The Millèn

Weena 686 3012 CN Rotterdam Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant The Millèn

Gelegen tegenover Rotterdam Centraal Station
  • Kom je met de auto?
    Als onze gast kunt u gebruik maken van de Valet Parking Service van het Rotterdam Marriott Hotel. Voor meer informatie kunt u terecht bij het Rotterdam Marriott Hotel.
  • : Diverse parkeergarages in Rotterdam Centrum, zoals Central Plaza Parking, Schouwburgplein of Weena.

Dinsdag t/m vrijdag:

9,3

Jouw recensie over het restaurant The Millèn

Peter V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
Erg goede ervaring. Boeiende lokatie. Relatief rustige ambiance waar gesprek aan tafel goed mogelijk is. Eten en wijnen zijn voortreffelijk.
Tom R.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
Fijne avond gehad, met heerlijke gerechten en wijnen.
Bediening was super, heerlijke witte en rode wijn. fraai uitzicht op het stationsplein met
kerstboom en sneeuw
Lodders L.
Ron D.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2018
Uitstekend eten! De wachttijd tussen de gangen was te lang. Dit heb ik ook aangegeven. De bediening was zonder meer prettig.
Sander L.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Het eten: Onder leiding van Wim Severein doet de keuken niet onder voor een ster. We hadden een acht gangen menu met wijnarrangement. Sommige gerechten vielen helaas tegen. De geelvintonijn met eendenleversaus was als geheel wel smakelijk, maar de tonijn en de eendenlever op zich waren niet indrukwekkend. Desondanks was de gehele ervaring bij The Millèn uitstekend; elk gerecht bevatte interessante bereidingen en bovenal uitmuntende combinaties. Uit de wijnen bleek duidelijk dat er bij The Millèn waarde wordt gehecht aan unieke wijnen.
De service: Een relatief nuchtere bediening, lekker los en lekker Rotterdams voor een restaurant met stijl. Het viel me wel op dat er nog wat slordigheden waren (bijvoorbeeld een gang die aan de verkeerde tafel werd geserveerd, en grote verschillen in de uitleg door de bediening), maar dit was niet per sé hinderlijk.
De sfeer: Een prachtig uitzicht, een sfeervolle inrichting. Het zou perfect zijn als er nog iets aan de muziek werd gesleuteld (alleen de high hats waren hoorbaar).
Ankie K.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Wij hadden het geluk dat net de nieuwe menu kaart in gegaan was en wat hebben we mogen genieten van alles. Van te voren afgesproken dat we voor het 4 gangen menu zouden gaan maar uiteindelijk toch voor 6 gangen gekozen omdat we het zonde vonden om 2 heerlijke gangen te moeten missen, geen spijt gehad van deze beslissing. Jammer is wel dat niet alle tafels uitzicht hebben op het stationsplein maar dat doet geen afbreuk aan een top avond.
Cor D.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
De chef had wederom een fantastische lunch bereid met mooie verrassende smaken en texturen.
In dit menu vond je de warme herfsttonen duidelijk terug. Alle gerechten waren mooi in balans en van museale schoonheid dit samen met de prettige losse sfeer van de bediening maakte ons bezoek tot een feestje!
Voor ons is dit echt een plek om vaker terug te komen.
Pieter V.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2018
wederom genoten van een toplunch met veel persoonlijke aandacht! Kom graag terug tijdens de feestdagen om van het nieuwe menu te komen proeven
Ruud K.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2018
Fantastische plek om te dineren, zowel met de lunch als 's avonds. Voortreffelijke ingrediënten en gerechtjes met opvallend verfijnde en passende wijnen. Naast de mooi gepresenteerde spijzen en je tafelpartner(s), biedt ook de blik op Rotterdam Centraal een prachtig zicht. Eindelijk een restaurant dat begrijpt dat je water niet moet verkopen per fles, maar voor een redelijk vast tarief per glas voor de hele avond, dat vervolgens telkens netjes wordt aangevuld. Kortom, ik kom hier graag en ook graag terug!
Annemieke S.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Wat een geweldige avond! Na even zoeken naar de ingang (het restaurant zit op de eerste etage van het Marriott Hotel), werden we gastvrij ontvangen en kregen een tafel met een indrukwekkend uitzicht op het Centraal Station. De inrichting geweldig smaakvol en zelfs het servies was prachtig. Het eten bekroonde het geheel: absoluut heerlijk, gang na gang. Met perfect passende wijnen. Mijn nieuwe favoriet in Nederland.
Koen H.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
We hebben genoten. Wat een heerlijke gerechten met prachtige wijnen. En dan de locatie: we hadden geluk en een 2-persoonstafeltje aan het raam met uitzicht op Rotterdam CS. Het team werkt feilloos en zeer goed. Wij hadden 8-gangen incl wijnarrangement en het geheel verliep vlekkeloos. Complimenten! Wat ons betreft zeker sterwaardig.
Angel L.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Kunst op je bord, prachtige wijnen, vriendelijke bediening en sfeervol ingericht met waar wij zaten een mooi uitzicht op de keuken!
Enige minpuntjes die niks met het eten te maken hebben: personeel zag er verzorgd uit maar ik vond persoonlijk de jurkjes van de dames vormloos. Meer kunst aan de muur misschien?
Rogier V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Eten was erg goed. De chef kookt met ballen! Bediening uiterst vriendelijk en humorvol. Enige minpunt is voor mij de entree. Verder goede akoestiek en mooi uitzicht
Eric V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Gerechten van 4 gangen verrassingsdiner waren smaakvol, mooi opgemaakt en goed geportioneerd. Bediening was ongedwongen, vlot en attent. Keuzes van de wijn van het arrangement kon beter m.i. Wijnkaart vol mooie wijnen, maar hoog prijsniveau.
Francine F.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Heerlijk gegeten. Echt een plek om een avond rustig te dineren en te genieten. prachtig uitzicht op centraal station. Bediening was vriendelijk.
Marthine V.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2018
Mijn tafelgenoot en ik hebben genoten van alle heerlijkheden: amuses, extraatjes en goede wijn met 3-gangen menu en persoonlijke aandacht. Leuk uitzicht, al vond ik het frisjes aan raampartij. Sfeer restaurant inrichting viel ons tegen en je maakt geen deel uit van het geheel. Heel erg privé. De Fazant, Coquilles en Ceviche zalm waren perfect en culinaire gerechten. Nagerecht heerlijk met zelfs nog een "tussennagerecht".

Waar kan je nog fazant eten van de bout dus alleen daardoor al een dikke plus.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2018
eten was goed van kwaliteit, zoals we van nog wereldmuseum kenden maar toch anders. Voor verbetering vatbaar is de bediening. Was rommelig, niet altijd even georganiseerd. Gesprek van ons onderbrekend. Storend was ook zonder vragen of we het wilden water blijven doorschenken met als gevolg 3 flessen water op de rekening. Door de setting zoals uitzicht en de kwaliteit van het eten gaan we het zonder meer nog een keer proberen. Een tikkeltje meer tijd tussen de eerste paar gerechten zou ook welkom geweest zijn. Zoals gezegd: ze kunnen wel koken.
Hans W.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2018
Fantastisch gegeten in een mondiale ambiance! Gerechten zijn rijk van smaak en goed op elkaar afgestemd. Chef Wim Severeins van The Millen verdient snel een eerste ster!
Claudette S.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Restaurant The Millèn was een verrassing voor ons. We hadden een heerlijke avond. Met zorg bereidde gerechten met een prima smaak. De passie spat er van af. Een echte verrassing was het kaasijs. Vurrukkulluk!
D F R.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2018
Subliem eten, prachtig stijlvol restaurant, voorbeeldige service.
Goede prijs kwaliteitsverhouding.
Verdient de categorie excellent. In Rotterdam geen beter restaurant.