The Old Bakery

Bosstraat 9 4611 NA Bergen op Zoom Nederland Kaart
31-164211924

Over restaurant The Old Bakery

Taart kent geen tijd

Het is hoog tijd voor een High Tea! Het is de specialiteit van The Old Bakery en ze bieden zelfs vijf varianten aan, bijvoorbeeld met huisgemaakte cheesecake en een potje koffie of thee. Gemaakt van biologische kwaliteitsproducten. Dit lunchrestaurantje zit in een oud pand (van oudsher genaamd 'Haentjes') aan een leuk pleintje in Bergen op Zoom.

Meer informatie over restaurant The Old Bakery

Dinsdag t/m Zaterdag 10:00 - 17:00
Laatste zondag van de maand gesloten
Paula D.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2015
Ik heb een gluten allergie en het is altijd moeilijk om een restaurant te vinden, die lekker glutenvrije brood serveert.
Toevallig kwam ik the Old Bakery tegen op het internet.
Ik heb een glutenvrije high tea genomen en alles smaakte echt super lekker. Je krijgt precies dezelfde high tea, maar dan alles glutenvrij. Alles is zelfgemaakt en zeker niet te droog of flauw van smaak. Dit wilde ik zeker even delen met alle mensen met een gluten allergie.
Taco V.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2014
Vanwege een familie-etentje dat een beetje tussen de Randstad en Zeeland gehouden moest worden kwamen we in Bergen op Zoom terecht, een heel aardig stadje met een gezellig centrum. Vanwege de goede recensies reserveerden we bij The Old Bakery waarmee we steeds prima mailcontact onderhielden. We waren met 17 personen, waarvan twee met een rollator. We begonnen met koffie-met-appeltaart (wel lekker, maar niet helemaal vers vond ik). Gelukkig kon er een borrel geschonken worden voor we gingen eten. We kregen een 'kleine kaart' toegezonden waaruit ons gezelschap kon kiezen. Die keus was ruim en over de kwaliteit en de kwantiteit viel absoluut niets te klagen. Hier wel allemaal vers spul. Er werd ook prima wijn geschonken.
Minpuntjes? Ja, helaas wel. Het was allemaal nogal kaal en dat is onder geroezemoes funest voor de akoestiek. Enkelen van ons (ouderen) konden elkaar nauwelijks verstaan en dat is op een familiedag waarop je toch graag met elkaar praat heel vervelend. Maar verder niets dan lof!
Trotamundos .
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2014
Voor de lunch gekozen voor een zalmsandwich, een old bakery ommelet, een uitsmijter en een old bakery sandwich (dus voor 4 personen).
Alle gerechten werden mooi opgediend, waarvan de omelet in een pannetje. Het smaakte uitstekend, vooral ook het brood onder de sandwiches. Bediening was prima in orde.
Het vers geperste sinaasappelsap leek óf niet versgeperst óf aangelengd.
Het geheel zag er verzorgd uit.
Rvv .
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2014
Afgelopen zaterdag tijdens een weekendje Bergen op Zoom met mijn vrouw bij toeval binnen gestapt in the Old Bakery. Mijn vrouw heeft glutenallergie en vroeg of er ook glutenvrij gegeten kon worden. Dat was het geval, en hoe!
Doorgaans word je met glutenallergie 'getrakteerd' op standaard (droog) brood of broodjes zoals in de supermarkt te koop zijn. Maar the Old Bakery heeft zelf glutenvrij brood gemaakt, luchtig en smaakvol.
Wat ons betreft dé verrassing van een mooi Bergen op Zoom! Chapeau!
Mike65 .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2013
Bij toeval hier een lunch genoten en meteen besloten een high tea te reserveren voor Moederdag. Speciale thee soorten en lekkere hapjes. Leuke vlotte bediening waar de passie voor het vak duidelijk zichtbaar en proefbaar is.
Marjan H.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2012
Tijdens een bezoekje aan Bergen op Zoom hier neergestreken voor een lunch. Ik had een Cream Tea; echt verrukkelijk met een versgebakken!! scone en een Tomaat-sinaasappelsoepje had ik graag een stukje brood bij gezien, maar de smaak was heerlijk en super vers! De Sandwich capaccio was ook super vers en smaakvol. Jammer dat we niet in de buurt wonen, maar komen zeker terug.
Annabellevd .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2012
Zowel de lunches als high tea zijn heerlijk bij The Old Bakery. Dit is een van mn favoriete zaken! Lunch vult inderdaad goed. High tea is een heerlijke combinatie van hartige sandwiches en allerlei zoetigheden.