The Old Pal Zoetermeer

Oostwaarts 4 2711 BB Zoetermeer Nederland Kaart

Speciale deals

-50% op de Rekening

Over het restaurant The Old Pal Zoetermeer

The Old Pal is een gezellig eetcafé waar je oude vrienden hebt en nieuwe vrienden maakt. In onze sfeervolle locatie kun je terecht voor een lekkere lunch, heerlijk diner of een gezellige borrel. The Old Pal is gelegen in het Stadshart van Zoetermeer op loopafstand van de randstadrail, Stadhuisplein en diverse parkeergarages en is daarom de ideale plek om af te spreken. In de keuken van The Old Pal wordt alles vers bereid. Chef Kok Thieu is al vanaf 1996 werkzaam in de keuken en stelt elk seizoen een heerlijk menu samen samen met Sous Chef Sander. Dit koningskoppel heeft er plezier in om onze gasten dagelijks van een lekkere maaltijd te voorzien.

Meer informatie over restaurant The Old Pal Zoetermeer

Marissa V.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Sylvia M.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Old Pal komen wij al jaren, met zelfde eigenaar. Erg gezellig, goede bediening, goede prijs kwaliteit verhouding. Echt aanrader!!
Lilian T.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Mevrouw K.
Marjolein D.
Jacques V.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Gebruik gemaakt van een aanbieding van Social Deal. Zaak zat vrijwel vol. Keuze uit een deel van de menukaart. Vooraf Carpaccio van ossenhaas. Vlees leek meer op serranoham dan op ossenhaas. Overigens wel smakelijk. Hoofdgerecht sliptong en spiesjes van pepersteak. Hierbij een salade en (ongezouten - prima) frietjes. Gerechten goed, frietjes wat papperig. Nagerecht Dame Blanche (teleurstellend met nep chocola) en koffie. Leuk eetcafé voor een snelle hap. Bediening vriendelijk, maar bij vlagen wat vrijpostig. Interieur zeer aantrekkelijk met diverse gezellige hoekjes.
Suzanne P.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
De high lunch was echt heerlijk!
Alleen de inrichting mag wel een keer vernieuwd aangepakt worden de toiletten ook worden smoezelig omdat het oud is
Michiel V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Lekker gegeten voor een prima prijs! Dit blijft altijd een gezellig plekje. Zeker voor 2 tot 4 personen een leuke en knusse plek om te eten!
Louis G.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
Wij hebben prima gegeten en we kregen een goede service. De bediening was vriendelijk. Wij komen graag terug bij The Old Pal.
Carla S.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
We hebben heerlijk gegeten. Het ontvangst erg hartelijk. Komen zeker terug.
Lekker ongedwongen en alles op een heerlijk rustig tempo.
Angela K.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Super vriendelijke service , de high lunch is lekker eten voor prima prijs,een echte aanrader in een gezellige goede sfeer
Mirtje1602 .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2018
Reservering was helaas niet doorgekomen, maar ze hadden wel een tafeltje voor ons. Verder heerlijk gegeten, goede bediening.
Marina S.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2018
Opzich een prima avond gehad bij The Old Pal met mijn familie. Alleen jammer dat ik speciaal heb gebeld om door te geven dat er een jarige mee zou eten en toen werd mij verteld dat die gratis mocht mee eten maar vervolgens bij t afrekenen het volledige prijs moeten betalen...
Marina S.
S V.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
borden hadden schooner gekund, aangegeven en het zou met de keuken opgenomen worden.
eten was prima. tomaten soep was erg lekker.
anne.toet88 .
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
We waren al een tijd niet meer bij The Old Pal geweest. Bij binnenkomst moesten wij best lang wachten voor wij begroet werden. Eten en drinken kwam goed op tijd. Eten was prima (vis), niet heel bijzonder, de patat was erg lekker.
N.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Prima eetgelegenheid, waar een rustig muziekje op de achtergrond aanwezig is en een erg prettige/vriendelijke bediening.
Elja O.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Eerste toegewezen tafeltje was echt te klein voor 2 borden (en voor onze knieën, en zo groot zijn we ook weer niet).
Gelukkig werd t opgelost met een andere tafel.
Harry H.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Carpaccio komt uit de diepvries, was ook nog aan de oude kant daar door.
spareribs buitenkant erg uitgedroogd, aan de zoute kant
stoofpotjes prima
Er valt dus best nog wat te verbeteren.
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Wat een drama! de bediening rende, eten en drinken werd bijna op tafel gesmeten. dieetwensen ivm allergie werden verkeerd opgevolgd, met resultaat dat het eten terug moest. Vervolgens was het vlees doorbakken. De bediening vroeg of alles naar wens was, waarna ik mij beklag deed. Ze gaf aan dat dat jammer was maar ze deed haar best. Vervolgens vroeg ze 3 minuten later weer of alles naar wens was... je gaat gezellig uit eten en verwacht een leuke avond te hebben. Je wilt niet binnen een uur buiten staan en 65 euro af moeten rekenen.