The Old Jazz

Aert van der Goesstraat 7 2582 AH Den Haag Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant The Old Jazz

Fairtaster .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2015
Eigenlijk was ik onderweg naar een restaurant in dezelfde staart als de Old Jazz, maar het terras zag er gezellig uit dus ik ben hier een plaatsje gaan nemen. De kaart ziet er eenvoudig uit, de prijzen zijn laag, dus ik verwachtte ook echt een café biefstukje. Ik was echter aangenaam verrast, want wat ik kreeg oversteeg mijn verwachtingen ten zeerste.
De biefstuk was netjes getrancheerd op een bedje van verse warme groenten met daarbij lekkere aardappeltjes in de schil en een heerlijke pepersaus. De biefstuk was super mals en perfect medium gebakken. Ik kreeg toch nog zin in een desert en ook dat was om te smullen. De creme brulee was erg goed, en voorzien van een bolletje ijs en slagroom. Ik had nog zin in koffie en ook die was prima!

De bediening was snel en zeer vriendelijk. De ideale plek voor een heerlijk diner, maar ook zeker voor een gezellig drankje.

De Old Jazz heeft een vaste klant erbij (als ik in Den Haag ben)
Stephan V.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2015
Gezellig personeel en de tent heeft een leuke uitstraling.

Hier de hele avond gezeten na het eten en een leuke tijd gehad (en een gratis shotje!).

Het eten was simpel, maar prima! Zeker een aanrader!
S. K.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2015
Gezellig eetcafe met prima eten. Voor de prijs krijg je hier een prima sateetje of schnitzel, of een ander 'standaard' gerecht. Je moet er geen culinaire hoogstandjes verwachten, maar gewoon een prima simpele maaltijd. Bediening en service is prima. Alleen het tafeltje praktisch onder het uitgeefluik van de keuken mag een ander plekje krijgen.
Mymiranda .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2014
Afgelopen week hebben wij weer eens in the old jazz gegeten. Het eten was heerlijk ( fish & chips en spareribs ) en de bediening vriendelijk en attent.
Het is en blijft een leuke zaak.
Michael T.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2014
Gezellig eetcafé waar je waar voor je geld krijgt. Het begon iets minder omdat we verse muntthee wilden, maar de munt op was. Toen wilden de sateh van varkenshaas eten, maar de varkenshaas was op. Enfin, we zijn voor de schnitzel en reuze burger old Jazz gegaan. Vooraf hadden we garnalen in knoflookolie. Erg smakelijk. Gezellig terras, helaas niet verwarmd. Zeer vriendelijke bediening. We komen zeker terug.
Rob C.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2014
Gezellig eetcafé met een uiterst vriendelijke bediening waar eigenlijk alles kan. Onlangs een nieuwe kok alias Herman Den Blijker, luistert ook naar de naam Karel. Je moet er een keer geweest zijn en je zal er geen spijt van hebben. Heerlijk eten en drinken in dit gezellige eet Café!
Cereja .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2014
Heerlijk eten van vis tot vlees heerlijke friet en voldoende. De kok is goed en lijkt op Herman. Bediening is goed. En we gaan snel weer eten bij de Old Jazz
Denise86 .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2013
Gister bij dit knusse eetcafe gegeten. Eendenborst besteld met sinaasappelsaus en groene asperges. De eendenborst was heerlijk bereid, goed op smaak, verrukkelijk. Eten stond snel op tafel, de bediening was goed (beetje druk) en misschien is het makkelijker om duidelijk te laten zien wie er precies werkt zodat je weet wie je kan aanspreken(door middel van bedrijfskleding oid). De zaak straalde een knusse gezelligheid uit met een leuk terras. Zeer geslaagde avond geworden. Zeker een aanrader en voor de prijs hoef je het zeker niet te laten. Een puntje wat misschien verbeterd zou kunnen worden is dat er geen WiFi beschikbaar was, wat je tegenwoordig toch bij veel restaurants wel heb. Verder echt genoten.
Rory K.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2013
Leuk eet café heerlijk gegeten we hebben de keuze gemaakt een van de specials te bestellen de steak bavette deze was heerlijk bereid precies zo als verwacht mals en Goed van smaak!! Chapeau voor de kok! De sfeer was ook gezellig en warm. Zeker voor herhaling vatbaar !!
Erik H.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2012
Het is altijd gezellig in The Old Jazz, het eten is ook goed. Mijn saté was echt sensationeel lekker!

Helaas geen echte mayonaise bij onze frieten. De bediening krijgt ook een onvoldoende. Kwam niet geïnteresseerd over. We wilden nog extra friet, maar de serveerster haalden onze borden en bestek alvast weg. Ze zette een bak friet neer en mayonaise, we moesten dus met onze handen eten en ik had geen servet meer. Geen probleem om met mijn handen te eten, maar dit komt erg onverschillig over en niet meedenkend.
Marja D.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2012
Leuk eetcafe met gezellige, warme uitstraling. Complimenten aan de aardige, vrolijke serveerster. Iemand die weet hoe het in de horeca hoort is echt een pluspunt in deze zaak. We hebben daarnaast ook lekker gegeten. De prijs/kwaliteit verhouding is hier prima. Er is een daghap voor 9,50 euro. De prijs van de hoofdgerechten is sowieso rond de 12,50 euro en dus leuk geprijsd en ook nog erg smakelijk. Zelf genoten van een heerlijke varkenshaassaté. Lekker wijntje erbij, kraanwater in karaf. Perfect. Leuk buurtcafe/restaurant. Ik zou zeggen: ga er een hapje eten!