The Old Pal

Oostwaarts 4 2711 BB Zoetermeer Nederland Kaart

Over het restaurant The Old Pal

The Old Pal is een gezellig eetcafé waar je oude vrienden hebt en nieuwe vrienden maakt. In onze sfeervolle locatie kun je terecht voor een lekkere lunch, heerlijk diner of een gezellige borrel. The Old Pal is gelegen in het Stadshart van Zoetermeer op loopafstand van de randstadrail, Stadhuisplein en diverse parkeergarages en is daarom de ideale plek om af te spreken. In de keuken van The Old Pal wordt alles vers bereid. Chef Kok Thieu is al vanaf 1996 werkzaam in de keuken en stelt elk seizoen een heerlijk menu samen samen met Sous Chef Sander. Dit koningskoppel heeft er plezier in om onze gasten dagelijks van een lekkere maaltijd te voorzien.

Meer informatie over restaurant The Old Pal

Halte Stadhuisplein Randstadrail

Maandag t/m Woensdag 11:00 - 00:00
Donderdag: 11.00 - 01.00
Vrijdag en Zaterdag 11:00 - 04.00

pedie .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Lekker gegeten, vriendelijke bediening. Er waren wat problemen met de koeling was aan de temperatuur van het bier te merken. Vooraf gebeld omdat er sowieso een aanbieding liep die hetzelfde was als met AH restaurant spaaractie. Dus nu nog een spaarkaart over!
Hendrikus V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Vriendelijke bediening, nemen de tijd voordat het volgende gerecht op tafel.
Het eten was goed verzorgt en lekker.
Ik was er voor de tweede keer , net zo goed als de eerste keer.

Ga zo door. Henk van Kuijen.
J. K.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Zeer goed en voordelig gegeten. Het was zeer gezellig en goed gevuld in een toch wat rustigere periode zo met de vakantie. Eten was goed.
PicoBelloRob .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Knus restaurant. Veel keuze uit de menu´s met AH/bonnetjeskaart. Heerlijk gegeten! De bediening was vriendelijk en ook het tempo van het serveren van het drie/gangenmenu was goed op elkaar afgestemd. Aanrader dus !
renee_9249 .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Heerlijk gegeten met mijn kleinzoon. Gerechten kwamen niet te snel. Gezellig en vriendelijke bediening.
Zalmbonbon was heerlijk, slibtongetjes lekker krokant gebakken en het toetje van kletskoppen met kaneel ijs een aanrader.
Annemarie V.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Lekker gegeten en buiten kunnen zitten. Doordat het wat druk was, duurde het even, maar dat was geen probleem.
Niet duur en heerlijk eten. Porties waren ook goed!
Ik kom zeker nog een keer terug
Anneke J.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
we hebben heel lekker gegeten in een sfeervolle omgeving van het eetcafeetje. veel houtwerk in het interieur, Vriendelijke bediening, zeker aan te bevelen.
Will V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Een speciale AH-kaart met voor ieder was wils. Het eten wordt goed bereid en opgediend met creativiteit. Goede prijs/kwaliteitsverhouding. Zeer vriendelijk personeel en een sfeervolle ambiance.
Ton D.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
De bediening was zeer attent, we hebben genoten. De inrichting wordt steeds aantrekkelijker.
Gaan we zeker meerdere keren doen.
jannykorte .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Heerlijk gegeten met de AH-bonnen aktie.... Gezellige bediening en de keuken is zeker niet zuinig met de porties, je kon ook nog bijvragen. Een aanrader en wij komen zeker terug !!
Ingrid R.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Heerlijk gegeten met onwijs gezellige muziek op de achtergrond. Bediening was snel er zeer beleefd. Ga zo door. Wij komen zéker terug
Truus K.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Door de AH restaurantactie en goede recensies hebben wij bij The Old Pal gereserveerd. Het was voor ons de eerste keer. Altijd een verrassing, maar vriendelijke en goede bediening. Gezellige sfeer en heerlijk gegeten. Een absolute aanrader!!!!!!
Willy G.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Ik vind The Old Pall een gezellig, warm ingericht restaurant, met een vriendelijke bediening en goed eten.
Waar wij geregeld gaan eten.
bendina .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
We hebben ontzettend genoten lekker eten leuke bediening en het ging niet te snel en je werd niet gelijk weg gekeken als je klaar was
diana_gossen .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Heerlijk gegeten, goede porties, alles vers! alleen de muziek ietsiepietsie te hard we zijn 82 en 65.
komen snel weer terug!! vr.gr.Diana.
Ina P.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Heerlijk gegeten bij Old Pal met vrienden Genoeg te kiezen bij het keuzemenu
Het opgediende gerecht was een lust voor je oog.Dikke pluim hiervoor
Personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam
Komen zeker weer terug
Paul R.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Het voorgerecht (zalmrolletjes) was subliem, het hoofdgerecht (Prime Steak) idem dito, had ietsje meer mogen zijn.
Het nagerecht (Mont Blanc ijs met advocaat) verrukkelijk! Dit alles op een vriendelijke, correcte wijze geserveerd.
Ondanks de warme dag heerlijk gezeten op het buitenterras. Topavondje weer gehad bij jullie, bedankt personeel van The Old Pall!
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Na een hartelijk ontvangst van een zeer vrolijke dame, een tafeltje op het terras genomen.
Wij hadden een high lunch, en deze was erg lekker, en leuk geserveerd. Al met al top!
Ludi H.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Prima gelegenheid om te dineren. Zij hebben ook goed rekening gehouden met een dieet. En met een mogelijkheid tot verandering in een gerecht dat was geen probleem.
E. V.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Wij hebben 6juli 2017 heerlijk gegeten bij de Old Pal het eten was voortreffeliijk en de bediening was gezellig en attent. Een echte aanrader.