The Old Pal Zoetermeer

Oostwaarts 4 2711 BB Zoetermeer Nederland Kaart

Speciale deals

-50% op de Rekening

Over het restaurant The Old Pal Zoetermeer

The Old Pal is een gezellig eetcafé waar je oude vrienden hebt en nieuwe vrienden maakt. In onze sfeervolle locatie kun je terecht voor een lekkere lunch, heerlijk diner of een gezellige borrel. The Old Pal is gelegen in het Stadshart van Zoetermeer op loopafstand van de randstadrail, Stadhuisplein en diverse parkeergarages en is daarom de ideale plek om af te spreken. In de keuken van The Old Pal wordt alles vers bereid. Chef Kok Thieu is al vanaf 1996 werkzaam in de keuken en stelt elk seizoen een heerlijk menu samen samen met Sous Chef Sander. Dit koningskoppel heeft er plezier in om onze gasten dagelijks van een lekkere maaltijd te voorzien.

Meer informatie over restaurant The Old Pal Zoetermeer

Halte Stadhuisplein Randstadrail

Maandag t/m Woensdag 11:00 - 00:00
Donderdag: 11.00 - 01.00
Vrijdag en Zaterdag 11:00 - 04.00

Jouw recensie over het restaurant The Old Pal Zoetermeer

Leo B.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Heerlijk gegeten. De kaart was uitgebreid en de kwaliteit prima!
Een gezellig eetcafé met een Engelse uitstraling.
Rosalie H.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
Sfeervolle zaak, al geheel in kerstsfeer. Eten erg lekker. Leuke actie met 50% korting op de rekening. Vlotte en gezellige bediening
Jaqueline S.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Degene die ons deel moest bedienen, was veel andere dingen aan het doen. En ze ging af en toe roken, terwijl wij echt lang moesten wachten! Maar ze waren wel heel aardig. Goed eten en een heel leuke inrichting.
Jonathan P.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Leuke aankleding, gezellige sfeer.
Biefstuk was lekker, maar niet bijzonder. Gewoon prima.
Bediening vond ik wat tegenvallen. De dame die ons bediende straalde niks vrolijks uit, en miste enthousiasme.
Anne K.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Heerlijk gegeten bij The Old Pal met het gezin. Er is overal wat te zien, dus de mobieltjes bleven in de zak. Gezellig sfeer, fijn personeel (hoewel je soms lang moest wachten tot er iemand kwam). Goede kwaliteit van ingrediënten. Vooraf carpaccio en breekbrood. Bij de carpaccio een dikke klodder heerlijke dressing die je zelf moet verdelen, en toast ipv brood erbij, maar het was erg lekker. De kruidenboter is meer een crème, een klein minpuntje. Hoofdgerecht de prime rib. Excellent gebakken, je mes schoof er doorheen als warme boter! Lekkere saus/jus. Tafelgenoten hadden oma's stoofschotel. Die had wel wat langer op mogen staan, het vlees viel nu niet uiteen. Lekker met rode kool, zelf gebakken aardappeltjes. Salade was vers met een fijne dressing (hoewel wat veel).
Conclusie: goede plek om met het gezin te gaan eten. Heerlijke no-nonsense gerechten die je maag vullen en waar je blij van wordt. Ik ga zeker nog eens terug!
hens B.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
we hebben met z'n vieren heerlijk gegeten in een restaurant met een gezellige ambiance.ontzettende leuke bediening. Was top. 3 gangen menu goed advies en geen gezeur iedere 5 minuten of we wat wilde drinken. konden ook zelf de snelheid van de gangen doorgeven. kortom een aanrader
Anneke K.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Voor mensen die slecht te been zijn, kunnen de op en afstapjes problematisch zijn
Agaath V.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Mijn vriendin en ik hebben het heel goed naar ons zin gehad. Fantastische bediening ook. Het eten was uitstekend!
keesfred .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Een gezellige en knusse eetgelegenheid waar je lekker en betaalbaar kunt eten. Er hangt een gemoedelijke sfeer en de prijs/kwaliteitsverhouding is prima
Marjolein D.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Lekker gegeten. Leuke deal met de 50% actie.
Sonja S.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Wij komen regelmatig bij The Old Pal, het eten is goed, de sfeer is goed. Ik ging reserveren op iens en zag 50% korting, dus dat was mooi. Ook had ik yums gespaard met online reserveringen en kreeg ik nog eens 10 euro korting. Had ik die kortingen maar nooit gebruikt :(
De ontvangst was koeltjes. Vrij lang wachten op een broodmandje. Ruim 2 uur nadat we binnen kwamen kregen we ons hoofdgerecht dat eerst bij de buren op de tafel had gestaan. Vergissing is menselijk, maar een vriendelijke lach maakt een hoop goed. Helaas was er geen lach, geen vriendelijk woord. Bij het afrekenen zei mijn man dat het bedrag niet klopte; hij kreeg een kattige opmerkingen dat hij al 50% korting had. Na overleg met een manager ging de 10 euro er alsnog af. Lieve mensen van The Old Pal: ik snap dat we voor weinig geld gegeten hebben, maar de korting was jullie idee. Niet het onze. In plaats van mensen trekken met een leuke korting, jaag je ze weg door de onvriendelijke bediening.
Silvia V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Gezellig bruin eetcafé, leuke sfeer en gezellig druk. Het eten is van prima eetcafékwaliteit, gewoon lekker. En met de Iens-actie ook goed geprijsd. Als toetje hadden wij een heerlijk smeltend chocoladetaartje met ijs.
Rinny B.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Zeer goede kwaliteit eten, meer dan voldoende zelfs voor een grote eter. Geen restaurant waar je langdurig gaat zitten eten, de sfeer is die van een pub; Levendig.
Patricia S.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Alles was naar wens , vriendelijke ontvangst.
biancaweijers .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Leuk, knus cafe restaurant. Heerlijk wildmenu van 3 gangen voor 23,50. Goed gegeten. We moesten op tijd bij het theater zijn en daar werd keurig rekening mee gehouden.
Saskia F.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Heerlijk gegeten!
Nicole B.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
Een maand geleden heb ik met mijn partner bij The Old Pal gegeten. Dat is zo goed bevallen dat ik nog een keer heb gereserveerd, deze keer met een vriendin van me. Helaas was bij het reserveren niet doorgekomen dat ik een 3 gangenmenu had gereserveerd.
Tijdens het bezoek was mijn kaasfondue vergeten, dus we hebben lang op ons voorgerecht moeten wachten. Ook nadat het nagerecht was afgeruimd, werd er niet meer gevraagd of we iets wilden drinken, of dat we koffie wilden of iets dergelijks. Een beetje jammer!
Barbara C.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2017
Gezellig gegeten bij The Old Pal. Sfeervolle knusse inrichting, goede bediening en lekker eten!!
Jakob G J.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Je krijgt echt waar voor je geld. Bediening is goed, eten is goed en het wachten wordt zeer correct opgelost.
leokooter .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Kleinschalig leuk ingericht restaurant. Op een goede manier een kleine ruimte zo ingericht dat er veel gasten hier kunnen vertoeven, zonder erg veel last van elkaar te hebben.