The Old Pal

Oostwaarts 4 2711 BB Zoetermeer Nederland Kaart

Over restaurant The Old Pal

Duurzaam eetcafé The Old Pal

In de keuken van The Old Pal wordt alles vers bereid. Chef Kok Thieu is al vanaf 1996 werkzaam in de keuken en stelt elke seizoen een heerlijk menu samen samen met Sous Chef Sander. Dit koningskoppel vindt het een genot onze gasten dagelijks een maaltijd van goede kwaliteit voor te schotelen.
The Old Pal heeft zich achter het duurzaamheidsbeleid van de gemeente geschaard en serveert daarom alleen duurzame producten die goed zijn voor het milieu.

In een modern centrum is gebrek aan nostalgie. Met die gedachte zijn de stichters van The Old Pal te werk gegaan. Dat over de recycling van oude gebruikte materialen is nagedacht kunt u wel zien, maar dat achter elke plank of paneel een verhaal zit zult u waarschijnlijk niet weten.

Meer informatie over restaurant The Old Pal

I V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Carientje18 .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Top eten was gezellig goed personeel soep smaakte lekker romig en sandwitch waren gevarieerd. Prijs was goedkoop voor 2 personen.
Jennifer Z.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
De mascarpone met kersen als dessert was echt verrukkelijk. De steak vonden wij wat minder, hier zat weinig smaak aan. De pasta daarentegen was prima.
Hester H.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Genoten van de heerlijke zalmbonbons en de crème brûlée smaakte ook heel erg goed. De bediening is zeer vriendelijk. Een goed avondje uit bij the Old Pal.
Wil V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
aperitief met witte port en droge witte wijn, daarna voorgerecht heerlijke zalmbolletjes op bedje veldsla met geroosterd brood, partner prima uiensoep met lekker broodje, daarna iets te rouwe primesteak met lekker glas Merlot en partner twee prima sliptongen. Als dessert beiden vanille ijs met vers fruit.
Tot slot nog twee goede kopjes koffie samen inclusief een tonic voor € 50,40 dankzij het AH menu is zeker de moeite waard. Bedankt voor de gezellige avond!
Vera V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Wat een slechte ervaring. Het zou een high lunch moeten zijn, maar t voelde meer als een restjes-lunch. Op de soep met brood na viel alles tegen. Zelfs de verse muntthee was niet vers. Bediening rook naar rook, en wist niet wat ze ons voorschotelde. Brood was droog en het beleg was minimaal. Als laatste gang onrijp fruit met slagroom, verschrikkelijk. Niet voor herhaling vatbaar.
Sandra D.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
High lunch gereserveerd. Niet gezellig opgedekt zoals beloofd. Sandwiches op een bord rechtstreeks uit de ijskast. Zilverfolie zat er nog tussen. Beleg erg weinig. Alles teruggegeven en weggegaan. Kortom geen aanrader.
A V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Menukaart is zeer gevarieerd, het eten is zeer goed voorbereid, symphathieke bediening en de sfeer en inrichting is supergezellig!
Gonny V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Leuke tent, heerlijk gegeten en positief over de niet mega grote porties! Veel soortgelijke eetcafe's presenteren gerechten met veel te veel friet; dit was precies goed en we zijn geen kleine eters ;-)
Mutiara R.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Was een samengestelde lunch. Vooraf tomatensoep echt heerlijk, hoofdgerecht diverse broodjes met lekkernijen erop (broodjes kunnen iets verser) en als toetje fruit met slagroom.. Te lekker voor weinig!
Linea .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Gezellig eetcafé, erg lekker eten en zeer vriendelijke bediening. Aanrader!
Er werd goed rekening gehouden met het dieet van mijn man en er werd soepel omgegaan met de AH restaurant actie.
Astrid A.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Wat een ontzettend slechte bediening kregen wij. Niet alleen zaten we al 20 minuten te wachten voordat er iemand kwam (de zaak was verder nagenoeg leeg) Ook waren ze zeer onvriendelijk en betweterig. Toen we verder moesten en onze broodjes verzochten mee te nemen, kwam er een grietje aan de tafel met meeneembakjes, waarbij we de broodjes er zelf in moesten doen want het was anders te druk in de keuken. Dit vind ik erg onprofessioneel en onhygiënisch. Een cursus Sociale Hygiëne misstaat hier zeker niet !!!!
Carolien B.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Heerlijk gegeten! Vooraf: een salade Old Amsterdam, was goed belegd met kaas! Hoofdgerecht: gemarineerde primesteak: in tijden niet zo'n goede steak gegeten, zeer mals! Nagerecht: vanille mascarpone met kersen: had iets meer mascarpone in gemogen, maar toch lekker.
Goede en vriendelijke bediening! We komen zeker terug!
Ka V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Wij kwamen hier met de AH zegelkaart voor een lunch. Na plaats te hebben genomen, duurde het tenminste 20 minuten voordat iemand van de bediening ons zag zitten. Drankje besteld. En daarna gemeld dat we niet erg veel tijd hadden. Desondanks duurde het erg lang voordat de soep kwam. Die was prima. Bij het afhalen van de soepkom nog eens gemeld dat we maar een beperkte tijd hadden. De broodjes kwamen pas na een half uur! Het was niet erg druk, dus daaraan kan het niet gelegen hebben. Al met al zaten wij er al ruim een uur. We vroegen om de rest van de broodjes mee te mogen nemen. De serveerster kwam met een paar piepkleine bakjes aan en zei dat wij het brood er zelf maar in moesten doen, want de keuken had het druk (huh….?). Op onze vraag of er dan tenminste een cellofaantje overheen kon, keek zij bedenkelijk. We hadden geen tijd meer voor het dessert en vroegen of wij dat dan ook konden meenemen. Daarop moesten wij weer een hele tijd wachten, maar die tijd hadden wij niet meer. Dus zelf naar de kassa gelopen voor de rekening. De serveerster vroeg sarcastisch of wij verwachtten dat wij binnen een half uur konden lunchen? Wij hadden er 5 kwartier gezeten, dus van een half uur was geen sprake en wij hadden gemeld een beperkte tijd te hebben. Haar antwoord was dat zij altijd anderhalf uur uittrokken voor de lunch. En daarmee konden wij het doen. Dit is eens maar nooit meer in dit restaurant. Door hun houding en onwilligheid om mee te werken hadden wij in plaats van een gezellige lunch een heel vervelend uurtje! En dat kan niet de bedoeling zijn. Het eten was wel OK. Maar dat is maar 1 aspect. Door de slechte bediening was dit een zeer teleurstellende ervaring die bij ons een heel vervelend gevoel achterliet.
Jetais .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
De high lunch is geweldig en zoveel dat we 's avonds niet meer hoefden te eten. De tomatensoep is super. De sandwiches heerlijk en het verse fruit maakt het af. Kortom voor herhaling vatbaar,
Louisg .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Afgelopen maandag hebben mijn vrouw en ik genoten van een high lunch bij de Old Pal. Het betrof een aanbieding waarbij de high lunch voor 2 personen werd geserveerd voor de prijs van één. Wij waren zeer tevreden over hetgeen wij kregen. Een lekker soep met kanpperig brood en aioli. Diverse sandwiches en een vruchtencocktail met slagroom toe. Het was ruim voldoende en van goed kwaliteit. De bediening was zeer vriendelijk. de helft van de prijs was natuurlijk een leuke bijkomstigheid, maar het is de volle prijs ook zeker waard.
Bianca K.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Gezellige knusse tent met leuke verrassende AH lunch, soepje, 4 soorten sandwich en bakje vers fruit na. Wij vonden het een leuke tent met vriendelijke bediening en knusse sfeer
Joline54 .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
We hebben weer heerlijk sateh gegeten bij Old Pal. De beste sateh in Zoetermeer. De ontvangst was als vanouds hartelijk en het was gezellig.
S.leensma .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Het eten is van goede kwaliteit met voldoende keuze mogelijkheden (ook voor ons vegetariërs), de bediening is vriendelijk en de sfeer is goed. We zullen hier zeker weer terug gaan.