The Old Pal Zoetermeer

Oostwaarts 4 2711 BB Zoetermeer Nederland Kaart

Speciale deals

-20% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant The Old Pal Zoetermeer

The Old Pal is een gezellig eetcafé waar je oude vrienden hebt en nieuwe vrienden maakt. In onze sfeervolle locatie kun je terecht voor een lekkere lunch, heerlijk diner of een gezellige borrel. The Old Pal is gelegen in het Stadshart van Zoetermeer op loopafstand van de randstadrail, Stadhuisplein en diverse parkeergarages en is daarom de ideale plek om af te spreken. In de keuken van The Old Pal wordt alles vers bereid. Chef Kok Thieu is al vanaf 1996 werkzaam in de keuken en stelt elk seizoen een heerlijk menu samen samen met Sous Chef Sander. Dit koningskoppel heeft er plezier in om onze gasten dagelijks van een lekkere maaltijd te voorzien.

Meer informatie over restaurant The Old Pal Zoetermeer

1janinep .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2018
Angela K.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Altijd goed eten , gezellige vriendelijke bediening in een fijne atmosfeer met fijne muziek op de achtergrond zodat je normaal een gesprek kunt voeren en dat alles tegen een leuke prijs.We komen graag regelmatig terug voor de lunch of diner.
bolletje1969 .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Prima gegeten en vriendelijke bediening. De vloer waar we zaten was dusdanig oud en versleten dat we wanneer er langs onze tafel gelopen werd helemaal heen en weer gingen op onze stoel. Verder zakte mijn stoelpoot in een grote kier in de vloer weg. Dit zal met wat achterstallig onderhoud te maken hebben. Voor de rest sfeervol restaurant.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Leuk restaurantje, eten smaakte goed! Bediening kwam vaak langs om er voor te zorgen dat alles naar wens was.
Madelon G.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
We waren vroeger als dat we hadden gereserveerd maar dat was geen probleem. We hebben heerlijk buiten kunnen zitten om te eten. Aardige bediening en lekker eten voor een goede prijs
Astrid G.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2018
De lift was kapot mijn moeder die heel slecht ter been is werd goed geholpen, bediening er vriendelijk.
We hebben lekker gegeten, en de prijzen zijn best te doen!
Elisabeth V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
Op het terras prima gezeten.
Met de bestelling van het eten (brood vooraf en hoofdgerechten) ging wat mis omdat het brood nog niet was gekomen toen het hoofdgerecht kwam. Prima opgelost door een drankje van het huis te krijgen.
Hoofdgerecht sate was zoals verwacht prima. De veganistische pita pizza doet bij het lezen van de kaart wat anders dan je krijgt (gegrilde pita broodjes met een beetje groente, hoe de pizza in de beschrijving komt is niet bekend).
Toetjes waren prima, het laatste drankje dat was besteld bij afleveren van de toetjes is nooit meer gekomen (stond ook niet op de rekening vermeld dus wat dat betreft geen probleem).
Al met al een matig tot voldoende score, wellicht was het net een 'off day' en is het op andere dagen anders. Maar van wat wij zagen kunnen er makkelijk wat zaken aangepast worden om de beleving van de klant te verbeteren.
Sonja M.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Gezellige sfeer, vriendelijke bediening en heerlijk voorgerecht (proeverij). Moesten wat lang op drinken en eten wachten ondanks aangegeven te hebben dat we nog naar het theater gingen.
floor H.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2018
Het was een geweldigen ervaring. Ga dit zeker nog een keer doen. De soep was heerlijk en niet te vergeten het toetje geweldig.
Rose G.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2018
heerlijk gegeten, vriendelijke jongeman in de bediening. en absoluut niet duur! wij hadden zeker een geslaagde avond. zeker die bonbon!
E. V.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
The old Pal is een gezellig restaurant waar we graag komen.
Het eten is altijd goed en netjes opgediend.
Goede en vriendelijke bediening.
Maryanne K.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Heerlijke saté. Goede en vriendelijke bediening. Jammer was dat een van onze vrienden haar salade iets anders wilde aanmaken, maar dat er in het hele restaurant geen olie en azijn voorhanden was. Maar ‘t heeft gesmaakt en het was gezellig.
Fred W.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2018
Helemaal tevreden met Old Pall.
Voorgerecht een zalmbonbon, heerlijk.
Hoofdgerecht een sukadesteak, top.
Nagerecht ijs, was heerlijk.
Nancy V.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2018
Was echt heerlijk en fijne bediening
arie B.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
heerlijk restaurant met goede en leuke bediening.
gaan regelmatig hierheen.
heerlijk eten en prima sfeer.
prijs kwaliteit verhouding is uitstekend
Sandy W.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
De service is echt uitstekend! Het eten was lekker. De broodjes heerlijk vers. Een echte Aanrader. We hadden een heerlijk plekje buiten.
Carla C.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
We hebben heerlijk gegeten. Het voorgerecht was al van een redelijk formaat en het hoofdgerecht was ook meer dan voldoende. Eten werd netjes op het bord gepresenteerd.
Rebecca L.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2018
Met de hele familie gegeten, was gezellig en lekker gegeten
gmdelang .
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
Wij hebben lekker gegeten in de old pal. De inrichting is erg gezellig en geeft een huiselijke sfeer. Bediening was aardig en correct
Andrea V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Was ok. Groente vers en erg lekker, service weg goed. Teveel vlees... voor mij dan.