The Old Pal Zoetermeer

Oostwaarts 4 2711 BB Zoetermeer Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 34.5€

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

• Voorgerechten
    • Onze beroemde Italiaanse tomatensoep
      Bombe van carpaccio van ossenhaas
      Moeders zalmbonbons
    • Gemarineerde sukadesteak
      De beroemde Old Pal kipsaté
      Oma's pannetje draadjesvlees
      Gebakken zeebaarsfilet
      Ketjaprijst uit de wok (vega)
      Black angusburger
  • Nagerechten
    • Luchtige vanille-mascarpone
      Brownie
      Creme brulee
      Dame blanche
      Koffie of thee met bonbon

Over het restaurant The Old Pal Zoetermeer

The Old Pal is een gezellig eetcafé waar je oude vrienden hebt en nieuwe vrienden maakt. In onze sfeervolle locatie kun je terecht voor een lekkere lunch, heerlijk diner of een gezellige borrel. The Old Pal is gelegen in het Stadshart van Zoetermeer op loopafstand van de randstadrail, Stadhuisplein en diverse parkeergarages en is daarom de ideale plek om af te spreken. In de keuken van The Old Pal wordt alles vers bereid. Chef Kok Thieu is al vanaf 1996 werkzaam in de keuken en stelt elk seizoen een heerlijk menu samen samen met Sous Chef Sander. Dit koningskoppel heeft er plezier in om onze gasten dagelijks van een lekkere maaltijd te voorzien.

Meer informatie over restaurant The Old Pal Zoetermeer

• Datum van je bezoek: 21 jan. 2019
Zeer vriendelijke bediening.
Jilly J.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2019
Gisteren met een vriendinnetje wezen eten. Normaal nemen wij altijd de saté schotel, dit keer namen wij de slibtongetjes. Verrukkelijk waren ze. Complimenten aan de kok, bediening weer in 1 woord super.
John B.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2019
leuke en vlotte bediening. kijken regelmatig of het naar wens gaat. Prima restaurant.
Una V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2019
We hebben een heerlijke lunch gehad. Het eten was goed. Een klein foutje werd snel en vriendelijk hersteld. De bediening was oprecht vriendelijk en service gericht.
Eric G.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2019
Bediening was uiterst vriendelijk en kordaat. Gebruik gemaakt van het aktiemenu. Hele gezellige goede start van een theateravond
José P.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2019
Zeer sfeervol, prettige bediening en heerlijk eten! Puntjes voor verbetering: Bij het raam zitten is een beetje koud (tocht) en de traptreden zijn erg smal. Maar echt een hele leuke avond gehad!
Tiny L.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2019
Het eten was lekker.
Ruby V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2019
Heerlijk gegeten, ruime keus voor een AH actie menu, zeer vriendelijke bediening en alles was mogelijk. Gezellige avond gehad, was top
Jilly J.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2019
We komen er nu bijna wekelijks en het blijft iedere keer geweldig. Zaterdagavond vinden wij het gezelligst. Goede sfeer en fijne personeel.
Rebecca L.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2019
Weer eens lekker gegeten
Leuke sfeervolle omgeving
Vriendelijke bediening
Goede prijs/ kwaliteit verhouding
Cora L.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2019
Woensdag 9 januari jl. heerlijk gegeten met 4 vriendinnen. Voorgerecht bestond uit gevulde zalmrolletjes en tonijnsalade. Was erg lekker. Hoofdgerecht was schol en angusburger met salade en onbeperkt frietjes. Mascarpone toetje was ook heerlijk. De bediening van heel goed en er werd veel aandacht aan ons besteed. Onze Complimenten gaan uit naar Uzziyyah????????
Ada V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2019
Prima gegeten en vriendelijke bediening.
T B.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
Gezellige sfeer alleen waar wij zaten....op de verhoging...is de ruimte tuseen de tafels wat krap waardoor het met de stoelen wat lastig is.
Herma V.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2019
Jammer dat we naar 2 verschillende tafels werden gebracht. Hierdoor zaten we (onze vrienden en wij) in verschillende ruimtes 20 minuten op elkaar te wachten, zonder dat we dat van elkaar wisten.
Lisa B.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2019
Eten was heerlijk.
Service had iets vriendelijker gemogen.
Ruimte is gezellig maar erg krap. Je zit met je stoel tegen de stoel van andere gasten.
Diana H.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2018
Het eten was heerlijk. Bediening was aardig. Maar geen tijd om 2de ronde drinken op te nemen. Dus maar 1 drankje genomen. We hadden iemand met lactose intolerantie bij ons en daar werd niet echt actief actie op ondernomen. En een aangepaste kaart voor een vaste prijs, jammer, zo leer je het restaurant niet echt kennen.
Kortom het eten was lekker, maar ik zal niet zo gauw meer terug gaan.