The Old Pal Zoetermeer

Oostwaarts 4 2711 BB Zoetermeer Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 34.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Onze beroemde Italiaanse tomatensoep
      Bombe van carpaccio van ossenhaas
      Moeders zalmbonbons
    • Gemarineerde sukadesteak
      De beroemde Old Pal kipsaté
      Oma's pannetje draadjesvlees
      Gebakken zeebaarsfilet
      Ketjaprijst uit de wok (vega)
      Black angusburger
  • Nagerechten
    • Luchtige vanille-mascarpone
      Brownie
      Creme brulee
      Dame blanche
      Koffie of thee met bonbon

Speciale deals

-20% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant The Old Pal Zoetermeer

The Old Pal is een gezellig eetcafé waar je oude vrienden hebt en nieuwe vrienden maakt. In onze sfeervolle locatie kun je terecht voor een lekkere lunch, heerlijk diner of een gezellige borrel. The Old Pal is gelegen in het Stadshart van Zoetermeer op loopafstand van de randstadrail, Stadhuisplein en diverse parkeergarages en is daarom de ideale plek om af te spreken. In de keuken van The Old Pal wordt alles vers bereid. Chef Kok Thieu is al vanaf 1996 werkzaam in de keuken en stelt elk seizoen een heerlijk menu samen samen met Sous Chef Sander. Dit koningskoppel heeft er plezier in om onze gasten dagelijks van een lekkere maaltijd te voorzien.

Meer informatie over restaurant The Old Pal Zoetermeer

Halte Stadhuisplein Randstadrail

Maandag t/m Woensdag 11:00 - 00:00
Donderdag: 11.00 - 01.00
Vrijdag en Zaterdag 11:00 - 04.00

Jouw recensie over het restaurant The Old Pal Zoetermeer

Bren V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Leuke inrichting. Salade voorgerecht vd AH actie heel goed en smaakvol. Steak was goed, met af en toe een spier erin, kon beter. Van partner wel goed. Nagerecht: mascarpone met langevingers en kersen was heerlijk..
Volgende keer zonder AH actie.
Jeroen T.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Het personeel doet het ijs met de hand in de frisdrank. Niet erg fris omdat de handen geen 1 keer gewassen worden en er van alles wordt vastgepakt. Een klein bakje friet en salade moet gedeeld worden met zijn tweeën. De porties lijken steeds kleiner te worden. We zijn niet met een vol gevoel vertrokken na een 3 gangen menu. Jammer...
hvanvliet1 .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
we hadden een schnitzel maar die was slap en niet lekker de biefstuk had een bij smaakje de spareribs waren wel heel lekker .
er vlogen wat fruitvliegjes rond en er liep ineens een muis rond .
annemiek C.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2018
Wij hadden het Actie menu. Prima eten voor die prijs. De beloofde bonbon bij de koffie was geen bonbon maar een gewoon "fabrieks-chocolaatje". Dat was het enige jammere. Verder alles prima en dus een aanrader
John K.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Gerechten waren erg lekker. Bij het toetje (Brownie met vanille ijs) werd alleen een lepeltje gegeven. Het was fijn geweest als er ook een vorkje bij gegeven was. Na het nagerecht was er geen aandacht meer voor ons en hebben we na lange tijd wachten de aandacht moeten trekken om koffie en thee te bestellen. Toch waren de gerechten zo lekker dat we binnenkort nog een keer gaan.
Greetje C.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Wij moesten heel erg lang wachten tussen het voorgerecht en hoofdgerecht, dat was niet leuk. We dachten echt dat ze ons vergeten waren.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Vrijdag op culinair geweest. Geholpen door een leuke spontane lachse serveerster. Heerlijke rose en ik ging voor een sate. Ruime portie met lekkere satesaus. We zijn aardig in de watten gelegd door onze serveerster en ze maakte ons gezelschap flink aan het lachen. Zeker voor herhaling vatbaar.
dCvC .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
Gezellig dineren bij de Old Pal, we hebben heerlijk gegeten en de service is prima.
Er waren wat problemen met de dinerkaart maar dat heeft de Old Pal goed opgelost.
Daarvoor een echte pluim!!
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Wij hebben lekker en goed gegeten en de sfeer was prima. Jammer alleen dat wij niet buiten konden zitten ondanks dat ik 'smiddags had gebeld en werd aangegeven dat dat niet hoefde. Verder geen opmerkingen.
Lonneke G.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2018
Het was niet druk, er zat een tikkie te lang tijd tussen hoofgerecht en toetje, wij verhuisden echter van binnen naar buiten, het rookgedeelte afgeschermd met 2 klapdeuren, goede vondst, waardoor overzicht op terras wel minder wordt, er ging nl een stel naast ons zitten, die na een kwartier weer weggingen zonder geholpen te zijn.
Eten is perfect, we hadden het actiemenu a € 17,25 maar de keuze is te groot dat je gewoon nog een keer moet gaan. Dus tot gauw Old Pal.
Sjoerd L.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2018
Ik kan alleen maar zeggen: een prima, sfeervol restaurant met uitstekende gerechten en heel vriendelijke bediening.
Mtv63 .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2018
Prijs / kwaliteit verhouding zeer goed . Goede kaart voor ieder wat wils . Altijd lekker eten en een gemoedelijke sfeer .
1janinep .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2018
We hebben lekker gegeten. De ontvangst en de bediening waren zeer vriendelijk. En het geluidsniveau was goed, hoewel we toevallig net onder de speakers zaten
Angela K.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Altijd goed eten , gezellige vriendelijke bediening in een fijne atmosfeer met fijne muziek op de achtergrond zodat je normaal een gesprek kunt voeren en dat alles tegen een leuke prijs.We komen graag regelmatig terug voor de lunch of diner.
bolletje1969 .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Prima gegeten en vriendelijke bediening. De vloer waar we zaten was dusdanig oud en versleten dat we wanneer er langs onze tafel gelopen werd helemaal heen en weer gingen op onze stoel. Verder zakte mijn stoelpoot in een grote kier in de vloer weg. Dit zal met wat achterstallig onderhoud te maken hebben. Voor de rest sfeervol restaurant.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Leuk restaurantje, eten smaakte goed! Bediening kwam vaak langs om er voor te zorgen dat alles naar wens was.
Madelon G.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
We waren vroeger als dat we hadden gereserveerd maar dat was geen probleem. We hebben heerlijk buiten kunnen zitten om te eten. Aardige bediening en lekker eten voor een goede prijs
Astrid G.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2018
De lift was kapot mijn moeder die heel slecht ter been is werd goed geholpen, bediening er vriendelijk.
We hebben lekker gegeten, en de prijzen zijn best te doen!
Elisabeth V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
Op het terras prima gezeten.
Met de bestelling van het eten (brood vooraf en hoofdgerechten) ging wat mis omdat het brood nog niet was gekomen toen het hoofdgerecht kwam. Prima opgelost door een drankje van het huis te krijgen.
Hoofdgerecht sate was zoals verwacht prima. De veganistische pita pizza doet bij het lezen van de kaart wat anders dan je krijgt (gegrilde pita broodjes met een beetje groente, hoe de pizza in de beschrijving komt is niet bekend).
Toetjes waren prima, het laatste drankje dat was besteld bij afleveren van de toetjes is nooit meer gekomen (stond ook niet op de rekening vermeld dus wat dat betreft geen probleem).
Al met al een matig tot voldoende score, wellicht was het net een 'off day' en is het op andere dagen anders. Maar van wat wij zagen kunnen er makkelijk wat zaken aangepast worden om de beleving van de klant te verbeteren.
Sonja M.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Gezellige sfeer, vriendelijke bediening en heerlijk voorgerecht (proeverij). Moesten wat lang op drinken en eten wachten ondanks aangegeven te hebben dat we nog naar het theater gingen.