriendelijke bediening
Rebcca L.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Gezellig eetcafé
Prijs-kwaliteit verhouding prima
Vriendelijk personeel
AJRieff .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Was met de AH actie, alles goed geregeld en geen lange wachttijd.
Min puntje was een garnaal die in een carpaccio wrap zat?
Voor de rest alles top!
Kimsol .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Gezellige sfeer, fijne bediening , vriendelijk personeel en heerlijk gegeten . Alles goed verzorgd , grote porties. Alles top!
Brigitte K.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Wederom heerlijk gegeten in het gezellige cafe restaurant. Goede prijs kwaliteit verhouding. Bediening is goed en vriendelijk. werden bij ontvangst niet naar tafeltje geleid, maar verwezen. Verbeterpuntje.
Marja O.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Prima lunch gehad met de AH actie - het was een vast menu maar wel verrassend zeker het toetje was top!!
Incl. 4 consumpties kostte het ons € 11,30 p.p :) volgend jaar weer !
Richard V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Voor een alleszins redelijke prijs prima gegeten.
Bediening vriendelijk met voldoende aandacht voor de gasten.
Voor: Zalmbonbons met garnaaltjes, Hoofd: sliptong met salade en frites, Na: crème brulee, allen goed en met zorg bereid. Keurig een karafje water i.p.v. een over de top geprijsde fles. Zowel rode als witte wijn zeer acceptabel.
Kortom: Een aanrader en een dikke voldoende.
Wilma T.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Wij hadden onverwachts een vegetarisch persoon mee. Bij de high lunch die we reserveerden voor 4 personen was het niet mogelijk om hier een aanpassing voor te doen. Gelukkig at ze wel vis, dus 1 van de 4 soorten sandwiches paste wel in haar dieet. Ik vond dit weinig flexibel van het bedrijf. We hebben het wel gelijk aangegeven toen we binnen waren.
Roland L.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
AH actie. Te eenvoudig. Te duur. Geen welkom gevoel. Zalmbonbon is een kwak zalm met sla. Weinig creatief. Steak was mals en smaakvol. Friet en komkommer, te simpel. Vanillemascarpone met goedkope slagroom. Teleurstellend.
Marion K.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Een gelegenheid waarbij je van de kwaliteit niet te veel moet verwachten. Leuk voor een snelle hap. Geen restaurant maar meer een cafe, zo is ook de inrichting. Simpel eten; voorgerecht en hoofdgerecht vis of vlees snel gemaakt, beide met pluk sla en patat. nagerecht: kersen uit een potje met nietszeggend bolletje vanille fabrieksijs uit grootverpakking. Iedereen kan dit klaar maken, hoef je geen kok voor te zijn. Ik zou hier niet meer terug gaan.
Talboom .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Hier lunch met AH aktie genoten. Smakelijk tomatensoepje met breekbrood. Vier sandwiches, rijkelijk belegd met o.a. zalm, eiersalade. Had iets minder saus/mayonaise gebruikt kunnen worden, maar dat is persoonlijk. Het toetje met mascarpone, lange vingers en kersen was erg lekker. Je hebt het idee in een gezellige après ski hut te zitten. De kerstversiering mag nu wel de kast in.
Bert B.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Goede ontvangst, vriendelijke bediening, voldoende keuze op het AH menu, prima gerechten, kortom een geslaagde avond. Ga er zeker nog een keer terug.