The Meets

Erg voordelig
Erg kort
Sssushi .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Helaas toch weer een poging gewaagd om hier lekker te lunchen, stond erg hoop op de wishlist van een vriendin, helaas weer teleur gesteld. Prijs kwaliteit is erg slecht, kleine porties, niet bijzonder en verre weg veel te duur voor wat je krijgt. Het goedkoopste op de kaart qua lunch begint bij 9 euro! Dan kan heb je een simpel boterhammetje 1 stuk met wat roerei. De bediening laat helaas ook wat te wensen over erg traag en je moet erg lang op je eten wachten.
Reep V.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2016
Met z'n tweeën gegeten bij the Meets. We hadden zin in een vegetarische warme maaltijd dus bestelde we de Curry met zoete aardappel en 'rode' (volkoren) rijst. We vonden het allebei een zeer saaie maaltijd; in de curry zaten nauwelijks verse ingrediënten en de rijst alleen was erg saai. Het deed mij een beetje denken aan m'n studententijd. Jammer we hadden beter verwacht - vooral ook voor die prijs.
Jeroen ..
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2016
Zojuist 2 gerechten besteld. Althans 2 gerechten..... We hebben (ruim) betaald voor 2 gerechten, maar het zijn meer mini hapjes voor een schandalig hoge prijs.
Smaak van de sri lankan curry is goed, maar niet een volledig hoofdgerecht. De mezze met hummus wordt geserveerd met een heel klein pita brood - dat overigens te hard was en zo uit de super had kunnen komen - en de eetlepel hummus en baba ganoush zijn amper waarneembaar op het bord. Smaak is oké, maar zeker niet bijzonder. Falafel is flauw en wederom 2 happen en het is weg. Ik heb zelf 2 lekkere boterhammen toegevoegd en zelf daarna had ik nog honger.
De dame van de service was wel bijzonder vriendelijk en de zaak ziet er mooi uit.
Kortom, meer dan overpriced en helaas niet goed genoeg. Heel jammer!!
MsSunshine .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Gisteravond wederom heerlijk gegeten bij The Meets. We waren met een grote groep van 14 en zaten met het mooie weer fijn buiten. We begonnen met wat 'snackjes' zoals zoete aardappel-chips en bieterballen, daarna een hele rits hoofdgerechten die we met z'n allen deelden. Alles kwam snel en vriendelijk ter tafel. Ook de drankjes. Alles smaakt vers en smaakvol, maar m'n favoriete gerecht is en blijft de Sri Lanka Curry Bowl. Het leukste aan The Meets vind ik de originele gerechten/keuken en dat je weet dat het allemaal gezond en puur is. Ook binnen is het fijn toeven, vooral de mooie illustraties aan de muur vielen mij op.
Paulien K.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
The meets is een leuk beetje 'Scandinavisch' tentje, Leuke sfeer. Ik heb twee gerechten gekozen om mee te nemen. De linzensoep en de nori rolletjes. Tijdens het wachten werd een glaasje water aangeboden, erg vriendelijke bediening. De soep was prima maar een beetje flauw. De nori rolletjes waren lekker, vooral met de tempé erin. Maar je kan proeven dat ze al enige tijd lagen en daardoor wat droog waren. De pindasaus erbij zou ik vervangen door een traditionelere Aziatische dip.
Sjoemie .
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
Bij binnenkomst was het vol. Wij waren met 3 personen. De dame achter de bar zou een plaatsje regelen. Tot onze verbazing werd een meisje aan een tafeltje vriendelijke verzocht plaats voor ons te maken. Zij mocht dan met haar laptop op een ongemakkelijke stoel zonder tafel plaats nemen. Het meisje betaalde en vertrok. Vervolgens gaf ik aan dat mijn dochter een glutenallergie heeft. (Coeliakie ) De serveerster gaf aan dat alles! Glutenvrij was. Na 10 minuten kregen we onze lauwe cappacino en na een half uur onze lauwe broodjes. Heel vreemd, glutenvrij? Toch maar even navragen bij de eerste dame. Geïrriteerd vroeg ze " hoe ik daar bij kwam" natuurlijk niet, mijn dochter had brood besteld en brood is niet glutenvrij. ( had dus nog nooit van glutenvrij brood gehoord) het zou opgelost worden. Toen wij al lang ons eten op hadden kreeg mijn dochter als nog een vervangende maaltijd. Een slap excuus, ze hadden net een nieuwe kaart dus de serveerster kon niet weten dat het niet glutenvrij was. Compensatie ? Helemaal niets. Toen mijn dochter haar vertelde over de gevolgen voor haar als ze gluten eet was haar antwoord: oh, dus jij behoord tot die kleine groep die daar last van heeft. Wat een onkunde!!! Mensen met een allergie: ga hier niet eten! Ook zonder allergie, matig eten en knullige bediening.
Lex O.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2016
Hidden treasure. Middenin de pijp, maar je waant je in NY of LA. Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening. Echt een aanrader!!!!